Dit, en het voelt gewoon lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Meestal als ik er na het douchen achterkom dat mijn kleren nog op de slaapkamer liggen ofzo, maar ik voel niet bepaald de behoefte om naakt door het huis te lopen.
nee preciesquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben thuis wel eens naakt ja (slaapkamer naar badkamer enzo), maar ik vind dat echt helemaal niks met sex of met gezien worden te maken hebben.
En dan ook naakt op de bank tv zitten kijken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef LittleLady het volgende:
Jaaa vind ik heerlijk, beetje rondlopen beetje rondhangen, lekker vrij en blij.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies
volgens mij is dat vooral de fantasie van TS
vrouwen die de hele dag naakt lopen en daar dan zelf kei geil van worden, gezien worden door de buurman en door eerder genoemde geilheid dan maar sex gaan hebben met die buurman
Kan me helemaal niet boeien, is mijn huis en kreeg nooit klachten van partners, die vonden het altijd wel mooi om te zien, heb namelijk nogal wat tattoo'squote:Op woensdag 16 mei 2012 14:08 schreef FokR het volgende:
[..]
En dan ook naakt op de bank tv zitten kijken?
Tuurlijk mooi om te zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kan me helemaal niet boeien, is mijn huis en kreeg nooit klachten van partners, die vonden het altijd wel mooi om te zien, heb namelijk nogal wat tattoo's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |