Ja dus zullen ze veel wedstrijden overdag spelen zodat wij die s'avonds kunnen zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier is het 5 uur later dan in Sao Paulo
Houden ze volgens mij rekening mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier is het 5 uur later dan in Sao Paulo
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Watik heb hier nog niks gelezen over hemelvaart, zelfs niks in de stad gezien. Ook heb ik al een week niet in m'n agenda gekeken. Hoe moet ik dat weten
XTC kan je als niet neger niet snuiven.quote:
Van alcohol blijf je niet wakker, maar doe dat van die snuifjes maar niet. Matties van mij op de straaten gaan er aan kapot je weet.quote:
Gelukkig weet ik wel hoe ik een samenvatting moet maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou zo vriendinnen met mijn zusje kunnen zijn, die weet die dingen ook nooit net als al der maatjes.
Zij ook want ik heb het haar uitgelegd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel hoe ik een samenvatting moet maken.
Zijn de Crips en Bloods daar weer actief?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van alcohol blijf je niet wakker, maar doe dat van die snuifjes maar niet. Matties van mij op de straaten gaan er aan kapot je weet.
Pics?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij ook want ik heb het haar uitgelegd.
Gelukkig weet ik al 2 jaar hoe ik een samenvatting moet maken volgens de examenregels.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij ook want ik heb het haar uitgelegd.
Oké.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik al 2 jaar hoe ik een samenvatting moet maken volgens de examenregels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje chagerijnig wel
![]()
Ik ga maar eens![]()
Die maken hier geen schijn van kans.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn de Crips en Bloods daar weer actief?
Über ariër net als ik, blauwe ogen blonde haren alles. Meer is niet nodig.quote:
Praat ff over iets rullevants ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis jouw discussie ook niet. Tevens is het ook geen discussie.
Ok.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praat ff over iets rullevants ofzo.
Dat is wel heel erg kwetsend voor die meisjes hoor !!!11!!1!!!111!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef mrstylo het volgende:
Wat ik me afvroeg is of Fok! ook een bangalijst heeft. Lijkt me best interessant.
Stel er één samen zou ik zeggen. Er is vast wel input in dat jongeren gedeelte, seks gedeelte en KPD.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef mrstylo het volgende:
Wat ik me afvroeg is of Fok! ook een bangalijst heeft. Lijkt me best interessant.
Werken, dorpsfeest, en vrijdag weer werken, zaterdagochtend begrafenis, dan weer dorpsfeest en dan zondag uitslapen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ok.
Ik hoorde dat hemelvaart morgen is, plannen?
Ik ga niet verder dan VBL. Echt raar daarbuiten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel er één samen zou ik zeggen. Er is vast wel input in dat jongeren gedeelte, seks gedeelte en KPD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |