Ik snap vrouwen niet meerquote:
Precies! ha ha. Mij zien ze wel als er een keer een meet komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon een leuk idee vond..
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag inmiddels uit de OP... Very happy met m'n internetlover![]()
Volgens mij mag dat niet. Ben ook al ruim een half jaar very happy met mijn vrouw. Maar sta er nog steeds tussen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag inmiddels uit de OP... Very happy met m'n internetlover![]()
Natuurlijk mag het wel. Maar het is niet het lijstje van bezette/vrijgezelle mensen. Maar van 'kenners'quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. Ben ook al ruim een half jaar very happy met mijn vrouw. Maar sta er nog steeds tussen.
Dat zegt niks. Waarschijnlijk is ze gewoon al drukker met anderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen niet meer
Krijg ik zo'n knipoog op knuz, stuur ik een berichtje terug..... nooit meer iets van gehoord. Frappant dat de tekst in zo'n berichtje de eerste indruk weer ongedaan kan maken.
Ik pas het wel aan. Als ik ooit nog een keer open tenminste.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. Ben ook al ruim een half jaar very happy met mijn vrouw. Maar sta er nog steeds tussen.
ach als we nu al niet op een relaxte manier kunnen afspreken...en het ligt deels ook aan mij(n situatie) hoor. Heb ook gewoon mijn kids, werk en sporten. En zij heeft ook haar dingen. De afstand zorgt voor niet spontaan langskomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies! ha ha. Mij zien ze wel als er een keer een meet komt.
@BeamofLight Mij verbaast het eerlijk gezegd ook wel een beetje, dat de twijfels zo sterk zijn door afstand/elkaar niet zo vaak zien. Maar je moet gewoon doen wat je goeddunkt natuurlijk. Twijfels en onzekerheden horen er ook wel een beetje bij, het is soms lastig te onderscheiden of het nou reden is om het af te kappen of gewoon normaal
Dat is wel kut inderdaad, niet gewoon even bij elkaar langs kunnen gaan, even samen eten en weer weg ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ach als we nu al niet op een relaxte manier kunnen afspreken...en het ligt deels ook aan mij(n situatie) hoor. Heb ook gewoon mijn kids, werk en sporten. En zij heeft ook haar dingen. De afstand zorgt voor niet spontaan langskomen.
ja die afstand, dat hoeft voor mij ook niet meer!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is wel kut inderdaad, niet gewoon even bij elkaar langs kunnen gaan, even samen eten en weer weg ofzo![]()
Afstand hoeft helemaal geen bezwaar te zijn, ik heb een jaar lang elke dag het stukje Maastricht - Rotterdam gereden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja die afstand, dat hoeft voor mij ook niet meer!
voor jou misschien niet, voor mij is het een bezwaar!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afstand hoeft helemaal geen bezwaar te zijn, ik heb een jaar lang elke dag het stukje Maastricht - Rotterdam gereden.
Logisch, daar heb ik nooit op zitten wachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
voor jou misschien niet, voor mij is het een bezwaar!
Ach, het is geen onoverkomelijk probleem wat mij betreft. Het is vervelend, dat wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja die afstand, dat hoeft voor mij ook niet meer!
Das kut, waren 2 leuke meidenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Waarschijnlijk is ze gewoon al drukker met anderen.
ik heb de ervaring dat dat vervelende alleen maar erger wordt....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, het is geen onoverkomelijk probleem wat mij betreft. Het is vervelend, dat wel.
gast, zou het misschien voor iedereen anders kunnen zijn? Wil en moet mijn kinderen ook nog zien...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afstand hoeft helemaal geen bezwaar te zijn, ik heb een jaar lang elke dag het stukje Maastricht - Rotterdam gereden.
pffffffffffff gast, nu al op je pik getrapt? lees eens exact wat ik schrijf, het woordje HOEFT zegt genoegquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, zou het misschien voor iedereen anders kunnen zijn? Wil en moet mijn kinderen ook nog zien...
Met dit toontje snap ik wel dat je alleen bent!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, zou het misschien voor iedereen anders kunnen zijn? Wil en moet mijn kinderen ook nog zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |