Dat heeft ie ook echt zo gezegd? Is er ook een video?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef Goofoyou het volgende:
Tijdens Comic-Con gaf Joshua Jackson een samenvatting van Fringe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond 'm wel grappig
Jep.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook echt zo gezegd? Is er ook een video?
Hahaha, ik hoop dat ik de lapo heb dan zal ik nog een leukere makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat dit topic niet zo snel gaat, in verband met de debiele TT.
bronquote:Sci-fi favourite Fringe has temporarily suspended production, due to a sleep disorder affecting series star John Noble.
The Vancouver-based series announced the move Wednesday after four days of filming for the new season.
The show is on ice for two weeks so that Noble — an Australian native — can undergo treatment for the disorder. Noble did not accompany cast members Joshua Jackson and Anna Torv to Los Angeles earlier in the week, where they appeared at a media conference for the Fox network.
News reports indicate that Noble, 63, was exhausted after travelling from Australia to San Diego, for Comic-Con, and then back to Vancouver for filming on Fringe's fifth and final season.
Production will resume Aug. 7.
The hiatus is not expected to affect Fringe's later September premiere date.
Haha, jaquote:
Dat is waar dat het een mooi geheel vormde met die andere bovennatuurlijke series. Maarja Medium en Ghost Whisperer vind ik toch meer op vrouwen gericht dan Supernatural en Fringe. Die laatste vind ik persoonlijk een neutrale serie en oké, over Supernatural valt te praten (twee knappe mannen en af en toe wat bloot hier en daar voor de vrouwen). Fringe en SPN zouden voor mijn part best op een mannenzender als Veronica kunnen worden uitgezondenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Fringe vond ik altijd wel fijn op net5 op de supernatural avonden met oa Medium, Supernatural, Ghost Whisperer, etc ; maar ze hebben tegenwoordig wat minder serie-avonden volgens mij. Wat er nu op is spreekt voornamelijk vrouwen aan ja. En de misdaadavond dan nog
Maar ik kan niet wachten om te weten hoe de serie eindigd! Ben blij dat ze vooraf weten dat dit het laatste seizoen is
Ik zie de vraag nu pas en ik snap je vraag niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef Goofoyou het volgende:
Ik zat een paar teasers te kijken van seizoen 5 en in deze: zeggen de observers 'we are you, many generations after your lifetime'. Maar dat klopt toch helemaal niet? Henrietta is gewoon het kind van Olivia en Peter dus zoveel generaties zijn ze ook niet verder?
Kan het filmpje even niet kijken, maar met de vraag bedoel ik dit: Wanneer Henrietta 18 jaar is ofzo bestaan de observers toch of niet? Dat is niet zooooveel generaties na Olivia en Peter dus, maar in het filmpje wordt er wel gesproken over dat observers 'mensen' zijn die na vele generaties op aarde leven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik zie de vraag nu pas en ik snap je vraag niet.De Observers komen uit een verre toekomst.
De nieuwe promos al gezien?
Het filmpje was in het algemeen. Gewoon een nieuwe trailerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Kan het filmpje even niet kijken, maar met de vraag bedoel ik dit: Wanneer Henrietta 18 jaar is ofzo bestaan de observers toch of niet? Dat is niet zooooveel generaties na Olivia en Peter dus, maar in het filmpje wordt er wel gesproken over dat observers 'mensen' zijn die na vele generaties op aarde leven.
Of snap ik nu iets niet?![]()
Dus voor mij klinkt het nu alsof de Observers echt vele decennia later op de wereld zijn, terwijl dat niet echt waar is
Nee, je snapt het niet. De observers zijn veel en veel ouder maar ze zijn terug in de tijd gereisd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Kan het filmpje even niet kijken, maar met de vraag bedoel ik dit: Wanneer Henrietta 18 jaar is ofzo bestaan de observers toch of niet? Dat is niet zooooveel generaties na Olivia en Peter dus, maar in het filmpje wordt er wel gesproken over dat observers 'mensen' zijn die na vele generaties op aarde leven.
Of snap ik nu iets niet?![]()
Dus voor mij klinkt het nu alsof de Observers echt vele decennia later op de wereld zijn, terwijl dat niet echt waar is
Ze zijn er best wel vroeg.
Aha. Dat had ik even niet meegekregenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. De observers zijn veel en veel ouder maar ze zijn terug in de tijd gereisd.
Het gaat langer duren. NBA etc op Fox.quote:
Wekelijks volgen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik twijfel sterk, wekelijks volgen of het laatste seizoen opsparen en alles achter elkaar kijken.
Sportquote:Op donderdag 27 september 2012 17:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het gaat langer duren. NBA etc op Fox.
Er komen eerst 4 afleveringen, een break, en daarna is het nog open.
De finale wordt januari/februari verwacht.
Tevens geen extra lange finale, maar gewoon een multi-parter.
John Noble was toch ziek?quote:
Ik word altijd zo moe van die lange breaks. Nu zijn er slechts 13 afleveringen, dan kunnen ze dat toch wel wekelijks programmeren. Neem een voorbeeld aan Dexter of Homeland. Goed, die worden wel op een betaalzender uitgezonden, maar dan nog. Zoveel sportzenders in de VS en dan nog presteren om elk jaar zoveel series te onderbrekenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het gaat langer duren. NBA etc op Fox.
Er komen eerst 4 afleveringen, een break, en daarna is het nog open.
De finale wordt januari/februari verwacht.
Tevens geen extra lange finale, maar gewoon een multi-parter.
Hij heeft zo nu en dan last van insomnia. Laatste keer was ergens in juli, toen het filmen dus werd stopgezet. Half augustus gingen ze weer verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |