Wekelijks volgen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik twijfel sterk, wekelijks volgen of het laatste seizoen opsparen en alles achter elkaar kijken.
Sportquote:Op donderdag 27 september 2012 17:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het gaat langer duren. NBA etc op Fox.
Er komen eerst 4 afleveringen, een break, en daarna is het nog open.
De finale wordt januari/februari verwacht.
Tevens geen extra lange finale, maar gewoon een multi-parter.
John Noble was toch ziek?quote:
Ik word altijd zo moe van die lange breaks. Nu zijn er slechts 13 afleveringen, dan kunnen ze dat toch wel wekelijks programmeren. Neem een voorbeeld aan Dexter of Homeland. Goed, die worden wel op een betaalzender uitgezonden, maar dan nog. Zoveel sportzenders in de VS en dan nog presteren om elk jaar zoveel series te onderbrekenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Het gaat langer duren. NBA etc op Fox.
Er komen eerst 4 afleveringen, een break, en daarna is het nog open.
De finale wordt januari/februari verwacht.
Tevens geen extra lange finale, maar gewoon een multi-parter.
Hij heeft zo nu en dan last van insomnia. Laatste keer was ergens in juli, toen het filmen dus werd stopgezet. Half augustus gingen ze weer verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb trouwens wel weer de observer gespot, jullie ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Zelfde. Alleen denk dat het gewoon even inkomen is. Vind het wel jammer dat er geen cases meer zijn zoals eerst.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja dit had ik ook.. moet nog even wennen aan die sprong naar 2036 denk ik.
SPOILER: trailer volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens wel weer de observer gespot, jullie ook?Never gets old!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Hey broertje, wat een aflevering hequote:
Verkeerde serie.quote:
Ik heb trouwens wel weer de observer gespot, jullie ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien niet eens dat, maar heeft hij iets nieuws bedacht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef GlasSinas het volgende:
Toen Walter de muziek aan deed dacht ik dat hij alle herinneringen toch weer terug zou krijgen...
Denk aan de ondervraging:
1) Muziek helpt perspectief te verschuiven en je anders te laten kijken naar zaken als je het nodig hebt.
2) Niets groeit uit verschroeide aarde.
En wat zien we tijdens de muziek? Een bloem die uit een plek des onheils groeit.
Misschien dat uit de songtekst ook nog wat te halen valt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |