abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111985707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Vogel is gewoon vogel, zo moeilijk is het toch niet?
Een vleermuis is ook een vogel en een haas een herkauwer.
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:55:30 #222
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_111985812
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Je weet geen antwoord te geven dus.

Ik vraag het jou nog eens, hoe is organisme ontstaan?
Klopt. Dat is 1 van de (overigens vele) zaken die de wetenschap nog niet heeft weten te doorgronden. Het idee van Szostak (waarvan ik je een filmpje stuurde) schijnt wel in een laboratorium gereproduceerd te zijn, maar daarmee is het nog geen bewijs dat dit ook werkelijk is wat er is gebeurd.

Het toont echter wel aan dat zuiver natuurlijke processen kunnen leiden tot abiogenese.

quote:
Wat accepteer je dan van hen, je hebt twee kampen van wetenschappers, dat zijn de evolutionisten en de creatie andere kampen kampen kan ik niet vinden helaas tenzij jij mij kan geven.
Het "creatiekamp" bestaat uit aanhangers van "intelligent design" die zich geheel niet met wetenschap bezighouden. Ze doen werkelijk geen enkele poging om hun hypothese aannemelijk te maken, op z'n best houden ze zich (zonder veel succes) bezig met het becritiseren van evolutie.

Qua wetenschappers is er feitelijk maar 1 kamp.

quote:
Gewoon soort een mens is een soort evenals een Hond een soort is, dus jij geloofd dat een mens een Hond baart gezien jij niet weet wat Soort is of bewust wilt negeren wat het is.
Je beantwoordt mijn vraag niet. ;)

Is jouw definitie van soort "2 wezen zijn dezelfde soort wanneer ze samen nakomelingen kunnen produceren"? Als dat zo is, zeg dat dan hardop. Dan kan ik er tenminste fatsoenlijk op schieten.

quote:
Ik heb je een voorbeeld gegeven, een Mens is een Soort er zijn geen verschillende soorten Mensen op Aarde. Ben ik nou duidelijk wat Soort is of ga je verder ontkennen wat je al weet?
Ik vroeg je niet om voorbeelden van namen die wij aan dieren geven. Ik vroeg je om criteria op basis waarvan je soorten van elkaar onderscheidt. Dat we poedels en herders verschillende namen geven betekent nog niet dat het 2 soorten zijn namelijk.

quote:
De wetenschap bevestigd wat de Bijbel zegt, meer niet.

[..]

Dat is jou mening, maar geen feit.
Als jij meent uit de bijbel te lezen dat evolutie onzin is dan is de Bijbel feitelijk strijdig met de wetenschap. Persoonlijk kan het me geen malle moer schelen wat de Bijbel zegt totdat jij (of iemand anders) aannemelijk maakt dat de inhoud van de Bijbel relevant is op dit punt.

Tot die tijd hoef je wat mij betreft de Bijbel niet meer ter sprake te brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 24-05-2012 21:00:59 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_111985886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:52 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

op dezelfde manier als ik een mens een zoogdier heb zien baren
Ik vroeg jou, heb jij een Mens een Aap zien baren ja of nee.

En een Walvis is een zoogdier, maar blijft een vis. Het is wat mensen zelf categorisch bedenkt de Bijbel zegt dat een vis gewoon een vis is zo simpel is dat.

[..]

quote:
in de vorige eeuw
niet zo heel anders dan nu
Je weet het dus niet of je wilt niet erop ingaan zeg het dan gewoon en niet grappig zijn.

[..]

quote:
hangt af van de mutatie
Nogmaals, impliceer jij dat Mutatie een voordeel is ja of nee? antwoord eens op mijn vraag niet steeds ontwijkend reageren.
pi_111985927
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef ATON het volgende:

[..]

Een vleermuis is ook een vogel en een haas een herkauwer.
Gewoon vogel meer niet.
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:57:14 #225
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_111985938
Ik antwoord weer later, bezoek. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_111985976
En wat is een virus?
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_111986084
Oersoorten volgens Peter Scheele, zoals 1 oerhond en daarom paste het in de ark.
pi_111986326
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Gewoon vogel meer niet.
O, een vleermuis is een vogel. En een haas, is dat ook een herkauwer ?
pi_111986808
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:56 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ik vroeg jou, heb jij een Mens een Aap zien baren ja of nee.
aangezien de mens een soort aap is, ja
quote:
En een Walvis is een zoogdier, maar blijft een vis
heeft het zijn hele leven kieuwen dan is het een vis, zoogt het haar jongen en is het een zoogdier zeker als het een baarmoeder en placenta heeft
quote:
. Het is wat mensen zelf categorisch bedenkt de Bijbel zegt dat een vis gewoon een vis is zo simpel is dat.
en als de bijbel zegt dat een vleermuis een vogel is wordt het tijd om dat deel minder letterlijk te nemen
[..]

[..]

Je weet het dus niet of je wilt niet erop ingaan zeg het dan gewoon en niet grappig zijn.
jij haalt zondvloed bij een gebeurtenis uit de laatste 100 jaar
quote:
[..]

[..]

Nogmaals, impliceer jij dat Mutatie een voordeel is ja of nee? antwoord eens op mijn vraag niet steeds ontwijkend reageren.
dat ligt dus een de mutatie
een mutatie kan positief of negatief zijn
zolang er tussen alle negatieve mutaties een aantal positieve mutatie zitten kan natuurlijke selectie daarop werken.
We hebben immers al vele miljoenen jaren leven op deze planeet
pi_111987069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Klopt. Dat is 1 van de (overigens vele) zaken die de wetenschap nog niet heeft weten te doorgronden. Het idee van Szostak (waarvan ik je een filmpje stuurde) schijnt wel in een laboratorium gereproduceerd te zijn, maar daarmee is het nog geen bewijs dat dit ook werkelijk is wat er is gebeurd.

Het toont echter wel aan dat zuiver natuurlijke processen kunnen leiden tot abiogenese.
"Abiogenese is de materialistische verklaring voor de oorsprong van het leven: het eerste leven is ooit ontstaan als gevolg van chemische en fysische processen"

Dat is nooit waargenomen en nooit wetenschappelijk bewezen.
Je weet wat Materie is? Vast/Vloeibaar en Gas daar kan nooit leven uit ontstaan.
Geloof je echt daarin?

[..]

quote:
Het "creatiekamp" bestaat uit aanhangers van "intelligent design" die zich geheel niet met wetenschap bezighouden. Ze doen werkelijk geen enkele poging om hun hypothese aannemelijk te maken, op z'n best houden ze zich (zonder veel succes) bezig met het becritiseren van evolutie.

Qua wetenschappers is er feitelijk maar 1 kamp.
Wat is zonder veel succes? Evolutie kamp heeft geen poot om op te staan, allen het wordt gefinancierd door de staat wat waar ij belasting geld moet dokken. Maar daar zal je ook vast weer ontkennen.

Geef mij een bewijs voor evolutie.

Micro-evolutie is een feit, dat is wetenschappelijk bewezen en daar blijf het ook bij.

[..]

quote:
Je beantwoordt mijn vraag niet. ;)
Als je zelf niets weet dan ga je natuurlijk zo'n zin plaatsen :)
Ik heb je al gezegd wat Soort is, ga A.U.B niet zo beginnen graag.

quote:
Is jouw definitie van soort "2 wezen zijn dezelfde soort wanneer ze samen nakomelingen kunnen produceren"? Als dat zo is, zeg dat dan hardop. Dan kan ik er tenminste fatsoenlijk op schieten.
Jij heb vast Wikipedia Bron gelezen, deze site is aan de kant van de Evolutionisten. Als Evolutionisten geen antwoord hebben op de vraag, dan vragen ze opeens wat is Soort, de bekende vraag heet dat. Ik heb je de hele Hoofdstuk 1 van Genesis gegeven en nog vraag je het.

[..]

quote:
Ik vroeg je niet om voorbeelden van namen die wij aan dieren geven. Ik vroeg je om criteria op basis waarvan je soorten van elkaar onderscheid. Dat we poedels en herders verschillende namen geven betekent nog niet dat het 2 soorten zijn namelijk.
Hou daar toch eens mee op graag, je weet heel goed wat ik onder Soort definieer, dan moet je maar de Bijbel Genesis 1 lezen en niet ontwijken en ik heb je al uitgelegd wat een Soort is, speel niet dat spelletje graag. Ik ken dat, dat wordt je uitgangspunt om je gelijk aan te halen.

[..]

quote:
Als jij meent uit de bijbel te lezen dat evolutie onzin is dan is de Bijbel feitelijk strijdig met de wetenschap. Persoonlijk kan het me geen malle moer schelen wat de Bijbel zegt totdat jij (of iemand anders) aannemelijk maakt dat de inhoud van de Bijbel relevant is op dit punt.
Dat is toch onzin, het nooit bewezen en nooit waargenomen, alleen Micro-evolutie is waar genomen en dat heet in onze term variaties onder een Soort.

quote:
Tot die tijd hoef je wat mij betreft de Bijbel niet meer ter sprake te brengen.
En tot die tijd kan jij jij niet Wikipedia bronnen aankomen wat je gaf met je Abiogenese gedoe :)
pi_111987103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Gedoetje het volgende:
Oersoorten volgens Peter Scheele, zoals 1 oerhond en daarom paste het in de ark.
1 Er is buiten de bijbel geen enkel bewijs voor de zondvloed
2 hoe voer je leeuwen vlees gaat nogal kort mee in vergelijking met de zeerijs die Noach zou maken
en hoe voer je 2 olifanten die door tonnen voedsel heengaan
pi_111987117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef barthol het volgende:
En wat is een virus?
Vraag het eens aan een arts, dan weet je het.
pi_111987412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Gedoetje het volgende:
Er is geen oer soort, wie heeft dat nou jou wijsgemaakt. Alles dieren wat je ziet zijn gewoon hetzelfde dat ze zijn gecreëerd .

Nu we over de Ark hebben, dan moet je ook even weten over Mensen in die tijd, hoe groot waren die mensen dan? Volgens de Bijbel waren het Reuzen van 5 Meter wat ze hebben gevonden en reken dan uit wat een Ell is en dan 300 ell.

Dan zal je verbazen hoe groot de Ark was destijds.
pi_111987428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Kingdom34 het volgende:

Als je zelf niets weet dan ga je natuurlijk zo'n zin plaatsen :)
Ik heb je al gezegd wat Soort is, ga A.U.B niet zo beginnen graag.
alle vogels zijn een soort inclusief vleermuizen
alle vissen zijn een soort inclusief walvissen
zoiets?
>:O
pi_111987580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Er is geen oer soort, wie heeft dat nou jou wijsgemaakt. Alles dieren wat je ziet zijn gewoon hetzelfde dat ze zijn gecreëerd .

Nu we over de Ark hebben, dan moet je ook even weten over Mensen in die tijd, hoe groot waren die mensen dan? Volgens de Bijbel waren het Reuzen van 5 Meter wat ze hebben gevonden en reken dan uit wat een Ell is en dan 300 ell.

Dan zal je verbazen hoe groot de Ark was destijds.
Ze hebben mensen van 5 meter gevonden
de Fok waar?
is dit een geval van poe's law?

en waren alle vogels niet 1 soort?
pi_111987962
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

aangezien de mens een soort aap is, ja
Ik vroeg jou, HEB JIJ EEN MENS EEN AAP ZIEN BAREN JA OF NEE.!!!!!!!
Ik weet waarom jij dat antwoord ontwijkt.
[..]

quote:
heeft het zijn hele leven kieuwen dan is het een vis, zoogt het haar jongen en is het een zoogdier zeker als het een baarmoeder en placenta heeft
Het blijft een Vis, ik hou me aan de Bijbelse categorie en niet de menselijke verzinsels categorie, daar hebben wij een probleem.

[..]

quote:
jij haalt zondvloed bij een gebeurtenis uit de laatste 100 jaar
Jij zegt dat Hagedissen zijn veranderd op Eilanden, dan moet je ook weten hoe zijn ze daar terecht gekomen op dat eiland.

[..]

zolang er tussen alle negatieve mutaties een aantal positieve mutatie zitten kan natuurlijke selectie daarop werken.
[/quote]

Lees eens goed, wat is het voordeel van Mutatie? Niet proberen mij te misleiden met positief of negatief enzovoort.

Nogmaals, wat is het voordeel van Mutatie?
pi_111988184
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

1 Er is buiten de bijbel geen enkel bewijs voor de zondvloed
2 hoe voer je leeuwen vlees gaat nogal kort mee in vergelijking met de zeerijs die Noach zou maken
en hoe voer je 2 olifanten die door tonnen voedsel heengaan
Pak eens glas en vul het met water en zand gekleurde zand en schud flink en laat het even staan, dan krijg je lagen wat wij nu vinden, jullie worden geleerd op school dat Geologische kolom gedoe.

Maar hoe is dan de Grand Canyon ontstaan?
pi_111988351
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

alle vogels zijn een soort inclusief vleermuizen
alle vissen zijn een soort inclusief walvissen
zoiets?
>:O
Gewoon wat vleugels heeft zijn Vogels en niet insecten he, je bent instaat om dat erbij te plaatsen ;)
En volgens de Bijbel zijn Vogels gemaakt uit water.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kingdom34 op 24-05-2012 21:30:07 ]
pi_111988395
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:20 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ik vroeg jou, HEB JIJ EEN MENS EEN AAP ZIEN BAREN JA OF NEE.!!!!!!!
Ik weet waarom jij dat antwoord ontwijkt.
[..]

[..]

Het blijft een Vis, ik hou me aan de Bijbelse categorie en niet de menselijke verzinsels categorie, daar hebben wij een probleem.
het zou natuurlijk kunnen dat de bijbel niet letterlijk geïnterpreteerd moet worden op dat punt
quote:
[..]

[..]

Jij zegt dat Hagedissen zijn veranderd op Eilanden, dan moet je ook weten hoe zijn ze daar terecht gekomen op dat eiland.
ze zijn daar in de vorige eeuw uitgezet om te kijken wat er ging gebeuren
we weten exact hoe die dieren daar gekomen zijn
quote:
[..]

Lees eens goed, wat is het voordeel van Mutatie? Niet proberen mij te misleiden met positief of negatief enzovoort.

Nogmaals, wat is het voordeel van Mutatie?
[/quote]mutatie levert variatie op
een (klein) gedeelte van die variatie kan goed uitpakken voor de ontvanger van de mutatie
deze gelukkige zal zich beter kunnen voortplanten
pi_111988674
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Ze hebben mensen van 5 meter gevonden
de Fok waar?
is dit een geval van poe's law?

en waren alle vogels niet 1 soort?
Hier heb je een foto vlak voordat het was vernietigd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')