quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
tijd loopt door: het is alweer wat langer dan 50 jaar geleden
Waar bemoei je jezelf mee man gayasss.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hij heeft zelf het risico genomen door zijn tong in dat andere wijf te steken. Dat heb ik niet gedaan.
?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
Waar bemoei je jezelf mee man gayasss.
Ben jij de eeuwige single ofzo ? zielige zak dat je bent
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
Rare reacties. In GTST is Bing vreemd gegaan en daar zit iedereen hem ook te pushen anders vertellen ze het Sjors zelf.
Ik ga ff bellen.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Nemephis het volgende:
Zegt het woord 'matennaaier' je iets, TS?
Inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef Leipo666 het volgende:
met zulke 'vrienden' heb je geen vijanden meer nodig
Dus? Het is niet jouw verantwoordelijk om te gaan lopen klooien in een relatie van iemand anders. Dat zijn namelijk de zaken van die mensen en je zegt het bijna zelf al in je tweede zin.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hij heeft zelf het risico genomen door zijn tong in dat andere wijf te steken. Dat heb ik niet gedaan.
Jij verdient het niet om vrienden te hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga de afspraak inderdaad cancellen. Maat heeft gedreigd met opzegging vriendschap en dat is het me niet waard. Ik heb wel verteld dat hij het alsnog moet opbiechten, want gezamelijke vrienden weten het al.
Kanker, wat ben jij dom.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga de afspraak inderdaad cancellen. Maat heeft gedreigd met opzegging vriendschap en dat is het me niet waard. Ik heb wel verteld dat hij het alsnog moet opbiechten, want gezamelijke vrienden weten het al.
En dat heb jij ze natuurlijk verteld.. Naaier.. Je verdient geen vrienden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een mongool ben jij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ben jij wel helemaal 100%?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:53 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hoop het voor die vriend met z'n 5 jarige relatie :pquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Nah, dit is een troll, kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |