Met de Neger?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef Pagan het volgende:
Hieer een verbouwprogramma op 4. De Jank-O-Meter ging al na drie minuten af. Ik vraag me af of die plofkap van de microfoon vol pepperspray zit.
Nee, die blonde mummie, Natasja Froger.quote:
Maar zónder Johnnie die altijd heel serieus kijkt maar zelf nog geen spijker in het hout krijgt?quote:
Ja, die.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar zónder Johnnie die altijd heel serieus kijkt maar zelf nog geen spijker in het hout krijgt?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk Britt en Ymke in Japan, en mn broertje zit onwijs te kakken, echt fucking altijd als ie op bezoek komt gaat ie zitten schijten hiero![]()
Ahhhquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
http://dreamhampton1.tumb(...)he-world-in-2004-the
Zo een triest bericht.
Wat zieligquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo een triest bericht.
Ja hey die aannemer die deed tenminste ook nog wat, mn broertje wint verdomme als enige echt fucking altijd van me met kaarten, drinkt mn cola, vreet mn chips en schijt mn plee volquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
We hadden vroegah thuis zo'n aannemer, die áltijd op de plee ging als hij even iets kwam doen. Te erg
quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo een triest bericht.
Dat doen broertjes nu eenmaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey die aannemer die deed tenminste ook nog wat, mn broertje wint verdomme als enige echt fucking altijd van me met kaarten, drinkt mn cola, vreet mn chips en schijt mn plee vol
Dat beest heeft een luxeleventje met huis, gras en zwembadquote:
Ik heb echt een leuk broertje. Als het goed is gaat ie vandaag tekenen voor een eigen appartementquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat doen broertjes nu eenmaal, ik heb ook zo'' n exemplaar
Ik heb ook een leuk broertje hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt een leuk broertje. Als het goed is gaat ie vandaag tekenen voor een eigen appartement![]()
Voor zijn dertigste het huis uit, die had ik niet aan zien komen![]()
Er staat godverdomme een bord met kaas vlak voor haar neusquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje is ook vrijgezellig
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Er komt hier net iemand binnen met vlaai, tis weer zover, pfffffffff
Dan moet ze duidelijker zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze wil niet de jonge, ze wil belegen natuurlijk, domme Muis
Yay voor broertjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey die aannemer die deed tenminste ook nog wat, mn broertje wint verdomme als enige echt fucking altijd van me met kaarten, drinkt mn cola, vreet mn chips en schijt mn plee vol
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Voor zijn dertigste het huis uit, die had ik niet aan zien komen![]()
Goedemorgen Muizeltjequote:
Neeee gewoon in zn hometown, die wil dat gat niet uit hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Tof van zijn appartementKomt ie bij je in de buurt wonen? Je ouders wonen niet heel dichtbij toch?
Ik denk dat die na bijna 40 jaar kinderen in huis es blij gaan zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
En wat vinden je ouders er van oh-oh, laatste telg het nest uit?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat die na bijna 40 jaar kinderen in huis es blij gaan zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben op zolder geweest, teckelpak en tree-eco ding ook gevonden. Maar die tree-pak is 56quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaan alweer 25 jaar alleen op vakantie, zo een fout maak je maar 1 keer hoor![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:24 schreef Miniem het volgende:
Palladiums binnen gehad.Leuk, hele toffe kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben op zolder geweest, teckelpak en tree-eco ding ook gevonden. Maar die tree-pak is 56Teckel-pj is 62.
Ik upload ff de foto! Is een beetje een klote kiek, maar er wordt hier geklust dus ik sta een beetje in de weg met alle kleding uitgestald en zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |