wordt, mongoolquote:
Vorig jaar rond dit tijdstip behaalde we de 3e sterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven... wat is er zo mooi aan vandaag? Ik heb eigenlijk best wel een pesthumeur.
Hoe kom je eigk aan die ''ForumMongool''?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar rond dit tijdstip behaalde we de 3e ster
leuk voor je manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorig jaar rond dit tijdstip behaalde we de 3e ster
Omdat netsplitterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kom je eigk aan die ''ForumMongool''?
kloptquote:
Was vrijdag alquote:
Zie Steven's 'crewtitle'quote:
Wat is een crewtitle?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie Steven's 'crewtitle'
Als je er trouwens op klikt kom je in zijn FoBo terecht.
Tagquote:
eey smoofiequote:
Korfbal Kampioenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo. Wie heeft zin een potje schaak
groetjes Albanus
Begin je nou weer met dat ge-anus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo. Wie heeft zin een potje schaak
groetjes Albanus
Hij moet over 2 uurtjes naar bed, dat kan niet met een volle maagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo zo vroege dan boeler? Ik ben net klaar met m'n lunch.
Ik ga om 23:00 naar bedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet over 2 uurtjes naar bed, dat kan niet met een volle maag
Och verrek...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben stoer met mijn tag.
groetjes
Herten.quote:
Dat bedacht ik me net dus ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moet over 2 uurtjes naar bed, dat kan niet met een volle maag
Volgens mij heb ik wel eens hertenbiefstuk op. Was prima te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Herten.
Mijn overleden (stief) oma had zo'n landgoed in Zeeland, als ik daar vroeger in de zomervakantie ging slapen aten we altijd 1 of 2 keer per week hert. Kregen we dan van de boswachter die er weer een paar had neer gepopt oid. Wel gave beesten, s'ochtends als je wakker werd stonden ze wel eens op 1 meter voor me buiten het raam. Zodra je dan het raam open doet rende ze met zijn alle weg, zag er altijd wel gaaf uit.
Diablo samenspelen of?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Badboy misschien kan je met Ranja zijn vrouw samenspelen?
Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Fotoboek van User
Wie is GeertWeldus, Viszy, st0cki
Killer Jet kon het niet aan toe ik zei dat ze een lekker stukje was. Ik bedoelde het heel anders omdat er vliegen achter haar aan zatenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
Ajacied422 hossel jij al een beetje smaatjes of niet?
Raak je meteen verslaafd?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel besteld uit jeugdsentiment maar nog niet uitgepakt
Denk het niet. Kan me nooit lang op een spel concentreren. Gewoon nog geen zin gehad het te installeren.quote:
Nee, ga maar lekker hallucinerenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422, mag ik jouw peetvader worden?
Ik koop bijna niets meer meteen, eerst downen, is het goed dan koop ik het. Op battlefield 3, Skyrim, The witcher 2, Deus ex na. En WoW destijds, dat waren pre-orders.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Diablo III. Mwhah, weet niet of ik m ga halen. Wacht wel op reacties van vrienden die m gaan kopen.
Al is het wel ontiegelijk sad vind ik als je echt op zo'n game 's nachts gaat wachten
Liever Generals Zero Hourquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens ga Red Alert 2 (Yuri's revenge) kopen op marktplaats en breng het weer tot leven
Red Alert 1 speelde ik vroeger wel eens met mn broertje en broer. Vond t toen wel leuk, laatst een keer screenshot van gezien, wat een kutspel was het ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens ga Red Alert 2 (Yuri's revenge) kopen op marktplaats en breng het weer tot leven
Deze man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Red Alert 1 speelde ik vroeger wel eens met mn broertje en broer. Vond t toen wel leuk, laatst een keer screenshot van gezien, wat een kutspel was het ook
WoWquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik koop bijna niets meer meteen, eerst downen, is het goed dan koop ik het. Op battlefield 3, Skyrim, The witcher 2, Deus ex na. En WoW destijds, dat waren pre-orders..
Ik wacht op FM 13, 12 beetje zat nu na een paar seizoenen Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Echte bazen spelen Football Manager of http://www.brainbashers.com/10seconds.asp
Ra2 ziet er gewoon goed uit.. dat slechte 3d werk van tegenwoordig is niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Red Alert 1 speelde ik vroeger wel eens met mn broertje en broer. Vond t toen wel leuk, laatst een keer screenshot van gezien, wat een kutspel was het ook
Ben over 9 maanden al 16quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
fixed.
échte mannen vinden Red alert baas.
Wel een vaak kloppend vooroordeel. Of laat ik het zo stellen vieze nerds spelen of hebben sowieso WoW gespeeldquote:
Ik heb in 2016 nu dit als aanval:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik wacht op FM 13, 12 beetje zat nu na een paar seizoenen Feyenoord.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 nu dit als aanval:
Gaston Ramirez - Klaas-Jan Huntelaar - Wilfried Bony
Kevin Strootman - Christian Eriksen - Gökhan Inler
Nicolai Boilesen - Per Mertesacker - Ritchie de Laet - Gregory van der Wiel
Marc-André ter Stegen
Wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Wow en Ragnarok rotzooi nooit aangeraakt, maar ik speelde wel HOM&M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |