Neen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
In Rotterdam zijn de mooiste vrouwen van arabische/iraanse afkomst.
die krijg je niet want:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
In Rotterdam zijn de mooiste vrouwen van arabische/iraanse afkomst. Bij de meeste speelt het geloof niet meer zo'n grote rol in hun leven en dragen ze geen hoofddoek meer en heeft de vader geen baard. Maar elke keer als ik er met een op een date ga moet ik altijd bekennen dat ik geen moslim ben en dan nemen ze al snel afscheid![]()
Misschien toch maar eens bekeren
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Arabische meisjes vallen over het algemeen niet op blanke Nederlandse jongens.
Je kan beter een blank meisje zoeken in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vooral de Iraanse, vreselijke wijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef error_404 het volgende:
Joh, wees blij. In de praktijk zijn dat alleen maar high maintenance vrouwen. Veel te moeilijk, man...
Allochtoon-autochtoon verhouding is toch gewoon 50/50 in R'dam? Moet lukken hoor.quote:
Sowieso moeite doen voor vrouwenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat:
TS
Bekeren voor wijven![]()
Bekeren tot de islam voor wijven![]()
![]()
![]()
![]()
Zo een zolderkamerfokker die niet bekend is met de huidige generatie Arabische-Iraanse-Turkse meisjesquote:
Dat is een vooroodeel van mannen met een kleine pik die nooit een Arabische vrouw hebben gekend of gehad.quote:
Klopt. Ze hebben geen haar op de tong, wel op de tanden.quote:
Hoezo kun je ze niet krijgen. Pakken mag je ze hoor....geven ze niets om. Gewoon bontkraagje aan, beetje met accent praten en dan mag je ze zo batsen, 'ies koeltoer'.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
In Rotterdam zijn de mooiste vrouwen van arabische/iraanse afkomst. Bij de meeste speelt het geloof niet meer zo'n grote rol in hun leven en dragen ze geen hoofddoek meer en heeft de vader geen baard. Maar elke keer als ik er met een op een date ga moet ik altijd bekennen dat ik geen moslim ben en dan nemen ze al snel afscheid![]()
Misschien toch maar eens bekeren
Ze willen een blonde prins die zich vervolgens bekeert tot de Islamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef Netsplitter het volgende:
TS niet blond zeker.
http://www.joop.nl/opinie(...)_zoekt_blonde_prins/
Een epileer-setje verandert alleen het fenotype. Van nature hebben ze meer beharing dan een Iers schaap.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo een zolderkamerfokker die niet bekend is met de huidige generatie Arabische-Iraanse-Turkse meisjes
Bron?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een epileer-setje verandert alleen het fenotype. Van nature hebben ze meer beharing dan een Iers schaap.
Aanname.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze willen een blonde prins die zich vervolgens bekeert tot de Islam
Ik heb totaal geen probleem met het genieten van een verzorgd fenotype, jij wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een epileer-setje verandert alleen het fenotype. Van nature hebben ze meer beharing dan een Iers schaap.
Veel laten zich hun benen wel waxen/laseren hoor, het stikt van die tenten in wijken met moslimsquote:
Je bent geen vrouw, anders was je nu doodgepm'dquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben dan wel van Arabische afkomst.
Maar niet Islamitisch.
![]()
Ik ben een germaan. Wij selecteren onze partner niet op basis van het fenotype maar op het genotype. Je hebt namelijk ook vrouwen die van nature geen snor hebben. Die zijn alleen in het Zuiden schaarser dan een kameel met vier bulten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen probleem met het genieten van een verzorgd fenotype, jij wel?
Ja, denk het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, anders was je nu doodgepm'd
En toch kunnen vele van jou Germaanse broeders het niet laten om de Germaanse meisjes te laten liggen voor een verzorgd Oosters fenotype.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een germaan. Wij selecteren onze partner niet op basis van het fenotype maar op het genotype. Je hebt namelijk ook vrouwen die van nature geen snor hebben. Die zijn alleen in het Zuiden schaarser dan een kameel met vier bulten.
De foto's die ik wil posten mogen niet in ONZ geplaatst worden. Wijziging van beleid, iets met reclame heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef valek het volgende:
En helemaal geen pics van lekkere iraanse/arabische vrouwen hier?
Waaaaauuuuwwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een germaan. Wij selecteren onze partner niet op basis van het fenotype maar op het genotype. Je hebt namelijk ook vrouwen die van nature geen snor hebben. Die zijn alleen in het Zuiden schaarser dan een kameel met vier bulten.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze willen een blonde prins die zich vervolgens bekeert tot de Islam
Daar hadden wij decennia geleden een prima oplossing voor die reeds verboden is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch kunnen vele van jou Germaanse broeders het niet laten om de Germaanse meisjes te laten liggen voor een verzorgd Oosters fenotype.
Wat overigens geheel wederzijds was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hadden wij decennia geleden een prima oplossing voor die reeds verboden is.
Ik vind Griekse vrouwen meestal óf superknap of behoorlijk lelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen probleem.
Maarja ik ben niet blond.
Griekse vrouwen zijn trouwens ook prima.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een onbesneden vagina is voor hoeren!
Zometeen ga je nog zeggen dat borsten ook nog besneden moet wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een onbesneden vagina is voor hoeren!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog zeggen dat borsten ook nog besneden moet worden
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
indd, de donkere medemens pakt gewoon wat hij pakken kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
Die blonde kaaskoppen. Je snapt er niks van. Raar volk. Het ene moment geven ze de voorkeur aan een gewillige blondine en de andere keer willen ze een stukje proeven van de 'hard to get' Arabische vrouwen.
Dat gezeur over haarkleur steedsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
Die blonde kaaskoppen. Je snapt er niks van. Raar volk. Het ene moment geven ze de voorkeur aan een gewillige blondine en de andere keer willen ze een stukje proeven van de 'hard to get' Arabische vrouwen.
Het lijkt wel zo inderdaad, alsof het alleen maar het een of het ander is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Griekse vrouwen meestal óf superknap of behoorlijk lelijk.
Gewoon mijn naam Reginaldo-Kevin-Davey als tatoeage op haar uiers is het minste!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je date met koeien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon mijn naam Reginaldo-Kevin-Davey als tatoeage op haar uiers is het minste!
Sowieso. Blondines zijn meestal wel wat makkelijker te krijgen. Een Arabische meid is toch een stuk lastiger. Je moet eerst de familie leren kennen, ze moet je gaan vertrouwen en daarna mag je haar heel misschien aanraken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat gezeur over haarkleur steedsMooie vrouw = mooie vrouw
Vanwege die neus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
TS waarom ga jij niet voor Turkse vrouwen?
Wat heeft het formaat van mijn joekel te maken met de hoeveelheid haar van een Arabische vrouw?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is een vooroodeel van mannen met een kleine pik die nooit een Arabische vrouw hebben gekend of gehad.
Wat heeft dat mee te maken, gewoon weg laseren toch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Weka het volgende:
Doen alsof Arabische vrouwen niet meer haargroei hebben dan Nederlandse schoonheden
Een Audi is genoeg johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso. Blondines zijn meestal wel wat makkelijker te krijgen. Een Arabische meid is toch een stuk lastiger. Je moet eerst de familie leren kennen, ze moeten je gaan vertrouwen en daarna mag je haar heel misschien aanraken.
Ondanks dat het niet van Allah schijnt te mogen drinken de kleine arabiertjes vaak een alcoholische versnapering bij de slechte kwaliteit hasj die afkomstig is uit het moederland. Frappant op zijn minst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat moeten vrouwen nou eigenlijk nog met tepels? dat zet ze alleen maar aan tot hoerig gedrag! hup verwijderen, kinderen drinken toch uit de fles!
Ben maar een arme student hé. Gelukkig heb ik mijn afkomst mee. Dan weet je al veel van de cultuur en gebruiken af.quote:
Sterker nog, blonde vrouwen hebben de meeste haargroei van alle vrouwen. Die haren zie je alleen niet, omdat het blonde haren zijn op een lichte huid. Zou je die haren donker verven, dan zou je wat meemaken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Weka het volgende:
Doen alsof Arabische vrouwen niet meer haargroei hebben dan Nederlandse schoonheden
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sterker nog, blonde vrouwen hebben de meeste haargroei van alle vrouwen. Die haren zie je alleen niet, omdat het blonde haren zijn op een lichte huid. Zou je die haren donker verven, dan zou je wat meemaken.
Jij was toch Armeens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ik een Ottomaan. KOM DAN JONGUH! [ afbeelding ].
Gewoon een waggie huren van je neef Mohammed, en hup je mag hem zomaar in haar poepert duwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben maar een arme student hé. Gelukkig heb ik mijn afkomst mee. Dan weet je al veel van de cultuur en gebruiken af.
Ten eerste: waarom zal je dat donker verven?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sterker nog, blonde vrouwen hebben de meeste haargroei van alle vrouwen. Die haren zie je alleen niet, omdat het blonde haren zijn op een lichte huid. Zou je die haren donker verven, dan zou je wat meemaken.
En andersom! Een besneden penis in een Arische vagina.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch kunnen vele van jou Germaanse broeders het niet laten om de Germaanse meisjes te laten liggen voor een verzorgd Oosters fenotype.
Er om smeken en dan ben jij de loverboy.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
En andersom! Een besneden penis in een Arische vagina..
Dat is niet waar. Bron?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ten eerste: waarom zal je dat donker verven?
Ten tweede: niet waar, Arabische vrouwen, vooral Turken en Marokkanen hebben heel veel haargroei
Donker verven om te zien hoeveel haargroei ze hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ten eerste: waarom zal je dat donker verven?
Ten tweede: niet waar, Arabische vrouwen, vooral Turken en Marokkanen hebben heel veel haargroei
Lekker belangrijk, als je ze niet ziet dan boeit het niet he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
anaalseks is dikwijls een optie, maar verwacht niet meer dan dat.
Jij kent weinig vrouwen uit India he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bron?
Blonde vrouwen hebben de meeste haargroei hoor, op hun hoofd, en ook op hun lichaam. Is ook logisch want blondines komen van oorsprong uit koudere streken waar meer haar nodig was/een functie had. Evolutionaire functie dus.
Dat zijn de lelijkste vrouwen van de wereld, uitzondering daargelatenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij kent weinig vrouwen uit India he?
Ja tochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Donker verven om te zien hoeveel haargroei ze hebben.
Ik heb het ergens gelezen, weet niet meer waar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bron?
Blonde vrouwen hebben de meeste haargroei hoor, op hun hoofd, en ook op hun lichaam. Is ook logisch want blondines komen van oorsprong uit koudere streken waar meer haar nodig was/een functie had. Evolutionaire functie dus.
Ja, dat klopt zo staan de andere apensoorten uit Afrika ook bekend om hun naakte huid. Die hebben ze omdat dat evolutionair gezien geen nut meer had om een vacht te hebben. Bijvoorbeeld de gorilla en zulks.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bron?
Zitten best mooie vrouwen tussen hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zijn de lelijkste vrouwen van de wereld, uitzondering daargelaten
ik ken een boel hindoestaanse vrouwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij kent weinig vrouwen uit India he?
Het zijn geen blonde chickies die je binnen een avond kunt wippen. Gaat toch meer tijd en energie in zitten. Zelfs auto's hebben bijna geen effect op deze dames. Jij hebt duidelijk geen ervaring. Met je 'waggie' en denigrerend taalgebruik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon een waggie huren van je neef Mohammed, en hup je mag hem zomaar in haar poepert duwen.
Ies koeltoer.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch![]()
[..]
Ik heb het ergens gelezen, weet niet meer waar.
Arabische vrouwen, dan blonde vrouwen, en negers en aziaten zijn het minst behaard.
quote:It is a lingering genetic trait. Causasians from Europe and America were "designed" to live in cold climates and thus have more hair for warmth, just as they have light skin to allow more Vitamin D absorption from the meager sunlight in the Northern lattitudes.
Wat wil je hiermee zeggen? Waarom begin je een verhaal over apen, terwijl we het nu over mensen hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat klopt zo staan de andere apensoorten uit Afrika ook bekend om hun naakte huid. Die hebben ze omdat dat evolutionair gezien geen nut meer had om een vacht te hebben. Bijvoorbeeld de gorilla en zulks.
O wacht, dit klopt niet, want apen uit Afrika hebben een lekker vachtje.
En toch prefereert de gemiddelde Marokkaanse vrouw een dikke wagen en beurs!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ben maar een arme student hé. Gelukkig heb ik mijn afkomst mee. Dan weet je al veel van de cultuur en gebruiken af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mens staat geheel los van de apen volgens de christenen en de moslims. Niet volgens de rest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Waarom begin je een verhaal over apen, terwijl we het nu over mensen hebben?
Nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mens staat geheel los van de apen volgens de christenen en de moslims. Niet volgens de rest.
Pics voor full body inspection.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar, maar
Laat maar, ben blij dat ik in ieder geval niet behaard ben, dat scheelt
Arabische vrouwen zitten op de genetische ladder tussen blanken, aziaten en negers in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch![]()
[..]
Ik heb het ergens gelezen, weet niet meer waar.
Arabische vrouwen, dan blonde vrouwen, en negers en aziaten zijn het minst behaard.
En harig dat ze zijn! Die armenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik ken een boel hindoestaanse vrouwen.
Integendeel, als geboren Amsterdammer heb ik het zien gebeuren, heb vrienden die alleen op hoofddoeken jagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het zijn geen blonde chickies die je binnen een avond kunt wippen. Gaat toch meer tijd en energie in zitten. Zelfs auto's hebben bijna geen effect op deze dames. Jij hebt duidelijk geen ervaring. Met je 'waggie' en denigrerend taalgebruik.
Maar die komen uit Suriname?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik ken een boel hindoestaanse vrouwen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En toch prefereert de gemiddelde Marokkaanse vrouw een dikke wagen en beurs!
Mooi meegenomen. Vooral de dikke beurs is een dikke plus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu even concreet en helder.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mens staat geheel los van de apen volgens de christenen en de moslims. Niet volgens de rest.
Je die haren op mn arm houden me echt warmquote:
Onzin. Raar vooroordeel. Meestal zijn het mannen die het bij één hindoestaanse vrouw gezien hebben en zich er bij iedere hindoestaanse vrouw op focussen. En dan maar concluderen dat ze inderdaad allemaal behaard zijn. Selfullfulling prophecy and selectieve bias.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En harig dat ze zijn! Die armen
Ah oke, maar per vrouw verschilt het weer, dus jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Arabische vrouwen zitten op de genetische ladder tussen blanken, aziaten en negers in.
Blonde vrouwen hebben het meeste haar hoor, alleen zie je dit haar niet omdat het lichter is zoals hun huidskleur. Dat aziaten en negers het minst behaard zijn dat klopt.
Jouw subjectieve voorkeuren zeggen vrij weinig over geografische genetische eigenschappen he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je die haren op mn arm houden me echt warm
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, moeilijk te ontkennen in jouw geval als een vrouw zo een zoon heeft opgevoed.
Zoals het altijd al de bedoeling wasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Zelfs Arabieren krijgen geen vrouw, die kopen gewoon de dochter van hun oom
Zijn eskimo's geen aziaten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Arabische vrouwen zitten op de genetische ladder tussen blanken, aziaten en negers in.
Blonde vrouwen hebben het meeste haar hoor, alleen zie je dit haar niet omdat het lichter is zoals hun huidskleur. Dat aziaten en negers het minst behaard zijn dat klopt.
Liever de duivel die je kentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals het altijd al de bedoeling was
Niet allemaal, sommige kopen het van een vreemde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Zelfs Arabieren krijgen geen vrouw, die kopen gewoon de dochter van hun oom
Je kan het ook zien dat blanken tegenwoordig het verste van de overige apensoorten staan qua genetische structuur dan de overige volkeren. Een blanke huid, lichter beharing qua kleur doch eentje die de warmte beter vasthoud en meer vitamine D kunnen aanmaken met minder licht en daarnaast in staat zijn om lactose te kunnen verteren i.t.t. de meeste aziaten, arabieren en andere apensoorten zegt toch iets.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Impossible, allemaal incest, hoe dan ook ben je gelinkt aan elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet allemaal, sommige kopen het van een vreemde.
Het Connexxion busje dat mijn acht gehandicapte kindertjes in de morgen komt ophalen neem ik dan maar voor liefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan een kafir vrouw die de buurman verwend?
Geografische genetische eigenschappen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw subjectieve voorkeuren zeggen vrij weinig over geografische genetische eigenschappen he?
8 maar? Loser.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het Connexxion busje dat mijn acht gehandicapte kindertjes in de morgen komt ophalen neem ik dan maar voor lief
Mensen zijn gelijkwaardig, niet gelijk, hetzelfde met rassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geografische genetische eigenschappen?
Ok nu wil ik je nooit meer horen over dat alle mensen gelijk zijn en er geen rassen bestaan
Ten tweede: waarom is dit relevant voor dit topic? Dit is toch geen white-supremacy topic?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan het ook zien dat blanken tegenwoordig het verste van de overige apensoorten staan qua genetische structuur dan de overige volkeren. Een blanke huid, lichter beharing qua kleur doch eentje die de warmte beter vasthoud en meer vitamine D kunnen aanmaken met minder licht en daarnaast in staat zijn om lactose te kunnen verteren i.t.t. de meeste aziaten, arabieren en andere apensoorten zegt toch iets.
Dat klopt niet. Eskimo is een verzamel term voor een aantal volkeren dat een zelfde soort levensstijl bezit. Zij bezitten echter niet dezelfde etnische achtergrond.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Eskimo's behoren tot het mongolide ras.
Fout. Ze zeggen het zelf gewoon! http://www.answerbag.com/q_view/387614quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Onzin. Raar vooroordeel. Meestal zijn het mannen die het bij één hindoestaanse vrouw gezien hebben en zich er bij iedere hindoestaanse vrouw op focussen. En dan maar concluderen dat ze inderdaad allemaal behaard zijn. Selfullfulling prophecy and selectieve bias.
Net als dat Zweden niet allemaal blank zijn, maar voor het grootste deel en van orgine wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Eskimo is een verzamel term voor een aantal volkeren dat een zelfde soort levensstijl bezit. Zij bezitten echter niet dezelfde etnische achtergrond.
Ik dacht al, zou schandelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De andere 7 zijn wel goed gelukt dus die fietsen naar school
Inshallah!
http://www.woorden.org/woord/mongolide%20rasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Eskimo's behoren tot het mongolide ras.
Ja precies: "mon - go` li - de rasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:20 schreef Loppe het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/mongolide%20ras
de mensheidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Weka het volgende:
Mensen die niet in Nederland wonenMensen die niet oorspronkelijk uit Nederland komen
Racisme
Hitler
![]()
PARADOX ALLES
Dus eigl klopt jouw theorie niet over blanken die het meest behaard zijn omdat ze noordelijk wonen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja precies: "mon - go` li - de ras
het -woord
mensenras waartoe o.a. behoren de Chinezen, Japanners, Eskimo`s en indianen, met als een der kenmerken de mongolenplooi"
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:21 schreef Weka het volgende:
Mensen die niet in Nederland wonenMensen die niet oorspronkelijk uit Nederland komen
Racisme
Hitler
![]()
PARADOX ALLES
ja, die klopt iddquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef Loppe het volgende:
[..]
Dus eigl klopt jouw theorie over blanken die het meest behaard zijn omdat ze noordelijk wonen?
Ik vind het vrij beledigend dat je zegt dat moslima's het anaal doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ze ontvangen allemaal in hun kontjes hoor. Gewoon zeggen dat je er helemaal wild van wordt bij de gedachte dat je het kontje van een moslima snoeihard uitrekt.
Ga fappen. Je zit overduidelijk in een botergeile fase op het moment.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:23 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ze ontvangen allemaal in hun kontjes hoor. Gewoon zeggen dat je er helemaal wild van wordt bij de gedachte dat je het kontje van een moslima snoeihard uitrekt.
Is wel zo. Vagina moet bloeden tijdens de huwelijksnacht he.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het vrij beledigend dat je zegt dat moslima's het anaal doen.
Anale seks is vies. Wist je dat mensen die veel anale seks hebben eerder incontinent worden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Recent onderzoek heeft al lang bewezen dat de volkeren verschillende etnische achtergronden hebben. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ajpa.20313/abstract et cetera.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Net als dat Zweden niet allemaal blank zijn, maar voor het grootste deel en van orgine wel.
Eskimos are racially distinct from American Indians, and are not, as previously believed, merely “Indians transformed.” In fact, the Eskimos are most closely related to the Mongolian peoples of eastern Asia. Eskimos consider themselves to be “Inuit” (The People). The Eskimo-Aleut languages are unrelated to any American Indian language groups.
Man, vrouw of beiden?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Anale seks is vies. Wist je dat mensen die veel anale seks hebben eerder incontinent worden?
Anale seks is bij voorkeur niet echt smakelijk en eerder vies.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar ff serieus, dat rimmen lijkt me ook vies. Gewoon het poepgat van iemand anders likken. Zouden moslima's dat ook doen?
Daarom zijn murken zo gek op messen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Is wel zo. Vagina moet bloeden tijdens de huwelijksnacht he.
gadverdamme chimeids die dat doen zijn echt smeerlappen schop ze zo deur uit wegwezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar ff serieus, dat rimmen lijkt me ook vies. Gewoon het poepgat van iemand anders likken. Zouden moslima's dat ook doen?
Tuuuurljk hebben de volkeren verschillende etnische achtergronden. Nederlanders hebben ook verschillende etnische achtergronden. Ken jij een land waarin 100% van de bevolking 100% blank of aziatisch of negroide is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Recent onderzoek heeft al lang bewezen dat de volkeren verschillende etnische achtergronden hebben. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/ajpa.20313/abstract et cetera.
Goed zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Anale seks is bij voorkeur niet echt smakelijk en eerder vies.
praat is normaal, waarom praat je uberhaupt over die smerige dingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Rimmen klinkt zo mooi maar het is gewoon poepgat likken.
Zegt de hoerenloper.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
praat is normaal, waarom praat je uberhaupt over die smerige dingen
Denken dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga fappen. Je zit overduidelijk in een botergeile fase op het moment.
Anale seks = poepgatseks. Ik was niet degene die erover begon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
praat is normaal, waarom praat je uberhaupt over die smerige dingen
Mensen die dat claimen hebben last van waanideeën.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Denken dat dat niet zo is
[..]
Ja.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die dat claimen hebben last van waanideeën.
Smerig = relatief.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat hierboven beschreven word maat..
Wacht maar tot jij een keer die ene gek tegenkomt die je helemaal gaat aflebberen. Je gaat kankerhard soppen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Rimmen klinkt zo mooi maar het is gewoon poepgat likken.
Watje, wat doe jij eigenlijk in dit topic. Stiekem nagel jij ook gewoon marokkaanse smatjes in hun poepgat.quote:
Ja, op vele kleine eilanden bestaat het geval dat de genenpool vrij beperkt is, dermate beperkt dat er sprake is van het founder-effect.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Tuuuurljk hebben de volkeren verschillende etnische achtergronden. Nederlanders hebben ook verschillende etnische achtergronden. Ken jij een land waarin 100% van de bevolking 100% blank of aziatisch of negroide is?
Ik heb nog nooit een marokkaanse vriendin gehad, en nee ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Watje, wat doe jij eigenlijk in dit topic. Stiekem nagel jij ook gewoon marokkaanse smatjes in hun poepgat.
Dat is dan wel weer typerend voor arabieren, dat ze allemaal homofoob zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een marokkaanse vriendin gehad, en nee ik ben geen homo.
Zeg Jekanjehoofdaanlaten, Arabische vrouwen niet kunnen krijgen omdat ik geen moslim benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Watje, wat doe jij eigenlijk in dit topic. Stiekem nagel jij ook gewoon marokkaanse smatjes in hun poepgat.
Verwijs je nou naar mijn UI, zijnde Arabische vrouw of het posten in dit topic mbt de TT?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef Weka het volgende:
[..]
Ik zie de hele tijd jouw UI in dit topic, heb jij een soort obsessie met Arabische vrouwen?
Ik snap het ook niet. Ik zie niet in wat wijlen M.J te maken heeft met een discussie over Arabische vrouwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwijs je nou naar mijn uit, zijnde Arabische vrouw of het posten in dit topic mbt de TT?
Terwijl ze in hun eigen land gewoon hand in hand op straat lopen en zwaardvechten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer typerend voor arabieren, dat ze allemaal homofoob zijn
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik zie niet in wat wijlen M.J te maken heeft met een discussie over Arabische vrouwen.
Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer typerend voor arabieren, dat ze allemaal homofoob zijn
Dat is standaard onderdanig gedrag van de Arabische vrouw jegens de superieure Turkse man, dat kan je terugvoeren naar het weldadige Turkse rijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:33 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik weet trouwens van een vriendin dat een vriendin van haar het sterretje van haar man moest likkenZe vond het raar maar ze deed het toch
Het was een Marokkaanse vrouw met een Turkse man
quote:
Ik scrollde door een paar pagina's en zag daarom steeds je UI. Het is dus een combinatie van je UI en je posts in dit topic. Ik heb niet al je posts gelezen maar ik zag wel dat je verschrikkelijk aanwezig bent. Tot zover mijn clarificatie, ik hoop dat het nu duidelijk is zodat we samen tot een oplossing zijn gekomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verwijs je nou naar mijn UI, zijnde Arabische vrouw of het posten in dit topic mbt de TT?
Ik gooi het niet open en ik zet er een waarschuwing bij.quote:
Ben geen stereotype moslima sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wats jou ping![]()
27B9CBC5 als je durft voeg maar toe
Ik schrok me de tering.quote:
Ik heb hem gemeld lekker voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik gooi het niet open. En ik zet er een waarschuwing bij.
Ook dan, serieus beter haal je weg, mag niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik gooi het niet open en ik zet er een waarschuwing bij.
Ik zoek een Arabier, hoi Klinkerbotsing.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:43 schreef Weka het volgende:
[..]
Ik scrollde door een paar pagina's en zag daarom steeds je UI. Het is dus een combinatie van je UI en je posts in dit topic. Ik heb niet al je posts gelezen maar ik zag wel dat je verschrikkelijk aanwezig bent. Tot zover mijn clarificatie, ik hoop dat het nu duidelijk is zodat we samen tot een oplossing zijn gekomen.
Groetjes mij en de familie.
Wat dan?quote:
grappemaker, dat is heel iets anders dan wat homos doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tegen elke vorm van homoseksualiteit, maar ondertussen knuffelen de mannelijke Arabieren elkaar allemaal. En weigeren om een vrouw de hand te schudden. Dat rijmt net zo goed als een vers van de gemiddelde Marokkaanse rap(p)er te Nederland.
Te confronterend?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben geen stereotype moslima sorry.
[..]
Ik schrok me de tering.
O, dan is het ineens cultuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
grappemaker, dat is heel iets anders dan wat homos doendat heeft met cultuur te maken en niet met homoseksulaiteit
![]()
Wat ben jij dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gülmez kan niet eens Turks typen. Volgens mij ben jij echt zwaar een kiro
Ja die puntjes kan je niet eens erin zetten als je je aanmeld op fok!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gülmez kan niet eens Turks typen. Volgens mij ben jij echt zwaar een kiro
Nederlander.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja die puntjes kan je niet eens erin zetten als je je aanmeld op fok!
Staat in mn profiel. Maar ik ben in een vriendelijke bui vandaag, ik ben 20.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?gewoon uit intresse.
Ja, maar het 3 maal zoenen van het andere geslacht heeft toch een andere lading dan doen hartstikke homofoob gedrag goedkeuren en ondertussen elkaar als man staan te knuffelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja net zoals jullie 3 zoenen geven bij een vrouw.
Echt hequote:
Succesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Arabische meisjes vallen over het algemeen niet op blanke Nederlandse jongens.
quote:
Je laten nemen door mannen als man, daar had god wel een goed punt hoor, niet alles dus,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:52 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Echt heAlles doen wat god verboden heeft
Kut..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je laten nemen door mannen als man, daar had god wel een goed punt hoor, niet alles dus,
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind Arabische mannen helemaal niet aantrekkelijk ofzo.Nooit gevonden ook.
quote:
Als je mij tegenkomt veranderd jou standpuntquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind Arabische mannen helemaal niet aantrekkelijk ofzo.Nooit gevonden ook.
Ik denk dat het nu door die 'jou' onveranderlijk is geworden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je mij tegenkomt veranderd jou standpunt
Als Turk niet weten dat je geen Arabier bent..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Je moeders blubberkut. Doeiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Alborz het volgende:
Ik hoop niet dat dit een reeks gaat worden. Wat een bedroevende niveau.
er stond toch geen arabier ofwelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:59 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Als Turk niet weten dat je geen Arabier bent..
Daar horen toch twee kijkgaatjes in? Hoe kan ze anders zien waar ze loopt?quote:
Wat heb jij lelijke voeten. Doe gewoon sneakers aan of dichte hakken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Ziba het volgende:
Trigger, ik wil dat je normaal doet.
Groeten van jouw vriendin.
Wel.quote:
tegen jou heb ik maar een ding te zeggen:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Ziba het volgende:
Trigger, ik wil dat je normaal doet.
Groeten van jouw vriendin.
Opzettelijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Alborz het volgende:
Ik hoop niet dat dit een reeks gaat worden. Wat een bedroevende niveau.
Jij hebt mijn voeten helemaal nooit gezien, imbeciel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat heb jij lelijke voeten. Doe gewoon sneakers aan of dichte hakken.
Nope, hij kan niet zo heel goed Nederlands typen.quote:
Niet weten hoe hemels Ziba er uit ziet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat heb jij lelijke voeten. Doe gewoon sneakers aan of dichte hakken.
Ik denk het niet,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Check dat fototje in je fobo. Lekker vol aderen enz. Vrouwenvoetjes moeten gaaf zijn zonder mannelijke trekjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij hebt mijn voeten helemaal nooit gezien, imbeciel.
Template voor copy + paste:quote:
Dat petje, die blackberry..quote:
Misschien is het wel een man die die hakken aan heeft? Ik weet het niet. Maakt mij niks uit. Ik vind het mooie hakken en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Check dat fototje in je fobo. Lekker vol aderen enz. Vrouwenvoetjes moeten gaaf zijn zonder mannelijke trekjes.
Wtf, die man lijkt op een schildpad als je goed bekijkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tegen jou heb ik maar een ding te zeggen:
Oh ok dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien is het wel een man die die hakken aan heeft? Ik weet het niet. Maakt mij niks uit. Ik vind het mooie hakken en daar gaat het om.
Bang zijn voor Arabierenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik moet geen Arabische vrouwen hebben.
Je krijgt sowieso ruzie met d'r familie als je de relatie afbreekt
doe maar een Asian
Het ging mij om de teksten als boodschap naar jou toe, sowieso wat kijk jij zo naar andere mannen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef Ziba het volgende:
Wtf, die man lijkt op een schildpad als je goed bekijkt.
Omdat je bang bent voor confrontatie met haar famquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bang zijn te maken?![]()
![]()
Ik spoelde door, ik zag 'come dance with me', een schildpad en een standaard neppe vrouw en heb weggeklikt. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ging mij om de teksten als boodschap naar jou toe, sowieso wat kijk jij zo naar andere mannen?
Niet bang ik heb er gewoon geen zin in, die mensen zijn meestal niet redelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor confrontatie met haar fam
Schiet ze gewoon neer man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Niet bang ik heb er gewoon geen zin in, die mensen zijn meestal niet redelijk
Stuur voortaan wel mp3 of liefdespms dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik spoelde door, ik zag 'come dance with me', een schildpad en een standaard neppe vrouw en heb weggeklikt. Gewoon nee.
Ben geen racist maar weet dat het in vele gevallen het nationalistische eergevoel dan naar boven komtquote:
'Echt hoor, hier is mijn penis, zie je?'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht daarom ben ik dus besneden zodat ik Joodse en islamitische chickies kan wijsmaken dat ik zelf ook joods/islamitisch ben.
Kan niet! Niemand kan mij pm's sturen hahahahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stuur voortaan wel mp3 of liefdespms dan.
Ik wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kan niet! Niemand kan mij pm's sturen hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |