Ik vind het wel rot dat je met Latijn gewoon neit eerder mag begonnen met je CSE auteur D:quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde inderdaad. Filosofie begonnen we ook pas in januari mee. Alleen Frans, Duits en Engels tja hadden we al veel met lezen geoefend. Verder zijn we met aardrijkskunde wel 3 jaar bezig geweest.
Ja echt zwaar kut was dat :/quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vind het wel rot dat je met Latijn gewoon neit eerder mag begonnen met je CSE auteur D:
Liviusquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja echt zwaar kut was dat :/
Welke schrijver hebben jullie dit jaar?
6 had ik fout....quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Rezania het volgende:
Opgave 2, die ene over Pioneer-10, heeft mijn natuurkundeleraar trouwens vorig jaar als examentraining gegeven, ik had alle punten daarvoor.
Nee, helemaal niet. Wel is het zo, dat je erg breed te werken kunt komen. Denk hierbij aan de beleggerswereld, het CBP, ander overheids(plan/model)bureau's, onderzoek, industrie etc.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:26 schreef Renn het volgende:
[..]
Kan je misschien enige beroepen / banen noemen?
Ik vind zelf natuurkunde gemakkelijker... Natuurkunde is voor mij een veredelde verhaaltjessom met vwo4-wiskunde-technieken erin verworven..
BINAS is je grootste vriend! Ik weet ze ook niet uit mijn hoofd hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef lamp272 het volgende:
Ik weet gewoon teveel formules niet lijkt het wel als ik die examens maak bij natuurkunde
Geloof me, Livius is kutterquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Unsub het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben de Cicero, dát is pas kut
ja oke maar ik haat Catullus... hij kan me toch zeiken. Het ene moment is ie verliefd van hier tot tokyo en paar blz later is ze een hoer en met musjes e.d.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haat aan LiviusAls we op het examen weer zo'n zin van 5 regels lang moeten vertalen hé....
![]()
Alles staat in je Binas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef lamp272 het volgende:
Ik weet gewoon teveel formules niet lijkt het wel als ik die examens maak bij natuurkunde
Wat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja oke maar ik haat Catullus... hij kan me toch zeiken. Het ene moment is ie verliefd van hier tot tokyo en paar blz later is ze een hoer en met musjes e.d.wtf dude
Daar zit tenminste sensatie inquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja oke maar ik haat Catullus... hij kan me toch zeiken. Het ene moment is ie verliefd van hier tot tokyo en paar blz later is ze een hoer en met musjes e.d.wtf dude
BINAS, vaak gegeven ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:32 schreef lamp272 het volgende:
Is zijn stijl lange of korte zinnen?quote:
ja gvd, zou je punten krijgen voor een doorrekenfout?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
aawwww verrukt![]()
Hoorde tot nu toe alleen maar mensen bij wie het goed was gegaan
1 punt minder denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
ja gvd, zou je punten krijgen voor een doorrekenfout?
aan de wiskundige :ik presteerde het bij vraag 15 om die ene kant ^2/3 te doen ipv ^3/2
verder wel op een net antwoord gekomen.. punten?
dan nog heb ik er meestal wel moeite mee haha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef Zamorak het volgende:
[..]
BINAS is je grootste vriend! Ik weet ze ook niet uit mijn hoofd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |