Dat is dus BUT.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan geen bot meer zien![]()
De chirurg die me heeft begeleid had om 5 voor 12 nog wat commentaar gemailed waardoor ik dus m'n deadline mistte en tot overmaat van ramp de inbindmachine ook niet meer op tijd kon bereiken voor Hemelvaart en brugdag op vrijdag.
AnneX, het *proberen* inbinden is dus *niet* gelukt. Ze moeten het maar in een snelhechter bekijken._!
Haha, zo kun je het ook stellen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen op deze zonnige morgen! Ik was al even wakker, maar moest nog een boek uitlezen in bed.
En Steer, je had dat 'proberen' dus goed ingeschat
Hier wel als het goed is. Zo niet: MAJOR problem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is hier niets open, of heb ik het mis?
Veel plezier en ik hoop op mooi weer voor jullie!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:19 schreef freecell het volgende:
Succes Steer!
Hier is niks open in ieder geval...
Zo, wij gaan over een uurtje kamperen.. En alles is al ingepaktWonderlijk!
En dat zonder ruzie ook nog, hihi.
En de jongste is weer een stuk beter, dat scheelt.
Beterquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb zo te zien 5 uurtjes geslapen.![]()
Niet ideaal, wilde vandaag ook trainen en vanavond verjaardag.
Ik zie dat het Koopzondagregeling is hier in Brabant.
Supermarkten zijn vanaf 12u open hierquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is hier niets open, of heb ik het mis?
Verpakking op een stil hoekje openen en NIET om je heen kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.hema.nl/winkel(...)oires/inbindmachine-(14880005)
De Hema heeft hem iig onlineZal zo eens naar de winkel gaan en kijken of ik onopgemerkt het een en ander kan perforeren
Wowquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:03 schreef Stereotomy het volgende:
Definitief elektronisch ingeleverd.Nu op deze mooie Hemelvaart kijken welke Bruna's/postagentschappen/snelhechterdingverkopers open zijn en dan alsnog de zooi versturen.
![]()
![]()
![]()
agossie die vogelsquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef z80 het volgende:
weer een doorgang terug veroverd van de tuin. de roos hier is net onkruid niet tegen te snoeien.
en nu is de boog ook verzakt/door gaan hangen.
en ik wou de heg gaan snoeien. blijkt deze gekraakt te zijn door fam merel.
recht tegen over de achterdeur. angstig kijken als ik de achterdeur open maak en weg vliegen zodra ze dit veilig acht. meteen hiervan gebruik gemaakt om in het nest te kijken, kon alleen niet zien of er al eieren in het nest liggen.
ohh bluh zegquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Bleghal de hele ochtend misselijk en totaal zonder energie
net wat crackers en melk naar binnen geschoven, maar nog steeds niet tof
Dank jequote:
Misschien iets verkeerds gegeten?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank jeNet alles eruit gegooid en ik Voel me bijna direct al beter
Mwjah...ik zou niet weten wat eigenlijkquote:
zie je....cola is goed voor jequote:Niet erg gezond maar het helpt wel bij het neutraliseren van de zuren en kalmeren van de maag bij het gal overgeven is een glas cola met een eetlepel suiker.
Hier is t niet echt toeristisch maar de supermarkten zijn wel open, in tegenstelling tot Den Haag en Scheveningenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Supermarkten zijn vanaf 12u open hier. Haarlem is ook gewoon open. Lang leve toeristische gemeenten
.
Have fun FC
Ech nie, het leplazarus lopen tillen in de gym net. Vriend van me kwam net binnen toen ik wegging: 'Hey steer je zit toch niet aan de anaboluh he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
BeterEn laat dat sporten maar ff een dagje zitten..
net ook even wat ijzer verplaatst. deze week weer begonnen aan de show spieren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ech nie, het leplazarus lopen tillen in de gym net. Vriend van me kwam net binnen toen ik wegging: 'Hey steer je zit toch niet aan de anaboluh he?'
Nee, ik train hard en eet goed.![]()
lekkerrrrrrrr waar naar toe?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:57 schreef Den_Haag het volgende:
Weer eens in het vliegtuig. Maar nu ook voor vakantie
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
Kan je nagaan hoe dom die wichten zijn die aan dat soort pulp-programma's meedoen.
Nee, ik heb alleen maar heel veel fluiten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef AnneX het volgende:
Blue-ezz? Wil je nu geen bandonéon gaan spelen..... ned. 2 nu....
Of had golfer nu nog een accordeon?
Ik heb ook een oogje op een trekzak ja, maar eerst dat puckering onder de knie (lippen) krijgen! Vet moeilijk om 1 gaatje tegelijk te blazenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef AnneX het volgende:
Blue-ezz? Wil je nu geen bandonéon gaan spelen..... ned. 2 nu....
Of had golfer nu nog een accordeon?
Wel entertainmentquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:21 schreef golfer het volgende:
Kan je nagaan hoe dom die wichten zijn die aan dat soort pulp-programma's meedoen.
DH is er al eerder geweest voor werk en blijkbaar bevalt het hem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Aparte vakantiebestemming. Had die keuze niet achter jou gezocht.
Dankjewel, nog niet juichen, volgende week woensdagmiddag juichen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, ik zei het al op Facebook, maar nu ik je hier tref: Wat goed gedaan joh! Ben trots op je (nog echt waar ook). Geniet van de bevrijding! Een once in a life time-gevoel.
Nog niet: presentatie in elkaar draaien, presenteren voor de afstudeercommissie, dan nog een uurtje door de mangel gehaald worden tijdens de verdediging van mijn scriptie en DAN zit m'n taak erop.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee hoor, ik juich nu al. Jóuw taak zit erop.
Welnee gek, je hebt je badiskennis klaar. De rest is vorm versus inhoud.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog niet: presentatie in elkaar draaien, presenteren voor de afstudeercommissie, dan nog een uurtje door de mangel gehaald worden tijdens de verdediging van mijn scriptie en DAN zit m'n taak erop.
Nouja goed, ben idd net de ING Bank: ' too big to fail' . Dus ik heb het idd al gehaald, anders had ik niet mogen afstuderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee gek, je hebt je badiskennis klaar. De rest is vorm versus inhoud.
Ik vertrouw ook het liefst op de fiets en niet op het OVquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:37 schreef Vork het volgende:
Ik had mijn fiets toch beter gisteren moeten fixen.
Gelukkig heb je alle tijd daar over na te denken en te ergeren terwijl je op de bus wacht, die niet komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:37 schreef Vork het volgende:
Ik had mijn fiets toch beter gisteren moeten fixen.
en ik heb al zo'n hekel aan wachten. Helemaal als het wachten is op iets waarvan je niet weet of het wel komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig heb je alle tijd daar over na te denken en te ergeren terwijl je op de bus wacht, die niet komt.
Schrijf er een toneelstuk over, wachten op bus, als parodie op godot.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wachten_op_Godot
Oh absoluut! maar ze kunnen niet langs alle haltes gaan rijden met een auto om de mensen te vertellen dat de bus te laat komt. Ze kunnen wel overal een matrixbord oid ophangen....maar dat zal het ov nòg duurder maken. Het is maar wat de klant echt wil en ik denk niet dat de gemiddelde ov klant liever communicatie dan een goedkoper ov wil.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:45 schreef Vork het volgende:
en ik heb al zo'n hekel aan wachten. Helemaal als het wachten is op iets waarvan je niet weet of het wel komt.
Dan moet je zeker dat toneelstuk eens gaan zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:45 schreef Vork het volgende:
[..]
en ik heb al zo'n hekel aan wachten. Helemaal als het wachten is op iets waarvan je niet weet of het wel komt.
Dat is vaag. Als die dingen er hangen dan kan je ook dat soort informatie vast wel doorgeven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:51 schreef Vork het volgende:
Ik reis van busstation naar busstation, als er ergens voorzieningen zijn... Bovendien hangen op de meeste haltes al elektronische borden waarop ze wel een vertraging aan kunnen geven. Waarom dan geen uitval?
Zijn hier erg mooie steden. En eens wat anders da barcelona of rome.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Aparte vakantiebestemming. Had die keuze niet achter jou gezocht.
De twee grotere busstations hier in de buurt hebben ook ooit van die borden gekregen. Ze hebben het nog nooit gedaan. (en ik heb het over jarenlang)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef borisz het volgende:
Op Haarlem doen de helft van de tijd die borden het niet.Maar dat kan ook zijn omdat ze in Haarlem nog bezig zijn met het busstation
Wintersport!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn hier erg mooie steden. En eens wat anders da barcelona of rome.
Maar vertel eens, welke bestemming past wel bij mij?
Zondequote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De twee grotere busstations hier in de buurt hebben ook ooit van die borden gekregen. Ze hebben het nog nooit gedaan. (en ik heb het over jarenlang)
True, maar dan moet ik nu naar Argentinie vliegen. Seizoen begint daar over een maandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wintersport!Dat vind ik echt bij je passen.
Grotere Computerzaken hebben het meestal wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL Hyvemind / AnneX@mrAnneX:
Waar kan ik een spuitbus met gecomprimeerd lucht kopen?
MyCom bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grotere Computerzaken hebben het meestal wel.
Volgens mn. AnneX bij Handyman, of een fotozaak.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL Hyvemind / AnneX@mrAnneX:
Waar kan ik een spuitbus met gecomprimeerd lucht kopen?
En de achterkant van de stofzuiger... ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
MyCom bijvoorbeeld?
Mijn IBM laptop wil plots niet meer opgeladen worden via de dock, wel via AC adapter. Denk dat er wat pinnetjes vuil zijn van de dock connector.
Statische warme lucht is niet ideaal voor elektronicaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de achterkant van de stofzuiger... ?
/ hh modus
We hebben hier wel een Handymanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mn. AnneX bij Handyman, of een fotozaak.
( wordt gebruikt om camera's schoon te blazen...)
Of bij Conrad.nl ...
/ live verslag
Heb je als student .... niet korting bij aanschaf...?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hebben hier wel een HandymanGa ik zo eens langs.
Overigens denk ik ook als de financien het toelaten een nieuwe laptop... mijn T41 stamt uit 2003_!! Maargoed, geeft ook weer dat met een beetje fatsoenlijk onderhoud de nieuwere laptops niet per se beter zijn qua performance.
Windows is ook een stuk zwaarder geworden.
Bij surfspot kan je iig voor een koopje software aanschaffen. Compleet office pakket voor 50equote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je als student .... niet korting bij aanschaf...?
Nou, de grap is... dat Steer deze maand student af is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef borisz het volgende:
Ik schrijf mijn laptop af in vier jaar..
[..]
Bij surfspot kan je iig voor een koopje software aanschaffen. Compleet office pakket voor 50e. En qua laptop wisselt het per uni. Mijn vorige laptop via de VU aangeschaft met 250e korting. (Nou ja, je moest wel je bachelor halen anders betaalde je die 250 alsnog).
Mindless wow spelen of hard werken doet het goed hierquote:
P heeft nog wat lichte verhoging maar is niet meer zo slaperig als gisterquote:
Hoe is het met je oom?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Hier lijkt de week ook als maar beter te wordenmaar niet heus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |