SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rickazio op 15-05-2012 23:46:15 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
Insta-permadeath...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:30 schreef alors het volgende:
Koeien krijgen gewoon een pin door hun hoofd heur.
Ik dacht dat jij niet ging kijken? betrapt!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
He, ik was al bang dat we het een paar uur zonder Henkie moesten doen.
Zou die lelijke trol van 28 met d'r lange tanden er ook weer zwijgend bij zijn? Zoals een echt Christen betaamt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
He, ik was al bang dat we het een paar uur zonder Henkie moesten doen.
Stiekum toch een Henk fan blijkbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet ging kijken? betrapt!
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
Alsof dit met dierenwelzijn te maken heeft.
Hij ligt gewoon altijd in zijn onderbroek op de bank. En maar kut roepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet ging kijken? betrapt!
Waar zei/schreef ik dat?quote:
Is net als Formule 1....je hoopt toch stiekum op een ongeluk....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Stiekum toch een Henk fan blijkbaar
Ga je het opnemen voor een middeleeuwse techniek anno 2012?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is het zogenaamde argument.
Normaal ben ik altijd anti-religie, maar in dit geval durf ik het voor ze op te nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ga je het opnemen voor een middeleeuwse techniek anno 2012?
Religie is een zogenaamd argument
Er is een hele research naar gedaan, die wil jij tegenspreken op basis waarvanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd anti-religie, maar in dit geval durf ik het voor ze op te nemen.
Een pin door de kop zorgt helemaal niet voor instant-death.
Waar is die research dan? Het zijn vooral aannames gedaan in het voordeel van de onderzoekende partij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Er is een hele research naar gedaan, die wil jij tegenspreken op basis waarvan
Ballin kan niet schandalig genoeg behandeld worden. Ouwe slopert.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
De rechterkant van het CDA decimeert de partij en brengt het land bijna in crisis. Maar nu moet de linkerkant hun bek houden, want niet netjes.![]()
Hoe Klink en Ballin zijn behandeld, dat is schandalig.
Je bent zo te lezen nooit in een slachterij geweest anders had je niet zo dom getypt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is die research dan? Het zijn vooral aannames gedaan in het voordeel van de onderzoekende partij.
Er werd net nog verteld dat het bedwelmen van een dier ook gebeurt dmv een schot.
Dus die pin is zo heilig niet. Sterker nog, misschien duurt dat wel langer dan een halssnede.
De Universiteit Wageningen noemt onverdoofd slachten nadelig voor het welzijn van het dier. Europese en Nederlandse organisaties van dierenartsen spreken van 'onaanvaardbare aantasting' van dierenwelzijn.quote:
Een Westerse of Halal?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent zo te lezen nooit in een slachterij geweest anders had je niet zo dom getypt.
Natuurlijk is hij daar nooit geweest. Speccie wil gewoon lekker tegen de stroom in, zoals altijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent zo te lezen nooit in een slachterij geweest anders had je niet zo dom getypt.
Maar Wijffels heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:37 schreef marcodej het volgende:
Tsja, Wijffels. Die moet gewoon eens verantwoordelijkheid nemen.
Dat mag best, maar doe dat dan op basis van bronnen i.p.v. aannamesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij daar nooit geweest. Speccie wil gewoon lekker tegen de stroom in, zoals altijd.
Zoals ik net zei, als ik kon kiezen heb ik liever een halssnede dan een pin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij daar nooit geweest. Speccie wil gewoon lekker tegen de stroom in, zoals altijd.
Dit is ook een bron, uit dat artikel:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat mag best, maar doe dat dan op basis van bronnen i.p.v. aannames
Onze methodes zijn in dit geval gewoon niet superieur.quote:'Maar bedwelmd slachten is niet een spuitje geven en een aai over de bol', zegt Ronnie Eisenmann, voorzitter van het dagelijks bestuur van de Joodse Gemeente Amsterdam. 'We bedoelen ermee dat een koe bijvoorbeeld een kogel of een pin door de kop krijgt. Dat gaat heel vaak mis, waardoor het dier nog meer pijn lijdt.'
Lees even wie het zegt dat, die gek met dat keppeltje, alsof hij zou toegeven dat een andere manier dan de zijne beter zou zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ook een bron, uit dat artikel:
[..]
Onze methodes zijn in dit geval gewoon niet superieur.
Kiezen tussen 2 kwaden.
Ene Ronnie Eisenmann quoten, slechte bron met een nogal gekleurde mening.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ook een bron, uit dat artikel:
[..]
Onze methodes zijn in dit geval gewoon niet superieur.
Kiezen tussen 2 kwaden.
Ik heb echt een een hekel aan de maatregelen van Ab Klink gehad toen hij minister was (vooral de moraalridderpolitiek), maar qua politiek inzicht zit ie nu al twee keer juist.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:51 schreef Kenju het volgende:
Verder snap ik ook wel dat wanneer je in het verleden met de PVV gewerkt hebt, je niet opeens een fout oorlogsverleden hebt oid. Maar het is natuurlijk wel zo dat de variabelen die toen golden rondom de samenwerking met de PVV, nu nog steeds gelden. Ze wisten waar ze mee in zee gingen. Waarom zou dat nu opeens anders moeten liggen?
De hoeveelheid waarmee men in de media optreedt en dan met dat kutverhaal wordt ik ook ziek van.
quote:Vanavond te gast in Knevel en Van den Brink: Politiek verslaggever Frits Wester over het Lente-akkoord, verslaggever Hella Hueck over de situatie in Griekenland, filmmaker Eddy Terstall en oud-politicus Wouter Bos over 'Edgie the movie' en violiste Emmy Verhey over haar 50-jarige jubileum.
Oh dat zal wel actueler zijn dan, dit kwam ik tegen op tvgids.nlquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef golfer het volgende:
Op de site staat Frits Wester niet, maar wel Paul Jansen.
Die wil Samsom niet afvallen; die gaat dus niks zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
Wouter Bos over 'Edgie the movie'
tehfuck? liever geeft wouter even zijn visie over dit kutakkoord
Omdat de televaag de eerste was mocht Jansen aanschuiven vanavondquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:39 schreef golfer het volgende:
Op de site staat Frits Wester niet, maar wel Paul Jansen.
samson heeft eigenlijk alleen maar te winnen als ie het goed aanpakt. hij kan nu lekker zeiken op alles en iedereen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die wil Samsom niet afvallen; die gaat dus niks zeggen.
Ik denk dat Bos het grotendeels met het akkoord eens is; daarom gaat hij er dus niks over zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
samson heeft eigenlijk alleen maar te winnen als ie het goed aanpakt. hij kan nu lekker zeiken op alles en iedereen.
Dat denk ik eigenlijk ook wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos het grotendeels met het akkoord eens is; daarom gaat hij er dus niks over zeggen.
Of hij heeft gewoon even helemaal geen zin om zich over deze ellende uit te laten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos het grotendeels met het akkoord eens is; daarom gaat hij er dus niks over zeggen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Daar kun jij em wel tussen schuiven zeker?
Gelul over die rollator, een eenmalige uitgave. Anders kopen ze hem maar tweedehands.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat we weer naar het theater kunnen, helaas kunnen de mensen de rollator om er naar toe te kunnen niet meer betalen.
Ach hou op, dan kopen ze maar een mooi tweedehandsje, het vergoeden van rollators leidde tot dat ze allemaal maar een gloedjenieuwe kochten en als je een jaar later doodgingen, dat ding op marktplaats niet te slijten was, omdat een nieuwe goedkoper was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat we weer naar het theater kunnen, helaas kunnen de mensen de rollator om er naar toe te kunnen niet meer betalen.
Ze moeten bij de bingo gewoon af en toe een rollator verlotenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ach hou op, dan kopen ze maar een mooi tweedehandsje, het vergoeden van rollators leidde tot dat ze allemaal maar een gloedjenieuwe kochten en als je een jaar later doodgingen, dat ding op marktplaats niet te slijten was, omdat een nieuwe goedkoper was.
Inderdaad, iedereen vindt het normaal dat je zelf je kinderwagen en brommer betaalt. Dan valt er ook wat voor te zeggen dat je je eigen rollator betaalt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ach hou op, dan kopen ze maar een mooi tweedehandsje, het vergoeden van rollators leidde tot dat ze allemaal maar een gloedjenieuwe kochten en als je een jaar later doodgingen, dat ding op marktplaats niet te slijten was, omdat een nieuwe goedkoper was.
Misschien heeft Tijs ook een boot.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
Wel jammer dat er nu geen hilarische woonbootopmerkingen gemaakt kunnen worden.
Nou als je kijkt naar onze geschiedenis klopt dat wel degelijk,quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:17 schreef Kenju het volgende:
"Nederlanders zijn blablabla...."
Net zo'n onzin dat ze zo nuchter zijn en een koopmansgeest hebben.
Arkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Misschien heeft Tijs ook een boot.
Over potverteren gesproken inderdaad.quote:
Bullshit. Dat er wat inidividuen zijn die wat gepresteerd hebben wil niet zeggen dat ; we' dat hebben . Dit zijn van die dingen die iedereen over zijn eigen land zegt. Ook de mensen die van elder hier naatoe gekomen zijn. De groep die het meest onderneemt zijn bijv. de Turken. Verder is het sowieso onzin wat je zegt. Het gros van de Nederlanders, 'onze' voorouders waren gewoon simpele arbeiders die geen flikker bijgedragen hadden en gewoon inwisselbare mensen waren. Misschien nog wel minder ondernemend voor Nederland dan die 1e generatie allochtonen, die naar het buitenland getrokken zijn om geld te verdienen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nou als je kijkt naar onze geschiedenis klopt dat wel degelijk,
maar dat vertroebelt dankzij oa de multiculturele samenleving
Wel ironisch dat ze Duitsers nazi's vinden en dan op Gouden Dageraad stemmenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
paupergriekenze zouden duitsland dankbaar moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |