Ik lees op BNW, bazenshit daar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga niet verder dan VBL. Echt raar daarbuiten.
Dat is een debiel. Vind meer mensen als Bankfurt interessant, gewoon om te lezen.quote:
Ik lees ff door en daar zijn volgens mij de echte autisten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een debiel. Vind meer mensen als Bankfurt interessant, gewoon om te lezen.
Die met zijn MRI is een mindset-apparaat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een debiel. Vind meer mensen als Bankfurt interessant, gewoon om te lezen.Aan hem merk je dat hij wel gewoon intelligent is. Lambiekje kan niet eens Engels.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die met zijn MRI is een mindset-apparaat?![]()
Laten we het trouwens maar niet teveel over ze hebben, straks komen ze nog hiernaar toe.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lees ff door en daar zijn volgens mij de echte autisten.
Gezellig. Steken we even een dikke joint op en dan gaan we gezellig met z'n allen alu-hoedjes vouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Laten we het trouwens maar niet teveel over ze hebben, straks komen ze nog hiernaar toe.
Die komen echt niet buiten BNW hoor, laat staan VBL (hele hoop geloofd dat voetbal en andere grote sporten gebruikt worden om de meute rustig te houden, aandacht op voetbal ipv belangrijke zaken. Zit wel wat in overigens, maar dat is niet echt een geschikte discussie hier) heb flink wat dm gesprekken met mensen daar gehad. De meeste vinden FOK! alleen interessant omdat BNW hier is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er veel mis in de wereld, en niet alles eerlijk verloopt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die komen echt niet buiten BNW hoor, laat staan VBL (hele hoop geloofd dat voetbal en andere grote sporten gebruikt worden om de meute rustig te houden, aandacht op voetbal ipv belangrijke zaken. Zit wel wat in overigens, maar dat is niet echt een geschikte discussie hier) heb flink wat dm gesprekken met mensen daar gehad. De meeste vinden FOK! alleen interessant omdat BNW hier is.
Ik kan de details van hun ook totaal niet volgen, zou ik ook niet willen. Maar dat er een overkoepelend iets is, blanke mannen met geld dus, die voor een heel groot deel aan de touwtjes trekken van bedrijven en dus regeringen geloof ik wel. Maar dat is niets nieuws, gebeurt ook bij apen. Zie een Bokito, die aap eist ook al het vreten op en wat hij niet meer hoeft mag de rest hebben. Met mijn eigen ogen gezien.![]()
Sommige lui daar zijn knettergekquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er veel mis in de wereld, en niet alles eerlijk verloopt.
Maar hun gedachtes zijn wel erg bont.
Ach wij juichen ook als een multi miljonair een balletje tussen 2 palen en een lat schiet. Dus wat dat betreft.quote:
Altijd zonde. Van die clubiconen die trainer worden en dan falen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Dalglish d'r uit gegooid bij Liverpool
Staan gewoon waar ze te horen staan met deze selectie. Laat ze de verantwoordelijken eruit flikkeren die gasten als Carroll kopen voor 40 miljoen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd zonde. Van die clubiconen die trainer worden en dan falen.
Eindelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Dalglish d'r uit gegooid bij Liverpool
Selectie was ook bagger als wat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd zonde. Van die clubiconen die trainer worden en dan falen.
quote:
Staan gewoon op de plek waar ze met deze selectie horen te staan. Structureel faalbeleid daar. Doodzonde van de club overigens, ben een keer op Anfield geweest. Wat een weergaloze sfeer daarquote:
Natuurlijk geen kampioenen materiaal maar wel om wat hoger te eindigen dan 8equote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gerrard op zijn retour, Caroll die er weinig van bakte, Adam, Henderson, Skrtel. Allemaal spelers die dit seizoen niet bijzonder waren. En dat zijn dan de spelers die ik zo even kan bedenken.
Ben je daardoor gebanned?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
I'M BACK BITCHES
1) Redenen waarom hier gebanned wordt
2) Nog liegen ook
3) Op-de-maat-van-"TIS-STIL-AAN-DE-OVERKANT":
IK-HOU-VAN-DOL-FIJNE-SEKS, IK-HOU-VAN-DOL-FIJNE-SEKS, IK HOUUUUUUU VAN DOL-FIJNE-SEKS IK HOUUUUUUUU VAN DOL-FIJNE-SEKS.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
I'M BACK BITCHES
2) Nog liegen ook
IK-HOU-VAN-DOL-FIJNE-SEKS, IK-HOU-VAN-DOL-FIJNE-SEKS, IK HOUUUUUUU VAN DOL-FIJNE-SEKS IK HOUUUUUUUU VAN DOL-FIJNE-SEKS.
Fokkiequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
I'M BACK BITCHES
2) Nog liegen ook
oh jmr, die adhd-ert is er weer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
I'M BACK BITCHES
2) Nog liegen ook
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
I'M BACK BITCHES
2) Nog liegen ook
Nee ik ben gebanned om een .gif van een vrouw die een golfbal uit haar anus duwde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je daardoor gebanned?Deed zowat heel VBL aan mee.
Ze delen echt belachelijke bans uit de laatste tijd. Ik was een week weg omdat ik op een normale manier opriep om De_Kromme te negeren met zijn getrollquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je daardoor gebanned?Deed zowat heel VBL aan mee.
Fok hielp je hier niet bij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik ben gebanned om een .gif van een vrouw die een golfbal uit haar anus duwde.
Hierbij waren echter de volgende elementen NIET te zien:
1) Anus
2) Vagina
3) Borsten / Tepels
Mocht desondanks niet van de policy: dus had ik hem ZELF al geëdit. Onze lieve here vond het desondanks nodig me te bannen én beweerde dat HIJ het plaatje weggehaald had. Wat dus NIET waar is (zie ook dat topic, GGMM en Jojoortje steunen me)
NEUKEN?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
I'M BACK BITCHES
2) Nog liegen ook
De VBL-slowchat in ieder geval geweldigquote:
HMFquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
I'M BACK BITCHES
2) Nog liegen ook
Dat was toch zijn trollbui na ADO - Feijenoord? Heb toen ook genoeg DM's gehad dat ik geen discussie over momenten uit de wedstrijd mocht aangaan met hemquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ze delen echt belachelijke bans uit de laatste tijd. Ik was een week weg omdat ik op een normale manier opriep om De_Kromme te negeren met zijn getroll
Nee maar het ging wel over ADO.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was toch zijn trollbui na ADO - Feijenoord? Heb toen ook genoeg DM's gehad dat ik geen discussie over momenten uit de wedstrijd mocht aangaan met hem
Kampioenen trainen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |