25 jaar is ze nu, ze ziet er ook verdomd ouder uit inderdaad, gedrag is ze 12 met dat gehuil.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:31 schreef Stefan het volgende:
Ep 2 was een stuk minder.
Charly is een jankerd
De actrice is duidelijk geen 19 maar ergens achter in de 20
En in Ep 2 al een major plottwist? Dat mama nog leeft is geen verrassing maar een twist doe je na een tijdje niet waar we de karakters nog moeten leren kennen
ik val ook niet over sets, de gci-sets in Revolution zijn mooi. Ik val eerder over plotholes zoals 15 jaar en geen benzine, kool of stoommachines.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:36 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook, maar ik let daar allemaal niet op hoor als ik een serie kijk
Op IMDB geloven ze dat ze nu 16 is en deze foto niet kanquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
25 jaar is ze nu, ze ziet er ook verdomd ouder uit inderdaad, gedrag is ze 12 met dat gehuil.
En trouwens, in 15 jaar pleurt echt niet ineens een kolom naar benedenOok hoe die daarbij ligt op die trap is onmogelijk.
[ afbeelding ]
Munro heeft een heel continent of misschien wel heel Amerika in zn greep, dan zou hij geen slaven gebruiken een fucking helicopter te trekken door het bosquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Il.Principe het volgende:
Je weet toch helemaal niet nog niet dat er geen stoommachines en dergelijke zijn? Kan best dat ze na 4 of 5 afleveringen bij een of andere beschaving belanden die het stuk beter voor elkaar heeft.
Het zijn geen kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:20 schreef Lady-Morgana het volgende:
Het is maar een serie hoor
Waarom druk maken om die kleine dingetjes? Boeit mij echt niet of het gras hoog of laag is
Dit,quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:14 schreef nietzman het volgende:
In een wereld waarin de stroom is uitgevallen laat men geen bomen in huizen groeien, tenzij je een tweede verhaallijn introduceert waarin je vertelt dat de hele bevolking door een spontane genetische mutatie ook spontaan downsyndroom heeft gekregen. Dát is storytelling.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Munro heeft een heel continent of misschien wel heel Amerika in zn greep, dan zou hij geen slaven gebruiken een fucking helicopter te trekken door het bos
Omdat hij dan 20 heli's ipv 1 kan vervoeren.quote:
Zijn die allemaal te vinden in die staat dan ed? Ik bedoel, alle voertuigen zijn spontaan uitelkaar geflikkerd. En wie zegt dat er niet meerdere groepen slaven op verschillende plekken aan het slepen zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat hij dan 20 heli's ipv 1 kan vervoeren.
Kan zij de wereld dan veranderen? Zij wil haar broer gewoon terug. Da's niet zo vreemd.quote:Kan iemand mij uitleggen waarom die broer zo belangrijk is? Heel de fuckin wereld is eraan en het belangrijkste is die broer vinden![]()
Is het trouwens niet zo dat na 15 jaar je accu niet te hebben geladen hij toch aardig naar de klote is? Mij vorige mobiel was na 2 jaar niet te gebruiken ook verrot door de accu die ineens 2x zo dik werd,,,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:13 schreef Il.Principe het volgende:
Blijf dubbel gevoel houden bij de serie. Ik ben heel benieuwd hoe het nou zit met die elektriciteit en het einde van de aflevering smaakt op dat gebied dan ook naar meer. Maar de verhaallijn met de zoektocht naar de broer komt me beetje de keel uit. Die bom op de brug met de gespannen touwtjes was gewoon té, ik bedoel hoe snel kun je zoiets fixen. Verder is dat team gewoon onoverwinnelijk met zijn drietjes...
Oja, die man die Miles en Monroe redden was toch die gast van de militia?
Waar komt deze heli vandaan? Die militaire bases hebben die dingen in overvloed staan, sowieso dat dat leger na 6 maanden verdweenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zijn die allemaal te vinden in die staat dan ed? Ik bedoel, alle voertuigen zijn spontaan uitelkaar geflikkerd. En wie zegt dat er niet meerdere groepen slaven op verschillende plekken aan het slepen zijn?
[..]
Kan zij de wereld dan veranderen? Zij wil haar broer gewoon terug. Da's niet zo vreemd.
Ja, alleen Charlie irriteert me ontzettend. In de serie speelt ze iemand van 18 / 19? maar ze lijkt wel 40 met haar berghuidgezichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:56 schreef E.H. het volgende:
Kan hier al net zo van genieten als Falling Skies. Bazenserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |