Oh? Bij de auditie ging het einde mis, dat was jammer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef golfer het volgende:
Briljante touwtjespring-act van een stel Belgen bij HGT.
Wat mij betreft de beste act van dit jaar.
Tja, ik mag ook eigenlijk geen messen meer kopen van mijzelf, maar deze was erg goedkoop met de zegeltjes. En ik ben gek op messen, heb ze in non ferro staal, koolstofstaal, keramisch, etc..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef golfer het volgende:
Leuke Zwilling. Ik hou mijzelf tegen met messen kopen. Het rek is al aardig vol en de diverse soorten worden lang niet allemaal gebruikt. (Den Herders, Japanse, Duitse hardstalen.....)
Haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Had ik dat verteld van mijn buurman de agent? Die kwam koffie drinken en werd wat onrustig van de hoeveelheid messen aan de muur en vooral toen ik liet zien dat je jezelf er mee kan scheren.
Wat stond er op het menu?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
Heb golfer trots gemaakt. Heerlijk joods gegeten hier in de buurt rond de synagoge
Haal je ellebogen van tafel en zit rechtop, en niet schrokken!quote:
Kip met honing en vijgen voor de dame, voor mij verschillende gerookte bereidingen van gans met bruine bonenquote:
Dat is wel een beetje Oost-Europese Joodse keuken, vooral die gans.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef Den_Haag het volgende:
Kip met honing en vijgen voor de dame, voor mij verschillende gerookte bereidingen van gans met bruine bonen
Dat eten van de dame klinkt lekker!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kip met honing en vijgen voor de dame, voor mij verschillende gerookte bereidingen van gans met bruine bonen
Die jongens uit Eindhoven natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer, ben je er nog?
Ik had HGT opgenomen en nadat die Belgische crew te horen kreeg dat ze de meeste stemmen hadden en er nog 2 andere dansgroepen over waren stopte mn recorder ermee. Wie zijn er door? De meiden of de jongens?
Ach welnee. Is het je nog niet opgevallen dat er nooit een meidengroep door is gegaan? Die kunnen nou eenmaal niet dansen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Oki dankje. Ach, ik vind het niet zó natuurlijk want de meiden zijn ook goed.
Volgens mij is D_H op vakantie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
En een Joods restaurant? hebben we dat in Nederland ook, want ik heb er nog nooit een gezien.
Mooi mes, Piet
En erwtjes doppen is idd Zen
Ik weet er wel één in Amsterdam (en er zullen er wel meer zijn) maar om nu te zeggen dat het de omweg voor je waard is, neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
En een Joods restaurant? hebben we dat in Nederland ook, want ik heb er nog nooit een gezien.
Mooi mes, Piet
En erwtjes doppen is idd Zen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |