Aan een wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit al in de relaxmodus. Er komt al een uur niets meer uit mijn vingers. Ben van ellende maar begonnen aan een zoutlolly.
Niet liever de HH van Nelson?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:08 schreef Gerberaatje het volgende:
!
En ja, ik vind de cup H van huge wel genoeg nu
Dat zou zomaar een actie van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef LeNeHe het volgende:
O bah Nanadu![]()
Gerberaik heb al een paar weken lektetten.
Het toppunt van zwangerschapsdementie; je eten bij de Griek betalen en dan zonder het eten weer de auto instappen![]()
Ja, met het schaamrood op mijn wangen weer terug gegaan. Ze moesten wel erg lachen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat zou zomaar een actie van mij kunnen zijn
Maarruh nu toch wel opgehaald en opgegeten toch ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Enfermera het volgende:
BluhEven een egopost hoor. Gezeik op mn werk, echt, bah. Kan het totaal niet hebben nu.
Heb alleen maar lopen vreten vanavond
Nouja.
Ik heb morgen een gesprek dus dan weet ik meer, dan vertel ik ook meer. Wil er vandaag ff verder niet teveel aan denken, al die stress is ook niet goed voor de uk.
Lief, thanks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef eliis het volgende:
[..]Doe lekker rustig aan Enfermera!
Ik was net vergeten hoe m'n handtekening eruit ziet![]()
Eerste teken van zwangerschapsdementie, of zou ik gewoon moe zijn..?
Ik moest wat papieren tekenen, ik zat met de pen in m'n hand, en: helemaal niks. Wist niet meer hoe ik m'n handtekening moest zetten. M'n vriend keek me aan alsof ik gek wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief, thanks.bhihi.
Ik heb het inmiddels maar aangemerkt als dat eerste, helaas
Ben zo verstrooid alst maar zijn kan. Doe de koelkast open, pak 2 dingen, en denk dan; wat wilde ik ook alweer pakken? En nee, kom er gewoon niet op. Pas 10 min later ofzo![]()
![]()
Echt nog nooit gehad. Dus ja. Hoort er allemaal bij. Men vergeeft het je doorgaans ook gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |