quote:
jeetje wat een interessante relatie heb jij zegquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:51 schreef monkyyy het volgende:
Nou, dan ben ik zo met mijn vriendje aan het discussiëren over een handje en dan zeg ik zoiets als: "Als de villain veel 3bets flat in positie moet je gepolarizeerd 3betten en weinig jammen over 4bets"
En hij dan vet lachen en het op facebook zetten omdat het gedepolarizeerd moet zijn en ik me versprak.
Grutjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:51 schreef monkyyy het volgende:
Nou, dan ben ik zo met mijn vriendje aan het discussiëren over een handje en dan zeg ik zoiets als: "Als de villain veel 3bets flat in positie moet je gepolarizeerd 3betten en weinig jammen over 4bets"
En hij dan vet lachen en het op facebook zetten omdat het gedepolarizeerd moet zijn en ik me versprak.
Ja he? Facebook staat er vol mee.quote:
Pak zn telefoon afquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Of dan maak ik weer een domme opmerking over de Keynesiaanse theorie die ik eerlijk gezegd nog maar deels begrijp. En hij meteen weer op facebook zetten met zn telefoon.
Gewon de muffin die ik voor hem maak aan de kat voeren doe ik altijd als straf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Pak zn telefoon afDat zal hem leren, de schurk
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewon de muffin die ik voor hem maak aan de kat voeren doe ik altijd als straf.
jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Krijgen jullie ook een DM voor nachtbagger?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 02:16 schreef monkyyy het volgende:
Maar nu ga ik slapen, morgen weer een zware dag van sporten, eten en achter de pc hangen
Cool story bro .jpgquote:Op woensdag 16 mei 2012 05:47 schreef Metalfrost het volgende:
ik heb ooit eens een lionking-bal gewonnen bij bingo
dat was echt fantastisch
Hoezo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 06:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
De trein is zometeen zo fucking druk
Ik heb een lv artsy nektasjequote:Op woensdag 16 mei 2012 07:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen met een neppe lv artsy tas
Hoezo herken ik dat en weet ik hoe het model heet trouwens
Goeden ideequote:Op woensdag 16 mei 2012 07:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zou een glaasje wijn voor het examen helpen beter/ruimer te denken?
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 07:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zou een glaasje wijn voor het examen helpen beter/ruimer te denken?
eindelijk wat niveau in de zaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bahhik zit samen examen te doen met havo en vwo, omdat de kunst klassen zo klein zijn
Hihaho dat is vast heel lastig ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vmbo haalt hier gemiddeld hogere cijfers dan havo en vwo.
voor kunst dan.
ja jij zat toch ook op de beste school in het noorden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor kunst dan.
Ja, kunstbeschouwing kan best lastig zijn als je het niet juist doet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihaho dat is vast heel lastig ook
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja jij zat toch ook op de beste school in het noorden?. succes met je examens!
Watquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:00 schreef Intronic het volgende:
space wem negeer je mij in de trein ik heb ook een ivy tas
Lolwatquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
hohaihi ja ik zit in de trein naar dromenland, trusten weer!
quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor kunst dan.
welke had je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, die heb ik wel gehaald, nu lekker naar huisik snap nooit dat je 3uur de tijd hebt
Denken dat je van donderdag tot zondag rust hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN IK HEB NIKS TE DOEN TOT VOLGENDE WEEK WOENSDAG
ja leren
no your mother ihaihaohquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Gooby, r u trying to cheat me again?
ik ben morgen bij in de buurtquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN IK HEB NIKS TE DOEN TOT VOLGENDE WEEK WOENSDAG
ja leren
Unfquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denken dat je van donderdag tot zondag rust hebt
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denken dat je van donderdag tot zondag rust hebt
das net zo ver. ik ben dan in hoogeloonquote:
hee wat noem jij mijn brabantse dwerg nou pzquote:
Ik vroeg het alleenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee wat noem jij mijn brabantse dwerg nou pz
Intronic vergelijken met pzquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vroeg het alleenGelijk boos
foboquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic vergelijken met pz
Intronic is smooth en mooiboi, pz is te overduidelijk en lelijkboi
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic vergelijken met pz
Intronic is smooth en mooiboi, pz is te overduidelijk en lelijkboi
staat toch in zijn fobo en je hebt toch zijn fbquote:
Ja want daar is ook echt de smoothness te meten jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
staat toch in zijn fobo en je hebt toch zijn fb
Oh ik dacht de mooiboi gedeeltequote:Op woensdag 16 mei 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja want daar is ook echt de smoothness te meten ja
Hij scheert zich toch gewoon johquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja want daar is ook echt de smoothness te meten ja
Ik haat niet hoor, ik hou van Intronic.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef stevenmac26 het volgende:
En ja dat is daar te meten, als ik al die dingen voorbij zie komen van hem
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik haat niet hoor, ik hou van Intronic.
Ja dat is wel waar eigenlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef stevenmac26 het volgende:
En ja dat is daar te meten, als ik al die dingen voorbij zie komen van hem
Jullie horen gewoon bij elkaar en ik geef dan ook mij zegen voor deze hosselpoging van intronicquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik haat niet hoor, ik hou van Intronic.
Ik geloof deze man op zijn woordquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
jou krijg ik ook nog wel, beetje hard to get doen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
hehehequote:
doen alsof je geen interesse hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Denken dat ik hard to get doe als ik geen interesse heb
Ik let half op, ik dacht dat ie tegen uft had en jij er tussen kwam metquote:
Ook? Wie heb je al dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Mijn 5704e rit Vogel Rok. Na mijn 5703e rit stond er een te klein kind bij het eerste poortje. Dus gewoon nog een keer blijven zitten. Het kind is toch ingestapt. Kinderen moeten minimaal 1,20 meter lang zijn om in Vogel Rok een ritje te mogen maken.
Lekker wijf naast hemquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer weer genieten, dat zie je aan hem
Hoe kom je hier op dan ?quote:
Ojeequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:10 schreef Intronic het volgende:
maar ik neem nu even mijn onschuldige en lieve modus aan, anders gaat het mis
waarom google jij op vogelrok?quote:
Ik ga met mijn werk naar de efteling en collega's hadden het over achtbanen. Dus ik ging even googlen.quote:
Oke dat is opzich wel logisch danquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga met mijn werk naar de efteling en collega's hadden het over achtbanen. Dus ik ging even googlen.
'achtbanen' jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga met mijn werk naar de efteling en collega's hadden het over achtbanen. Dus ik ging even googlen.
Eftelingquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke dat is opzich wel logisch dan
Weet niet. Ik ben er niet zo dol op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'achtbanen' jaStelt niks voor hoor
Sprookjesbos.quote:
Jawel toen ik klein was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Wacht wat, flipsels, ben je nog nooit in de efteling geweest![]()
Pff ik heb aardig wat shit meegemaakt hoor in de Efteling. Gratis naar binnen door over de hekken te klimmen. Maat die in zijn rugzak een plastic tas had gedaan omdat hij een vis wilde jattenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Laatste keer dat ik in de efteling was is ook al 7 jaar terug, maar wel beste efteling trip ooit, het was vet rustig en ik was zwaar aan het spacen van de paddo's
Watquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pff ik heb aardig wat shit meegemaakt hoor in de Efteling. Gratis naar binnen door over de hekken te klimmen. Maat die in zijn rugzak een plastic tas had gedaan omdat hij een vis wilde jatten
Hekken klimmen heb ik nare ervaringen meequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pff ik heb aardig wat shit meegemaakt hoor in de Efteling. Gratis naar binnen door over de hekken te klimmen. Maat die in zijn rugzak een plastic tas had gedaan omdat hij een vis wilde jatten
*kuch*quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hekken klimmen heb ik nare ervaringen mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*kuch*Vette boete andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*
Ik schrok mij rot en ben blij dat ik geen drugs bij mij hadOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hekken klimmen heb ik nare ervaringen mee
Uit die bootjes pissen is wel altijd geniaal, vooral de blikken van de andere mensen is prachtigquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Maat van mijn broertje ging naar de Efteling en hij rookte maar zijn ouders wisten dat niet. Maar die waren toen ook in de Efteling dus hij denkt ja is een groot park. Stond hij uit een bootje te pissen met een sigaret in zijn muil toen liepen zijn ouders langs
quote:nou wat belachelijk als je die nieuwe lingen tegen over urbi zet .Wilms is helemaal door het ijs gezakt internationaal en dan geniet hij de voor keur boven Urbi .heel vreemd hoor .Hij speeld in italie en niet de micky mouse leak .maar ja we zullen toch niet ver komen vrees ik dus boeit het me ook niet erg meer.
Of dit is een slechte troll, of een mentaal beperkte tokkie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
reacties op telegraaf.nl, altijd grappig
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
reacties op telegraaf.nl, altijd grappig
[..]
het is wel de telegraaf site he, daar zitten een hoop mentaal uitgedaagde mensenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of dit is een slechte troll, of een mentaal beperkte tokkie.
Dat is waar. Trouwens Stevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is wel de telegraaf site he, daar zitten een hoop mentaal uitgedaagde mensen
Is dat voor zondag?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is waar. Trouwens Steven
[ afbeelding ]
Emnes niet en Willems welquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:33 schreef Snuf. het volgende:
Emnes niet selecteren
Sowieso is het Nederlands Elftal gay.
Je had toch worstenbroodjes ouwehoerquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verwachte reactie: Hoe kun je honger lakken?
Correctie: Nagels lakken wanneer je honger hebt
Nee voor morgen, zondag zou ik ook gaan maar dan heb ik al iets anders.quote:
Ja die heb ik nog niet in de oven gestoptquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je had toch worstenbroodjes ouwehoer
Oke oke, straks winnen ze nog manquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee voor morgen, zondag zou ik ook gaan maar dan heb ik al iets anders.
Doe dat dan ipv te zeuren mensquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog niet in de oven gestopt
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN NU WORD IK MISSELIJK VANM DIE LUCHT EN MIJN NAGELS ZIJN NAGT DUS IK KAN GEEN ETEN MAKEN
FML
Ik was 1 seconde later met mijn reactie dan jijquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil modje worden, dan lijkt het tenminste alsof ik hier ben met een doel
wat doe je domquote:
ja beetje raar af en toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihaho ik heb zin om DV te smsen maar straks staat haar geluid niet uit of trilt haar telefoon in haar broekzak hihihihiihihwat moeten wij met deze infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik ben hier om zoveel mogelijk dingen te verziekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Wat moet je op FOK!
Wat moet je überhaupt met je leven
Lukt je aardigquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben hier om zoveel mogelijk dingen te verzieken
ook in het leven
alleen jouw leven nogquote:
Is je net gelukt, ik zit al te krassen onder mn bureau.quote:
Hoe veel wil je hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
Als je tijd teveel hebt space geef maar aan mij, ik kom echt tijd tekort.
haha heb je jeuk daar ja, niceeequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is je net gelukt, ik zit al te krassen onder mn bureau.
Paar uur extra per dag.quote:
hahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jouw schimmelworst hoef ik niet, die is over datum
Jouw tijd zal vast wel niet zoveel waard zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En hoe wil je daarvoor betalen? [ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jouw tijd zal vast wel niet zoveel waard zijn
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jouw tijd zal vast wel niet zoveel waard zijn
Laat ze maar lullen hoor, ik kom wel in haar plaats, wat een ondankbare kreng is hetquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga haten dan, dan kook ik morgen niet voor je.
Jij koken? Je laat water nog aanbrandenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echte liefdequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen hoor, ik kom wel in haar plaats, wat een ondankbare kreng is het
WATquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij koken? Je laat water nog aanbranden
Dat wisten we allang al tochquote:
You know I luf yaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
voel alleen haat hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
FEEL MY BURNING LOVEEEEEEEEEEEE
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen hoor, ik kom wel in haar plaats, wat een ondankbare kreng is het
Gewoon niet kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
mhehehe ik keek net op internetbankieren, dat minbedrag was veranderd dus ik dacht hoezeee hoezeee geld is er geld is er, sta ik godverdomme nog meer in de min omdat ing er weer een bedrag vanaf haalt, ik kan helemaal niet in de min staan
Arme niggerquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
mhehehe ik keek net op internetbankieren, dat minbedrag was veranderd dus ik dacht hoezeee hoezeee geld is er geld is er, sta ik godverdomme nog meer in de min omdat ing er weer een bedrag vanaf haalt, ik kan helemaal niet in de min staan
Nee maar ergens blijf ik valse hoop houden dat ze het eindelijk na 2maanden een keertje overmakenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ergens blijf ik valse hoop houden dat ze het eindelijk na 2maanden een keertje overmaken
ik ben nog werkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay ik stap nu in de trein grgr
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien toch maar op het aanbod ingaan van 1 van mijn junken matties om die x5 te gaan jatten
Watquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien toch maar op het aanbod ingaan van 1 van mijn junken matties om die x5 te gaan jatten
Aanbod van een gast die ik ken en beetje coke verslaafd is en dus geld kan gebruiken, 1 van die gasten heeft een splinternieuwe bmw x5 en hij wil die samen wel jattenquote:
je afscheid aankondigen, ga dan gewoon weg man huiliequote:
doe maar mag je zaterdag trakterenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aanbod van een gast die ik ken en beetje coke verslaafd is en dus geld kan gebruiken, 1 van die gasten heeft een splinternieuwe bmw x5 en hij wil die samen wel jatten
Doe maar nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aanbod van een gast die ik ken en beetje coke verslaafd is en dus geld kan gebruiken, 1 van die gasten heeft een splinternieuwe bmw x5 en hij wil die samen wel jatten
Kom je dan ja?quote:
sry zelfmoordaankondigingen mogen niet op fokquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je afscheid aankondigen, ga dan gewoon weg man huilie
jammer, want niemand geeft serieus een neuk om afscheidsmeldingenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef Beach het volgende:
[..]
sry zelfmoordaankondigingen mogen niet op fok
Want?quote:
Ja, ze heeft mijn wa bericht gelezen maar niet gereageerdquote:
okquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jammer, want niemand geeft serieus een neuk om afscheidsmeldingen
als ik weet of het lukt regel ik het welquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft mijn wa bericht gelezen maar niet gereageerd
okequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
als ik weet of het lukt regel ik het wel
Jij zegt wat ik denk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen mensen dit is mijn laatste post, zeg alsjeblieft niet dat ik moet gaan want ik ben zo kankertriest dat ik gewoon blijf dan, alsjeblieft, schenk mij aandacht
Ik heb het ook over jouquote:
Alleen sukkels worden gepaktquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen sukkels worden gepakt
Net zoals die keer dat ik over een hek klom
Mwhehequote:Op woensdag 16 mei 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen sukkels worden gepakt
Net zoals die keer dat ik over een hek klom
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
oke spees zegt die neger is zwart en zijn goud is geel, ik snap hem nu
Gaat dit over mij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
oke spees zegt die neger is zwart en zijn goud is geel, ik snap hem nu
Nee, want dan had ik dat wel gezegdquote:
ja hoiquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb nasi gekookt, en hele pan waar 8 mensen van kunnen eten maar ik ben maar in mn eentje
quote:
Ik weet hetquote:
Oja. Maar Steven heeft ook een plekje in mn hartquote:
Serieus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef Intronic het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2811950/eigen-risico-zorg-350-euro.html
emigreren
Jouw hart is binnenkort van mijquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oja. Maar Steven heeft ook een plekje in mn hart
ja dat wordt echt een groot probleem, iedereen stelt uit kost alleen maar meer danquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga al nooit naar de dokter oid, nu helemaal niet meer dikke doei
Ik heb vet last van mn knieën maar ik ga dan dus lekker geen foto's laten maken als ik dat helemaal zelf kan dokken, doeiquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja dat wordt echt een groot probleem, iedereen stelt uit kost alleen maar meer dan
ze zijn ook wat hoekig ja je knieënquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb vet last van mn knieën maar ik ga dan dus lekker geen foto's laten maken als ik dat helemaal zelf kan dokken, doei
Te duur om bij te laten vijlen sorryquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ze zijn ook wat hoekig ja je knieën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |