kunnen we niet samen Tjibbe doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gisteravond echt in de kreukels gelegen om Veenstra die 'Sail' verkrachtteWel een tof nummer hoor, maar met die bakkes van hem was het echt te grappig voor woorden
Mag ik dan auditie doen voor de positie van Tjibbe?
Will you be the Tjibbe to my Tjibsma..?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kunnen we niet samen Tjibbe doen!? ik wil ook Tjibbe zijn
god nu lig ik dubbelquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Will you be the Tjibbe to my Tjibsma..?
Een Tjibbe met tieten, goed idee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gisteravond echt in de kreukels gelegen om Veenstra die 'Sail' verkrachtteWel een tof nummer hoor, maar met die bakkes van hem was het echt te grappig voor woorden
Mag ik dan auditie doen voor de positie van Tjibbe?
Je doet het er maar mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar ik ben veul grappiger dan Veenstra, dus dat gaat niet op
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET HELOOOEOEOEEFFFFFquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een Tjibbe met tieten, goed idee.
[..]
Je doet het er maar mee.
Pssst.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef shifto het volgende:
[..]
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET HELOOOEOEOEEFFFFF
Ik heb mijn 'muziek' liever zo!quote:
Heel gezellig.quote:
Ductape is altijd gezellig!quote:
Als ik thuis ben, help me herinneren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muhahaha!!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was kapot ditdat
Einde baan, volgende week gesprek op kantoor, eerst een weekje verlof
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, help me herinneren.Ik ga zelf liever 2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Thanks, dat komt goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Good to have you back iig!
![]()
En lekker uitrusten dan komende week
Het was echt een tyfuswerk ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat... Is... Echt... Náár!
hahaha!
Waarom moet ik altijd hardop lachen om jouw posts?quote:
wazmejouquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd hardop lachen om jouw posts?
Emo's krijgen een lui oog door hun kapsel.quote:Optometrists Association of Tasmania education director Andrew Hogan warned that amblyopia, the medical term for lazy eye, can result from obstructed vision caused by hair.
"If a young emo chap has a fringe covering one eye all the time, that eye won't see a lot of detail," he said. "And if it happens from a young age, that eye can become amblyotic."
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
Emo's krijgen een lui oog door hun kapsel.
Ik heb vier keer heel hard gelachen om jouw zeur om aandacht van net.quote:
[..]
Looking round the room,quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ben jij wel het grootste wijfquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb vier keer heel hard gelachen om jouw zeur om aandacht van net.![]()
Zo herkenbaar. Vrouwen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
Mohmi?
Ik weet hoe onze liefdesbaby zou worden..game of thronesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
dat klopt wel redelijk jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Looking round the room,
I can tell that you
Are the most beautiful girl in the...room.
In the whole wide room
Oooh.
And when you're on the street
Depending on the street
I bet you are definitely in the top three
Good looking girls on the street
(Depending on the street)
quote:
Fotoquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb m'n wenkbrauwen gedaan en nu zijn ze weer mooi
Eetse!quote:
Je bent toch nog wel lief.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]Nu zakt hara alweer terug.
Voxje.
Why don't we leave?
Let's go to my house and we can feel each other up on the couch
Oh no. I don't mind taking it slow-ho-ho, no-ho-ho, yeah.
Cause you're so beautiful
Like a, tree...
Or a high-class prostitute
You're so beautiful...
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je bent altijd al lief geweest. Sorry, foutje..
Viel net in slaap en het zit nu verneuktquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
bad hair day of dat net niet?
en nieuwe, oude UI!
heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Viel net in slaap en het zit nu verneukt. En jaaa, ik weet geen nieuwe.
Idd, daar heb ik ook last van. Ik heb krullen dus dan zit het echt heel raar somsquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heb ik ook altijd last van! ik heb rechts achter een plukje haar zitten en dat gaat meteen alle kanten op steken als ik even in slaap ben gevallen ofzo
Weet ik schatje, maar het was wel bijzonder grappig.quote:
Je hebt m'n hart gebroken. Nu mag ik je benen breken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik schatje, maar het was wel bijzonder grappig.
Fijne avond liefje.
Is prima.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je hebt m'n hart gebroken. Nu mag ik je benen breken.
En bedankt, jij ook.
leer ze vox!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Idd, daar heb ik ook last van. Ik heb krullen dus dan zit het echt heel raar soms![]()
Maar goed, ik ga leren. Daag jonge, oude mensen en Mur.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
Mohmi?
Ik weet hoe onze liefdesbaby zou worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gelijkenis is eng!
Als jemaar weet dat ik blijf werken, blijf jij maar bij dat kind
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
De gelijkenis is eng!
Als jemaar weet dat ik blijf werken, blijf jij maar bij dat kind
Hoop voor je dat het een beetje tof weer blijftquote:
Vakantie? Wat is dat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moest hetzelfde doen!![]()
Hoe is het met jou en je vakantie?
Ohquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vakantie? Wat is dat?
Ik had 1 dag vrij he
Tof! Die moet ik zeker nog een keer zien, lijkt me een vet feestjequote:
Geld verdienen tijdens concerten ftw.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
OhIk dacht vakantie
[..]
Tof! Die moet ik zeker nog een keer zien, lijkt me een vet feestje
Dankjewel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
leer ze vox!
nog een half weekje doorbijten en dan knallen!
Morgen, 9 uur.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik schatje, maar het was wel bijzonder grappig.
Fijne avond liefje.Natuurlijk ben je meer dan een simpele sterveling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Nee... Nee.Ik kan het er niet mee eens zijn. Ik geef toch liever geld uit tijdens concerten. Werken doe ik liever op saaie maandagenquote:
Ik sta achter de bar dus die regel ik zelf welquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
en je krijgt nog een gratis bier douche!
ah ja dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik sta achter de bar dus die regel ik zelf wel
Tofquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah ja dat kan ook natuurlijk
24 juni ben ik ook te vinden op de floriade
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef MohMi het volgende:
Voor degene voor wie het van toepassing is; vergeet je wekker niet uit te zetten![]()
Ik hou van mezelf de keren dat ik daaraan denkWaarschijnlijk vanwege de intense haat die ik voel wanneer ik het vergeet
Mijne gaat om 9uquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:17 schreef MohMi het volgende:
Voor degene voor wie het van toepassing is; vergeet je wekker niet uit te zetten![]()
Ik hou van mezelf de keren dat ik daaraan denkWaarschijnlijk vanwege de intense haat die ik voel wanneer ik het vergeet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:31 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik leef met je mee
ik geef je groot gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
Bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
En?? Hoe geil voelt dat nou?? Ik heb een foto gemaakt van de handtekeningen op et mijnequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
RAAD EENS WAT IK IN MIJN HANDEN HEB?!?!
Inderdaad, mijn contract biches!
Iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:34 schreef MohMi het volgende:
Shifto, de lucht ziet er spacy uit boven onze flats
Hara hoort erbij!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
RAAD EENS WAT IK IN MIJN HANDEN HEB?!?!
Inderdaad, mijn contract biches!
Pssh, handtekening. Ik heb vanaf de enveloppe tot aan het eind foto's gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
En?? Hoe geil voelt dat nou?? Ik heb een foto gemaakt van de handtekeningen op et mijne![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pssh, handtekening. Ik heb vanaf de enveloppe tot aan het eind foto's gemaakt
Eentje van papier! Met letters!quote:
Gewaagd, but it just might workquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eentje van papier! Met letters!Denk ik!
Dat is exact wat ik ging zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eentje van papier! Met letters!Denk ik!
Dat ligt eraanquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:49 schreef shifto het volgende:
Zou partyboy19.... geester nu echt wegblijven trouwens?
Het was een wilde gok!quote:
Spot on!quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat ligt eraanéén van hen post iig wel buiten kantoortijden...
Hij wilde weggaan ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heb ik iets gemist mbt geester?
Weggejaagd...quote:
Sarcasme.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:14 schreef Joysa het volgende:
iedereen loopt te kankeren op die gast en nu janken dat ie weg gaat?
Jammer dat hij dat nooit snapt en dit nu gaat gebruikenquote:
Ach, het blijft Geester. Niks aan te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat nooit snapt en dit nu gaat gebruiken
werken aan een project voor de uniquote:
Leren voor Natuurkunde, morgen een belangrijk proefwerk en ik ga niet slapen totdat ik het allemaal snap.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
werken aan een project voor de uni
heb nu ongeveer 10 uur geslapen in 72 uur, en ben nu 22 uur wakker![]()
en jij?
nou, ik heb 3 mega grote projecten die deze week afmoetenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Leren voor Natuurkunde, morgen een belangrijk proefwerk en ik ga niet slapen totdat ik het allemaal snap..
En dat is kut, te laat begonnen of is het heel moeilijk?
Ah goedzo! Waar gaat het over?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, ik heb 3 mega grote projecten die deze week afmoetenheb er nu 2 al af
nu moet ik een strategisch voorstel voor een bedrijf maken, maar het zijn nog even de details die goed moeten kloppenquote:
Ja, hallo.quote:
Klinkt behoorlijk geestdodendquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu moet ik een strategisch voorstel voor een bedrijf maken, maar het zijn nog even de details die goed moeten kloppen
nou ja, gaat nog wel minstens 5 uur inzittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk geestdodend. Maar je hebt het dus bijna af?
Klinkt minderquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou ja, gaat nog wel minstens 5 uur inzitten
en bij jou?
herkenbaar, ben al 3 nachten aan het doorhalenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt mindermaar goed, je bent bijna klaar dus dat is wel fijn. Ehm ik denk dat ik maar tot 4 uur op blijf ofzo, moet 't echt even snappen
. Had veel eerder moeten beginnen.
Prima eigenlijk en met jou?quote:
Ja hoor, gaat wel goed opzich. Drukke periode is wat minder maar ben bijna klaar met al die kut opdrachten, huiswerk en tentamens. Hoe is je liefdesleven?quote:
3 nachten is echt kut, zou me nooit lukken, kudo's hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
herkenbaar, ben al 3 nachten aan het doorhalen
denk dat jij minder te klagen hebt
hoeveelste jaars ben je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
3 nachten is echt kut, zou me nooit lukken, kudo's hoor.
Heb in dat opzicht minder te klagen, ja, maar heb nog tentamens volgende week dus dat wordt ook nachten doorhalen. Lang leve school!
Zit nog op de middelbare. Uni lijkt me beter dan dit, je kan doen waar je goed in bent en waar je plezier in hebt, zeg maar. En lijkt me ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeveelste jaars ben je?![]()
uni is kutthanks voor de kudo's ik voel me overigens wel een zombie hoor
Non-existent. Zoals altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat wel goed opzich. Drukke periode is wat minder maar ben bijna klaar met al die kut opdrachten, huiswerk en tentamens. Hoe is je liefdesleven?
morgen ga ik slapen als een baasquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zit nog op de middelbare. Uni lijkt me beter dan dit, je kan doen waar je goed in bent en waar je plezier in hebt, zeg maar. En lijkt me ook. Morgen goed slapen dan.
Wat is er mis met 5 jaar ouder? Kan toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Non-existent. Zoals altijd.![]()
Al heb ik wel een hele leuke collega, maar die is ook 5 jaar ouder.
Zou ik ook doen, lijkt me echt het beste gevoel in de wereld na 3 nachten doorhalenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen ga ik slapen als een baas
geniet nog maar even van de middelbare zou ik zeggen
ligt er trouwens aan wat voor studie je doetmijne heeft 25 contacturen
welk jaar zit je dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, lijkt me echt het beste gevoel in de wereld na 3 nachten doorhalen. En ik weet nog niet zeker, maar het lijkt me veel fijner om iets te doen wat je 'passie' is of waar je het best in bent dan vakken volgen die je helemaal niet interesseren. Vind het nog wel leuk op de middelbare, maar wil toch wel graag klaar zijn nu
Nee joh die heeft al een heel leven achter zich en daarnaast collega, dat wordt zo akward.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat is er mis met 5 jaar ouder? Kan toch?
5e, drukste jaar van vwoquote:
Up to you, maar ik dacht dat je graag een relatie wilde? Of gewoon iets?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh die heeft al een heel leven achter zich en daarnaast collega, dat wordt zo akward.
En ik vind het verder wel goed zo.
Ben benieuwd naar de 6e, maar goed, nog maar even genieten van m'n middelbare schooltijdquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
5e, drukste jaar van vwo![]()
6e was voor mij alleen maar chillings
alleen maar klotenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de 6e, maar goed, nog maar even genieten van m'n middelbare schooltijd. Ik wil weer terug naar de 1e en 2e, geweldige tijd.
Haha idd en het was nog allemaal nieuw dus ik dacht bij mezelf: wauw, ik ben eindelijk oudquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen maar kloten![]()
overigens heb ik heel mijn schooltijd niets gedaan, maar in de 5e had ik de meeste project
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha idd en het was nog allemaal nieuw dus ik dacht bij mezelf: wauw, ik ben eindelijk oud. (
)
Ja ik heb nu dus ook het meeste en het is behoorlijk kut.
Ik wil geen relatie, ik wil een leuke meisje in mijn leven en als die er niet is, dan is die er niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Up to you, maar ik dacht dat je graag een relatie wilde? Of gewoon iets?
Hm, oke. Beetje pessimistisch als je het mij vraagt, maar whatever makes you happyquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie, ik wil een leuke meisje in mijn leven en als die er niet is, dan is die er niet.
Simpel.
Pessimistisch why?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, oke. Beetje pessimistisch als je het mij vraagt, maar whatever makes you happy. Hoe gaat je studie enzo?
Ik blijf ook nog even, als ik alleen maar in m'n boek kijk dan val ik zo in slaap.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dankje![]()
maar ik blijf gelijktijdig FOK!ken hoor
Neh, nevermindquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Pessimistisch why?![]()
School is wel okee, beetje druk de laatste tijd.
ik leef al 3 / 4 dagen van redbull/koffie/cola en bierquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog even, als ik alleen maar in m'n boek kijk dan val ik zo in slaap.
1 heel groot kop koffie moet genoeg zijn hoop ik.
Ja nieuw project, moet een site ontwikkelen voor een documantairemaakster in Afrika. Is nogal veel werk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Neh, nevermind. En awh oke, projecten enzo? Of wat?
Ah oke, veel succes ermee dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nieuw project, moet een site ontwikkelen voor een documantairemaakster in Afrika. Is nogal veel werk.
Bier, gatverdamme. M'n moeder is boos omdat ik de laatste tijd te veel red bull drinkquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik leef al 3 / 4 dagen van redbull/koffie/cola en bier
ik woon op mezelf, dus ben niemand verantwoording schuldigquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bier, gatverdamme. M'n moeder is boos omdat ik de laatste tijd te veel red bull drink.
Woon nog thuisquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik woon op mezelf, dus ben niemand verantwoording schuldig![]()
volgende kerst een maand backpacken, hele familie over de zeik dat ik er dan niet ben
komt omdat ik awesome ben kennelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Woon nog thuis. En nouja ik snap je familie wel, ze willen je erbij. Schattig.
Ik heb mijn dakraam opengezet en zit nu in de zon een sigaretje te roken. Zometeen mn koffer pakken!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:13 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou ook moeten werken, maar ik ben weer fijn aan het procrastineren!
Wel al de was gedaan, vaatwasser uitgeruimd, koffiezetter schoongemaakt, gewassen en geschoren, plantjes water gegeven... Eigenlijk alles om maar niet te gaan werken!
Ik bepaal meestal zelf waar ik werk, mag mijn eigen tijden invullen als ik mijn werk maar af heb binnen de gestelde uren voor de gestelde deadline. Ik werk het liefst gewoon op kantoor, want thuis krijg ik dit...quote:
Koffiedrinken en roken, dat klinkt als een top idee!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:28 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn dakraam opengezet en zit nu in de zon een sigaretje te roken. Zometeen mn koffer pakken!
Dat!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Koffiedrinken en roken, dat klinkt als een top idee!
Broodjes kunnen bijna de oven in!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef MohMi het volgende:
Dat!En een zondagsontbijtje erbij; het goede leven
GIS-Specialist? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik bepaal meestal zelf waar ik werk, mag mijn eigen tijden invullen als ik mijn werk maar af heb binnen de gestelde uren voor de gestelde deadline. Ik werk het liefst gewoon op kantoor, want thuis krijg ik dit...Voor een baas, detachering. Op dit moment Functioneel Coördinator en GIS-Specialist bij twee verschillende bedrijven.
Croissantjes al opquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Broodjes kunnen bijna de oven in!
We maken inderdaad ook applicaties die op Google Maps (kunnen) draaien!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:42 schreef Crutch het volgende:
GIS-Specialist? Nog nooit van gehoord.
Jij bent goed met Google Maps ofzo?
Net even de geneugten van het balkon in het zonnetje geproefd!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:43 schreef MohMi het volgende:
Croissantjes al opEvenals vers sappie en een eitje
Wat een leven
Mijn balkonnetje ligt nog nét in de schaduw, nog eventjes geduld dus. Zo eerst maar even skeelerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Net even de geneugten van het balkon in het zonnetje geproefd!Helemaal goed!
Ik ontbijt met een peuk, what's not to likequote:Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goede morgen zonnestraaltje met de slechte ontbijt-smaak!
Lardo is lekker!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je net zo goed een hap lard nemen.
Dat ook. En koffiequote:Op donderdag 17 mei 2012 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ontbijt met een peuk, what's not to like
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:05 schreef SicSicSics het volgende:
En een abrupt einde aan deze vredige dag... Mijn CV is gerepareerd en de monteur had de afvoer van mijn wasmachine niet teruggedaan... Keuken blank, door het plafond heen! Joepie!
Dit is de SC waar we het nooit over exen hebben, was dat je bedoeling?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef Isis20 het volgende:
Oh yay, email van m'n ex die ik 2 maanden niet gesproken heb...
Melk vind ik het smerigste wat er is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neem ik jouw koffie, mag jij van mij een sappie als je wilt. Of een bekertje melk.
Het valt mee, geloof ik!quote:
Je wordt groot en sterk van melk, jongedame!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Melk vind ik het smerigste wat er is.
Pers wat sinaasappels voor me
Ik denk dat het ergste nu wel voorbij is!quote:
En ham en bacon en ui en een pietsie vers gesneden knfolookquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:16 schreef Crutch het volgende:
Peper, zout, bieslook.
Klein beetje paprikapoeder.
Hara blieft geen vlees.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ham en bacon en ui en een pietsie vers gesneden knfolookUitsmijter of doom
Neen, ik word misselijk van de combinatiequote:
Los van het feit dat ik geen vlees eet, ben ik daar veel te lui voorquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ham en bacon en ui en een pietsie vers gesneden knfolookUitsmijter of doom
Waar was mijn versgeperste jus d'orange dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:21 schreef Crutch het volgende:
Oh ik verwacht wel een ontbijtje eigenlijk.
Jij wilde alleen een (kwart) appel!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar was mijn versgeperste jus d'orange dan?
quote:
Afbakbroodjes met gegrilde kaas, Italiaanse kruiden, peper en paprika poeder! Zeker!quote:
Klinkt goed, daar heb ik alleen... 100% niet van in huis!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:36 schreef Crutch het volgende:
Wat dacht je van: Italiaans broodje met ruccola, chorizo, mozarella, groene pesto en eventueel pijnboompitten.
Bohhhhhhhhh.
Ik wil wel even op je boterham kotsen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:38 schreef Crutch het volgende:
Waarom haal ik nooit sandwich spread, bazenspul.
Ik heb eergisteren een post geplaatst over mn ex.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is de SC waar we het nooit over exen hebben, was dat je bedoeling?
Ja heuj, dat jij dat niet lekker vindt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil wel even op je boterham kotsen.
Mijn braaksel ziet er exact zo uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja heuj, dat jij dat niet lekker vindt.
Nou ja, die sporadische postquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren een post geplaatst over mn ex.
Ik snap nu waarom men stagiaires aanneemt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:41 schreef Crutch het volgende:
Ik ga nog niet naar huis.
Uitgebreide lunch met afbakbroodjes incoming.
Arrrr. Ik wacht op mijn ciabatta uit de oven. Daar gaat kaas, tomaat, kipfilet, zout, peper en oregano op.quote:
Ik snap nu niet waar jij op doelt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom men stagiaires aanneemt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Arrrr. Ik wacht op mijn ciabatta uit de oven. Daar gaat kaas, tomaat, kipfilet, zout, peper en oregano op.
ZOVEEL ZIN.
Ooooh nog 1 hapje en dan issie op.quote:
Opquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ooooh nog 1 hapje en dan issie op.![]()
Eat ALL the hapjes!
WAt moet een jongeman dan ook met één broodje.quote:
Het was een halve ciabatta. Weet je hoe groot die dingen zijn? Ik schoffel er zo nog een halve liter kwark achteraan hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt moet een jongeman dan ook met één broodje.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Het was een halve ciabatta. Weet je hoe groot die dingen zijn? Ik schoffel er zo nog een halve liter kwark achteraan hoor.
Wel geinig: ik gooide net wat foto's van toen ik in z-a woonde op facebook, krijg ik een bericht van een meisje waar ik veel mee omging dat ze toen verliefd op me was. KOM DAAR DAN NIET MEER DAN EEN JAAR NA DATO MEE MUTS. Had ik bijna een negerinnetje
Waar haal je het lef vandaan?!quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga IRL sociaal doen! Fijne dag vandaag mensen!
Dit is pas baas: Deadmau5 - Raise Your Weapon (Madeon Remix) @ Pete Tong 05.13.11 by Madeonquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
Tomcraft - Overdose 2012 by Kosmo Records
check die eniac remix
Maar jij kan zingen en de enige noot die ik ken is walnoot.quote:
Haha, ik vind Nirvana leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef MohMi het volgende:
The man who sold the world, Nirvana uitvoering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |