quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef Muis006 het volgende:
Je verwacht half dat er "stuur dit bericht door naar 10 anderen dan wordt je nooit meer gepest!" onder staat.
Onderquote:Kopieer dit bericht als je tegen pesten bent, want het is zo bepalend en het brengt veel meer schade aan dan je denkt
Vind ik leuk · · 4 uur geleden ·
Dat mag overnieuw!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iets richt schade aan of brengt schade toe
Dus dat is al rond de 10 kg totaal kwijt?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
On another note, er is 3,8 kilo af gegaan deze week [ afbeelding ]
Hetzelfde als al die kanker postsquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zo'n schurfthekel aan die "kijk mij eens ethisch bewust zijn" posts op facebook
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
On another note, er is 3,8 kilo af gegaan deze week [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
11,7quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat is al rond de 10 kg totaal kwijt?![]()
Toch?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]HOLYFUCK. Hoe groot ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Holy fuck. Je bent 2cm langer dan ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben 185 lang, en niet al te dun dus
Ik doe geen "Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect..." post hoorquote:
Die van jou zijn nog veel ergerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe geen "Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect..." post hoorDie zul je mij NOOIT zien doen.
Ja. En van die neem dit bericht over op je facebook als je mijn vriend bent, of nog erger, als je ook iemand hebt verloren aan kanker (oh Q zegt het ook alquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zo'n schurfthekel aan die "kijk mij eens ethisch bewust zijn" posts op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |