Ik snap vrouwen niet meerquote:
Precies! ha ha. Mij zien ze wel als er een keer een meet komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon een leuk idee vond..
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag inmiddels uit de OP... Very happy met m'n internetlover![]()
Volgens mij mag dat niet. Ben ook al ruim een half jaar very happy met mijn vrouw. Maar sta er nog steeds tussen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag inmiddels uit de OP... Very happy met m'n internetlover![]()
Natuurlijk mag het wel. Maar het is niet het lijstje van bezette/vrijgezelle mensen. Maar van 'kenners'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. Ben ook al ruim een half jaar very happy met mijn vrouw. Maar sta er nog steeds tussen.
Dat zegt niks. Waarschijnlijk is ze gewoon al drukker met anderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen niet meer
Krijg ik zo'n knipoog op knuz, stuur ik een berichtje terug..... nooit meer iets van gehoord. Frappant dat de tekst in zo'n berichtje de eerste indruk weer ongedaan kan maken.
Ik pas het wel aan. Als ik ooit nog een keer open tenminste.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. Ben ook al ruim een half jaar very happy met mijn vrouw. Maar sta er nog steeds tussen.
ach als we nu al niet op een relaxte manier kunnen afspreken...en het ligt deels ook aan mij(n situatie) hoor. Heb ook gewoon mijn kids, werk en sporten. En zij heeft ook haar dingen. De afstand zorgt voor niet spontaan langskomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies! ha ha. Mij zien ze wel als er een keer een meet komt.
@BeamofLight Mij verbaast het eerlijk gezegd ook wel een beetje, dat de twijfels zo sterk zijn door afstand/elkaar niet zo vaak zien. Maar je moet gewoon doen wat je goeddunkt natuurlijk. Twijfels en onzekerheden horen er ook wel een beetje bij, het is soms lastig te onderscheiden of het nou reden is om het af te kappen of gewoon normaal
Dat is wel kut inderdaad, niet gewoon even bij elkaar langs kunnen gaan, even samen eten en weer weg ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach als we nu al niet op een relaxte manier kunnen afspreken...en het ligt deels ook aan mij(n situatie) hoor. Heb ook gewoon mijn kids, werk en sporten. En zij heeft ook haar dingen. De afstand zorgt voor niet spontaan langskomen.
ja die afstand, dat hoeft voor mij ook niet meer!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is wel kut inderdaad, niet gewoon even bij elkaar langs kunnen gaan, even samen eten en weer weg ofzo![]()
Afstand hoeft helemaal geen bezwaar te zijn, ik heb een jaar lang elke dag het stukje Maastricht - Rotterdam gereden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja die afstand, dat hoeft voor mij ook niet meer!
voor jou misschien niet, voor mij is het een bezwaar!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afstand hoeft helemaal geen bezwaar te zijn, ik heb een jaar lang elke dag het stukje Maastricht - Rotterdam gereden.
Logisch, daar heb ik nooit op zitten wachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
voor jou misschien niet, voor mij is het een bezwaar!
Ach, het is geen onoverkomelijk probleem wat mij betreft. Het is vervelend, dat wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja die afstand, dat hoeft voor mij ook niet meer!
Das kut, waren 2 leuke meidenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Waarschijnlijk is ze gewoon al drukker met anderen.
ik heb de ervaring dat dat vervelende alleen maar erger wordt....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, het is geen onoverkomelijk probleem wat mij betreft. Het is vervelend, dat wel.
gast, zou het misschien voor iedereen anders kunnen zijn? Wil en moet mijn kinderen ook nog zien...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afstand hoeft helemaal geen bezwaar te zijn, ik heb een jaar lang elke dag het stukje Maastricht - Rotterdam gereden.
pffffffffffff gast, nu al op je pik getrapt? lees eens exact wat ik schrijf, het woordje HOEFT zegt genoegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, zou het misschien voor iedereen anders kunnen zijn? Wil en moet mijn kinderen ook nog zien...
Met dit toontje snap ik wel dat je alleen bent!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, zou het misschien voor iedereen anders kunnen zijn? Wil en moet mijn kinderen ook nog zien...
Volgens mij gebeurt dat automatisch en kan je ze gewoon overslaan. Het zijn meestal niet de meest interessante vragen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:15 schreef marcokloon het volgende:
Als er bij paiq een icebreaker staat wanneer iemand me heeft geaccepteerd, heeft de ander dan expres dat "ingezet" of gebeurt dat automatisch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met dit toontje snap ik wel dat je alleen bent!
Geen contacten momenteel. Dus maar opzoek naar nieuwequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef m1st1g het volgende:
nu genoeg elkaar afgezeken, terug naar het topic... hoe gingen en gaan de dates ?
Heel bekend inderdaad, ben in het verleden wel eens een maandje lid geweest van RP, en op 1 contact na(msn gekregen, maar is nooit online..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Het is en blijft bagger. Omhoog gevallen vrouwen met te hoge opleiding (volgens hun) en een chauffeurtje maar niks vinden( en het mooiste is dat ik ver boven hun inkomen zit, want daar zeuren ze over). De zoektocht gaat verder dus.
Waarom is dat verdacht?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
.....
Heb bij Paiq vaak (no offense) best lelijke matches, RP geen reacties, en ben nu sinds gister een beetje Badoo aan het testen, hoewel daar verdacht veel opstaan uit mijn regio.
Mwah, ik woon in een "stad" met misschien 15000 inwoners. Als je dan alleen op de 1e 10 pagina's met matches al zeker 10 a 15 vrouwen van rond je eigen leeftijd, en uit dezelfde plaats tegen komt.. Is wel opvallend..quote:
Wat een idee, twee dagen achter elkaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:13 schreef -Splash- het volgende:
Heb een date in het verschiet. En misschien wel 2.heb ze nu keurig achter elkaar gepland. Lijkt me een leuke meid.
ik niet..maar ik ben ook niet van de msn generatie ;-)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef Marco001 het volgende:
Trouwens, waar ik wel benieuwd naar ben. vragen jullie in het eerste bericht wat je stuurt direct om iemand's msn bijvoorbeeld?
Ligt er aan of je elkaar kunt bereiken op de website of dat je per se allebei een betaald account moet hebben oid om berichten uit te kunnen wisselen, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef Marco001 het volgende:
Trouwens, waar ik wel benieuwd naar ben. vragen jullie in het eerste bericht wat je stuurt direct om iemand's msn bijvoorbeeld?
Als het een kort gesprek/contact is niet. Maar als je al een uur zit te praten is het net zo handig om te msnen of Skypen, vind ik. Heb je er eventueel gelijk een stem en/of gezicht bij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:49 schreef Marco001 het volgende:
Daten is alleen voor mensen met een goed uiterlijk, in elk geval de reden waarom ik nooit een date zou kunnen regelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen contacten momenteel. Dus maar opzoek naar nieuwe
een heel oud gezegde en het klopt nog steeds : op elk potje past een deksel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daten is alleen voor mensen met een goed uiterlijk, in elk geval de reden waarom ik nooit een date zou kunnen regelenEn irl gaat alles langs je heen.
Toch wel leuk om de ervaringen hier te lezen.. maar wel confronterend, ik ga zo veel lezen in deze reeks totdat het niet meer confronterend voelt.
Stel je niet zo gruwelijk aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daten is alleen voor mensen met een goed uiterlijk, in elk geval de reden waarom ik nooit een date zou kunnen regelenEn irl gaat alles langs je heen.
Toch wel leuk om de ervaringen hier te lezen.. maar wel confronterend, ik ga zo veel lezen in deze reeks totdat het niet meer confronterend voelt.
Ben ook niet lelijk, gewoon niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een heel oud gezegde en het klopt nog steeds : op elk potje past een deksel.
laat je nou niet wijsmaken dat je lelijk bent.
Zeg dat maar als je op paiq keer op keer wordt weggekliktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stel je niet zo gruwelijk aanUiterlijk is niet belangrijk. Iemand die druipt van zelfmedelijden is gewoon onaantrekkelijk
Tsja, als je jezelf al onaantrekkelijk vindt moet je ook geen fotomodellen verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben ook niet lelijk, gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
Ben onzichtbaar, mensen kijken door mij heen. Weinig tot geen uitstraling zeg maar.
Ik vind "op elk potje past een deskel " een dubieuze uitspraak gemaakt door mooie mensen, tevens uitzonderingen bevestigen de regel.
Ik zal zelf ook geen onaantrekkelijk persoon willen daten... dus mijn standaard is sowieso al te hoog.
Eigenlijk mag ik dus niet klagen.
Klopt dat is het probleem ook, al is fotomodel natuurlijk overdreven... maar normaal uitziend is waar ik voor wil gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tsja, als je jezelf al onaantrekkelijk vind moet je ook geen fotomodellen verwachten natuurlijk.
Al 4 jaar geleden gedaan hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:24 schreef Pien85 het volgende:
Nee Richard, jij bent inderdaad niet meer te redden, jammer joh, ik zou het opgeven inderdaad
Lijkt me in dit geval inderdaad het beste. Want als je het nooit meer probeert zul je dat sowieso wel moeten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De nieuwe tactiek is om hier confrontatie aan te gaan, alles lezen... niet meer huilen van binnen , maar er aan gewend raken dat het zo is.
Nou mooi, maar doe dat dan ook niet tegen ons.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:26 schreef richard_prf het volgende:
ik heb er nog nooit over gezeikt in het dagelijks leven, tegen geen enkel persoon.
Ik lees vanaf nu dagelijks alleen maar meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou mooi, maar doe dat dan ook niet tegen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |