volgens mij zou zelfs God TS nog met een bliksemschicht willen rakenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:58 schreef pervertedhermit het volgende:
Je bent zeker een Christen. Je eigen normen en waarden aan anderen opdringen.
jij bent stiekem verliefd op haar he? gore moraalridder... je moet je niet bezig houden met andermans zaken!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hey ik heb tips nodig. Mijn beste maat heeft in een dronken bui op een festival staan zoenen met een meisje terwijl hij al 5 jaar een relatie heeft. Ik vind dit echt niet kunnen en heb geëist het op te biechten. Hij wil dit niet doen, omdat hij zei dat het in een dronken bui gebeurde, maar ik heb hem voor het blok gezet dat als hij het niet vertelt ik het doe. Hij heeft niks gezegd en heb nu voor vanavond met zijn vriendin afgesproken om de boel op te biechten. Nu zal dit een klap in haar gezicht zijn, dus vraag ik me af hoe ik dit het beste kan overbrengen. Gewoon bam in het gezicht of haar laten raden als ik zeg dat mijn maat wat ergs heeft gedaan?
Tips graag.
Kortzichtige reactie weer van je.. Eikel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:58 schreef pervertedhermit het volgende:
Je bent zeker een Christen. Je eigen normen en waarden aan anderen opdringen.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hints!... dat je gebaren maakt zonder iets erbij te zeggen en zij het moet raden!
[ afbeelding ]
derde woord, eerste lettergreep, Klinkt als:
Dat schelden mag je achterwegen laten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Kortzichtige reactie weer van je.. Eikel!
Hey de troll wordt hier gebashed, laat je niet afleidenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Spot de christenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Rot op man, ik troll niet en wat heeft mijn religie er mee te maken?
Dan nog......quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Zo gaan we niet met elkaar om.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:59 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Oh, het is dus serieus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Yup! And proud of itquote:
Omdat jij niks kan aantonen als zij daar om vraagt dus hou gewoon je mond dicht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Natuurlijk doen gelovigen zulke dingen nooit..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:01 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Yup! And proud of it
Maar ik vind niet dat hij 'ons' over 1 kam moet scheren. En daarnaast deze christen vindt ook dat TS ernaast zit, dus..
Dat is hij ook, mensen die zich 'bekommeren' om een vrouw op deze manier zijn op meer uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:01 schreef Montelly het volgende:
Niet mee bemoeien, en het is je maat gvd dus dat doe je al sowieso niet![]()
Als je mijn "maat" was had ik je echt keiharde stompen verkocht als je dat zou flikken. Daarnaast heb ik het gevoel dat je uit bent op zijn vriendin.
Oh jawel hoor, en vaak zat. Maar niet allemaal, that's what i'm sayingquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Natuurlijk doen gelovigen zulke dingen nooit..
dat, +quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef dribbel79 het volgende:
- overtreding bro code, not done
- hou je mond man, maak van jouw issues niet hun issues
- bied je maat excuses aan voor je stupide idee en ga bier drinken
rare kwast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |