Volgens mij is D_H op vakantie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
En een Joods restaurant? hebben we dat in Nederland ook, want ik heb er nog nooit een gezien.
Mooi mes, Piet
En erwtjes doppen is idd Zen
Ik weet er wel één in Amsterdam (en er zullen er wel meer zijn) maar om nu te zeggen dat het de omweg voor je waard is, neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
En een Joods restaurant? hebben we dat in Nederland ook, want ik heb er nog nooit een gezien.
Mooi mes, Piet
En erwtjes doppen is idd Zen
Vandaar de 'ook'quote:
In Bratislava zit er ook eentje. Die was best de moeite waardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Komt overeen met waar ik ben hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Oost-Europese Joodse keuken, vooral die gans.
In het Joods Historisch Museum in Amsterdam...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet er wel één in Amsterdam (en er zullen er wel meer zijn) maar om nu te zeggen dat het de omweg voor je waard is, nee
Daar moet ik ook nog een keertje naar toe! Kan ik er direct etenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:22 schreef AnneX het volgende:
In het Joods Historisch Museum in Amsterdam...
http://www.hacarmel.nl/nl/ en http://www.jhm.nl/bezoek/museumcaf%C3%A9quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:15 schreef Tarado het volgende:
Ik weet er wel één in Amsterdam (en er zullen er wel meer zijn) maar om nu te zeggen dat het de omweg voor je waard is, nee
Oh lekker irritant is datquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:33 schreef AnneX het volgende:
![]()
En nu kunnen we niet weg:![]()
Want eerst rijden er 200 trucks in file voorbij .
Truckerdag met veel toeters en sirenes : wat een herrie.
En die glunderende koppies van de passagiers.
Gaat weer prettig met je slaap-waak ritme huhquote:
Internet, het platform voor elke randdebielquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Michel Telo; eat your heart out!
Ik ga helemaal schuin
Iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Internet, het platform voor elke randdebiel
Leuk toch voor die mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Internet, het platform voor elke randdebiel
Doe je goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Geen jas!
Mezelf op de fiets flink afgemat op zoek naar zeewieren gevonden
Zelf sushi maken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Geen jas!
Mezelf op de fiets flink afgemat op zoek naar zeewieren gevonden
Nee, dit gerecht.. Daar is die zeewier voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |