Denk ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Hm, veel magerder krijg je het niet denk ik
Ga ik doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:41 schreef Rewimo het volgende:
En neem smeerkaas met een of ander smaakje, misschien vind je dat lekkerder.
Lekker! Veel plezier!quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Schoonouders zijn er, die passen de komende dagen op de poes. En wij gaan er een paar dagen lekker tussenuit
Veel plezierquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Schoonouders zijn er, die passen de komende dagen op de poes. En wij gaan er een paar dagen lekker tussenuit
Ja joh, da's toch prima? Ook niet te moeilijk doen hoor. Lust je misschien filet americain?quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
NeeIk ben lastig met eten.
Ik heb voor vanmiddag op brood cervelaatworst, 2 plakjes. Daar zitten 40 kcal in in totaal. Valt ook nog wel mee toch?
In eigen land? Of in ons landquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:54 schreef Rewimo het volgende:
In eigen landquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
In eigen land? Of in ons land? Veel plezier
Neequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja joh, da's toch prima? Ook niet te moeilijk doen hoor. Lust je misschien filet americain?
OMFG i just barftquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sterren in hun bikini/zwembroek #6
Zij ook.
Rosbiefquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, lust je kalkoenfilet? Rosbief? Gekookte ham?
is ook niet altijd magerquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja joh, da's toch prima? Ook niet te moeilijk doen hoor. Lust je misschien filet americain?
Ohquote:
Ik zou ook niet elke dag beleg doen dat ik niet lekker vind, maar af en toe mag ik idd best wat lekkers. Anders hou ik het niet vol.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, als ik jou was at ik wel gewoon wat ik lekker vind, niet van die kaas die je eigenlijk niet te eten vind. En dan niet driedubbeldik belegd, maar gewoon met mate. Het moet wel een beetje leuk blijven
Sorry hoor, maar vervang pesten door mishandelen en ze heeft zojuist dr eigen relatie omschrevenquote:een onderwijzeres in New York onderwees haar klas over de gevolgen van pesten. Ze gaf hen de volgende opdracht. Ze gaf alle kinderen in de klas een stuk papier en zei hen het te verfomfaaien, het te verkreukelen, er een prop van te maken, het op de grond te gooien en er op te stampen. Kortom er echt een puinhoop van te maken, maar het niet te verscheuren. De kinderen vonden dat wel een leuke opdracht en deden hun best het blad zo veel mogelijk te verkreukelen.
Toen kregen ze de opdracht om het papier voorzichtig weer open te vouwen, zodat het niet scheurde en het weer glad te strijken. Ze liet hen zien hoe vol littekens en vuil het papier was geworden. Toen zei ze de de klas dat ze het papier moesten zeggen dat het hen speet dat ze het zo verkreukeld hadden. Maar hoe vaak ze ook zeiden dat het hen speet en hoe ze hun best ook deden om de kreukels weer uit het papier te halen, het lukte hen niet om het blad in de vorige gladde staat terug te krijgen. Ze wees haar leerlingen op alle littekens die ze achterlieten. En dat die littekens nooit meer zullen verdwijnen, hoe hard ze ook probeerden ze te repareren. Dat is wat er gebeurt als een kind een ander kind pest. Je kan zeggen dat het je spijt, je kan proberen het weer goed te maken, maar de littekens zijn er en die blijven. Mensen van 80 kunnen nu nog navertellen hoe ze op de lagere school gepest werden. De kreukels gingen er niet meer uit. De gezichten van de kinderen in de klas vertelden haar dat haar boodschap was overgekomen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Je verwacht half dat er "stuur dit bericht door naar 10 anderen dan wordt je nooit meer gepest!" onder staat.
Onderquote:Kopieer dit bericht als je tegen pesten bent, want het is zo bepalend en het brengt veel meer schade aan dan je denkt
Vind ik leuk · · 4 uur geleden ·
Dat mag overnieuw!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iets richt schade aan of brengt schade toe
Dus dat is al rond de 10 kg totaal kwijt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
On another note, er is 3,8 kilo af gegaan deze week [ afbeelding ]
Hetzelfde als al die kanker postsquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zo'n schurfthekel aan die "kijk mij eens ethisch bewust zijn" posts op facebook
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
On another note, er is 3,8 kilo af gegaan deze week [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
11,7quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat is al rond de 10 kg totaal kwijt?![]()
Toch?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]HOLYFUCK. Hoe groot ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Holy fuck. Je bent 2cm langer dan ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben 185 lang, en niet al te dun dus
Ik doe geen "Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect..." post hoorquote:
Die van jou zijn nog veel ergerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe geen "Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect..." post hoorDie zul je mij NOOIT zien doen.
Ja. En van die neem dit bericht over op je facebook als je mijn vriend bent, of nog erger, als je ook iemand hebt verloren aan kanker (oh Q zegt het ook alquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zo'n schurfthekel aan die "kijk mij eens ethisch bewust zijn" posts op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |