?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het ook over jou en je vriendje ja
Nee van Bommel met Anita.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:45 schreef tompsv18 het volgende: [..] Strootman op het middenveld dan met Van Bommel? Kunnen ze alvast oefenen voor volgend seizoen.
Hou toch op met je ? manquote:
flikker opquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
bovenste plaatje in de op is kapot, oke oke gr gr
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
IK HAD WEER EEN MOOIE TT ELKE KEER WORDT IE GEJAT ALS IK EEN MOOIE HEB.
groetjes
Alleen de spelers van Ajax zijn goed toch, tuurlijk johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou toch op met je ? man
Je zat hem zwaar op te hemelen en shit
Het is gewoon een droevige speler, maar dat zegt gewoon heel veel over het niveau van Nederland op dit moment
tief op met je gr grquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
bovenste plaatje in de op is kapot, oke oke gr gr
Zeg ik dat ergens domme kneusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen de spelers van Ajax zijn goed toch, tuurlijk joh
Ik vind hem beter als LB dan Emanuelson dat al jaren niet meer LB speelt. Als je dat raar vindt oké maar is geen rare mening.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou toch op met je ? man
Je zat hem zwaar op te hemelen en shit
Het is gewoon een droevige speler, maar dat zegt gewoon heel veel over het niveau van Nederland op dit moment
Wacht maar tot zaterdagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent hier de flikker, dus flikker zelf op, flikker.
Hihi toen ik zag dat jij een vrouwmens was heb ik in je fotoboek gekekenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent hier de flikker, dus flikker zelf op, flikker.
Nee je vindt hem niet beter, je vindt hem zowat de beste verdediger van Nederland man ouwehoerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind hem beter als LB dan Emanuelson dat al jaren niet meer LB speelt. Als je dat raar vindt oké maar is geen rare mening.
ik ook, alleen geen pics?!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihi toen ik zag dat jij een vrouwmens was heb ik in je fotoboek gekeken![]()
quote:
Teleurstellend ja. Is het broekje voor niks op de enkels gegaan... Is Davy toevallig aanwezig?quote:
Dus jij vind Willems een pisvee waardige speler?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind hem beter als LB dan Emanuelson dat al jaren niet meer LB speelt. Als je dat raar vindt oké maar is geen rare mening.
Na Pieters beste LB voor Oranje. Maar voor EK is het beter dat Schaars speelt, omdat hij dat druk wel aan kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee je vindt hem niet beter, je vindt hem zowat de beste verdediger van Nederland man ouwehoer
Zal vast weer zo'n kloon zijn van een of andere gast.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willems wordt schijt gespeeld op de linksback tegen Foor van NEC, Emanuelson speelt regelmatig bij AC Milan op een andere positie. Nou dan zou ik dus duidelijk kiezen voor Urby. Even een weekje of 2 wennen en hij kan weer over de linker kant rennen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee je vindt hem niet beter, je vindt hem zowat de beste verdediger van Nederland man ouwehoer
Dat is ie zeker, die hele verdediging is ruk manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus jij vind Willems een pisvee waardige speler?
Foor is wel een leuke speler overigensquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Willems wordt schijt gespeeld op de linksback tegen Foor van NEC, Emanuelson speelt regelmatig bij AC Milan op een andere positie. Nou dan zou ik dus duidelijk kiezen voor Urby. Even een weekje of 2 wennen en hij kan weer over de linker kant rennen.
Toen hij 18 werd gelijk verlengd.quote:
Dan is pisvee dus van het niveau vvv. weten wij al lang maar is leuk hem dat zelf te horen zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is ie zeker, die hele verdediging is ruk man
Willems is goed voor als je rond de 3de plek wilt spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus jij vind Willems een pisvee waardige speler?
Ik zie Ooijer zijn carriere nog wel nieuw leven in blazen. Gezellig samen met Bouma like old times.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is ie zeker, die hele verdediging is ruk man
Reker is weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh oke ja je weet het nooit bij jullie hè.
Je hebt gelijk dat hij matig is als je vergelijkt met andere EK landen, maar voor Oranje is hij als 2e man het beste oplossing.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk Willems over een paar jaar zal ie echt wel goed zijn, daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar nu is het gewoon een zeer matige verdediger voor het niveau op een EK
Wel mooi dat sommige mensen zeggen dat Bouma wel terecht is maar dat Kuyt eruit moet omdat ie te oud is, like wtf dude....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie Ooijer zijn carriere nog wel nieuw leven in blazen. Gezellig samen met Bouma like old times.
Had jij het verwacht dan Willems en Bouma er nog bij, dat die laatste bij de eerste selectie zat verbaasde me alquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen de spelers van Ajax zijn goed toch, tuurlijk joh
afhakerquote:
Ik heb fragmenten gezien.., das er een die ze volgend jaar weg sturen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk Willems over een paar jaar zal ie echt wel goed zijn, daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar nu is het gewoon een zeer matige verdediger voor het niveau op een EK
Nee niet, dat was eerder een Urby of Royston geweest, geen gelulquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat hij matig is als je vergelijkt met andere EK landen, maar voor Oranje is hij als 2e man het beste oplossing.
Ze moeten er gewoon beide uit. Zowel Bouma als Kuijt zit de slijt op en beide geen zekere basisplek dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel mooi dat sommige mensen zeggen dat Bouma wel terecht is maar dat Kuyt eruit moet omdat ie te oud is, like wtf dude....
okayquote:
Ik kom al niet meerquote:
En toen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bouma is ook een snelle verdediger.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel mooi dat sommige mensen zeggen dat Bouma wel terecht is maar dat Kuyt eruit moet omdat ie te oud is, like wtf dude....
Jawel, je komt welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
okay
[..]
Ik kom al niet meer
[..]
En toen?
Willems is wel logisch ja, Bouma zal het EK niet halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had jij het verwacht dan Willems en Bouma er nog bij, dat die laatste bij de eerste selectie zat verbaasde me al
Nee nietquote:
Royston misschien, maar als hij zo graag LB wou spelen dan had BvM hem sowieso erbij gezet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niet, dat was eerder een Urby of Royston geweest, geen gelul
Dus dan is Willems na een half jaar wel geschiktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Royston misschien, maar als hij zo graag LB wou spelen dan had BvM hem sowieso erbij gezet.
Urby als LB is ook gelul, want niemand heeft hem dat 2 a 3 jaar zien spelen.
Hij is beste van de slechtste.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dan is Willems na een half jaar wel geschikt
En de eerste keus is die andere droeftoeter van jullie zeker.,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat hij matig is als je vergelijkt met andere EK landen, maar voor Oranje is hij als 2e man het beste oplossing.
Ik heb Bouma ook weinig zien spelen. Dat Emanuelson afvalt ok... maar hoe haal je het in je hoofd hem eerder dan Bouma te laten afvallenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Royston misschien, maar als hij zo graag LB wou spelen dan had BvM hem sowieso erbij gezet.
Urby als LB is ook gelul, want niemand heeft hem dat 2 a 3 jaar zien spelen.
Neem dan ook ooijer mee, die heeft ook ervaring, laten we anders Frank de Boer meenemen, nog meer ervaringquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
Bouma is ook een lachertje 'maar heeft wel ervaring' ..
Niemand snapt dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Bouma ook weinig zien spelen. Dat Emanuelson afvalt ok... maar hoe haal je het in je hoofd hem eerder dan Bouma te laten afvallen
Aan het begin van de avond was je enthousiaster over hem samen met je vriendje tompsv hoorquote:
Koeman terug in de verdediging !quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem dan ook ooijer mee, die heeft ook ervaring, laten we anders Frank de Boer meenemen, nog meer ervaring
En zijn zoon, heeft ook op een ek gespeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe doet Cruijff het eigenlijk? Nemen we die anders ook mee, bok aan ervaring.
Goed voor de vrije trappen iddquote:
Vind hem nog steeds masterlijk, maar ik besef heus wel dat hij niet mee zou gaan als Pieters gewoon mee kon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond was je enthousiaster over hem samen met je vriendje tompsv hoor
Kom maarquote:
Nogmaals leuke speler, maar heeft totaal niks te zoeken op een EKquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vind hem nog steeds masterlijk, maar ik besef heus wel dat hij niet mee zou gaan als Pieters gewoon mee kon.
Jaquote:
Hoezo, ze kan toch zwemmenquote:
Hij zou meekunnen als hij in totaal 10 minuten zou spelen. Alleen om hem over 2 jaar klaar te stomen. Maar om 7 wedstrijden achter elkaar te spelen is het geen goede oplossing.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals leuke speler, maar heeft totaal niks te zoeken op een EK
Nouja dat zien we dan welquote:
7 wedstrijden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zou meekunnen als hij in totaal 10 minuten zou spelen. Alleen om hem over 2 jaar klaar te stomen. Maar om 7 wedstrijden achter elkaar te spelen is het geen goede oplossing.
Dan doen we het alsnog tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan kan ik haar redden.
? Beste lb na Pieters moet alles spelen die jongen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zou meekunnen als hij in totaal 10 minuten zou spelen. Alleen om hem over 2 jaar klaar te stomen. Maar om 7 wedstrijden achter elkaar te spelen is het geen goede oplossing.
Mensen vergeten volgens mij dat RVP, Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar en Afellay ook meegaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
7 wedstrijden?
Ze mogen blij zijn als er een 4e wedstrijd komt
Over wie hebben we het nu eigenlijk?quote:
DV ofc.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nu eigenlijk?
Mensen vergeten volgens mij dat wij tegen Duitsland en Portugal spelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen vergeten volgens mij dat RVP, Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar en Afellay ook meegaan.
RVP zal weer hopeloos gaan falen net als alle andere toernooien, Afellay is zowat 7 maanden eruit geweest, Sneijder is hopeloos uit vorm, ja goede hoop heb je wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen vergeten volgens mij dat RVP, Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar en Afellay ook meegaan.
Neem je die mee?quote:
Alleen Duitsland wordt een zware wedstrijd. Als we van Denemarken winnen dan wordt Portugal ook een gewonnen wedstrijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen vergeten volgens mij dat wij tegen Duitsland en Portugal spelen.
Ze zit in grunquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem je die mee?
Moet ik wel even weten ivm grootte van tafel
Portugal is niet beter, Duitsland welquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen vergeten volgens mij dat wij tegen Duitsland en Portugal spelen.
Ik zeg het je we gaan sowieso halve finale halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
RVP zal weer hopeloos gaan falen net als alle andere toernooien, Afellay is zowat 7 maanden eruit geweest, Sneijder is hopeloos uit vorm, ja goede hoop heb je wel ja
Ik snap er niks meer van maar goedquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van maar goed
Dat dacht iedereen 4jaar terug ook na de poule fasequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg het je we gaan sowieso halve finale halen.
Ga je daar heen dan?quote:
Met een beetje gunstige loting kan je dan ook de finale halen maar daar kom je of Spanje of Duitsland weer tegenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu denk ik dat weer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen 4jaar terug ook na de poule fase
Sowieso andere keer ja. Ik moet morgen werken, ligt aan tot hoe laat ik werk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan?
Want je zou toch andere keer heengaan?
Ik vind Portugal wel beter dan Nederland.quote:
"we".quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke dag is dat danquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis Portugal - Nederland trouwens dan zit ik op een festival
Zaterdag heb je het over tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso andere keer ja. Ik moet morgen werken, ligt aan tot hoe laat ik werk.
Ja, ik faalde met die zin, morgen zie ik tot hoe laat die flikkers me hebben ingepland.quote:
In dienst van Eagles of Mvv?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je dat Van Marwijk de Spurs ooit heeft zoek gespeeld in De Kuip
Nouja we hebben een tafel met stoelen dus er is gewoon plek voor jequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik faalde met die zin, morgen zie ik tot hoe laat die flikkers me hebben ingepland.
Oke okequote:
Kwam intronic ook?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja we hebben een tafel met stoelen dus er is gewoon plek voor je
wk was niet om aan te zien, maarja ze haalde wel de finalequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef Tarado het volgende:
Ik verwacht er weinig van, maar één ding moet ik Bert nageven verdedigend staat het wel goed bij hem, dan is het afhankelijk van de individuele klasse van Eeen Robben of misschien RvP of je dan ook nog scoort, voor het mooi voetbal moet je niet bij Van Marwijk zijn
Vrijdag tot zondag he. In Frankrijk wel te verstaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
rare dag voor een festival
Volgens mij is het Zachte G van guus meeuwis dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
rare dag voor een festival
Misschien ja, die moet het ook even zeggen want dan moet ik meer stoelen reserverenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij is het Zachte G van guus meeuwis dan.
Prijzen>mooi voetbalquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef Tarado het volgende:
Ik verwacht er weinig van, maar één ding moet ik Bert nageven verdedigend staat het wel goed bij hem, dan is het afhankelijk van de individuele klasse van een Robben of misschien RvP of je dan ook nog scoort, voor het mooie voetbal moet je niet bij Van Marwijk zijn
En dat maakt zo'n WK toch leuker, als je eigen ploeg lang meedoetquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wk was niet om aan te zien, maarja ze haalde wel de finale
Ik zie Ierland niet winnen van Spanje of Italiequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat maakt zo'n WK toch leuker, als je eigen ploeg lang meedoet
Dan kijk je met ze alle naar de wedstrijd voor het begint toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij is het Zachte G van guus meeuwis dan.
Italie moet kunnen, over de hill foeballersquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie Ierland niet winnen van Spanje of Italie
Ja maar Kroatie zit ook nog in de poule , ook best lastigquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Italie moet kunnen, over de hill foeballers
Kut Robben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen prijzen met NL elftal
Nee man tijdens de wedstrijden ben ik puur en alleen op zijn handtekening uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan kijk je met ze alle naar de wedstrijd voor het begint toch?
En dan drie CVM's?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
we kunnen nog beter zonder linksback spelen.
Ja volgens mij wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan kijk je met ze alle naar de wedstrijd voor het begint toch?
Spanje zal wel weer door gaan zonder gele kaartenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie Ierland niet winnen van Spanje of Italie
God.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man tijdens de wedstrijden ben ik puur en alleen op zijn handtekening uit.
Ben laatst wel naar Cafe Beurs in Rotterdam geweest... Nee Rotterdam ligt mij nog steeds niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zaterdag gaat ze naar een echte stad, Rotterdam.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zaterdag gaat ze naar een echte stad, Rotterdam.
je bent daar niet de enigste mee. mijn projectgroep denkt ook altijd dat ze het wel redden om een dag van te voren te gaan beginnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
Referaat maken.Waarom begin ik altijd zo laat met dit soort dingen.
Philips Stadion is dan gewoon place to be.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig dan kan ik ze houden wil dat fissa niet missen..
Hehe, ja ik was er van het weekend. Ligt bij mij heel erg aan mezelf en met wie ik ga of ik dat een geinige tent vind, meestal is het ruk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben laatst wel naar Cafe Beurs in Rotterdam geweest... Nee Rotterdam ligt mij nog steeds niet.
Lekker zingen in de 19e minuut van dat concert, zal je zien dat er iemand scoortquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Philips Stadion is dan gewoon place to be.
Tijdens wedstrijd is gewoon voetbal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker zingen in de 19e minuut van dat concert, zal je zien dat er iemand scoort
Wat een arrogante wijven liepen daar rond zeg niet normaal en de DJ vond zichzelf ook iets te interessant... En uiteraard weer ruzie buiten. Ik weet niet wat het is ik ben een vrij rustig persoon zelden ruzie maar als ik in Rotterdam komquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ja ik was er van het weekend. Ligt bij mij heel erg aan mezelf en met wie ik ga of ik dat een geinige tent vind, meestal is het ruk.
Er zijn ook nooit leuke sfeer acties in dat stadion hequote:Op woensdag 16 mei 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijd is gewoon voetbal.
Allen voor, tussen en daarna is pas muziek.
Dus ik snap niet wat je bedoelt met zingen, want dat gaan ze niet doen.
Oh...ik red het ook wel hoor. Ik had nu alleen ook al voorbereid en wel in bed kunnen liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent daar niet de enigste mee. mijn projectgroep denkt ook altijd dat ze het wel redden om een dag van te voren te gaan beginnen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn ook nooit leuke sfeer acties in dat stadion he
Wijven worden tegenwoordig arrogant gemáákt door die trieste kerels die hele avonden alle wijven af lopen te struinen om die ene te vinden die wel in die domme versiertrucs trapt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een arrogante wijven liepen daar rond zeg niet normaal en de DJ vond zichzelf ook iets te interessant... En uiteraard weer ruzie buiten. Ik weet niet wat het is ik ben een vrij rustig persoon zelden ruzie maar als ik in Rotterdam kom
Naja het enige positieve is wel dat alles goed bereikbaar is omdat de hele stad opnieuw is ingedeeld. De reden die het heeft is alleen wat minder positiefquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:15 schreef The_Groove het volgende:
tot m'n 10e voor de helft van de tijd in Rotterdam gewoond. Volgens de familiestamboom aan beide kanten tot zeker 1700 allemaal stamvaders in Rotterdam gewoond en geboren. Ik heb me toch een pleurishekel aan die stad, lelijke nieuwbouw, rare mensen en het OV is echt al 10 jaar volkomen kut.
Dat is van alle tijdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijven worden tegenwoordig arrogant gemáákt door die trieste kerels die hele avonden alle wijven af lopen te struinen om die ene te vinden die wel in die domme versiertrucs trapt.
Gewoon normaal doen is tegenwoordig al heel wat. Praatje maken, dansje doen, nog een praatje maken en dan eens vragen of ze toevallig een 06 nummer heeft ipv gelijk een drankje aan te bieden of zoals de hollywood boys het doen; gelijk erachter springen en tegen die bips aan rijden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijven worden tegenwoordig arrogant gemáákt door die trieste kerels die hele avonden alle wijven af lopen te struinen om die ene te vinden die wel in die domme versiertrucs trapt.
Turken/Mocro's/Negers of kakkers, weet niet wat erger isquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen is tegenwoordig al heel wat. Praatje maken, dansje doen, nog een praatje maken en dan eens vragen of ze toevallig een 06 nummer heeft ipv gelijk een drankje aan te bieden of zoals de hollywood boys het doen; gelijk erachter springen en tegen die bips aan rijden.
Ze komen allemaal in Holly hoor, je weet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turken/Mocro's/Negers of kakkers, weet niet wat erger is.
1. Kakkersquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon over 1 kam scheren en de kakkers bij studenten indelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je reist uit Groningen naar Rotterdam om naar Holly te gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:20 schreef Typisch het volgende:
Wie DV wil schuren dit weekend of de volgende (ben vergeten) naar Holly gaan hoor, gaat ze chillen met 2 FOK!'ers. En als da tniet lukt zijn er altijd de 14 jarige sletjes die wel willen. Bangalijsten zijn daar niet nodig, hollywood het paradijs van de breezer slet.
Serieus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:20 schreef Typisch het volgende:
Wie DV wil schuren dit weekend of de volgende (ben vergeten) naar Holly gaan hoor, gaat ze chillen met 2 FOK!'ers. En als da tniet lukt zijn er altijd de 14 jarige sletjes die wel willen. Bangalijsten zijn daar niet nodig, hollywood het paradijs van de breezer slet.
Hollywood is z'n klote tent, 100 leukere tenten in Groningenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je reist uit Groningen naar Rotterdam om naar Holly te gaan?
Dat hoef je mij niet vertellen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hollywood is z'n klote tent, 100 leukere tenten in Groningen
Geil zeg dat je gaat en dan verschijn ik op de date.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Typisch het volgende:
Ik maak geen grap. Ze hosselde mij om te komen maar ik bedank, ik speel hard to get toch.
In elke grote stad zijn 100 leukere tenten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hollywood is z'n klote tent, 100 leukere tenten in Groningen
Wel grappig toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Typisch het volgende:
Ik maak geen grap. Ze hosselde mij om te komen maar ik bedank, ik speel hard to get toch.
Dan ben ik straks medeplichtig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geil zeg dat je gaat en dan verschijn ik op de date.
Waarom Fok meet in tilburg?quote:
Had niet verwacht dat hij half bloedje was.quote:
Zijn vader is zo zwart als roet, wat dacht je zelf met dat mokka kleurtje van hemquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat hij half bloedje was.
Jerryquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn vader is zo zwart als roet, wat dacht je zelf met dat mokka kleurtje van hem
idd ja, ex voetballer van nota bene psvquote:
Achja, Jerry is er nooit geweest voor Nigel dus sweet revenge.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd ja, ex voetballer van nota bene psv
Nooit gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn vader is zo zwart als roet, wat dacht je zelf met dat mokka kleurtje van hem
Is ook van voor jouw tijd denk ikquote:
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook van voor jouw tijd denk ik
de tijd van Romario
Toen speelde psv nog mooi voetbal en aanvallendquote:
Kan ook niet anders met zo'n geweldenaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen speelde psv nog mooi voetbal en aanvallend
Wat een fantastische spelers had PSV van 1990 tot 1998 als kind had ik best sympathie voor de kunsten van Ronaldo, Romario, Nilis, Numan en Stamquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook van voor jouw tijd denk ik
de tijd van Romario
Ik breng ongeluk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen speelde psv nog mooi voetbal en aanvallend
AJax ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat een fantastische spelers had PSV van 1990 tot 1998 als kind had ik best sympathie voor de kunsten van Ronaldo, Romario, Nilis, Numan en Stam
Heb ik ook.quote:
Duh, maar toen was PSV nog mooi voetbal. Nu is het echtquote:
Die eerste 3 zeker, Numan dravertje, Stam was wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat een fantastische spelers had PSV van 1990 tot 1998 als kind had ik best sympathie voor de kunsten van Ronaldo, Romario, Nilis, Numan en Stam
Ze speelden leuker dan nu iigquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En over 2jaar neem je hem weer en dan is het weer baggerquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik ook.
5 jaar seizoenkaart gehad, dus de kut jaren zeg maar. Dit jaar niet vanwege werk en studie, gaan ze ineen keer voetballen in De Kuip.
Ach in het Nederlands elftal zouden we nu een moord doen voor Numanquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste 3 zeker, Numan dravertje, Stam was wel goed
Willems mag niet eens de schoenen poetsen van een Numanquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach in het Nederlands elftal zouden we nu een moord doen voor Numan
Nu wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach in het Nederlands elftal zouden we nu een moord doen voor Numan
Oké.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En over 2jaar neem je hem weer en dan is het weer bagger
Ben niet oud genoeg om het te kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
http://uk.ign.com/videos/(...)pha-live-action-film
Huh? jij was toch ook een 20ér?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben niet oud genoeg om het te kijken
Jinek?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Eva Jinke.Wat een irritant wijf blijft dat toch.
Ik zou haar wel geven.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
Eva Jinke.Wat een irritant wijf blijft dat toch.
Die vreet hem op, ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat zij wel een mega geilwijf is in bed..
Zou Bram haar voor een nachtje willen verkopen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat zij wel een mega geilwijf is in bed..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef J2T het volgende:
Hello mensen! Wie vinden jullie de beste optie voor de linksback positie van de overgebleven spelers?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef J2T het volgende:
Hello mensen! Wie vinden jullie de beste optie voor de linksback positie van de overgebleven spelers?
Ik vind het maar niks. Ook hoe ze zich profileert in dat programma van d'r. Krijg er koude rillingen van.quote:
Kuijt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:46 schreef J2T het volgende:
Oke, ik denk Lensquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Je kan ook normaal antwoorden ipv zo n smilie te posten.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Ron Beton natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja sorry ben geen hardcore forum lid. Zal voortaan dat soort vragen hier niet meer stellen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ron Beton natuurlijk.
Maar doe dit lekker in het EK2012 gedeelte.
Ik denk Theo Janssen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Hier praten we niet over voetbalquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf bij Overeem. Al moet er eerst worden uitgezocht of zijn vechtschorsing ook in het voetbal geldt.
Is een hele discussie over geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja sorry ben geen hardcore forum lid. Zal voortaan dat soort vragen hier niet meer stellen.
Nee, hooguit doen ze een doping test van te vorenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf bij Overeem. Al moet er eerst worden uitgezocht of zijn vechtschorsing ook in het voetbal geldt.
Mooi toch. Als Ronaldo dacht dat Boularouz zijn trappen al hard aankwamen. Angst is een belangrijke factor daarom houdt Van Marwijk Bouma ook met zijn badass tatoeages.quote:
Jammer dat Badr voor Marokko gekozen heeftquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch. Als Ronaldo dacht dat Boularouz zijn trappen al hard aankwamen. Angst is een belangrijke factor daarom houdt Van Marwijk Bouma ook met zijn badass tatoeages.
Dan kun je alvast een rode kaart noterenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat Badr voor Marokko gekozen heeft
Badr is een baas man, sta met op de foto toen ik hem tegenkwam in Amsterdamquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kun je alvast een rode kaart noteren
Ik ontken ook niet dat het een baas is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Badr is een baas man, sta met op de foto toen ik hem tegenkwam in Amsterdam
Joran van der Sloot toch maar vrijvechten dan? Die kan zijn tegenstanders psychologisch bewerken indien ze dochters hebben. Hij heeft in Peru de tijd gehad Spaans te leren dus dat komt mooi uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat Badr voor Marokko gekozen heeft
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joran van der Sloot toch maar vrijvechten dan? Die kan zijn tegenstanders psychologisch bewerken indien ze dochters hebben. Hij heeft in Peru de tijd gehad Spaans te leren dus dat komt mooi uit.
Bleek uiteindelijk dat we de hele tijd met zijn nicht aan tafel zaten ook nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat het een baas is.
kk mocro man. Hij traint wel hier om de hoek (weer), maar mag 'm niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
kk mocro man. Hij traint wel hier om de hoek (weer), maar mag 'm niet.
kk suri en kk anti manquote:
Deze jongen kan nog worden geneutraliseerdquote:De 25-jarige Bruno Souza, keeper en aanvoerder van de populaire Braziliaanse voetbalclub Flamengo, heeft vermoedelijk zijn ex-vriendin Eliza Samudio vermoord en haar lichaam aan de honden gevoerd.
De voetballer is opgepakt door de politie op verdenking van moord. Het 25-jarige fotomodel en pornoactrice Eliza Samudio was vorig jaar even de minnares van Souza. De keeper is getrouwd met de 23-jarige Dyana Rodriguez.
Spoorloos
In maart beviel Samudio en ze beweerde dat Souza de vader van het kind was. De keeper en zijn ex-minnares kwamen op 7 juni samen, volgens velen om een oplossing te zoeken voor het kind. Maar Samudio verdween spoorloos na die afspraak.
Volgens een getuige had Souza al eens eerder gedreigd om de actrice te vermoorden. Hij zou een 17-jarige neef en een oud-politieman gebruikt hebben als handlangers.
Honden
Terwijl het neefje Souza hielp om Samudio te onvoeren, zou de ex-agent haar gewurgd hebben. De drie zouden haar lichaam daarna hebben laten verdwijnen. Volgens de politie zijn er aanwijzingen dat het lichaam van de vrouw in stukken gesneden is. Daarna werd het lichaam deels in beton begraven en deels aan honden gevoerd.
Bruno Souza, zijn neef en de oud-agent zitten momenteel in de gevangenis. Souza's echtgenote is ook opgepakt, nadat bleek dat het kindje van Eliza Samudio in haar huis verbleef.
Souza zelf zou het vooral jammer vinden dat hij nu waarschijnlijk het WK van 2014 in Brazilië moet missen.
Hij rookt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze jongen kan nog worden geneutraliseerdStekelenburg is toch wel een beetje de ideale schoonzoon. Was toch de aanvoerder van Flamengo dus zal best potentie hebben.
Souza zelf zou het vooral jammer vinden dat hij nu waarschijnlijk het WK van 2014 in Brazilië moet missen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze jongen kan nog worden geneutraliseerdStekelenburg is toch wel een beetje de ideale schoonzoon. Was toch de aanvoerder van Flamengo dus zal best potentie hebben.
Hij ging toch naar de USA om boxing te trainen en carriere maken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
kk mocro man. Hij traint wel hier om de hoek (weer), maar mag 'm niet.
Ze zal wel andere kwaliteiten hebben, die zou ik me honden nog niet voerenquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij ging toch naar de USA om boxing te trainen en carriere maken?
Oh nee, dán is het wél een baas. Sorry.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen honger hebben op dit tijdstipquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ergens zin in hebben rond dit tijdstip
Alsof ik dat bedoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh nee, dán is het wél een baas. Sorry.
Ik heb net al wat gegeten joh. Gelukkig nog nooit een fitness zaal van binnen gezien dat scheelt weer opletten of er wel eiwitten inzitten of wat dan ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen honger hebben op dit tijdstipmijn lichaam snakt naar friet en shoarma en hamburgers en..
ik vind het nog steeds grappig dat man united geen kampioen geworden isquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het nog steeds grappig dat villareal gedegradeerd is.
Wat ben je negatief de laatste tijd..quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net al wat gegeten joh. Gelukkig nog nooit een fitness zaal van binnen gezien dat scheelt weer opletten of er wel eiwitten inzitten of wat dan ook
Hij is net terug van een banquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben je negatief de laatste tijd..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds grappig dat man united geen kampioen geworden is
Mijn zusje bezwangerd dat hakt er emotioneel toch in. Mijn excuses als ik het op jullie botvier ik ga maar gauw naar bedquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ben je negatief de laatste tijd..
Dude.. neuk dan ook niet met je zus, mafkeesquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje bezwangerd dat hakt er emotioneel toch in. Mijn excuses als ik het op jullie botvier ik ga maar gauw naar bed
Je zusje is zwanger? Is ze 14 en is dit toevallig in Tilburg gebeurd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje bezwangerd dat hakt er emotioneel toch in. Mijn excuses als ik het op jullie botvier ik ga maar gauw naar bed
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik dat bedoel
Ga lekker peukie bietsen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua neuken of qua relatie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:41 schreef Typisch het volgende:
Wat is jullie leeftijdsgrens qua chicks trouwens?
Mijn zusje van 16 heeft nu met een gozer van 21.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pics van je zusje ter beoordelingquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:41 schreef Typisch het volgende:
Wat is jullie leeftijdsgrens qua chicks trouwens?
Mijn zusje van 16 heeft nu met een gozer van 21.
Hi ha ho, nee. Über ariër net als ik, blauwe ogen, blond haar enzo. Is dat genoeg om je op af te trekken?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pics van je zusje ter beoordeling
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hi ha ho, nee. Über ariër net als ik, blauwe ogen, blond haar enzo. Is dat genoeg om je op af te trekken?
Watquote:
Sowieso qua sex toch minimaal 18, qua relatie gaat 't onder de 20 ook echt niet gebeuren denk ik. Zou nu wel een meid willen die zelf ook min of meer weet wat ze wil ipv dat jij weer die 'eerste echte liefde bent'. Dan kun je er donder op zeggen dat het na een paar jaar begint te kriebelen en ze verder willen kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Relatie.
One night thingy kan gebeuren.
Vanaf een jaar of 20 maakt dat idd niet zo gek veel meer uit denk ik. Al merk ik dat er tussen 20 en 23 toch ook nog een verschil zit bij m'n studiegenoten. Maargoed, het is overbrugbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Ken genoeg mensen die 5 jaar schelen, bedoel 20 en 25 is niks raars aan
10 en 15 misschien weer wel, 12 en 17 ook
Tuurlijk ligt het ook aan de personen zelfquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 20 maakt dat idd niet zo gek veel meer uit denk ik. Al merk ik dat er tussen 20 en 23 toch ook nog een verschil zit bij m'n studiegenoten. Maargoed, het is overbrugbaar.
milfhunterquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:48 schreef Typisch het volgende:
Heb twee keer 'iets gehad' met een dame die ouder was dan ikzelf en dat beviel me eigenlijk veel beter dan jonger of even oud.
Ach...sowieso: vrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:48 schreef Typisch het volgende:
Heb twee keer 'iets gehad' met een dame die ouder was dan ikzelf en dat beviel me eigenlijk veel beter dan jonger of even oud.
Gelukkig word ik niet zo snel verliefd oid, ben ook niet zo van de lange relaties tot nu toe. Één meisje waar ik helemaal gek van was gehad, dat liep uiteindelijk ook maar verneukt af.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...sowieso: vrouwenHeb er ff genoeg van qua gedrag en gedoe. Puur voor de seks is 't leuk, meer ff niet.
1x 2,5 jaar en 1x 4 jaar. Ben er nu ff klaar mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig word ik niet zo snel verliefd oid, ben ook niet zo van de lange relaties tot nu toe. Één meisje waar ik helemaal gek van was gehad, dat liep uiteindelijk ook maar verneukt af.
Vrouwen.
Zouden lesbische/biseksuele vrouwen ook gek worden van vrouwen gedrag/gedachtengangen?
Wat heb jij met dat UFC?quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nondeju dat op tijd slapen is niet mijn dingnu ook een midweeks UFC event, wordt weer 4/4.30
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:02 schreef Typisch het volgende:
Kijk dan een film, vaak nog beter geacteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |