SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:17 schreef LompeHork het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan de OP? LompeHork#2948
Dank, ik ga nog verder ermee, maar een review na tein dagen leek me wel erg laat, dus ik ga straks weer in een creatieve bui schrijven over mijn bevindingen van gisteravond/nacht, #slaaptekortquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/speci(...)boek-diablo-iii.html
Daarzo
Leuk stukje Pheno
Gisteren was mijn redding dat ik vrij vroeg was ingelogged en hem onder het eten aan had laten staanquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn dank![]()
Overigens zijn de servers nu goed bereikbaar, ben benieuwd hoe dat vanavond gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik het toch wel even wat moeilijk.
Alles kan solo, multiplayer is optioneel (maar wel leuk).quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:17 schreef ice_9 het volgende:
Vraagje van iemand die nog nooit een Diablo deel heeft gespeeld ( ). Ik heb begrepen dat er een end-game is in dit spel waar de beste items (wapens/armor) te vinden zijn. Stel dat ik voor de allerbeste items en armor wil gaan, kan ik dat solo doen of ben ik aangewezen op co-op? Met co-op kun je natuurlijk moeilijkere vijanden aan dan in je eentje, dus zou je denken dat dit betere loot betekent. Is dat zo? Of kun je in je eentje net zulke loot behalen?
Ik wil namelijk wel end-game doen, maar niet afhankelijk zijn van anderen voor de mooiste items... gewoon lekker m'n eigen tempo aanhouden.
Gisterochtend ging het inderdaad ook prima, 's avonds schijnt het wat drukker te zijn. Ik heb er gelukkig geen last van gehad tot nu toe, geluk is met de dommenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn dank![]()
Overigens zijn de servers nu goed bereikbaar, ben benieuwd hoe dat vanavond gaat.
dus jij hield mijn plekje bezetquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren was mijn redding dat ik vrij vroeg was ingelogged en hem onder het eten aan had laten staan
Het kan solo,. Wanneer je met 2 mensen speelt worden de vijanden ook lastiger, maar met goed teamwork is het dan nog makkelijker. Zonder teamwork is het dan juist zwaarder.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:17 schreef ice_9 het volgende:
Vraagje van iemand die nog nooit een Diablo deel heeft gespeeld ( ). Ik heb begrepen dat er een end-game is in dit spel waar de beste items (wapens/armor) te vinden zijn. Stel dat ik voor de allerbeste items en armor wil gaan, kan ik dat solo doen of ben ik aangewezen op co-op? Met co-op kun je natuurlijk moeilijkere vijanden aan dan in je eentje, dus zou je denken dat dit betere loot betekent. Is dat zo? Of kun je in je eentje net zulke loot behalen?
Ik wil namelijk wel end-game doen, maar niet afhankelijk zijn van anderen voor de mooiste items... gewoon lekker m'n eigen tempo aanhouden.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:23 schreef Murdera het volgende:
Trouwens, ik lees overal "normal zo makkelijk, zelfs als ik stil sta ga ik niet dood".
Ik moet zeggen dat er nog aardige pittige stukjes tussenzaten.
Team: Witchdocter en Barbarian.
Bij bijvoorbeeldIk ben ook al een aantal keer dood gegaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik het toch wel even wat moeilijk.
O.a. hier: (spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben ook al een aantal keer dood gegaan..
O.a. hier: (spoiler)Ja idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in act 2 zonder achievements.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef Masyl het volgende:
Veel mensen hier waarvan de achievements verdwijnen of ze helemaal niet meer halen?
Er verdwijnen bij mij steeds meer, van de 430 punten heb ik nog 80 over, ook haal ik geen nieuwe achievements bij het verslaan van bosses enz.
Ik was even teruggegaan naar de Skeleton King, maar die was toch echt dood.quote:
Aso!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren was mijn redding dat ik vrij vroeg was ingelogged en hem onder het eten aan had laten staan
Whehe, ik denk dat/hoop dat ze wat aan die servers hebben gedaan ondertussen. Lijkt mij in ieder geval van welquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisterochtend ging het inderdaad ook prima, 's avonds schijnt het wat drukker te zijn. Ik heb er gelukkig geen last van gehad tot nu toe, geluk is met de dommen
Geen idee, ik ben niet zo van de achievements, dus ik check ze gewoonweg nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef Masyl het volgende:
Veel mensen hier waarvan de achievements verdwijnen of ze helemaal niet meer halen?
Er verdwijnen bij mij steeds meer, van de 430 punten heb ik nog 80 over, ook haal ik geen nieuwe achievements bij het verslaan van bosses enz.
Ik denk dat ik op dit moment geen systeembeheerder bij B.net wil zijn. Alhoewel, je hebt wel de tofste uitdaging ooit. Maar een wat servertjes bijzetten is soms niet eens mogelijk lijkt me om deze massale interesse op te vangen. Het zal zakken, dat gaat vanzelf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:29 schreef LompeHork het volgende:
Whehe, ik denk dat/hoop dat ze wat aan die servers hebben gedaan ondertussen. Lijkt mij in ieder geval van wel
Volgens mij heb je bepaalde achievements nodig om een hogere moeilijkheidsgraad te spelen, dat gaat zo wat lastigquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo van de achievements, dus ik check ze gewoonweg niet
En als ze nu verdwijnen lossen ze het wel op en haal ik ze met een tweede, derde, vierde of vijfde run wel
Ik denk dat die het op dit moment best zwaar hebben van hogerhand. Leuke uitdaging, dat zeker. En op dit moment heb je natuurlijk ook nog veel spelers die de starter edition spelen en dus ook inloggen, ook dat zal wel afnemen binnen een paar dagen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op dit moment geen systeembeheerder bij B.net wil zijn. Alhoewel, je hebt wel de tofste uitdaging ooit. Maar een wat servertjes bijzetten is soms niet eens mogelijk lijkt me om deze massale interesse op te vangen. Het zal zakken, dat gaat vanzelf.
Heb 2 gele items die ik zelf niet kan gebruiken op de AH gezet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Vraagje, wat doen jullie met de gele items die je in de loop der tijd bij elkaar raapt? Salvage je die of gaan die naar de merchant?
Dat craften vind ik erg duur in verhouding tot wat 't oplevert, op lage levels.. Ik heb zelf nog maar 1 ding gecraft (wel veel gold al besteed aan upgrades voor blacksmith/jeweler).. Bijna alle magic items (blauw) salvage ik, tenzij de stats zo lekker samenwerken voor een bepaalde class dat ik 'm bewaar voor de overige classes die ik in de toekomst ga spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:40 schreef CocaColaLight het volgende:
Vraagje, wat doen jullie met de gele items die je in de loop der tijd bij elkaar raapt? Salvage je die of gaan die naar de merchant?
Gisteren een beetje zitten kijken naar wat voor gear kan craften. Zit best geinig spul tussen maar dat vervang je waarschijnlijk vrij vlot met de loot van de bosses. En het is niet zoals in WoW dat je meer skill krijgt als je dingen maakt, je mag iedere keer de volle mep betalen om nieuwe items te kunnen maken. Daar gaat nog een hoop gold in zitten.
Zo ver ben ik nog niet. Hardcore doe ik nu, want hardcorequote:Op woensdag 16 mei 2012 09:36 schreef Masyl het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bepaalde achievements nodig om een hogere moeilijkheidsgraad te spelen, dat gaat zo wat lastig
Blauw is magic, die droppen echt vaak.. zit je inventory snel vol mee als je niet af en toe teruggaat naar de stad. Geel is rare, die droppen maar zelden.. ik denk 1 per uur ofzo gemiddeld bij me. Dan heb je oranje dat is legendary, nog niet zien droppen. En groen is set item geloof ik, ook nog niet gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:46 schreef HyperViper het volgende:
Wat is de volgorde van items? Qua kwaliteit?
Groen
Blauw
Oranje?
That's it?
No mules needed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:48 schreef RickoKun het volgende:
Moet je ook weer mulen zoals in diablo 2? Of hebben ze een systeem waardoor je items van t ene ventje naar t andere krijgt?
Ik gebruik wel level 1 poppetjes voor de inventory spacequote:
10K? Dat heb je vrij snel. Ik ben nu nog untwinked bezig, dus doen met de spullen die je vindt. Ik heb overigens nog geen echt ruimte nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik gebruik wel level 1 poppetjes voor de inventory spaceScheelt me stash-uitbreidingen voorlopig, die zijn best duur.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Grijs - Wit - Blauw - Geel - Oranje iirc
Thnx!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blauw is magic, die droppen echt vaak.. zit je inventory snel vol mee als je niet af en toe teruggaat naar de stad. Geel is rare, die droppen maar zelden.. ik denk 1 per uur ofzo gemiddeld bij me. Dan heb je oranje dat is legendary, nog niet zien droppen. En groen is set item geloof ik, ook nog niet gezien.
Done!quote:
de gems vind ik nu heel vaak (lvl26) maar misschien komen die pas op een bepaald moment in het spel net als de jeweler proffessionquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand al gems gevonden?
Heb nu voor het eerst een item met 1 socket.
Dit. Hoewel, ik heb 1 item gekocht op de market.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
10K? Dat heb je vrij snel. Ik ben nu nog untwinked bezig, dus doen met de spullen die je vindt. Ik heb overigens nog geen echt ruimte nodig.
Thnx voor de tip! Ik zal goed opletten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
de gems vind ik nu heel vaak (lvl26) maar misschien komen die pas op een bepaald moment in het spel net als de jeweler proffession
Het kutte is dat je ze misschien nooit op hebt gepakt want het zijn items met een witte naam dus het lijkt troep. Toen ik er een beetje op begon te letten heb ik er veel meer opgepakt
precies. De market kijk ik vanavond naar, want ja, als review moet daar natuurlijk ook over gesproken worden. Maar ik heb voor morgen al dagboek #2 bijna f, ik moet toch op het werk wat installeren. Progressbar is niet zo interessant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit. Hoewel, ik heb 1 item gekocht op de market.
De rest verkoop ik allemaal of salvage ik
Done.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:02 schreef PAAC het volgende:
Gisteren waarschijnlijk verloren gegaan in de vele posts
Hier m'n battle.net tag voor de OP
PAAC#1765
En nu weer verder met werken...
Vrijdag gelukkig vrij voor een mooi lang weekend
Ben nu level 22, en ze beginnen nu regelmatiger te droppen. Je kunt 't ook horen aan 't geluidje als ze droppen, vallen idd niet zo op met hun witte kleur tussen alle witte zut die je laat liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
de gems vind ik nu heel vaak (lvl26) maar misschien komen die pas op een bepaald moment in het spel net als de jeweler proffession
Het kutte is dat je ze misschien nooit op hebt gepakt want het zijn items met een witte naam dus het lijkt troep. Toen ik er een beetje op begon te letten heb ik er veel meer opgepakt
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Done.
Gelukkig heb ik na vandaag al weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |