Jepquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:57 schreef freud het volgende:
Leuk! Gewoon setje half-portret/portret en wat emoties oid?
Altijd lastig met kids ja. Ducktape gebruiken werkt helaas ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jepprecies dat! Alleen helaas was de kleine man ontzettend hyperactief, dus het was erg moeilijk om de belichting elke keer goed te krijgen
En dan af en toe een foto appen van mijn Freudmansquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:16 schreef Xilantof het volgende:
Je door foto's van parijs heen worstelen is niet echt vervelend...
Anders denk ik. Oezbekistan is meer geschiedenis. Parijs heeft iets minder oude geschiedenis, maar ook toekomst. Het trieste van dat soort landen is hoe hoog ze stonden op de ladder van ontwikkeling, en hoe laag ze nu staan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Die voorpret heb ik al voor oktober. Reisje naar Oezbekistan met o.a. een bezoek aan Samarkand. Lijkt me nog fotogenieker dan Parijs.
Daarvan heb ik er nog een paarquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:37 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan af en toe een foto appen van mijn Freudmans
Ik iig niet, zit dan in Almelooooo.quote:
Vanaf station HS, lijn 1 (9 kan ook geloof ik), halte kurhaus (een na laatste). Bij uitstappen, ligt de kust aan je linkerkant (tov hoe de tram rijdt), en gewoon met de massa mee die kant op. Je komt dan iets links van de pier uit, dus het makkelijkste is gewoon richting strand lopen en kijken waar ze bezig zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:25 schreef SP22 het volgende:
Cool! Ben je daar een beetje bekend? Kun je me misschien laten weten waar het precies is en welke halte ik moet uitstappen? Ik ben daar totaal niet bekend.
Je had toch al zo'n ding?quote:
Gaaf! Ben benieuwd. Het is kortebroekenweer dus veel plezierquote:
Deze is beterquote:
Oh, was je vergeten de tip te geven dat er een cam staat, dus je kan checken hoe het ervoor staatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef SP22 het volgende:
Geen wind..Ben alweer onderweg naar huis. Kan ik iig nog mee Bbqen thuis.. mooie k*tzooi dit..
Helaas is deze O'Neill World Cup alleen afgelopen woensdag gezegend geweest met wind; toen was ik er natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:34 schreef SP22 het volgende:
Geen wind..Ben alweer onderweg naar huis. Kan ik iig nog mee Bbqen thuis.. mooie k*tzooi dit..
How cute!! Hier is net een kitten op mijn bord vol eten gesprongenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef taxibabe het volgende:
Over een paar weekjes krijgt Stevie een speelkameraadje, Mowgli![]()
[ afbeelding ]
Hoeft niet, hij mag vanavond al bij ons huisquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:18 schreef taxibabe het volgende:
Over een paar weekjes krijgt Stevie een speelkameraadje, Mowgli![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |