tijd loopt door: het is alweer wat langer dan 50 jaar geledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef mazaru het volgende:
Gewoon je mond houden. Hoe haal je het in je hoofd om je vriend te gaan verraden? Een jaar of 50 geleden hadden ze voor dat soort mensen een vereniging.
je hebt niets te winnen, alleen te verliezen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hij heeft zelf het risico genomen door zijn tong in dat andere wijf te steken. Dat heb ik niet gedaan.
Dan heb jij dar toch ook niks mee te maken ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hij heeft zelf het risico genomen door zijn tong in dat andere wijf te steken. Dat heb ik niet gedaan.
Maar je snapt in ieder geval wel welke vereniging ik bedoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
tijd loopt door: het is alweer wat langer dan 50 jaar geleden
Ik ben ook tegen vreemdgaan, maar als mijn beste maat dat doet zal ik hem dat ook zeker duidelijk maken. Maar als hij niets wil zeggen is dat zijn goed recht. Het wordt een ander verhaal als hij er een scharrel op na houdt, maar een keer dronken zoenen vind ik geen reden om je met hun relatie te gaan bemoeien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een rare reacties. Ik wil haar niet hosselen, maar ben zwaar tegen vreemdgaan. Ik heb hem een ultimatum gegeven en daar heeft hij geen gehoor aan gegeven.
Maar je vindt het wel jouw nobele taak om zijn vriendin te laten raden hoe haar vriend haar belazerd zou hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
De Kabouters?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je snapt in ieder geval wel welke vereniging ik bedoel
Dan zou ik het nog niet van zo'n flapdrol als jij willen horen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef Simpel-Zat het volgende:
Vage reacties, stel je eens voor dat jullie zijn vriendin zijn.
Stel dat jij eens de beste maat bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef Simpel-Zat het volgende:
post je foto's van je blauwe ogen na afloop?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik zal mijn maat wel even laten weten dat we afgesproken hebben. Wel zo netjes en dan heeft hij alsnog de kans het zelf te vertellen.
Eens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen vreemdgaan, maar als mijn beste maat dat doet zal ik hem dat ook zeker duidelijk maken. Maar als hij niets wil zeggen is dat zijn goed recht. Het wordt een ander verhaal als hij er een scharrel op na houdt, maar een keer dronken zoenen vind ik geen reden om je met hun relatie te gaan bemoeien.
Exact.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen vreemdgaan, maar als mijn beste maat dat doet zal ik hem dat ook zeker duidelijk maken. Maar als hij niets wil zeggen is dat zijn goed recht. Het wordt een ander verhaal als hij er een scharrel op na houdt, maar een keer dronken zoenen vind ik geen reden om je met hun relatie te gaan bemoeien.
Wat is er raar aan de reacties? Ik ben ook zwaar tegen vreemdgaan maar je kan toch wel gewoon het hun zelf uit laten zoeken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een rare reacties. Ik wil haar niet hosselen, maar ben zwaar tegen vreemdgaan. Ik heb hem een ultimatum gegeven en daar heeft hij geen gehoor aan gegeven.
Maar die kerel is een maat van jou!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef Simpel-Zat het volgende:
Vreemdgaan praat ik niet goed, maar jij bent echt een matennaaier nummer 1. Echt een viezezak ben je als je zo met je eigen maten om gaat. Nog 1 maal, dit zijn niet jouw zaken en blijf er vandaan! Vieze bemoeial!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Simpel-Zat het volgende:
laten we het hopenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Begint verdacht veel op een troll-topic te lijken
Troll.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Rare reacties. In GTST is Bing vreemd gegaan en daar zit iedereen hem ook te pushen anders vertellen ze het Sjors zelf.
Ik ga ff bellen.
Als ik die vriendin zou zijn, dan wilde ik het niet eens weten..quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:39 schreef Simpel-Zat het volgende:
Zeg maar gedag tegen die vriendschap!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:40 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik zal mijn maat wel even laten weten dat we afgesproken hebben. Wel zo netjes en dan heeft hij alsnog de kans het zelf te vertellen.
Er zit ook een verschil tussen seks en zoenen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Rare reacties. In GTST is Bing vreemd gegaan en daar zit iedereen hem ook te pushen anders vertellen ze het Sjors zelf.
Ik ga ff bellen.
Oke nou geloof ik het niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:43 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ben 35, mijn maat 42 en zijn vriendin is iets jonger.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:43 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ben 35, mijn maat 42 en zijn vriendin is iets jonger.
40-45 was meer je ding he?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga ff bellen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga ff bellen.
quote:
Watquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga ff bellen.
Hier is een aardige: bemoei je met je eigen zaken..quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hey ik heb tips nodig. Mijn beste maat heeft in een dronken bui op een festival staan zoenen met een meisje terwijl hij al 5 jaar een relatie heeft. Ik vind dit echt niet kunnen en heb geëist het op te biechten. Hij wil dit niet doen, omdat hij zei dat het in een dronken bui gebeurde, maar ik heb hem voor het blok gezet dat als hij het niet vertelt ik het doe. Hij heeft niks gezegd en heb nu voor vanavond met zijn vriendin afgesproken om de boel op te biechten. Nu zal dit een klap in haar gezicht zijn, dus vraag ik me af hoe ik dit het beste kan overbrengen. Gewoon bam in het gezicht of haar laten raden als ik zeg dat mijn maat wat ergs heeft gedaan?
Tips graag.
quote:
TS kijkt GTST (verplict)quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga ff bellen.
Hints!... dat je gebaren maakt zonder iets erbij te zeggen en zij het moet raden!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
Gewoon bam in het gezicht of haar laten raden als ik zeg dat mijn maat wat ergs heeft gedaan?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
tijd loopt door: het is alweer wat langer dan 50 jaar geleden
Waar bemoei je jezelf mee man gayasss.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
Waar bemoei je jezelf mee man gayasss.
Ben jij de eeuwige single ofzo ? zielige zak dat je bent
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga ff bellen.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Nemephis het volgende:
Zegt het woord 'matennaaier' je iets, TS?
Inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef Leipo666 het volgende:
met zulke 'vrienden' heb je geen vijanden meer nodig
Dus? Het is niet jouw verantwoordelijk om te gaan lopen klooien in een relatie van iemand anders. Dat zijn namelijk de zaken van die mensen en je zegt het bijna zelf al in je tweede zin.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
Jij verdient het niet om vrienden te hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga de afspraak inderdaad cancellen. Maat heeft gedreigd met opzegging vriendschap en dat is het me niet waard. Ik heb wel verteld dat hij het alsnog moet opbiechten, want gezamelijke vrienden weten het al.
Kanker, wat ben jij dom.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga de afspraak inderdaad cancellen. Maat heeft gedreigd met opzegging vriendschap en dat is het me niet waard. Ik heb wel verteld dat hij het alsnog moet opbiechten, want gezamelijke vrienden weten het al.
En dat heb jij ze natuurlijk verteld.. Naaier.. Je verdient geen vrienden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een mongool ben jij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ben jij wel helemaal 100%?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hoop het voor die vriend met z'n 5 jarige relatie :pquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Nah, dit is een troll, kan niet anders.
volgens mij zou zelfs God TS nog met een bliksemschicht willen rakenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:58 schreef pervertedhermit het volgende:
Je bent zeker een Christen. Je eigen normen en waarden aan anderen opdringen.
jij bent stiekem verliefd op haar he? gore moraalridder... je moet je niet bezig houden met andermans zaken!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hey ik heb tips nodig. Mijn beste maat heeft in een dronken bui op een festival staan zoenen met een meisje terwijl hij al 5 jaar een relatie heeft. Ik vind dit echt niet kunnen en heb geëist het op te biechten. Hij wil dit niet doen, omdat hij zei dat het in een dronken bui gebeurde, maar ik heb hem voor het blok gezet dat als hij het niet vertelt ik het doe. Hij heeft niks gezegd en heb nu voor vanavond met zijn vriendin afgesproken om de boel op te biechten. Nu zal dit een klap in haar gezicht zijn, dus vraag ik me af hoe ik dit het beste kan overbrengen. Gewoon bam in het gezicht of haar laten raden als ik zeg dat mijn maat wat ergs heeft gedaan?
Tips graag.
Kortzichtige reactie weer van je.. Eikel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:58 schreef pervertedhermit het volgende:
Je bent zeker een Christen. Je eigen normen en waarden aan anderen opdringen.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hints!... dat je gebaren maakt zonder iets erbij te zeggen en zij het moet raden!
[ afbeelding ]
derde woord, eerste lettergreep, Klinkt als:
Dat schelden mag je achterwegen laten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Kortzichtige reactie weer van je.. Eikel!
Hey de troll wordt hier gebashed, laat je niet afleidenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Spot de christenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Rot op man, ik troll niet en wat heeft mijn religie er mee te maken?
Dan nog......quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Zo gaan we niet met elkaar om.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Oh, het is dus serieus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Yup! And proud of itquote:
Omdat jij niks kan aantonen als zij daar om vraagt dus hou gewoon je mond dicht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Natuurlijk doen gelovigen zulke dingen nooit..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:01 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Yup! And proud of it
Maar ik vind niet dat hij 'ons' over 1 kam moet scheren. En daarnaast deze christen vindt ook dat TS ernaast zit, dus..
Dat is hij ook, mensen die zich 'bekommeren' om een vrouw op deze manier zijn op meer uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:01 schreef Montelly het volgende:
Niet mee bemoeien, en het is je maat gvd dus dat doe je al sowieso niet![]()
Als je mijn "maat" was had ik je echt keiharde stompen verkocht als je dat zou flikken. Daarnaast heb ik het gevoel dat je uit bent op zijn vriendin.
Oh jawel hoor, en vaak zat. Maar niet allemaal, that's what i'm sayingquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Natuurlijk doen gelovigen zulke dingen nooit..
dat, +quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef dribbel79 het volgende:
- overtreding bro code, not done
- hou je mond man, maak van jouw issues niet hun issues
- bied je maat excuses aan voor je stupide idee en ga bier drinken
rare kwast
Dquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef gianni61 het volgende:
A: TS wil vriendin van zn maat "troosten"
B: TS is moraalridder
C: TS is geen vriend
D: Alle antwoorden zijn juist
Forum Opties | |
---|---|