Neen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
In Rotterdam zijn de mooiste vrouwen van arabische/iraanse afkomst.
die krijg je niet want:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
In Rotterdam zijn de mooiste vrouwen van arabische/iraanse afkomst. Bij de meeste speelt het geloof niet meer zo'n grote rol in hun leven en dragen ze geen hoofddoek meer en heeft de vader geen baard. Maar elke keer als ik er met een op een date ga moet ik altijd bekennen dat ik geen moslim ben en dan nemen ze al snel afscheid![]()
Misschien toch maar eens bekeren
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Arabische meisjes vallen over het algemeen niet op blanke Nederlandse jongens.
Je kan beter een blank meisje zoeken in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Je kan beter een blank meisje zoeken in Rotterdam.
Vooral de Iraanse, vreselijke wijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef error_404 het volgende:
Joh, wees blij. In de praktijk zijn dat alleen maar high maintenance vrouwen. Veel te moeilijk, man...
Allochtoon-autochtoon verhouding is toch gewoon 50/50 in R'dam? Moet lukken hoor.quote:
Sowieso moeite doen voor vrouwenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat:
TS
Bekeren voor wijven![]()
Bekeren tot de islam voor wijven![]()
![]()
![]()
![]()
Zo een zolderkamerfokker die niet bekend is met de huidige generatie Arabische-Iraanse-Turkse meisjesquote:
Dat is een vooroodeel van mannen met een kleine pik die nooit een Arabische vrouw hebben gekend of gehad.quote:
Klopt. Ze hebben geen haar op de tong, wel op de tanden.quote:
Hoezo kun je ze niet krijgen. Pakken mag je ze hoor....geven ze niets om. Gewoon bontkraagje aan, beetje met accent praten en dan mag je ze zo batsen, 'ies koeltoer'.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
In Rotterdam zijn de mooiste vrouwen van arabische/iraanse afkomst. Bij de meeste speelt het geloof niet meer zo'n grote rol in hun leven en dragen ze geen hoofddoek meer en heeft de vader geen baard. Maar elke keer als ik er met een op een date ga moet ik altijd bekennen dat ik geen moslim ben en dan nemen ze al snel afscheid![]()
Misschien toch maar eens bekeren
Ze willen een blonde prins die zich vervolgens bekeert tot de Islamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef Netsplitter het volgende:
TS niet blond zeker.
http://www.joop.nl/opinie(...)_zoekt_blonde_prins/
Een epileer-setje verandert alleen het fenotype. Van nature hebben ze meer beharing dan een Iers schaap.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo een zolderkamerfokker die niet bekend is met de huidige generatie Arabische-Iraanse-Turkse meisjes
Bron?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een epileer-setje verandert alleen het fenotype. Van nature hebben ze meer beharing dan een Iers schaap.
Aanname.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze willen een blonde prins die zich vervolgens bekeert tot de Islam
Ik heb totaal geen probleem met het genieten van een verzorgd fenotype, jij wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een epileer-setje verandert alleen het fenotype. Van nature hebben ze meer beharing dan een Iers schaap.
Veel laten zich hun benen wel waxen/laseren hoor, het stikt van die tenten in wijken met moslimsquote:
Je bent geen vrouw, anders was je nu doodgepm'dquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben dan wel van Arabische afkomst.
Maar niet Islamitisch.
![]()
Ik ben een germaan. Wij selecteren onze partner niet op basis van het fenotype maar op het genotype. Je hebt namelijk ook vrouwen die van nature geen snor hebben. Die zijn alleen in het Zuiden schaarser dan een kameel met vier bulten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen probleem met het genieten van een verzorgd fenotype, jij wel?
Ja, denk het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je bent geen vrouw, anders was je nu doodgepm'd
En toch kunnen vele van jou Germaanse broeders het niet laten om de Germaanse meisjes te laten liggen voor een verzorgd Oosters fenotype.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een germaan. Wij selecteren onze partner niet op basis van het fenotype maar op het genotype. Je hebt namelijk ook vrouwen die van nature geen snor hebben. Die zijn alleen in het Zuiden schaarser dan een kameel met vier bulten.
De foto's die ik wil posten mogen niet in ONZ geplaatst worden. Wijziging van beleid, iets met reclame heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:44 schreef valek het volgende:
En helemaal geen pics van lekkere iraanse/arabische vrouwen hier?
Waaaaauuuuwwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een germaan. Wij selecteren onze partner niet op basis van het fenotype maar op het genotype. Je hebt namelijk ook vrouwen die van nature geen snor hebben. Die zijn alleen in het Zuiden schaarser dan een kameel met vier bulten.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze willen een blonde prins die zich vervolgens bekeert tot de Islam
Daar hadden wij decennia geleden een prima oplossing voor die reeds verboden is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En toch kunnen vele van jou Germaanse broeders het niet laten om de Germaanse meisjes te laten liggen voor een verzorgd Oosters fenotype.
Wat overigens geheel wederzijds was.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hadden wij decennia geleden een prima oplossing voor die reeds verboden is.
Ik vind Griekse vrouwen meestal óf superknap of behoorlijk lelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen probleem.
Maarja ik ben niet blond.
Griekse vrouwen zijn trouwens ook prima.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een onbesneden vagina is voor hoeren!
Zometeen ga je nog zeggen dat borsten ook nog besneden moet wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een onbesneden vagina is voor hoeren!
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog zeggen dat borsten ook nog besneden moet worden
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
indd, de donkere medemens pakt gewoon wat hij pakken kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
Die blonde kaaskoppen. Je snapt er niks van. Raar volk. Het ene moment geven ze de voorkeur aan een gewillige blondine en de andere keer willen ze een stukje proeven van de 'hard to get' Arabische vrouwen.
Dat gezeur over haarkleur steedsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
Die blonde kaaskoppen. Je snapt er niks van. Raar volk. Het ene moment geven ze de voorkeur aan een gewillige blondine en de andere keer willen ze een stukje proeven van de 'hard to get' Arabische vrouwen.
Het lijkt wel zo inderdaad, alsof het alleen maar het een of het ander is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Griekse vrouwen meestal óf superknap of behoorlijk lelijk.
Gewoon mijn naam Reginaldo-Kevin-Davey als tatoeage op haar uiers is het minste!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je date met koeien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon mijn naam Reginaldo-Kevin-Davey als tatoeage op haar uiers is het minste!
Sowieso. Blondines zijn meestal wel wat makkelijker te krijgen. Een Arabische meid is toch een stuk lastiger. Je moet eerst de familie leren kennen, ze moet je gaan vertrouwen en daarna mag je haar heel misschien aanraken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat gezeur over haarkleur steedsMooie vrouw = mooie vrouw
Vanwege die neus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
TS waarom ga jij niet voor Turkse vrouwen?
Wat heeft het formaat van mijn joekel te maken met de hoeveelheid haar van een Arabische vrouw?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is een vooroodeel van mannen met een kleine pik die nooit een Arabische vrouw hebben gekend of gehad.
Wat heeft dat mee te maken, gewoon weg laseren toch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Weka het volgende:
Doen alsof Arabische vrouwen niet meer haargroei hebben dan Nederlandse schoonheden
Een Audi is genoeg johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sowieso. Blondines zijn meestal wel wat makkelijker te krijgen. Een Arabische meid is toch een stuk lastiger. Je moet eerst de familie leren kennen, ze moeten je gaan vertrouwen en daarna mag je haar heel misschien aanraken.
Ondanks dat het niet van Allah schijnt te mogen drinken de kleine arabiertjes vaak een alcoholische versnapering bij de slechte kwaliteit hasj die afkomstig is uit het moederland. Frappant op zijn minst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat moeten vrouwen nou eigenlijk nog met tepels? dat zet ze alleen maar aan tot hoerig gedrag! hup verwijderen, kinderen drinken toch uit de fles!
Ben maar een arme student hé. Gelukkig heb ik mijn afkomst mee. Dan weet je al veel van de cultuur en gebruiken af.quote:
Sterker nog, blonde vrouwen hebben de meeste haargroei van alle vrouwen. Die haren zie je alleen niet, omdat het blonde haren zijn op een lichte huid. Zou je die haren donker verven, dan zou je wat meemaken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:54 schreef Weka het volgende:
Doen alsof Arabische vrouwen niet meer haargroei hebben dan Nederlandse schoonheden
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sterker nog, blonde vrouwen hebben de meeste haargroei van alle vrouwen. Die haren zie je alleen niet, omdat het blonde haren zijn op een lichte huid. Zou je die haren donker verven, dan zou je wat meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |