abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111587075
Zwangerschap & geboorte deel 963

24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

8 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkle20 op 16-05-2012 12:02:40 ]
pi_111587092
Eeeeeeeeen... sesam open U :D

Het topic van Covie :Y :Y *O*
pi_111587976
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit al in de relaxmodus. Er komt al een uur niets meer uit mijn vingers. Ben van ellende maar begonnen aan een zoutlolly. :')
Aan een wat?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:52:51 #4
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111588248
Dat klinkt uhm, interessant! :D
A grand adventure has begun.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 18:03:54 #5
309370 Nanadu
pi_111588720
Mango een zoutlolly :? wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Ik ben ook weer achter wat nieuws. Wat is een maagzuuraanval vies zeg :r Normaal heb ik wel eens last van een oprisping, maar deze aanval duurt al 2 1/2 uur :( Gatver. ik heb al vla gegeten, maar dat helpt niet veel en moet steeds boeren laten waardoor het weer omhoog komt :@
pi_111588731
Inderdaad, is dat zo'n zwart-wit ding misschien? :P

Oh echt mijn boobs :X ze gaan steeds meer zeer doen :') 'jongens, jullie hebben al eens een jaar gevoed, jullie hoeven niet nóg groter en pijnlijker te worden.... :')'
pi_111588767
Oh jak Nanadu, ranzig hè? :r ik had het net toen ik even een uurtje gelegen had.. bleef maar opboeren :r
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:05:48 #8
374977 eliis
Relativeer!
pi_111588782
Een zoutlolly, dat klinkt net als zo'n zoutblok voor paarden/koeien maar dan in lollyvorm :D
Ik ben benieuwd wat het is!
pi_111588832
O bah Nanadu :N

Gerbera _O- ik heb al een paar weken lektetten.

Het toppunt van zwangerschapsdementie; je eten bij de Griek betalen en dan zonder het eten weer de auto instappen :') _O-
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111588901
:D!

En ja, ik vind de cup H van huge wel genoeg nu :P
pi_111588943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:08 schreef Gerberaatje het volgende:
:D!

En ja, ik vind de cup H van huge wel genoeg nu :P
Niet liever de HH van Nelson? :P

En ja, ik besef dat er een kans is dat ik daar met borstvoeding ook ga eindigen :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:15:39 #12
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111589155
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef LeNeHe het volgende:
O bah Nanadu :N

Gerbera _O- ik heb al een paar weken lektetten.

Het toppunt van zwangerschapsdementie; je eten bij de Griek betalen en dan zonder het eten weer de auto instappen :') _O-
Dat zou zomaar een actie van mij kunnen zijn _O-
Maarruh nu toch wel opgehaald en opgegeten toch ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111589319
Zo'n salmiakding zal ze misschien wel bedoelen.

Hmm.. en ik merk dat mijn heupen/bekken beetje gevoeliger aan het worden zijn na een dag. Ik heb vooral een zittend beroep en niet meer dan dat .. af en toe een keer naar de kopieermachine etc.

Maar vooral als ik lang in de auto heb gezeten voel ik het heb ik het idee. Even in de gaten houden in welke situatie ik er last van krijg.
pi_111590197
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:15 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Dat zou zomaar een actie van mij kunnen zijn _O-
Maarruh nu toch wel opgehaald en opgegeten toch ?
Ja, met het schaamrood op mijn wangen weer terug gegaan. Ze moesten wel erg lachen.

O ja, ik ben niet aangenomen. Het gesprek was na een kwartier voorbij. Ze hebben iemand tot eind van dit jaar nodig en Met mijn 2 maanden beschikbaarheid konden ze niets.

O Twinkle; goed in de gaten houden je bekken. Was er vandaag voor bij de fysio en ik kreeg echt heel veel goede tips mee over wat wel en niet te doen. Ben echt blij dat ik geweest ben.

En voor de OP; mag er achter mijn naam 'meisje'
Thanks!
I found myself alone,
pi_111590353
Aangepast Lenehe :)

Ja ik ga het inderdaad zeker in de gaten houden. Ook al heb ik een sterk lichaam van mijzelf .. tegen hormonen doe je bijna niks ben ik bang. :{
En anders schroom ik inderdaad niet om de fysio even te raadplegen :)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:01:44 #16
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111590827
Mango, ook geen visboer in dat boerengat? Kun je iig aan de sashimi en met een beetje handigheid kun je dan ook zelf sushi maken (als de visboer dat niet heeft) :9

Sushi O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111590945
Oh twinkle ik hoop dat het mijn topic is, het is toch fantastisch weer om in het kraambed te liggen :D

LeNeHe das nou aardig, gewoon zeggen dat je de grieken op jou manier ook een handje wilde helpen en graag wat eten en geld doneert voor hun familie in Griekenland. :P
pi_111591455
Zo meisje heeft zich wel weer goed laten voelen vandaag. Op mn werk laat ze zich duidelijk voelen :D in elkaar gepropt zitten bevalt.niet zo denk ik :')
(weet niet hoe ze nu ligt, maar ik voel midden op mn buik beweging, is ook zichtbaar, maar ook rechts in mn zij :?)

Oh en mijlpaal: 31 weken *O* over 3 weken laatste werkdag *O*
*O* voor andere mijlpalen!

Pijn rond je heupen hoeft (gelukkig) niet gelijk je bekken te zijn he. Hier is de boosdoener een stuggere spier links, waardoor k rechts overbelast :') fysio helpt er wel goed bij. Sowieso de tips voor mn houding. De oefeningen doe.k niet zo trouw :')
pi_111591801
Hier is last van mijn heupen met liggen 's nachts ook niks met mijn bekken (gelukkig) maar echt puur verweking van alle banden en alles... en als ik lang gezeten heb zit er rechts iets heel pijnlijks vast in mijn heup... Denk dat het een zenuw is ofzo...
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:58:49 #20
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111593664
Bluh ;( Even een egopost hoor. Gezeik op mn werk, echt, bah. Kan het totaal niet hebben nu. :'( Heb alleen maar lopen vreten vanavond :') Nouja.
Ik heb morgen een gesprek dus dan weet ik meer, dan vertel ik ook meer. Wil er vandaag ff verder niet teveel aan denken, al die stress is ook niet goed voor de uk.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:04:54 #21
374977 eliis
Relativeer!
pi_111597728
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Enfermera het volgende:
Bluh ;( Even een egopost hoor. Gezeik op mn werk, echt, bah. Kan het totaal niet hebben nu. :'( Heb alleen maar lopen vreten vanavond :') Nouja.
Ik heb morgen een gesprek dus dan weet ik meer, dan vertel ik ook meer. Wil er vandaag ff verder niet teveel aan denken, al die stress is ook niet goed voor de uk.
:* Doe lekker rustig aan Enfermera!

Ik was net vergeten hoe m'n handtekening eruit ziet :{
Eerste teken van zwangerschapsdementie, of zou ik gewoon moe zijn..?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:06:51 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111597870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef eliis het volgende:

[..]

:* Doe lekker rustig aan Enfermera!

Ik was net vergeten hoe m'n handtekening eruit ziet :{
Eerste teken van zwangerschapsdementie, of zou ik gewoon moe zijn..?
Lief, thanks. :*
_O- bhihi. :D Ik heb het inmiddels maar aangemerkt als dat eerste, helaas :+
Ben zo verstrooid alst maar zijn kan. Doe de koelkast open, pak 2 dingen, en denk dan; wat wilde ik ook alweer pakken? En nee, kom er gewoon niet op. Pas 10 min later ofzo :') :@
Echt nog nooit gehad. Dus ja. Hoort er allemaal bij. Men vergeeft het je doorgaans ook gelukkig :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:12:29 #23
374977 eliis
Relativeer!
pi_111598279
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Lief, thanks. :*
_O- bhihi. :D Ik heb het inmiddels maar aangemerkt als dat eerste, helaas :+
Ben zo verstrooid alst maar zijn kan. Doe de koelkast open, pak 2 dingen, en denk dan; wat wilde ik ook alweer pakken? En nee, kom er gewoon niet op. Pas 10 min later ofzo :') :@
Echt nog nooit gehad. Dus ja. Hoort er allemaal bij. Men vergeeft het je doorgaans ook gelukkig :+
Ik moest wat papieren tekenen, ik zat met de pen in m'n hand, en: helemaal niks. Wist niet meer hoe ik m'n handtekening moest zetten. M'n vriend keek me aan alsof ik gek was :D Ergens ook wel weer grappig :)
pi_111599281
Oh ja herkenbaar hoor, die verstrooidheid! Gelukkig valt t op mn werk mee :') Werk nu ook wel op een lager tempo :')
En wat lekker is, ik schuif een hoop af naar mn collega. Nieuwe telefooncentrale? Regel jij t maar :D (de aanvragen er dus voor ;))
En das best een lekker gevoel haha. Geeft wel wat rust. Merk dat ik in mn hoofd weinig kan hebben op t moment, snel vol enzo :)
Morgen nog een half dagje werken voor deze week. Best fijn hemelvaart ;)

Net lekker dingetjes gekocht voor de babykamer :D
Ben op jacht naar een dekentje :') Nog best lastig :')
Net deze aankleedkussenhoes gekocht:

Nu jullie t over handtekeningen hebben...wij moeten nog de erkenning regelen :') ook lekker op tijd...
Beetje irritant is alelen dat je niet zo maar meer binnen kunt wandelen bij de gemeente. En dan heb je s avonds momenten dat je zou kunnen komen, maar niet voor erkenning :')
pi_111599462
Groetjes uit de Veluwe :W

Een zoutlolly. Is dat iets geks? Een lolly met salmiak binnenin. :9~

Zal wel iets Limburgs zijn ofzo ;)
pi_111599567
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Mangostine het volgende:
Groetjes uit de Veluwe :W

Een zoutlolly. Is dat iets geks? Een lolly met salmiak binnenin. :9~

[ afbeelding ]

Zal wel iets Limburgs zijn ofzo ;)
Ik geloof dat de rest van het land dat een salmiaklolly noemt :D
  dinsdag 15 mei 2012 @ 21:31:47 #27
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111599653
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik geloof dat de rest van het land dat een salmiaklolly noemt :D
Dat dus :P
Trouwens, die andere salmiak lolly's (die ronde) zijn ook lekker (lekkerder :+ )
pi_111600125
Deze zijn wel jeugdsentiment hoor O+
pi_111600554
Zie je wel .. Salmiak

Maar wel lekker! :+
pi_111600680
Wel een beetje klote kwa maagzuur :+

Oh en zure matjes met kauwgomsmaak, zijn een stuk beter voor maagzuur dan de regenboog zure matjes :+
Ze zijn namelijk niet zo zuur :')
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 22:00:49 #31
309370 Nanadu
pi_111601353
O salmiaklolly's, die zijn lekker!
Ik ben nu maar van alles aan het eten om de smaak van maagzuur niet te proeven. Helpt alleen maar even en dan komt smaak weer terug ;) zorgt dus eigenlijk alleen maar voor extra calorieen :)

Zwangerschaps dementie check. Vergeet continu wat mijn collega's tegen mij zeggen.vanochtend zei een collega tegen mij dat zij de verjaardag van een kindje ging voorbereiden, een minuut later vraagt een andere collega aan mij wat de andere collega aan het doen was.ik had echt geen idee meer :)
pi_111601584
Ik kom even jompelen voor Collin *O*

Ook voor de mijlpalen! Ik heb ondertussen die van 12 weken gehaald dus ook een beetje voor mezelf *O*.

Verder kan ik even niet bijhouden, sorry! Gelukkig start morgen al mijn verlengd weekend. Juist eerst om 8u15 naar de arbeidsgeneesheer *geeuw*.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:08:50 #33
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111601792
Zwangerschapsdementie? 't Is dat? Geen last van hoor O-)

Sinds vanmiddag gaat het gelukkig weer beter, avondeten is er in gebleven *O*
Al heb ik nu andere lichaamsdelen die niet meerwerken. Van mijn rechterbil tot aan iets onder de knie van rechterbeen is doof en tegelijkertijd pijnlijk, kan haast niet lopen. Zal wel een zenuw bekneld witten, je head me net moeten zien toen ik mezelf naar de wc sleepte... Gelukkig hebben we plavuizen in de woonkamer, dat glijdt zo makkelijk :D
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:09:17 #34
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111601817
En Knife, gefeliciteerd met Collin *O*
  dinsdag 15 mei 2012 @ 22:28:19 #35
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111603102
Oh ja, ik heb van schoonmoeder 2 eerste rompertjes gekregen en een mutsje. Zo klein! En daar mag ik over 2 maanden mijn eigen baby in kleden O+
pi_111603573
2 maanden :X
Paniek!
Hoewel mn dreumes eerst peuter wordt..en dan pas grote broer...pfff gaat veel te hard allemaal.
pi_111607462
Hoi iedereen, bedankt voor de lieve reacties. Vriendinlief vond het leuk om allemaal te lezen.

Zal is kijken of ik ergens foto's kan posten van onze stoere vent:-).

@mangostine. Mijn vriendin heeft gewoon sushi gegeten tijdens de zwangerschap. Sushi mag gewoon als het maar vers is. Net als haring, als het maar vers is.
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:21:09 #38
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_111612088
Even een kleine update (voor wie het nog weet ...)

Uitslag punctie was goed, alles in orde *O* .
Ook de echo's zien er goed uit *O* .
Enige probleem: placenta praevia -O- .
Kortom, Silly moet rust houden. Met alle peper die zij in haar kont heeft, zullen we nog wat beleven ...
Daarbij, rust houden terwijl er nog een paar koters rondhupsen :X . Ik doe wat ik kan, maar er moet ook brood op de plank ... We zijn bezig om te zien hoe en welke hulp we kunnen krijgen, dus dat zal ook wel goed komen.

Het goede nieuws is dan weer dat zij tijdens iedere zwangerschap precies een keer heeft overgegeven en gisteren was het de dag van deze zwangerschap :P . Hebben we dat in ieder geval weer achter de rug :D .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_111612100
Knife, nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! *G* O+. Wat ging de bevalling snel!

Silk Tie, fijn dat de punctie en echo's er goed uitzien! Wel gek dat je vrouw rust moet houden met placenta previa. Een vriendin en m'n zus hadden het en daar heb ik nooit iets over rust gehoord. Heeft ze veel bloedverlies, dat dat nodig is?

[ Bericht 30% gewijzigd door Phaidra op 16-05-2012 07:28:11 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111612268
SilkTie .. vergeef me als ik erover heen gekeken heb .. maar wanneer is vrouw uitgerekend dan? Heb even gegoogled op placenta previa want wist niet wat het was. Klinkt wel heftig idd.

Lisa fijn dat je je 12 weken hebt gehaald *O* .. Hopelijk ben je nu ook wat geruster en heb je meer vertrouwen dat het goed af zal lopen allemaal?

Ik ben vandaag exactly 16 weekjes *O* *O* *O*
En na vandaag heb ik weekend .. maandag pas weer aan de slag (en gelijk maar 2 dagen cursus :O ) *O* *O*

Kersjes, klinkt inderdaad als een beknelde zenuw als je het mij vraagt?

Ik heb mijzelf een paar weken terug het boek 'De grote geboortegids' aangeschaft. zag hem bij de verloskundige liggen en het leek mij wel wat. Nuttig boek als je het mij vraagt :Y .. Kan hem iedereen aanraden! :Y .. Nu uit maar een boek over hypnobirthing ligt al klaar :Y ... Maar Engelstalig dus daar zal ik wel wat langer over doen :9
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:49:53 #41
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_111612345
We zijn eerste helft augustus uitgerekend: we zijn nu 24 weken.
Ze heeft helemaal geen bloedverlies en dat hopen we zo te houden.
Omdat de vorige bevallingen allemaal keizersnedes waren, bestaat het gevaar dat de placenta zich aan het littekenweefsel gaat hechten en dan zijn de rapen gaar.
Ook is ze niet meer de jongste (40+) dus dat lichaam moet rust hebben.
Ze voelt het zelf ook dat als ze net iets teveel doet, dat het allemaal een beetje trekt en dat het pijn begint te doen in de onderbuik. Rustig blijven liggen is ons devies (om Rataplan te citeren ;) ).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_111612452
Liza; *O* 12 weken mijlpaal!!

SilkTie; fijn dat de punctie goed was, wel lastig dat je vrouw rust moet houden. Succes met alles.
I found myself alone,
pi_111613645
Voor een meelezende Poppedein, Mignonne en/of Wup ;) : kan een 2e (of volgende) kindje wel ook gewoon weer vroeg indalen/ingedaald zijn of dalen die altijd later in?

Ik heb zo'n gevoel dat deze dame hard op weg is namelijk :') maar het lijkt me zo vroeg voor een 2e... Muppet lag wel met 31 weken al helemaal vast, zou dat nu ook weer kunnen (zaterdag ben ik 31 weken)?

(over 2 weken zit ik weer bij de gyn hoor, het is ook geen bloedspoed vraag, maar ik vroeg het me af, gezien de 'klachtjes'... wellicht hebben jullie antwoord??)
pi_111613719
Goedemorgen allemaal.

Ik zag wat mijlpalen dus: *O*

Spannend SilkTie, hopen dat de placenta nog naar boven trekt. Die kan is wel groot natuurlijk maar rust houden kan vast geen kwaad in jullie situatie.
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:33:11 #45
258612 nytar
boys boys boys
pi_111614042
goedemorgen!
Gisteren de termijnecho gehad. Onze uk lag te slapen en er niet goed voor, dus we hebben een half uur naar hem/haar kunnen kijken <3

met de eerste echo was al goed gegokt, dus mn uitgerekende datum blijft 6 dec :) morgen 11 weken zwanger.

Helaas was mn suiker in mn bloed erg hoog en moet ik volgende week nuchter komen prikken....hopelijk is het dan goed...want ik heb niet zo'n zin in dat suikerdrankje waar ik andere over heb gehoord...
pi_111614046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 07:49 schreef SilkTie het volgende:
We zijn eerste helft augustus uitgerekend: we zijn nu 24 weken.
Ze heeft helemaal geen bloedverlies en dat hopen we zo te houden.
Omdat de vorige bevallingen allemaal keizersnedes waren, bestaat het gevaar dat de placenta zich aan het littekenweefsel gaat hechten en dan zijn de rapen gaar.
Ook is ze niet meer de jongste (40+) dus dat lichaam moet rust hebben.
Ze voelt het zelf ook dat als ze net iets teveel doet, dat het allemaal een beetje trekt en dat het pijn begint te doen in de onderbuik. Rustig blijven liggen is ons devies (om Rataplan te citeren ;) ).
Dan is het inderdaad een ander verhaal. Sterkte, met meer kinderen in huis zal het niet makkelijk zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2012 @ 09:45:55 #47
309370 Nanadu
pi_111614428
Silktie veel sterkte, want dat lijkt mij behoorlijk zwaar. Wel fijn dat de resultaten goed waren.

Nytar ik hoop dat je suiker de volgende keer wel goed is.

Hier gelukkig een goede nacht gehad. Maagzuur is gelukkig weer weg en hoop dat het wegblijft. Zo met mijn dochter de stad in om nog wat spulletjes te kopen, want ga morgen paar dagen weg.
pi_111614801
knife mooi bevallingsverhaaltje idd, leuk om eens te lezen vanuit de ogen van de man. Fijn dat alles goed gaat!

Nytar zo leukhe de 20 weken echo! Mooi dat alles goed was.
Met je suiker wordt dat 1x geprikt? Ik heb voor de zekerheid gehad dat ik 's morgens nuchter en daarna om 11 en om 14 uur moest komen prikken. Zonder dat drankje :p

Maar dat was alleen omdat suiker in de fam. Voorkomt dus mss maakt dat ook weer verschil.
pi_111614944
Net het geboortekaartje over de mail gehad O+ Wat is dat bijzonder zeg, wordt er bijna een beetje emotioneel van, het kaartje van ons kleintje O+
pi_111615143
Goede echo's!! *O*

Tof he TW :D ik weet nog dat ze mij het kaartje mailde bij mijn oudste en dat ik echt terugmailde dat ik ervan moest huilen, zo gaaf vond ik het O+ !
pi_111615414
Ja, heel bijzonder, het kaartje van ons kindje, niet dat van een ander maar echt die van ons, echt zo'n momentje dat je je beseft dat je op het punt staat een kind te krijgen.
Ik bedoel, ik weet wel dat ik een kind ga krijgen natuurlijk maar af en toe heb je van die momentjes dat je het je in eens echt 'beseft' ofzo.
pi_111615436
Vinden vrouw en jij het leuk om in de OP te komen misschien?

Wel lastig ja .. als je nog andere kleintjes hebt rond lopen maar je moet voor je eigen bestwil toch rust bewaren.
pi_111615525
Is het voor jou ook de eerste TW?

Ik heb al met een schuin oog naar geboortekaartjes zitten kijken op internet. Punt is dat manlief heel hard op weg is om fotograaf te worden .. dus ik ben bang dat ik er haast niet onderuit ga komen dat er een foto van mupke op gaat komen. Terwijl ik zoveel andere aandoenlijke lieve poebeliewoepsiekaartjes ben tegen gekomen. Zal in de komende dagen eens een balletje in de lucht gooien.. eens kijken hoe hij erover denkt O-)

Nytar fijn om te horen dat je echo zo goed was en dat je zo lang hebt mogen kijken! Hopelijk komt het met je suiker ook goed :)
pi_111615652
Ja, is mijn eerste kindje, dus misschien daardoor wel extra bijzonder.
pi_111615901
Misschien, hoewel ik ook echt zo blij word van het kaartje wat we voor onze tweede hebben gekozen. Zou bijna willen dat de baby er al was, zodat we ze al kunnen versturen. ;)

Gefeliciteerd met Collin Knife! En jij met een goede 20 weken echo Nytar! w/ *O*

En oeh, salmiaklollies,die gaan op t lijstje!

33 weken vandaag! Nog 4-7 weken!

[ Bericht 7% gewijzigd door bodpa09 op 16-05-2012 10:50:05 ]
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:47:36 #56
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111616236
:{w tsss moet de hele tijd huilen van sommige geboorte gedichtjes, ik laat ze maar even links liggen.

Grappig gister vroeg een vriendin aan m'n (8> of we al aan een 2e denken
volgens hem zat dat er voorlopig niet in :9
en wachten is stom ja nog 1 week tot de vk en nog 3 tot de 1e echo

maar ondertussen *O* ik hier wel voor alle goede echo's en voor iedereen met zwangerschaps verlof
W
Z
E
pi_111616538
gefeliciteerd met Collin O+ mooie naam.

Bodpa 33 weken w/ Nog even en M. is grote broer *O*

Hier nog precies 1 week tot aan de eerste echo, maar ik hoef mezelf niet meer te overtuigen. Dat doet mijn maag de hele dag wel.

Gisteren na een hele week zeuren van mijn kant naar de Burger King gegaan, had zo'n zin in een Whopper :D Toen hij naar binnen ging was hij lekker, hij nam alleen een uur later dezelfde weg ook weer naar buiten :{w Was toch minder.

Ik heb het denk ik verdrongen van de vorige keer maar ik dacht dat de misselijkheid nu toch wel erger is. Ik moet ook de hele tijd eten dat weet ik zeker dat ik dat niet had. Gisteren appels, sinaasappels, bananen, komkommer en tomaatjes gehaald. Mijn man stond vanmorgen te kijken toen ik mijn tas inpakte: 6 boterhammen, een hele komkommer, sinaasappel, twee appels en een banaan:
'En jouw collega's valt niks op? de groenteafdeling van de AH is er niks bij' _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111616548
Hallo ladies, ik duik weer even op.

Vandaag maar even vrij genomen (lang weekend dus) want er komt weer een druk productie 14 dagen aan:( Wel leuk natuurlijk maar soms wel lastig met de lange dagen.

Het gaat nog even duren voor er weer een nieuwe baby bij komt, maar het blijft leuk om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen.

Vandaag ga ik me maar eens ingraven in het hypnobirthing boek, over NLP (neuro linguistisch printing) en ontspanningsoefeningen. Vanavond avond 2 van de cursus met rugpijn en harde buiken. (Nu al) dus ga het even rustig aan proberen te doen. Gelukkig schijnt het zonnetje en is er in ons veld weer een baby erbij dus volop goed nieuws!

Gefeliciteerd bodpa *O* Aftellen geblazen dus!
Je vader
  woensdag 16 mei 2012 @ 10:59:23 #59
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111616698
Sorry, was onder Blijepeen's account, die stond nog ingelogd *;

Vannacht trouwens apart gedroomd, maar dat zou kunnen omdat gisteren een vriendin van ons (tevens buurvrouw) is bevallen.

Droomde vannacht dat ik ging bevallen, alles liep voorspoedig alleen ik stond na de bevalling op en liep weg. Toen ik weggelopen was, kwam ik tot de conclusie dat ik het kindje nog niet had vastgehouden en ging terug naar mijn bed maar kon deze niet vinden. Daarna kwam ik tot de conclusie dat ik pas 23 weken zwanger ben en dus helemaal niet goed is om te bevallen:(

In de droom ging de bevalling trouwens voorspoedig, voelde ook niet alsof ik nog niet hoefde te bevallen maar dan komt mijn brein weer om de hoek kijken met; dit is toch helemaal niet logisch? Dat heb ik wel vaker tijdens een droom.
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:01:49 #60
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111616797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef Estrys het volgende:
gefeliciteerd met Collin O+ mooie naam.

Bodpa 33 weken w/ Nog even en M. is grote broer *O*

Hier nog precies 1 week tot aan de eerste echo, maar ik hoef mezelf niet meer te overtuigen. Dat doet mijn maag de hele dag wel.

Gisteren na een hele week zeuren van mijn kant naar de Burger King gegaan, had zo'n zin in een Whopper :D Toen hij naar binnen ging was hij lekker, hij nam alleen een uur later dezelfde weg ook weer naar buiten :{w Was toch minder.

Ik heb het denk ik verdrongen van de vorige keer maar ik dacht dat de misselijkheid nu toch wel erger is. Ik moet ook de hele tijd eten dat weet ik zeker dat ik dat niet had. Gisteren appels, sinaasappels, bananen, komkommer en tomaatjes gehaald. Mijn man stond vanmorgen te kijken toen ik mijn tas inpakte: 6 boterhammen, een hele komkommer, sinaasappel, twee appels en een banaan:
'En jouw collega's valt niks op? de groenteafdeling van de AH is er niks bij' _O-
Haha had trouwens mijn geld teruggevraagd voor de BK _O- wel lief dat jullie daarheen zijn gegaan.
Als je geen trek meer hebt straks, verkoop je het gewoon op je werk;)
pi_111616927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Loodje het volgende:

[..]

Haha had trouwens mijn geld teruggevraagd voor de BK _O- wel lief dat jullie daarheen zijn gegaan.
Als je geen trek meer hebt straks, verkoop je het gewoon op je werk;)
Mijn man vond wel dat hij zichzelf daarvoor op moest offeren om naar de BK te gaan. Het is slecht voor hem deze zwangerschap, want eigenlijk wil hij gezond eten beweerde hij. 'Nou dan pak je toch een salade schat' Maar dat doet hij dan ook niet he :D nee dan toch die dubbele whopper met kaas :P
pi_111617328
Ow en hormonen:

Ze waren maandag de buurt aan het versieren voor het EK. Dus ik riep tegen mijn man daar doen wij NIET aan mee. Stom, belachelijk, stom voetbal en bla bla. Een uur later staat een buurvrouw aan de deur of we mee willen doen. euhm nee zegt mijn man.
ik: Ja, hoezo heb je dat gezegd??!
man: jij zei toch...
ik: ja maar dadelijk vinden ze ons stom en zijn wij de enige die niet meedoen.
man: zucht

Nog eentje, ook maandag: een van de buren zet altijd zijn bedrijfsauto voor ons huis, recht voor het raam. Zitten wij het hele weekend tegen zo'n stom busje te kijken. Dus ik (ipv hem erop aanspreken) een foto gemaakt van ons uitzicht en dat op facebook gezet. Dat ik het uitzicht waardeloos vond. En dat er genoeg plek is op de LEGE parkeerplaats tegenover. :( Blijkbaar had iemand dat gezegd tegen haar want ze sprak mijn lief er gisteren op aan. Ze was not amused. oeps. Maar ik denk dat ze dat busje nu wel ergens anders neerzetten O-)

Die arme schat van mij het steeds maar weer oplossen _O-
pi_111617710
:D

Hier is er één met yoga oefeningen bezig :o niet normaal... ik voel rechtsonderin iets over mijn heupbot heen gaan en op hetzelfde moment steekt er linksbovenin iets gigantisch uit! Steeds als het gebeurd roep ik meneer, en dan ligt mevrouwtje stil natuurlijk :{w

En net legde ik mijn hand even op het stuk wat uitstak links bovenin en voelde er echt iets tegenaan schurken :o :Y toch 'gek' weer, maar ook zo bijzonder :D
pi_111617806
Haha dat van dat busje en die foto op facebook vind ik wel een hele goeie hoor Estrys! Denk dat ik daar ook wel toe tot in staat zou zijn _O-

Hahaha en dat van je overlevingspakket groente en fruit :D

Wel lekker en gezond bovendien!!
Ik ben de laatste paar weken helemaal van de huzarensalaatjes ... zou het dan toch waar zijn van die augurken :9 ... Dacht altijd dat dat een fabeltje was.
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:27:22 #65
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111617892
Huzarenslaatjes heb ik ook heel even gehad, nu weer een periode waarin ik niet weet wat ik wil eten, lol. Beetje uitproberen dus.

Onze muppet is al een aantal dagen wat rustiger, misschien omdat ik het zo druk heb gehad, eens kijken of deze ook bijkomt de komende dagen. Ow wacht, voel alweer wat bewegen hier O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:42:52 #66
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_111618472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Vinden vrouw en jij het leuk om in de OP te komen misschien?

Wel lastig ja .. als je nog andere kleintjes hebt rond lopen maar je moet voor je eigen bestwil toch rust bewaren.
Was dat tegen mij? Antwoord is ja.
pi_111618629
Jullie staan erin SilkTie
pi_111618775
Hey Twink, als je toch bezig bent, wil je dan mijn datum verzetten naar 8 november?

Rebel, spannend he? Tot die eerste echo. Wachten is annoying. :*
pi_111618851
Enf, hopelijk heb je een goed/fijn gesprek op je werk gehad :*
pi_111618952
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe bijzonder weinig last heb van hormonen. Mijn man merkt ook vrijwel niks. Mgoed, ben net 15 weken, kan dus nog vanalles gebeuren :+
pi_111619260
Coco tis aangepast! Is dat naar aanleiding van de termijnecho ofzo? Want die heb je toch al een tijdje terug gehad denk ik?

En ik ben inderdaad wel benieuwd hoe het met Enf is gegaan!
pi_111619324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe bijzonder weinig last heb van hormonen. Mijn man merkt ook vrijwel niks. Mgoed, ben net 15 weken, kan dus nog vanalles gebeuren :+
Ik heb er ook weinig last van gelukkig.
Behalve als ik moe ben, dan kan ik echt heel weinig hebben. Dat probleem heb ik normaal al, maar is nu nog een stukje erger O-)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111619448
wachten jullie maar :6 ik spreek jullie over 15 weken wel weer :P
pi_111619562
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Estrys het volgende:
wachten jullie maar :6 ik spreek jullie over 15 weken wel weer :P
hihi, ik vrees ook het ergste voor mezelf. Normaal heb ik altijd heel erg veel last van hormoon schommelingen. Dus het kan nog leuk worden })
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:13:29 #75
258612 nytar
boys boys boys
pi_111619602
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien, hoewel ik ook echt zo blij word van het kaartje wat we voor onze tweede hebben gekozen. Zou bijna willen dat de baby er al was, zodat we ze al kunnen versturen. ;)

Gefeliciteerd met Collin Knife! En jij met een goede 20 weken echo Nytar! w/ *O*

heel lief, maar ik ben morgen pas 11 weken :)
dit was de termijnbepalings echo....verder idd *O*
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:18:47 #76
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111619763
Zeg dames...Ik heb het babypakket bij de Jan Linders opgehaald. Aanrader !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111619994
Oh PE dat is inderdaad een mooi pakket.
Alleen wij hebben nergens een jan linders hier :(
sterker nog, had er nog nooit van gehoord :P
pi_111620184
Ah en over de hormonen, ik heb zo mijn momenten O-) maar volgens mij mag mijn vriend niet klagen.

Het meest irritante vind ik nog, "zal wel aan je hormonen liggen" als het op dat moment helemaal niet aan mijn hormonen ligt!

Maarja dán gaan de hormonen dus wel hun werk doen en gaat het van kwaad tot erger :')
pi_111620210
Oh Covie, dat had ik in een SC hier op fok in een ander subforum.
Woest werd ik er van dat het direct aan mijn hormonen zou liggen :( :') Zo lekker makkelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111620751
Da's niet mis PE!

covie heel herkenbaar!! Zegt manlief tegen me :... ja ik merk dat je last hebt van je hormonen blabla.
IK HEB GEEN LAST VAN MIJN HORMONEN! :( :') ... Het wordt zo snel daar op af geschoven nu! Terwijl ik zelf niet het idee heb dat ik veel veranderd ben qua karakter. Misschien wat huileriger ..

En, dat kan misschien een fase zijn wat eigenlijk niks met mijn zwangerschap te maken heeft maar gewoon zo, ik heb wat minder vertrouwen in mezelf. Mijn collega sprak me vorige week aan op iets wat ik niet helemaal goed had gedaan .. en ik was gelijk in een 'ik-kan-ook-helemaal-niks-goed-doen-ik-vind-mezelf-zo-zielig-stemming :')
pi_111621009
Ik zeg dat ook: IK heb GEEN last van MIJN HORMONEN.
mijn man zegt dan: nee JIJ niet, maar ik wel :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:11:53 #82
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111621537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier wordt tot op heden ook nog weinig gemerkt, maar idd wie weet verder in de zwangerschap:P Hoop het niet voor Blijepeen, ik weet dat ik best kan bitchen. (Alleen als dat nodig is)
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:12:23 #83
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111621560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef Skoap het volgende:

[..]

hihi, ik vrees ook het ergste voor mezelf. Normaal heb ik altijd heel erg veel last van hormoon schommelingen. Dus het kan nog leuk worden })
Misschien ben je tijdens je zwangerschap juist wel heel stabiel ;)
pi_111621778
vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Toch elke keer best wel schrikken :{ Hebben jullie dat ook?

Ik ben nu 22 weken en ben al 8,5kg aangekomen. Dat lijkt me zo ontzettend veel :o Mag ik vragen hoe dit bij jullie zit?? En ik eet nog wel zo gezond :{
pi_111621838
oh en mijlpalen dames, van harte! Vooral die 12 weken mijlpaal is heel fijn! Ik kijk nu uit naar de 24 weken, levensvatbaar, dat lijkt me ook een geruststelling :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:21:06 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111621898
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef Kwisted het volgende:
vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Toch elke keer best wel schrikken :{ Hebben jullie dat ook?

Ik ben nu 22 weken en ben al 8,5kg aangekomen. Dat lijkt me zo ontzettend veel :o Mag ik vragen hoe dit bij jullie zit?? En ik eet nog wel zo gezond :{
Ik kwam bij nummer 1 meer dan 25 kilo aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:27:15 #87
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111622147
quote:

Zelf ben ik niet zoveel aangekomen. Ben nu 23 weken en 5 kilo aangekomen. Het gaat bij iedereen anders. Zolang je gezond eet is het goed. Kan ook zijn dat je meer vruchtwater hebt, dan wordt je ook zwaarder;) No worries:D
pi_111622156
Ik ben nu 16 weken en krap een kilo erbij gekomen. Maar ik heb bijzonder weinig gegeten, veel gebraakt etc en eet nog altijd niet heul veul. Dus die verloren kilo's moet ik er eigenlijk ook nog bij tellen misschien :+

Tja meid ... zolang je van jezelf weet dat je redelijk gezond eet en dergelijke kun je het jezelf niet kwalijk nemen denk ik. Dan hoort het erbij. Vergeet niet dat er nu natuurlijk mega veel hormonen door je lijf heen gieren, die daar ook deels schuldig aan kunnen zijn.

En zolang je er niet teveel lichamelijke of gevaarlijke ongemakken van krijgt (hoge bleoddruk, suiker etc.).

Ik heb zelf zoiets van: ik zie wel hoe ik eruit kom over 6 maanden .. En anders gaan we daar gewoon aan werken erna. Dat is best moeilijk om te accepteren .. maar tegenhouden kun je het ook niet :(
pi_111622280
Ik 20 bij nummer 1, en zit nu op 8 kg.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:31:43 #90
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111622315
Moet wel zeggen dat gezond eten me echt tegenvalt :(
pi_111622420
hahah estrys mijn vriend zegt dat dus altijd tegen anderen, dat hik last heeft van mijn hormonen. Maar gelukkig wel met een knipoog :)

kwisted ik was rond die tijd volgens mij een kilo of 5 aangekomen. Zit nu sinds 2/3 weken stabiel op 13 kilo erbij (morgen 39 weken)

Als je gewoon gezond eet is dat prima hoor. Je eet wss wat meer en beweegt veel minder dus tja. Maar dat is er daarna zo weer af.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:35:04 #92
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111622468
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef covie het volgende:

Als je gewoon gezond eet is dat prima hoor. Je eet wss wat meer en beweegt veel minder dus tja. Maar dat is er daarna zo weer af.
In een zucht en een stoot _O-

De commode is klaar! Nu het bedje nog:) Dit weekend maar rustig mijn studio tot kantoor om gaan bouwen en ruimte maken voor de baby kamer, bijna 6 maanden en nog niets gedaan (schaam)

[ Bericht 10% gewijzigd door Loodje op 16-05-2012 13:40:22 ]
pi_111624144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:02 schreef Thistleweed het volgende:
Net het geboortekaartje over de mail gehad O+ Wat is dat bijzonder zeg, wordt er bijna een beetje emotioneel van, het kaartje van ons kleintje O+
Heerlijk he!

Ik heb toevallig vanochtend een eerste ontwerp gemaakt (wel bestaand kaartje, maar met aangepaste tekst enzo), vanavond aan m'n meneer laten zien en dan hopelijk een proefdruk bestellen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:16:04 #94
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111624209
Hoelang van tevoren maak je eigenlijk een kaartje?
pi_111624774
Kwisted, ben je een slankie van jezelf? Hoe slanker je je zwangerschap begonnen bent, hoe meer je relatief zult aankomen... je lichaam maakt namelijk een reserve aan voor tijdens de zwangerschap en de bv periode erna (ongeacht dan of je bv gaat geven, dat weet je lichaam nu niet ;))

Mensen met een al hoger BMI zullen (bij gewoon gezond eten tijdens de zwangerschap ;)) zullen relatief weinig aankomen....

Ik begon dit keer al hoger in mijn bmi ;) en zit nu op + 6 kilo bij 31 weken... bij mijn dame begon ik een stuk slanker, en kwam ik in totaal tegen de 30 kilo aan (na 25 kilo erbij ben ik gestopt met wegen en dat was rond de 34 weken ;) dus zeker weten dat ik de + 30 heb aangetikt :')) maar dat was ook deels mijn eigen schuld door maar gewoon alles in mijn waffel te proppen ;) (en was ook nog eens gestopt met roken voor de zwangerschap, doet ook rare dingen met je metabolisme)...

Kortom, als je gewoon gezond eet (en jezelf af en toe ook gewoon eens lekker laat gaan ;)) gaat het er echt echt echt weer af!
pi_111624988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ík heb in elk geval onwijs weinig last van mijn hormonen :P hoe de mensen in mijn omgeving last hebben van mijn hormonen, durf ik niet te zeggen, maar ik vind het meevallen O-)
pi_111625108
quote:

Ah joh, ik was na 10 weken al 8 kilo zwaarder en toen ben ik gestopt met wegen. Ik kwam echt alleen bij mijn buik aan (en borsten :') ) en twee weken na de bevalling paste ik mijn oude spijkerbroeken weer. Echt, gewicht zegt zo weinig, daar zou ik echt mijn humeur niet door laten verpesten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:46:48 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111625395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:35 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ík heb in elk geval onwijs weinig last van mijn hormonen :P hoe de mensen in mijn omgeving last hebben van mijn hormonen, durf ik niet te zeggen, maar ik vind het meevallen O-)
dat dacht ik tijdens de zwangerschap ook. Maar achteraf denk ik daar toch anders over :')
pi_111625713
quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

dat dacht ik tijdens de zwangerschap ook. Maar achteraf denk ik daar toch anders over :')
Niet zwanger vind ik ook altijd dat ik ontzettend meeval O-)
pi_111627181
Volgens mn vriend ben ik dit.keer meer zwanger dan de vorige keer :+
Wat ik ook wel merk, hoewel t vaak vermoeidheid is. Ook lichamelijk heb k meer last, maar goed das lastig te vergelijken. Een dreumes rond hebben lopen helpt ook niet altijd ;) maar goed mag nog niet klagen hoor.

Wat betreft gewicht zit ik nu op +12 ofzo. Vorige keer was k in totaal 4 kilo zwaarder dan wat ik begon. Maar toen was k de eerste 16 weken 6 kilo afgevallen en daarna dus 10 aangekomen. Dat had ik dit keer dus niet.
Ik moet wel zeggen dat t meeste er in een week of 10 is bijgekomen. Nu wel een week of 2 stabiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')