Hij heeft een bril voor als hij 's nachts moet rijden hè, nooit gezien?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:38 schreef DeJori het volgende:
Handje met een bril. Ik vraag me af hoe dat er uit ziet
Staat me nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:38 schreef DeJori het volgende:
Handje met een bril. Ik vraag me af hoe dat er uit ziet
Jawel, maar die is geel. Dat is meer als een zonnebril.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij heeft een bril voor als hij 's nachts moet rijden hè, nooit gezien?
Daar heb je een punt, ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel, maar die is geel. Dat is meer als een zonnebril.
Je weet wat ze zeggen over mannen met een gele bril he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel, maar die is geel. Dat is meer als een zonnebril.
Die hebben ogen die zich langzaam aanpassen aan veranderende lichtintensiteit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met een gele bril he?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die hebben ogen die zich langzaam aanpassen aan veranderende lichtintensiteit.
Ik word voorspelbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die hebben ogen die zich langzaam aanpassen aan veranderende lichtintensiteit?
Je kringspier functioneert niet goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:43 schreef bijdehand het volgende:
Wou zeggen: die zien 's nachts niet zo goed_!
Ben je al een beetje. Maar zolang je niet begint over mensen 'missen met elke kogel tot nu toe' of 'NOEM JE ME NOU DIK?!', houden we nog van je.quote:
Ik snap je grap niet.quote:
Nah, dat zijn meer toffe opmerkingen die niet grappig bedoeld zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je al een beetje. Maar zolang je niet begint over mensen 'missen met elke kogel tot nu toe' of 'NOEM JE ME NOU DIK?!', houden we nog van je.
Pupilreflex wordt gedaan door je pupilkringspier.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap je grap niet.
[..]
Nah, dat zijn meer toffe opmerkingen die niet grappig bedoelt zijn.
Hihi een medisch grapje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pupilreflex wordt gedaan door je pupilkringspier.
Sorryquote:
Die zijn niet grappig omdat je de werking niet weetquote:
Toch vraag ik me af hoeveel mensen die grap over die neutron niet begrepenquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn niet grappig omdat je de werking niet weetDie grapjes van die robot in Fallout NV waren wel grappig omdat je dan wel wist wáárom het grappig was zeg maar
Op zich is dat geen basiskennis meer, maar de uitleg over die grap zit meestal in de grap zelf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoeveel mensen die grap over die neutron niet begrepen
Ik moest echt heel erg lachen om die grapquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op zich is dat geen basiskennis meer, maar de uitleg over die grap zit meestal in de grap zelf.
For you, no charge
Volgens mij maakt Sheldon die grap op een gegeven moment ook (in TBBT). Al vind ik die serie niet leuk (meer)quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moest echt heel erg lachen om die grap
quote:Two cannibals are eating a clown. One turns to the other and says, "Does this taste funny to you?"
quote:Two atoms are sitting in a bar. One says to the other, "I think I've lost an electron." The other asks "Are you sure?" To which the first replies, "I'm positive."
quote:A neutron walks into a bar and asks the bartender, "How much for a drink?" To which the bartender replies, "For you, no charge!"
quote:I once visited a crematorium where they gave discounts to burn victims.
quote:Photons have mass? I didn't know they were Catholic!
quote:It is common knowledge that irradiated cats have 18 half-lives.
quote:The best contraceptive for old people is nudity.
Bazenjori.quote:
Dat was dan ook de enige reden om die robot te reparerenquote:
Ik moest gniffelen. Die van die burn victims is wel hard trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |