Er is altijd nog het station...quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
21. Op het moment werkloos, maar morgen richting het uitzendbureau. Volgende week pinkpop en nog wat andere maandelijkse verplichtingen. Daarnaast contributie voetbal betalen en schoolgeld.
Sure,quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef baggerbart het volgende:
Zijn er nog wat mensen die zin hebben om wat samen te spelen?
level 25 hier
Ik merk het, alleen moet ik op de EU server opnieuw beginnen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
alleen de login server is down
kon net trouwens gewoon inloggen in EU
Ik ben zelf ook niet zo snel hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:13 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Sure,
Vempel #2328
Ben lvl 21 geloof ik, dat wel. En ik doe alles op m'n dooie gemakje en wil heel het level gezien hebben voordat ik doorga. Weet waar je aan begint
Ik kom er nog niet in helaas..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo snel hoor
tijd genoegquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef Chef_M het volgende:
[..]
88NCRX-HH7R-KG9NE-N77C-C2HMTT
Alstu, als je nog snel bent. (Heb eerder in het topic gepost dat mensen die key nodig hadden maar moesten PM'en, nooit iets ontvangen.)
Als hij nog niet gebruikt is ondertussen.
als het goed is heb ik je een friend request gestuurdquote:
Niet toevallig een waarschuwing/error gehad dat er iets van je computer niet goed genoeg was?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef CamelNLD het volgende:
Nog meer mensen met dat de installer op 0% blijft staan?
[ afbeelding ]
Hmm eerste keer door de Oasis heen geen cave, 2de keer wel. Zag ook net dat Wirt's Bell 100k kost, dus de eerste playthrough wordt hem niet, ben te armquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:56 schreef Pheno het volgende:
Eerste ingredient voor unicornlevel gevonden
Sidekicks zijn in town, meestal dicht bij de waypoint. Op je minimap staan ze aangegeven met een blauw tekentje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef Killaht het volgende:
Ik heb scoundrel gekozen per ongeluk, hoe krijg ik templar terug?
In de town zou je de templar ergens moeten kunnen vinden, als je him hired heb je hem weer terug.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef Killaht het volgende:
Ik heb scoundrel gekozen per ongeluk, hoe krijg ik templar terug?
Ja dat wel maar de pc is goed genoeg. Na 10x cancel te hebben gedaan pakte hij hem, ik had ik heb ook de mappen vast aangemaakt op de harde schijf waar het spel zou moeten komen, hij draait nu goed.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Niet toevallig een waarschuwing/error gehad dat er iets van je computer niet goed genoeg was?
Vriend van me kreeg zo'n waarschuwing toen hij het op zijn laptop wilde installeren, en de installeer bleef toen ook op 0% staan.
Yes, geluktquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Sidekicks zijn in town, meestal dicht bij de waypoint. Op je minimap staan ze aangegeven met een blauw tekentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |