Dat wisten we allang al tochquote:
You know I luf yaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga haten dan, dan kook ik morgen niet voor je.
voel alleen haat hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
FEEL MY BURNING LOVEEEEEEEEEEEE
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen hoor, ik kom wel in haar plaats, wat een ondankbare kreng is het
Gewoon niet kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
mhehehe ik keek net op internetbankieren, dat minbedrag was veranderd dus ik dacht hoezeee hoezeee geld is er geld is er, sta ik godverdomme nog meer in de min omdat ing er weer een bedrag vanaf haalt, ik kan helemaal niet in de min staan
Arme niggerquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
mhehehe ik keek net op internetbankieren, dat minbedrag was veranderd dus ik dacht hoezeee hoezeee geld is er geld is er, sta ik godverdomme nog meer in de min omdat ing er weer een bedrag vanaf haalt, ik kan helemaal niet in de min staan
Nee maar ergens blijf ik valse hoop houden dat ze het eindelijk na 2maanden een keertje overmakenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ergens blijf ik valse hoop houden dat ze het eindelijk na 2maanden een keertje overmaken
ik ben nog werkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay ik stap nu in de trein grgr
quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien toch maar op het aanbod ingaan van 1 van mijn junken matties om die x5 te gaan jatten
Watquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien toch maar op het aanbod ingaan van 1 van mijn junken matties om die x5 te gaan jatten
Aanbod van een gast die ik ken en beetje coke verslaafd is en dus geld kan gebruiken, 1 van die gasten heeft een splinternieuwe bmw x5 en hij wil die samen wel jattenquote:
je afscheid aankondigen, ga dan gewoon weg man huiliequote:
doe maar mag je zaterdag trakterenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aanbod van een gast die ik ken en beetje coke verslaafd is en dus geld kan gebruiken, 1 van die gasten heeft een splinternieuwe bmw x5 en hij wil die samen wel jatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |