Jepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:57 schreef freud het volgende:
Leuk! Gewoon setje half-portret/portret en wat emoties oid?
Altijd lastig met kids ja. Ducktape gebruiken werkt helaas ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jepprecies dat! Alleen helaas was de kleine man ontzettend hyperactief, dus het was erg moeilijk om de belichting elke keer goed te krijgen
En dan af en toe een foto appen van mijn Freudmansquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Xilantof het volgende:
Je door foto's van parijs heen worstelen is niet echt vervelend...
Anders denk ik. Oezbekistan is meer geschiedenis. Parijs heeft iets minder oude geschiedenis, maar ook toekomst. Het trieste van dat soort landen is hoe hoog ze stonden op de ladder van ontwikkeling, en hoe laag ze nu staan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Die voorpret heb ik al voor oktober. Reisje naar Oezbekistan met o.a. een bezoek aan Samarkand. Lijkt me nog fotogenieker dan Parijs.
Daarvan heb ik er nog een paarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan af en toe een foto appen van mijn Freudmans
Ik iig niet, zit dan in Almelooooo.quote:
Vanaf station HS, lijn 1 (9 kan ook geloof ik), halte kurhaus (een na laatste). Bij uitstappen, ligt de kust aan je linkerkant (tov hoe de tram rijdt), en gewoon met de massa mee die kant op. Je komt dan iets links van de pier uit, dus het makkelijkste is gewoon richting strand lopen en kijken waar ze bezig zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:25 schreef SP22 het volgende:
Cool! Ben je daar een beetje bekend? Kun je me misschien laten weten waar het precies is en welke halte ik moet uitstappen? Ik ben daar totaal niet bekend.
Je had toch al zo'n ding?quote:
Gaaf! Ben benieuwd. Het is kortebroekenweer dus veel plezierquote:
Deze is beterquote:
Oh, was je vergeten de tip te geven dat er een cam staat, dus je kan checken hoe het ervoor staatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef SP22 het volgende:
Geen wind..Ben alweer onderweg naar huis. Kan ik iig nog mee Bbqen thuis.. mooie k*tzooi dit..
Helaas is deze O'Neill World Cup alleen afgelopen woensdag gezegend geweest met wind; toen was ik er natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef SP22 het volgende:
Geen wind..Ben alweer onderweg naar huis. Kan ik iig nog mee Bbqen thuis.. mooie k*tzooi dit..
How cute!! Hier is net een kitten op mijn bord vol eten gesprongenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef taxibabe het volgende:
Over een paar weekjes krijgt Stevie een speelkameraadje, Mowgli![]()
[ afbeelding ]
Hoeft niet, hij mag vanavond al bij ons huisquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef taxibabe het volgende:
Over een paar weekjes krijgt Stevie een speelkameraadje, Mowgli![]()
[ afbeelding ]
Trouwens deze vraag nogquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
¤550 voor een Nikkor 80-200mm f/2.8 AF-D een goede prijs? Draaizoom natuurlijk
Dat zuigt wel grote tijd. Afgelopen week was er zoveel wind en dan nu niks...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef SP22 het volgende:
Leuk hé, kittens..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef freud het volgende:
[..]
How cute!! Hier is net een kitten op mijn bord vol eten gesprongen. Daarna moest ik dus een kitten ontdoen van ketchup. Mijn armen zien eruit als die van een emo!
Haha, ik zou haar het liefste ook vanavond al meenemen, maar ze is nog maar 5 weekjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij mag vanavond al bij ons huis
Hehe! Mja we hebben er al twee hoorquote:[b]Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef taxibabe
[..]
Haha, ik zou haar het liefste ook vanavond al meenemen, maar ze is nog maar 5 weekjes.
Uhh .. de straathoer-ras met de volbloedwijkpooier?..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef freud het volgende:
Is het nog een speciaal ras? Hier nog 3 of 4 weken 4 kittens in huis, dan gaan ze naar hun nieuwe baasjes. Ze groeien zo snel! Na 10 weken is de grootste al bijna 2kg!
Met uw toestemmingquote:
Zeker geen probleem.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met uw toestemmingWe hebben geen accreditatie aangevraagd, maar aangezien het op een openbare ruimte was, neem ik aan dat het geen probleem is
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Doodkapje het volgende:
Nu pitten... morgen om 4:30 gaat de wekker
Held!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Doodkapje het volgende:
En ik ben net thuis van een feestje...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Doodkapje het volgende:
O Hai, leuk gehad?quote:Op zondag 20 mei 2012 03:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En ik ben net thuis van een feestje...
quote:
Kijken hoe heldhaftig ik me vanmiddag voel. Fotoreportage van een Viëtnamees feest...quote:
Succes! Ik ga maar es sloapenquote:Op zondag 20 mei 2012 04:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Kijken hoe heldhaftig ik me vanmiddag voel. Fotoreportage van een Viëtnamees feest...
Mja, dan valt het niet op als je met je ogen loopt te knijpenquote:Op zondag 20 mei 2012 04:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Kijken hoe heldhaftig ik me vanmiddag voel. Fotoreportage van een Viëtnamees feest...
Zag net ook een paar mensen lopen in deze outfits in de stadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Doodkapje het volgende:
Meh, heb er 15 leuke uit kunnen halen. http://frontpage.fok.nl/s(...)12-cosplayshoot.html
Jahoor... Ook goed voor de portemonnee, BOB zijn. 1:17 gereden in plaats van de gebruikelijke 1:12,5 a 1:13/1:14quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
What the duck is altijd lache.
Een van de mooiste vind ik deze:
[ afbeelding ]
Die lijnen die je ziet komen door de compressie. Ik heb hem ff opnieuw geexporteerd op 100% en nu is het vloeiend.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
Die vignettering, opzettelijk zo gedaan?
Bij deze foto zie ik hem heel duidelijk en zijn het strakke ronde lijnen die telkens zwaar verschillen. Het loopt niet vloeiend over, erg zonde: http://www.flickr.com/photos/babzy22/7232764648/
En om eerlijk te zijn, de enige waarbij ik de vignettering goed vind passen is deze: http://www.flickr.com/photos/babzy22/7232763644/
Tof, maar doe die eens z/w?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef SP22 het volgende:
[..]
Die lijnen die je ziet komen door de compressie. Ik heb hem ff opnieuw geexporteerd op 100% en nu is het vloeiend.
[ link | afbeelding ]
Worldcup Kiteboarden-3 by opticalworld, on Flickr
Toffe plaatquote:Op zondag 20 mei 2012 13:27 schreef SP22 het volgende:
Pffff... heb wel 17 bruikbare plaatjes overgehouden aan gisteren..
Waaronder deze:
[ link | afbeelding ]
Worldcup Kiteboarden-15 by opticalworld, on Flickr
De rest is hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/babzy22/sets/72157629811363970/
Veel veel beterquote:Op zondag 20 mei 2012 21:00 schreef SP22 het volgende:
Hij had al 0 (-100) saturatie..
Hier de nieuwe versie:
[ link | afbeelding ]
Boats-2 by opticalworld, on Flickr
Dit!quote:
Als je niet mag kiezen, geen slechte ruil. Ik heb zelf de 4s genomen vanwege de lens en sensor, en ben er erg happy mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
Iemand al iets gelezen over de PureView 808 van Nokia?
Mijn Nokia Lumia 800 heeft zichzelf gesloopt en wilt niet meer aan,
ga maar vragen of ik hem mag inwisselen voor een PureView 808, zelfde prijs dus even duimen.
Foto met PureView telefoon:
[ afbeelding ]
Ja het enige nadeel is dat de PV808 nog niet uit is :| moet ik even wachten met een tijdelijk toestel denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:38 schreef freud het volgende:
[..]
Als je niet mag kiezen, geen slechte ruil. Ik heb zelf de 4s genomen vanwege de lens en sensor, en ben er erg happy mee.
en je bent niet eens een man..quote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
ik ben 1 hele gespierde arm aan het ontwikkelen hier.
Jah heh, de charme gaat er dan erg snel af :|quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Jah heh, de charme gaat er dan erg snel af :|
Gelukkig heb ik 2 5d's kan ik af en toen eentje in beide handen even beetje gelijk trekken die handel
Ik was in Parijs vorig weekend ook bijzonder lui. De 7D bleef vaak in m'n tas met de 4s binnen bereik. Ik mis op de 7D wel m'n groothoek. Ik denk dat ik mijn 135L inruil voor een 16-35L oidquote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja het enige nadeel is dat de PV808 nog niet uit is :| moet ik even wachten met een tijdelijk toestel denk ik.
Ook een beetje jammer is dat ik een van de weinige was met niks te zeiken over mijn lumia 800, beeld scherm was perfect, camera echt niet slechter dan mijn zus dr nieuwe Samsung en stiefbroers 4s. Terwijl je best veel geklaag hoort over mankementen over deze twee dingen.
Maar even duimen voor een Pureview 808, dan kan ik mijn walk around 5D eens thuis laten :|
ik ben 1 hele gespierde arm aan het ontwikkelen hier.
Rare kerel.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Sta je op een zondagochtend op een tijdstip waar men normaal nog slaapt op de bosbaan, om te kijken bij het roeien van zuslief. Denk je bij jezelf, misschien zie ik Bart nog. Dan kijk je over een reling... Verrek! Daar staat ie, met zijn tuinslang aan het spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |