kunnen we niet samen Tjibbe doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gisteravond echt in de kreukels gelegen om Veenstra die 'Sail' verkrachtteWel een tof nummer hoor, maar met die bakkes van hem was het echt te grappig voor woorden
Mag ik dan auditie doen voor de positie van Tjibbe?
Will you be the Tjibbe to my Tjibsma..?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kunnen we niet samen Tjibbe doen!? ik wil ook Tjibbe zijn
god nu lig ik dubbelquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Will you be the Tjibbe to my Tjibsma..?
Een Tjibbe met tieten, goed idee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gisteravond echt in de kreukels gelegen om Veenstra die 'Sail' verkrachtteWel een tof nummer hoor, maar met die bakkes van hem was het echt te grappig voor woorden
Mag ik dan auditie doen voor de positie van Tjibbe?
Je doet het er maar mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar ik ben veul grappiger dan Veenstra, dus dat gaat niet op
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET HELOOOEOEOEEFFFFFquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een Tjibbe met tieten, goed idee.
[..]
Je doet het er maar mee.
Pssst.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef shifto het volgende:
[..]
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET HELOOOEOEOEEFFFFF
Ik heb mijn 'muziek' liever zo!quote:
Heel gezellig.quote:
Ductape is altijd gezellig!quote:
Als ik thuis ben, help me herinneren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muhahaha!!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was kapot ditdat
Einde baan, volgende week gesprek op kantoor, eerst een weekje verlof
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, help me herinneren.Ik ga zelf liever 2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Thanks, dat komt goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Good to have you back iig!
![]()
En lekker uitrusten dan komende week
Het was echt een tyfuswerk ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat... Is... Echt... Náár!
hahaha!
Waarom moet ik altijd hardop lachen om jouw posts?quote:
wazmejouquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd hardop lachen om jouw posts?
Emo's krijgen een lui oog door hun kapsel.quote:Optometrists Association of Tasmania education director Andrew Hogan warned that amblyopia, the medical term for lazy eye, can result from obstructed vision caused by hair.
"If a young emo chap has a fringe covering one eye all the time, that eye won't see a lot of detail," he said. "And if it happens from a young age, that eye can become amblyotic."
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
Emo's krijgen een lui oog door hun kapsel.
Ik heb vier keer heel hard gelachen om jouw zeur om aandacht van net.quote:
[..]
Looking round the room,quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ben jij wel het grootste wijfquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb vier keer heel hard gelachen om jouw zeur om aandacht van net.![]()
Zo herkenbaar. Vrouwen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
Mohmi?
Ik weet hoe onze liefdesbaby zou worden..game of thronesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
dat klopt wel redelijk jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Looking round the room,
I can tell that you
Are the most beautiful girl in the...room.
In the whole wide room
Oooh.
And when you're on the street
Depending on the street
I bet you are definitely in the top three
Good looking girls on the street
(Depending on the street)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |