What the hellquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Die klepto postbode van me is trouwens de moeder van een van die jongens op die scooter laatst
Ja het is idd van de gekke dat het zo vaak misgaat, ik zou deze bijna aangetekend versturen, maar dat is ook weer iets overdrevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik weet het maar ik blijf het maar vermelden, ik ben zo bang dat het thuis weer es mis gaat
![]()
So now we all knowquote:
Heb ik al gedaan hoor, maar hey, dan moeten ze t maar aangestuurd verzenden, zonder aangetekend verzenden kan Post.Anaal op geen enkele wijze garanderen dat de post bezorgd wordtquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is idd van de gekke dat het zo vaak misgaat, ik zou deze bijna aangetekend versturen, maar dat is ook weer iets overdreven![]()
En locaal een klacht indienen dat het op je adres steeds misgaat heeft ook geen nut natuurlijk, ze kunnen niks natrekken, zou die persoon dan thuis een hele stash met spullies hebben?
Kun je niet een keer bij dat wijf aanbellen en rondneuzen als ze koffie gaat zetten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan hoor, maar hey, dan moeten ze t maar aangestuurd verzenden, zonder aangetekend verzenden kan Post.Anaal op geen enkele wijze garanderen dat de post bezorgd wordt![]()
Ik weet heul nie waar ze woont gelukkigquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet een keer bij dat wijf aanbellen en rondneuzen als ze koffie gaat zetten?
Zie je ineens allemaal missende magneten daar op de fridgequote:Op woensdag 16 mei 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet heul nie waar ze woont gelukkig
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je ineens allemaal missende magneten daar op de fridge
Of een zakje M&M&M's. Is het stof al een beetje gaan liggen?quote:
Mohhhhhhhhh Gertje!quote:
Preciesquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh van zenuwlijersIk had ooit een kerel bij PostAnaal die het élke keer vreemd vond als ik pas na 25 seconden de deur open deed. "Joh dacht dat je niet thuis was". Nee ik zit op de deurmat te wachten tot de bel gaat
Het is frietquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Patat en friet, dat is hetzelfde, vlaai en taart, dat zijn twee hele verschillende dingen gekkie
quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga de pj's nu op de post mikken oh-oh! Misschien heb je dan nog Vrijdag en anders Maandag.
Woah, dan had ik wel mazzel weerquote:Op woensdag 16 mei 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
De kaarten van Texel bij mijn ouders en mijn tante kwamen maandag pas aan
Oh dan gooi ik hem ongeopend wegquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
H&M catalogus is binnen, gelukkig weinig boeiends
Oh, die zou ik bijna willenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh een flyer van de Vara gids, Claudia de Breij(?) met tranen en "IK MIS JE"![]()
Abo voor een tientje, half jaar, gratis fotoboek, en het stopt automatisch
NEEEEEEEE ik ben sterk
Nou ja ik kan wel eindeloos winkelen op zichquote:
Had ik al gedaanquote:
Yupsquote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |