wordt, mongoolquote:
Vorig jaar rond dit tijdstip behaalde we de 3e sterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven... wat is er zo mooi aan vandaag? Ik heb eigenlijk best wel een pesthumeur.
Hoe kom je eigk aan die ''ForumMongool''?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar rond dit tijdstip behaalde we de 3e ster
leuk voor je manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar rond dit tijdstip behaalde we de 3e ster
Omdat netsplitterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kom je eigk aan die ''ForumMongool''?
kloptquote:
Was vrijdag alquote:
Zie Steven's 'crewtitle'quote:
Wat is een crewtitle?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie Steven's 'crewtitle'
Als je er trouwens op klikt kom je in zijn FoBo terecht.
Tagquote:
eey smoofiequote:
Korfbal Kampioenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo. Wie heeft zin een potje schaak
groetjes Albanus
Begin je nou weer met dat ge-anus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo. Wie heeft zin een potje schaak
groetjes Albanus
Hij moet over 2 uurtjes naar bed, dat kan niet met een volle maagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo zo vroege dan boeler? Ik ben net klaar met m'n lunch.
Ik ga om 23:00 naar bedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet over 2 uurtjes naar bed, dat kan niet met een volle maag
Och verrek...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben stoer met mijn tag.
groetjes
Herten.quote:
Dat bedacht ik me net dus ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet over 2 uurtjes naar bed, dat kan niet met een volle maag
Volgens mij heb ik wel eens hertenbiefstuk op. Was prima te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Herten.
Mijn overleden (stief) oma had zo'n landgoed in Zeeland, als ik daar vroeger in de zomervakantie ging slapen aten we altijd 1 of 2 keer per week hert. Kregen we dan van de boswachter die er weer een paar had neer gepopt oid. Wel gave beesten, s'ochtends als je wakker werd stonden ze wel eens op 1 meter voor me buiten het raam. Zodra je dan het raam open doet rende ze met zijn alle weg, zag er altijd wel gaaf uit.
Diablo samenspelen of?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Badboy misschien kan je met Ranja zijn vrouw samenspelen?
Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Fotoboek van User
Wie is GeertWeldus, Viszy, st0cki
Killer Jet kon het niet aan toe ik zei dat ze een lekker stukje was. Ik bedoelde het heel anders omdat er vliegen achter haar aan zatenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
Ajacied422 hossel jij al een beetje smaatjes of niet?
Raak je meteen verslaafd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel besteld uit jeugdsentiment maar nog niet uitgepakt
Denk het niet. Kan me nooit lang op een spel concentreren. Gewoon nog geen zin gehad het te installeren.quote:
Nee, ga maar lekker hallucinerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422, mag ik jouw peetvader worden?
Ik koop bijna niets meer meteen, eerst downen, is het goed dan koop ik het. Op battlefield 3, Skyrim, The witcher 2, Deus ex na. En WoW destijds, dat waren pre-orders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Diablo III. Mwhah, weet niet of ik m ga halen. Wacht wel op reacties van vrienden die m gaan kopen.
Al is het wel ontiegelijk sad vind ik als je echt op zo'n game 's nachts gaat wachten
Liever Generals Zero Hourquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens ga Red Alert 2 (Yuri's revenge) kopen op marktplaats en breng het weer tot leven
Red Alert 1 speelde ik vroeger wel eens met mn broertje en broer. Vond t toen wel leuk, laatst een keer screenshot van gezien, wat een kutspel was het ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens ga Red Alert 2 (Yuri's revenge) kopen op marktplaats en breng het weer tot leven
Deze man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Red Alert 1 speelde ik vroeger wel eens met mn broertje en broer. Vond t toen wel leuk, laatst een keer screenshot van gezien, wat een kutspel was het ook
WoWquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik koop bijna niets meer meteen, eerst downen, is het goed dan koop ik het. Op battlefield 3, Skyrim, The witcher 2, Deus ex na. En WoW destijds, dat waren pre-orders..
Ik wacht op FM 13, 12 beetje zat nu na een paar seizoenen Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Echte bazen spelen Football Manager of http://www.brainbashers.com/10seconds.asp
Ra2 ziet er gewoon goed uit.. dat slechte 3d werk van tegenwoordig is niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Red Alert 1 speelde ik vroeger wel eens met mn broertje en broer. Vond t toen wel leuk, laatst een keer screenshot van gezien, wat een kutspel was het ook
Ben over 9 maanden al 16quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
fixed.
échte mannen vinden Red alert baas.
Wel een vaak kloppend vooroordeel. Of laat ik het zo stellen vieze nerds spelen of hebben sowieso WoW gespeeldquote:
Ik heb in 2016 nu dit als aanval:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wacht op FM 13, 12 beetje zat nu na een paar seizoenen Feyenoord.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 nu dit als aanval:
Gaston Ramirez - Klaas-Jan Huntelaar - Wilfried Bony
Kevin Strootman - Christian Eriksen - Gökhan Inler
Nicolai Boilesen - Per Mertesacker - Ritchie de Laet - Gregory van der Wiel
Marc-André ter Stegen
Wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Wow en Ragnarok rotzooi nooit aangeraakt, maar ik speelde wel HOM&M
Ziet er goed uit.quote:
quote:
Ik ook niet, ik dacht dat we random afkortingen aan het posten warenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die afkortingen![]()
![]()
![]()
Heb geen idee waar ze voor staan :$
Fifa 98 en GTA 1 & 2quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef Typisch het volgende:
Age of Empires.
REDCAT.
Fifa met zaalvoetbal (jaar vergeten)
GTA 1&2.
Oldskool spellen.
Ik zou ook liever geen werkloze peetvader hebben of een student met schulden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422, mag Steven dan je peetvader worden op z'n minst?
Steven is de peetvader van iedereen op Fok!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422, mag Steven dan je peetvader worden op z'n minst?
quote:
Wie zegt er dat ik schulden heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou ook liever geen werkloze peetvader hebben of een student met schulden.
Die was ook goed.quote:
5 jaar uitwonend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 jaar uitwonende terwijl je een Universitaire studie volgt? Maar wellicht zit ik er naast ja
Ik weet ook je achternaamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goh. Kom je erachter. Dat weet iedereen al een maand
Weet je niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik weet ook je achternaam
En je korfbalclub
En je woonplaats
Vriendin van me is daar aan begonnen in Tilburg dit jaar, maar kon het niet bolwerken. Nou deed ze op de middelbare school al vrij weinig, maar ze kon het gewoon echt niet aan. Je moet toch wel minstens 8'en halen voor alle béta vakken wil je daar ''makkelijk'' doorheen fietsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga het misschien ook studeren , of een vorm daarvan (Econometrie)
Als het autistengehalte maar niet boven de 30% ofzo is, wil ook een beetje leuke studententijd hebben latuh
Je woont toch 5 jaar lang al uit huis? Dan ben je 5 jaar uitwonendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
5 jaar uitwonend.Hoe kom je daar nu weer bij vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik het. Ik dacht te herinneren dat je al 5 jaar in Tilburg woonde en voor de rest kraam ik blijkbaar zoals gewoonlijk weer onzin uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
5 jaar uitwonend.Hoe kom je daar nu weer bij vriend?
Oh, dat haal ik wel. Stond een 9 voor wiskunde terwijl ik er geen flikker voor deed, alleen door meetkunde (een 2,1 ofzo) gezakt, maar daar moest je dus wel iets voor doen. Natuurkunde ook een 9, doe er ook werkelijk geen flikker voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vriendin van me is daar aan begonnen in Tilburg dit jaar, maar kon het niet bolwerken. Nou deed ze op de middelbare school al vrij weinig, maar ze kon het gewoon echt niet aan. Je moet toch wel minstens 8'en halen voor alle béta vakken wil je daar ''makkelijk'' doorheen fietsen.
Geen idee momenteel is vrijwel elke partij ongeveer even kut. Ik zie het wel rond september.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Trouwens diegenen die hier studeren, gaan jullie je stemkeuze voor de TK verkiezingen aanpassen met het oog op de bezuinigingsplannen op studeren van de rechtse partijen?
Ik enkel je voornaam twitterkoningtje van mij.quote:
Uiteraard. Je bent een mongool als je het niet doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Trouwens diegenen die hier studeren, gaan jullie je stemkeuze voor de TK verkiezingen aanpassen met het oog op de bezuinigingsplannen op studeren van de rechtse partijen?
Veel mensen die het voor het zeggen hebben bij rechtse partijen zijn al lang en breed uitgestudeerd. Hebben die dus belang bij onderwijs? Nee. Die hebben belang bij leuke hypotheekconstructies, een gratis by-pass en een sappig pensioen op hun 62e.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja, deels wel. Gewoon omdat ik ook voor de toekomst vind dat de overheid moet investeren in hoogopgeleiden ipv ze dubbel te straffen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik mag niet stemmen, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Because I think I've met you in real life
Klopt, ben het met je eens. Een aantal vrienden van me stemmen liever op basis van ideologie en voor 'wat het beste is voor het land'. Kan dat echt to-taal niet begrijpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard. Je bent een mongool als je het niet doet.
Sowieso snap ik dat nooit zo, idealistisch stemmen. Ik stem gewoon wat op dat moment het beste is voor mijn portemonnee. Mocht ik later veel geld gaan verdienen stem ik wel op VVD ofzo.
Zoals ik. Ik denk niet aan mezelfquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, ben het met je eens. Een aantal vrienden van me stemmen liever op basis van ideologie en voor 'wat het beste is voor het land'. Kan dat echt to-taal niet begrijpen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, ben het met je eens. Een aantal vrienden van me stemmen liever op basis van ideologie en voor 'wat het beste is voor het land'. Kan dat echt to-taal niet begrijpen
Precies. Lekker boeiend, die maatschappij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jawel, jij stond daar een keer bij de dodenherdenking twee jaar terug.quote:
Sommigen stemmen puur uit eigenbelang, anderen 'voor de (klein)kinderen'. Een middenweg zou natuurlijk prima zijn. Er is niks mis met idealisme.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Ik was die man met die haatbaard in de metro.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jawel, jij stond daar een keer bij de dodenherdenking twee jaar terug.
Toen vielen er een paar hekken om door jouw, iedereen jouw boos aankijken
Weet je nog?
Omdat je jezelf echt fucking hard kunt benadelen als ideologisch stemt. Ik kom het meeste overeen met de VVD, maar ik ga het niet stemmen aangezien ik gewoon rustig door wil kunnen studeren.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Lekker boeiend, die maatschappij.
Ikke ikke ikke.
Hopelijk doen ze dit nog een keer, vallen ze en worden ze doodgereden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Marokanen hebben eigen soort OV.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen hebben eigen soort OV.
Hoe houden ze zich vast dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen hebben eigen soort OV.
De VVD is wel een van de laatste partijen waar ik op dit moment op zou stemmen denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat je jezelf echt fucking hard kunt benadelen als ideologisch stemt. Ik kom het meeste overeen met de VVD, maar ik ga het niet stemmen aangezien ik gewoon rustig door wil kunnen studeren.
Katholieke Surinamer van Hindoestaanse afkomst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh. Turk, mocro, afrikaan, surinamer, zuid-amerikaan ?
Bij mij ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De VVD is wel een van de laatste partijen waar ik op dit moment op zou stemmen denk ik.
VVD heeft sowieso weinig verstand van zaken met Economie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De VVD is wel een van de laatste partijen waar ik op dit moment op zou stemmen denk ik.
Impressive...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Katholieke Surinamer van Hindoestaanse afkomst.
Economische hervormingen manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Katholieke Surinamer van Hindoestaanse afkomst.
Het is zeker een factor; een vorm van oogkleppengedrag. Snel 'de finish over' voordat de koek op is. Alle échte hervormingen - die inderdaad pijnlijk kunnen zijn - uitstellen terwijl je roept dat we de volgende generaties niet zo zwaar moeten belasten. Maar ondertussen wordt de rekening dikker en dikker. Rutten en het CDA maar lachen terwijl ze populistische en religieuze 'successen' binnen halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die baby-boomer mentalteit is juist een van de oorzaken waardoor er nu zo extreem gesneden moet worden in zaken als onderwijs e.d.
In de toekomst zou ik het wellicht overwegen maar dan moet het wel een Liberale partij weer worden. Wat Rutte sinds de vorige verkiezingen uitvoert heeft er niets mee te maken en daarom heb ik tot nu toe altijd D66 gestemdquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ook voor d66 denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij wordt het weer D66 denk ik. Die partij strookt het meeste met mijn opvattingen. Gewoon voor intelligente mensen die open over dingen nadenken zijn zij een logische partij. Alleen jammer dat ze te klein lijken om echt verschil te kunnen maken.
VVD en D66 verschillen niet zoveel van elkaar qua economie hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij wordt het weer D66 denk ik. Die partij strookt het meeste met mijn opvattingen. Gewoon voor intelligente mensen die open over dingen nadenken zijn zij een logische partij. Alleen jammer dat ze te klein lijken om echt verschil te kunnen maken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben indonesische-nederlander met een een arabische islamtische achternaam en ik ben joods, heb een nederlandse voornaam en een engelse 2e naam. kut ouders.
Maar dat kwam door de conservatieve PVV.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In de toekomst zou ik het wellicht overwegen maar dan moet het wel een Liberale partij weer worden. Wat Rutte sinds de vorige verkiezingen uitvoert heeft er niets mee te maken en daarom heb ik tot nu toe altijd D66 gestemd
Iszaak George Bin Ahmed?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben indonesische-nederlander met een een arabische islamtische achternaam en ik ben joods, heb een nederlandse voornaam en een engelse 2e naam. kut ouders.
Op veel economische onderdelen ben ik het wel eens met de VVDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VVD en D66 verschillen niet zoveel van elkaar qua economie hoor.
We zijn als toch afhankelijk van de EU maar zolang we zelf autonomie behouden en niet te veel in het EP wordt beslist vind ik het bestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ga dan waarschijnlijk voor D66, maar dat is eigenlijk omdat ik het met geen enkele partij op zoveel punten eens ben. Alleen ben ik niet voor Europa eigenlijk.
Ik kan daar soms wel een beetje kwaad over worden, want puntje bij paaltje worden wij als jonge starters nauwelijks meer geholpen, terwijl we straks wel de volle mep mogen gaan betalen aan inkomstenbelasting. En de generatie 55+ heeft zich z'n hele leven laten fêteren door de sociale voorzieningen die Nederland welvaartsstaat hen bood. Nu zij een keer aan de beurt zijn om ook in te leveren wordt de last zo veel mogelijk afgeschoven op de kwetsbaren in de samenleving.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is zeker een factor; een vorm van oogkleppengedrag. Snel 'de finish over' voordat de koek op is. Alle échte hervormingen - die inderdaad pijnlijk kunnen zijn - uitstellen terwijl je roept dat we de volgende generaties niet zo zwaar moeten belasten. Maar ondertussen wordt de rekening dikker en dikker. Rutten en het CDA maar lachen terwijl ze populistische en religieuze 'successen' binnen halen.
Wie gaat er op de piraten stemmen?
Politiek van D66 heet eigenlijk we-waaien-met-alle-winden-meeïsme, maar dat was te lang en toen hebben ze het pragmatisme genoemd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ga dan waarschijnlijk voor D66, maar dat is eigenlijk omdat ik het met geen enkele partij op zoveel punten eens ben. Alleen ben ik niet voor Europa eigenlijk.
Staat hier gewoon op het forum he, omdat je vorig jaar in de voorbeschouwing kwam van Ajax - Twente.quote:
Verstandige mensen stemmen sowieso D66.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In de toekomst zou ik het wellicht overwegen maar dan moet het wel een Liberale partij weer worden. Wat Rutte sinds de vorige verkiezingen uitvoert heeft er niets mee te maken en daarom heb ik tot nu toe altijd D66 gestemd
Ik vond hun grappen rondom de Kunzuz-politie (naief) en de JSF (mede mogelijk maken) niet zo geslaagd. Het is wel een partij die redelijk standvastig is qua standpunten, en dat is tegenwoordig al een verdienste.quote:
ohquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat hier gewoon op het forum he, omdat je vorig jaar in de voorbeschouwing kwam van Ajax - Twente.
Ik niet. Of helemaal of helemaal niet imo. En dan ga ik eerder voor helemaal niet, iig niet zoals nu. Ik ben niet zo van de kleintjes helpen, alleen in eigen land vind ik dat nodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zijn als toch afhankelijk van de EU maar zolang we zelf autonomie behouden en niet te veel in het EP wordt beslist vind ik het best
Dus ga je daar pertinent niet mee regerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat kwam door de conservatieve PVV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
You're kidding right? D66 standvastig?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond hun grappen rondom de Kunzuz-politie (naief) en de JSF (mede mogelijk maken) niet zo geslaagd. Het is wel een partij die redelijk standvastig is qua standpunten, en dat is tegenwoordig al een verdienste.
Ja het is inderdaad kut dat al die Zuid Europese kut landen er bij zitten en in de toekomst nog meer landen uit het Oosten. Wordt het niet beter op.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet. Of helemaal of helemaal niet imo. En dan ga ik eerder voor helemaal niet, iig niet zoals nu. Ik ben niet zo van de kleintjes helpen, alleen in eigen land vind ik dat nodig.
Germaanse Unie zou ik wel gelijk voor tekenen, eventueel met Scandinavië erbij. Misschien is de UK dan ook wel geïnteresseerd.
Onzin D66 is een van de weinige partijen die durft te zeggen dat ze iets fout hebben gezien/beoordeeld. Dat kan je als opportunisme zien of als een kracht dat je mans genoeg bent je eigen fouten toe te gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Politiek van D66 heet eigenlijk we-waaien-met-alle-winden-meeïsme, maar dat was te lang en toen hebben ze het pragmatisme genoemd.
Omdat iedereen dat denkt. Hebben in mijn ogen gewoon common sense standpunten waar veel partijen wat van kunnen leren.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Politiek van D66 heet eigenlijk we-waaien-met-alle-winden-meeïsme, maar dat was te lang en toen hebben ze het pragmatisme genoemd.
Welke landen bedoel je met kut landen uit het oosten? Ik las tijdje terug een stukje dat landen als Estland e.d. de enige landen waren die goed groeide qua economie. Kan het alleen niet meer vinden, weet niet meer exact welke landen het waren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad kut dat al die Zuid Europese kut landen er bij zitten en in de toekomst nog meer landen uit het Oosten. Wordt het niet beter op.
Bulgarije, Roemenie die richting uit. Corrupt als de tering allemaalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke landen bedoel je met kut landen uit het oosten? Ik las tijdje terug een stukje dat landen als Estland e.d. de enige landen waren die goed groeide qua economie. Kan het alleen niet meer vinden, weet niet meer exact welke landen het waren.
Turkije zou wel gunstig zijn, die zijn écht booming. Maar ik denk dat die mooi de crisis hier afwachten, als ze er al in mogen.
Nu weet ik wel zn achternaamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat hier gewoon op het forum he, omdat je vorig jaar in de voorbeschouwing kwam van Ajax - Twente.
De don papagaait hier Wilders en andere tegenstanders van D66 na.quote:
Turkije ben ik op in economisch opzicht zeer groot voorstander van. Liggen zoveel mogelijkheden daar. Alleen ik vind het geen prettig land met het oog op mensenrechten en vrijheid van meningsuiting + geen seculiere staat (Al weet ik dat niet geheel zeker)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke landen bedoel je met kut landen uit het oosten? Ik las tijdje terug een stukje dat landen als Estland e.d. de enige landen waren die goed groeide qua economie. Kan het alleen niet meer vinden, weet niet meer exact welke landen het waren.
Turkije zou wel gunstig zijn, die zijn écht booming. Maar ik denk dat die mooi de crisis hier afwachten, als ze er al in mogen.
Ik heb het de laatste jaren niet gevolgd, maar in de tijd van Boris Dittrich en Thom De Graaf blonken ze niet uit in het tonen van ruggengraat.quote:
Je chargeert lichtelijk, en dat mag ik wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan daar soms wel een beetje kwaad over worden, want puntje bij paaltje worden wij als jonge starters nauwelijks meer geholpen, terwijl we straks wel de volle mep mogen gaan betalen aan inkomstenbelasting. En de generatie 55+ heeft zich z'n hele leven laten fêteren door de sociale voorzieningen die Nederland welvaartsstaat hen bood. Nu zij een keer aan de beurt zijn om ook in te leveren wordt de last zo veel mogelijk afgeschoven op de kwetsbaren in de samenleving.
Toen ik nog in NL stemde bestond de PVV niet. Ik heb altijd Rosenmöller gestemd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De don papagaait hier Wilders en andere tegenstanders van D66 na.
Vooral na het mislukte Bakellende kabinet met D66 was het populair dat te roepen.
Pechtold is juist de redding van D66.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa wel goede ideeen Pechtold is alleen zo'n sukkeltje met zijn puppyogen.
Hier zijn ze alleen achter de schermen bezig met dubbele agenda's, daar doen ze het gewoon in het openbaar. Pick your flavor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bulgarije, Roemenie die richting uit. Corrupt als de tering allemaal
Hypes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Van welke speler heb jij hoge verwachtingen het komende EK?
[..]
Ik ben totaal niet racistisch, heb genoeg vrienden met andere geloven en kleurtjes. Maar ik heb werkelijk waar nog nooit een positieve ervaring gehad met Bulgaren, Roemenen e.d.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bulgarije, Roemenie die richting uit. Corrupt als de tering allemaal
Prove me wrong!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
You're kidding right? D66 standvastig?
Rosenmöller? Engerdje vond ik dat altijd, eigenlijk nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog in NL stemde bestond de PVV niet. Ik heb altijd Rosenmöller gestemd.
Ben daar een aantal keren geweest, in beide landen. Compleet wereldvreemd. Zeer crimineel en in elke laag van de bevolking is er veel corruptie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet racistisch, heb genoeg vrienden met andere geloven en kleurtjes. Maar ik heb werkelijk waar nog nooit een positieve ervaring gehad met Bulgaren, Roemenen e.d.
Het lijkt wel alsof die mensen een totaal ander wereldbeeld, noemen en waarde hebben.
Dit. Eng mannetjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rosenmöller? Engerdje vond ik dat altijd, eigenlijk nog
Dit. Ik ben enorm gecharmeerd van Pechtold. Dat is echt een geweldige politicus, alleen krijgt hij niet zoveel aandacht als die flapdrollen van het CDA en de PvdA.quote:
Is niet de definitieve.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef mrstylo het volgende:
Over een uur (ofzo) selectie voor de definitieve selectie bekend.
Valt wel mee. Hij is te oud voor een Robert M'tje.quote:
Rusland een beetje zelfde verhaal he...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben daar een aantal keren geweest, in beide landen. Compleet wereldvreemd. Zeer crimineel en in elke laag van de bevolking is er veel corruptie.
Ik vind het maar een irritant figuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Ik ben enorm gecharmeerd van Pechtold. Dat is echt een geweldige politicus, alleen krijgt hij niet zoveel aandacht als die flapdrollen van het CDA en de PvdA.
Na het verlaten van de regering vanwege afketsen van gekozen burgemeester, toch weer mee-regeren en genoegen nemen met de wassen neus Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties.quote:
Daarom selectie vóór de definitieve selectie.quote:
Qua uiterlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij is te oud voor een Robert M'tje.
Ben het wederom met je eens. Ik vind Pechtold een van de beste, al dan niet de beste, politicus die er rondloopt daar in Den Haag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Ik ben enorm gecharmeerd van Pechtold. Dat is echt een geweldige politicus, alleen krijgt hij niet zoveel aandacht als die flapdrollen van het CDA en de PvdA.
Hoax.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
Motregen over Tilburg. Vet uitzicht zo.
Is ook totaal niet te snappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Rusland een beetje zelfde verhaal he...
Zoveel oneerlijkheid in die landen, ik snap dat slecht.
Koeman wel ja, Roemer wel sympathiek maar wil teveel uitgevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Feyenoorder krijgt mijn stem.
Ik vind het maar een vervelende kakker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij komt wat betweterig over omdat hij de onzin van anderen telksen maar moet ontkrachten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vervelende kakker.
Excellent argument.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die stem, dat hoofd. Kan er ook erg moeilijk naar kijken en luisteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij bijna alle politici.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stem, dat hoofd. Kan er ook erg moeilijk naar kijken en luisteren.
Tja ik kan er ook niks aan doen, dat heb je soms dan zie je iemand op tv en daar heb je dan meteen al een hekel aan. Pechtold is zo iemand voor mij.quote:
Gekke communisten, bah. Red bastardsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Feyenoorder krijgt mijn stem.
Dat mocht ik helemaal niet willen. Tilburg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mocht willen dat jij zo'n view had jongen met je miljonairsvilla tussen de asielzoekers.
ah de eerste wolkenkrabbert van nederlandquote:
Vanaf mijn verdieping zitten er tenminste bomen die een groot gedeelte van Tilburg bedekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mocht ik helemaal niet willen. Tilburg.
En café Kandinskyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanaf mijn verdieping zitten er tenminste bomen die een groot gedeelte van Tilburg bedekken.
Sowieso haten op Tilburg.Prima wonen hier, niemand die tof loopt te doen, niet te druk. Zolang ik m'n vrienden hier nog heb zitten vind ik het prima. En anders verhuis ik weer.
De grootste grap is natuurlijk dat het economische programma van de PVV gewoon gejat is van de SP. Dan heb je van die stop Links figuren bij die partij en dan weet je gewoon...die zitten erbij omdat ze verschrikkelijk racistische zijnquote:
Pechtold komt over als de betweterige eeuwige student, en dat is jammer voor hem - en voor wat hij inhoudelijk te melden heeft. Steeds meer mensen " kiezen" als volgt:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niks aan doen, dat heb je soms dan zie je iemand op tv en daar heb je dan meteen al een hekel aan. Pechtold is zo iemand voor mij.
Gekke fascisten, bah. Brown bastardsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De grootste grap is natuurlijk dat het economische programma van de PVV gewoon gejat is van de SP. Dan heb je van die stop Links figuren bij die partij en dan weet je gewoon...die zitten erbij omdat ze verschrikkelijk racistische zijn
Kandinsky was echt een nerd-studententent. Dat weet ik omdat mijn studiegenoten het als stamkroeg hadden...quote:
nee mark ik lach alles weg rutte komt nog serieus overquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Pechtold komt over als de betweterige eeuwige student, en dat is jammer voor hem - en voor wat hij inhoudelijk te melden heeft. Steeds meer mensen " kiezen" als volgt:
" O, wat een!"
" Zijn hoofd staat me niet aan..."
" Ik stem op iemand met anderhalve one-liner en een minder irritant hoofd, dan ben ik klaar en hoef ik niet meer over de inhoud na te denken."![]()
Welkom bij " Hollands Next Prime Minister" !![]()
![]()
Kortzichtigheid: de politiek moedigt het ook zelf aan, door naar de pijpen te dansen van 'de burger' en de media. Roze mike onder je neus? Dance you little freak of a politician, dance! Moewahahaha!
De inhoud maken ze toch nooit waar dus dat is ook totaal niet interessant.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Pechtold komt over als de betweterige eeuwige student, en dat is jammer voor hem - en voor wat hij inhoudelijk te melden heeft. Steeds meer mensen " kiezen" als volgt:
" O, wat een!"
" Ik stem op iemand met anderhalve one-liner en een minder irritant hoofd, dan ben ik klaar en hoef ik niet meer over de inhoud na te denken."![]()
![]()
Kortzichtigheid: de politiek moedigt het ook zelf aan, door naar de pijpen te dansen van 'de burger' en de media. Roze mike onder je neus? Dance you little freak of a politician, dance! Moewahahaha!
Oh. Ben er ooit geweest en was wel gecharmeerd van de 200 (zoiets in ieder geval) soorten bier. Verder geen idee of het gezellig is ofzo, was zo zat als een kutquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kandinsky was echt een nerd-studententent. Dat weet ik omdat mijn studiegenoten het als stamkroeg hadden...
Dat is wel waar ja, het is of een beetje naar links of een beetje naar rechtsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De inhoud maken ze toch nooit waar dus dat is ook totaal niet interessant.
Nerds in een café?? Da kan heul ni man!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kandinsky was echt een nerd-studententent. Dat weet ik omdat mijn studiegenoten het als stamkroeg hadden...
Eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
" O, wat een!"
![]()
De latente homo die eruit ziet alsof hij net van de HBS af komt en nog thuis woont?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee mark ik lach alles weg rutte komt nog serieus over.
Ik weet niet hoe het in jouw tijd was, maar nu is het 't beste café van Tilburg als je gewoon lekker wilt zitten praten met je vrienden met een speciaalbiertje erbij. Niet duur, gezellig, je wordt bediend en geen vervelende mensen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen nog wel, is pre-WoW tijdperkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nerds in een café?? Da kan heul ni man!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De latente homo die eruit ziet alsof hij net van de HBS af komt en nog thuis woont?
Ik ben blij dat het in NL nog niet zo ver is als in bijvoorbeeld de VS, daar kan een kandidaat een achterstand inlopen door zijn vrouw te tongen op tv.
dit ja. zat vorige keer heerlijk daar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in jouw tijd was, maar nu is het 't beste café van Tilburg als je gewoon lekker wilt zitten praten met je vrienden met een speciaalbiertje erbij. Niet duur, gezellig, je wordt bediend en geen vervelende mensen.
Ik vond dat België een vrij aardige succesformule had gevonden: Geen regering.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De latente homo die eruit ziet alsof hij net van de HBS af komt en nog thuis woont?
Ik ben blij dat het in NL nog niet zo ver is als in bijvoorbeeld de VS, daar kan een kandidaat een achterstand inlopen door zijn vrouw te tongen op tv.
quote:VATO GONZALEZ @vatogonzalez
OH MY GOD! Since ThePirateBay has been banned I've made almost 100.000.000 euro in Royalties! Now everybody is paying for music! #NOT #FAIL
Ik zei 't toch. Leer mij Tilles kennen jonge. Inburgering alles.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
RTL 4 nu kapi. dat filmpje van gister is inderdaad tilburg.
Als België er geen had, wat had Nederland dan met die gedoogconstructie? Die Belgen gaven tenminste toe dat ze geen regering haddenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vond dat België een vrij aardige succesformule had gevonden: Geen regering.
Wist niet dat de jostiband zijn naam veranderd heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Kensington.html
Dit album gaat echt scoren. Geloof me.
jullie nederlandse kant moet gewoon bij ons komen en dat fransen deel bij de Franse.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als België er geen had, wat had Nederland dan met die gedoogconstructie? Die Belgen gaven tenminste toe dat ze geen regering hadden
Niet bij mij iig, maar ze worden over het algemeen wel populairder ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
Nee man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wist niet dat de jostiband zijn naam veranderd heeft.
grapje, maar is wel kutmuziek
Cynisme is de bom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De inhoud maken ze toch nooit waar dus dat is ook totaal niet interessant.
Ik hoop het voor ze, ze proberen het al zooo lang.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |