Aan een wat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit al in de relaxmodus. Er komt al een uur niets meer uit mijn vingers. Ben van ellende maar begonnen aan een zoutlolly.
Niet liever de HH van Nelson?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:08 schreef Gerberaatje het volgende:
!
En ja, ik vind de cup H van huge wel genoeg nu
Dat zou zomaar een actie van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef LeNeHe het volgende:
O bah Nanadu![]()
Gerberaik heb al een paar weken lektetten.
Het toppunt van zwangerschapsdementie; je eten bij de Griek betalen en dan zonder het eten weer de auto instappen![]()
Ja, met het schaamrood op mijn wangen weer terug gegaan. Ze moesten wel erg lachen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat zou zomaar een actie van mij kunnen zijn
Maarruh nu toch wel opgehaald en opgegeten toch ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:58 schreef Enfermera het volgende:
BluhEven een egopost hoor. Gezeik op mn werk, echt, bah. Kan het totaal niet hebben nu.
Heb alleen maar lopen vreten vanavond
Nouja.
Ik heb morgen een gesprek dus dan weet ik meer, dan vertel ik ook meer. Wil er vandaag ff verder niet teveel aan denken, al die stress is ook niet goed voor de uk.
Lief, thanks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef eliis het volgende:
[..]Doe lekker rustig aan Enfermera!
Ik was net vergeten hoe m'n handtekening eruit ziet![]()
Eerste teken van zwangerschapsdementie, of zou ik gewoon moe zijn..?
Ik moest wat papieren tekenen, ik zat met de pen in m'n hand, en: helemaal niks. Wist niet meer hoe ik m'n handtekening moest zetten. M'n vriend keek me aan alsof ik gek wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief, thanks.bhihi.
Ik heb het inmiddels maar aangemerkt als dat eerste, helaas
Ben zo verstrooid alst maar zijn kan. Doe de koelkast open, pak 2 dingen, en denk dan; wat wilde ik ook alweer pakken? En nee, kom er gewoon niet op. Pas 10 min later ofzo![]()
![]()
Echt nog nooit gehad. Dus ja. Hoort er allemaal bij. Men vergeeft het je doorgaans ook gelukkig
Ik geloof dat de rest van het land dat een salmiaklolly noemtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Mangostine het volgende:
Groetjes uit de Veluwe![]()
Een zoutlolly. Is dat iets geks? Een lolly met salmiak binnenin.![]()
[ afbeelding ]
Zal wel iets Limburgs zijn ofzo
Dat dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat de rest van het land dat een salmiaklolly noemt
Dan is het inderdaad een ander verhaal. Sterkte, met meer kinderen in huis zal het niet makkelijk zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:49 schreef SilkTie het volgende:
We zijn eerste helft augustus uitgerekend: we zijn nu 24 weken.
Ze heeft helemaal geen bloedverlies en dat hopen we zo te houden.
Omdat de vorige bevallingen allemaal keizersnedes waren, bestaat het gevaar dat de placenta zich aan het littekenweefsel gaat hechten en dan zijn de rapen gaar.
Ook is ze niet meer de jongste (40+) dus dat lichaam moet rust hebben.
Ze voelt het zelf ook dat als ze net iets teveel doet, dat het allemaal een beetje trekt en dat het pijn begint te doen in de onderbuik. Rustig blijven liggen is ons devies (om Rataplan te citeren).
Haha had trouwens mijn geld teruggevraagd voor de BKquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:54 schreef Estrys het volgende:
gefeliciteerd met Collinmooie naam.
Bodpa 33 wekenNog even en M. is grote broer
![]()
Hier nog precies 1 week tot aan de eerste echo, maar ik hoef mezelf niet meer te overtuigen. Dat doet mijn maag de hele dag wel.
Gisteren na een hele week zeuren van mijn kant naar de Burger King gegaan, had zo'n zin in een WhopperToen hij naar binnen ging was hij lekker, hij nam alleen een uur later dezelfde weg ook weer naar buiten
Was toch minder.
Ik heb het denk ik verdrongen van de vorige keer maar ik dacht dat de misselijkheid nu toch wel erger is. Ik moet ook de hele tijd eten dat weet ik zeker dat ik dat niet had. Gisteren appels, sinaasappels, bananen, komkommer en tomaatjes gehaald. Mijn man stond vanmorgen te kijken toen ik mijn tas inpakte: 6 boterhammen, een hele komkommer, sinaasappel, twee appels en een banaan:
'En jouw collega's valt niks op? de groenteafdeling van de AH is er niks bij'
Mijn man vond wel dat hij zichzelf daarvoor op moest offeren om naar de BK te gaan. Het is slecht voor hem deze zwangerschap, want eigenlijk wil hij gezond eten beweerde hij. 'Nou dan pak je toch een salade schat' Maar dat doet hij dan ook niet hequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Loodje het volgende:
[..]
Haha had trouwens mijn geld teruggevraagd voor de BKwel lief dat jullie daarheen zijn gegaan.
Als je geen trek meer hebt straks, verkoop je het gewoon op je werk;)
Was dat tegen mij? Antwoord is ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Vinden vrouw en jij het leuk om in de OP te komen misschien?
Wel lastig ja .. als je nog andere kleintjes hebt rond lopen maar je moet voor je eigen bestwil toch rust bewaren.
Ik heb er ook weinig last van gelukkig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe bijzonder weinig last heb van hormonen. Mijn man merkt ook vrijwel niks. Mgoed, ben net 15 weken, kan dus nog vanalles gebeuren
hihi, ik vrees ook het ergste voor mezelf. Normaal heb ik altijd heel erg veel last van hormoon schommelingen. Dus het kan nog leuk wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:08 schreef Estrys het volgende:
wachten jullie maarik spreek jullie over 15 weken wel weer
heel lief, maar ik ben morgen pas 11 wekenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:37 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien, hoewel ik ook echt zo blij word van het kaartje wat we voor onze tweede hebben gekozen. Zou bijna willen dat de baby er al was, zodat we ze al kunnen versturen.![]()
Gefeliciteerd met Collin Knife! En jij met een goede 20 weken echo Nytar!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wordt tot op heden ook nog weinig gemerkt, maar idd wie weet verder in de zwangerschap:P Hoop het niet voor Blijepeen, ik weet dat ik best kan bitchen. (Alleen als dat nodig is)quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe bijzonder weinig last heb van hormonen. Mijn man merkt ook vrijwel niks. Mgoed, ben net 15 weken, kan dus nog vanalles gebeuren
Misschien ben je tijdens je zwangerschap juist wel heel stabielquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef Skoap het volgende:
[..]
hihi, ik vrees ook het ergste voor mezelf. Normaal heb ik altijd heel erg veel last van hormoon schommelingen. Dus het kan nog leuk worden
Ik kwam bij nummer 1 meer dan 25 kilo aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef Kwisted het volgende:
vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Toch elke keer best wel schrikkenHebben jullie dat ook?
Ik ben nu 22 weken en ben al 8,5kg aangekomen. Dat lijkt me zo ontzettend veelMag ik vragen hoe dit bij jullie zit?? En ik eet nog wel zo gezond
Zelf ben ik niet zoveel aangekomen. Ben nu 23 weken en 5 kilo aangekomen. Het gaat bij iedereen anders. Zolang je gezond eet is het goed. Kan ook zijn dat je meer vruchtwater hebt, dan wordt je ook zwaarder;) No worries:Dquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef Kwisted het volgende:
vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Toch elke keer best wel schrikkenHebben jullie dat ook?
Ik ben nu 22 weken en ben al 8,5kg aangekomen. Dat lijkt me zo ontzettend veelMag ik vragen hoe dit bij jullie zit?? En ik eet nog wel zo gezond
In een zucht en een stootquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:34 schreef covie het volgende:
Als je gewoon gezond eet is dat prima hoor. Je eet wss wat meer en beweegt veel minder dus tja. Maar dat is er daarna zo weer af.
Heerlijk he!quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:02 schreef Thistleweed het volgende:
Net het geboortekaartje over de mail gehadWat is dat bijzonder zeg, wordt er bijna een beetje emotioneel van, het kaartje van ons kleintje
Ík heb in elk geval onwijs weinig last van mijn hormonenquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:12 schreef Skoap het volgende:
[..]
hihi, ik vrees ook het ergste voor mezelf. Normaal heb ik altijd heel erg veel last van hormoon schommelingen. Dus het kan nog leuk worden
Ah joh, ik was na 10 weken al 8 kilo zwaarder en toen ben ik gestopt met wegen. Ik kwam echt alleen bij mijn buik aan (en borstenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef Kwisted het volgende:
dat dacht ik tijdens de zwangerschap ook. Maar achteraf denk ik daar toch anders overquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:35 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ík heb in elk geval onwijs weinig last van mijn hormonenhoe de mensen in mijn omgeving last hebben van mijn hormonen, durf ik niet te zeggen, maar ik vind het meevallen
Niet zwanger vind ik ook altijd dat ik ontzettend meevalquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat dacht ik tijdens de zwangerschap ook. Maar achteraf denk ik daar toch anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |