Vind ik lastig te vertellen zoquote:
Wat pffftquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:59 schreef Tamashii het volgende:
pfft..
Ik heb nu iig bruine hakken aan, bloemenrokje, witte blouse en een bruin jasje. Het is warm buiten!
Den haag was warm. We gaan zo Amsterdam meemaken.quote:
Ik ben serieus jaloersquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Den haag was warm. We gaan zo Amsterdam meemaken.
Op de warmte?quote:
Bij het ijsselmeerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar zit jij dan dat het daar nog kouder is
Ja normaal kan je rond mijn verjaardag wel lekker buiten zittenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik hoop echt dat het snel warmer word. Het is veelste koud voor deze tijd van het jaar
Ja koude handen! Had ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef shifto het volgende:
Hier ook koud joh
Even roken en kom met koude handen terug!
Precies ja, boh buitenzittenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja normaal kan je rond mijn verjaardag wel lekker buiten zitten
Dit is gewoon koud
Dat is je strafquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef shifto het volgende:
Hier ook koud joh
Even roken en kom met koude handen terug!
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, haha dat bedacht ik me ook net pas.Te laat om te editen.
dodelijk saai stukquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Vorig jaar voor het eerst over de N302 naar Enkhuizen gereden, dat was een aparte ervaring
Ik geloof het wel.. Je bent een grote meidquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef Tamashii het volgende:
Nou, aankomsttijd is over 3 minuten. Ik zal het jullie, natuurlijk, laten weten.
Het was mijn eerste keerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dodelijk saai stuk
ik rij het regelmatig als ik richting zwolle ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |