PureEvil, duidelijk. Beschrijven wat ik doe en wat we gaan doen doe ik ook altijd heel veel. Ook tijdens het naar bed gaan. En eigenlijk bij het naar bed gaan draai ik meestal hetzelfde verhaal af.
Clubsoda inderdaad bij het flesweigeren heb ik me wel neergelegd. We zullen straks wel zien hoe het gaat op het kdv. Hij eet nu gelukkig ook vast voedsel, dus van de honger zal hij nu niet omkomen

En hier ook in de box, soms lijkt het wel een acrobaat met zijn benen half tegen de spijlen omhoog. Of soms draait hij zijn hoofd helemaal klem tegen de spijlen.
Een vloerkleed is inderdaad een goed idee.
Asyniur, momenteel is het te doen. Al heb ik soms een beetje irritatie omdat ik overal rond mijn heen hoor dat babytjes zelf in slaap vallen. En ik heb nog meer te doen dan een uur naast Rayen te liggen.
Omdat ik zoveel in mijn omgeving hoorde dat het “niet normaal” was heb ik het toch weer hier op het forum ter sprake gebracht.
Zovelen weten meer dan 1 toch. En omdat hij binnenkort naar het kdv moet dacht ik dat het een probleem zou worden.
Als ik hem niet in slaap voed (of als het niet gaat) dan kan hij zomaar 7 uur achtereen wakker zijn. Dat is ook niet bevordelijk voor zijn gezondheid als dat elke dag gaat gebeuren.
Fijn om te lezen dat hij bij opa en oma en je man wel gewoon in slaap valt. Dus ze weten het wel

_Evenstar_ ik neem de adviezen ter harte. Waar maak je uit op dat ik dat niet doe.?
Ik probeer alles uit maar hier werkt het blijkbaar niet
Octopussy en Deepfreeze bedankt voor jullie ervaringen.
Rayen gebruikt de speen om op te kauwen, hij snapt niet dat je er ook op kunt zuigen

Enne ik vind het gewoon prettig om de verschillende ervaringen te horen. Ik leg ze niet naast me neer maar probeer eigenlijk alles uit.
Het is goed te horen dat het soms ineens veranderd. Daar zat ik een beetje mee dat hij straks anderhalf is en dat ik hem nog overal in slaap moet voeden.
De commentaren die ik krijg zijn ook niet voor de poes zal ik maar zeggen. En als ik van een dag van 8 uur er soms 4 uur mee bezig ben om hem in slaap te krijgen.
En ja hij is dan echt moe, dan word me dat soms een beetje teveel en wil ik van anderen horen dat het op den duur echt beter gaat.
Zonder dat ik hier een “huiltraining” start die ze op het CB aanraden.
En als ik mensen irriteer met mijn ervaring dan spijt me dat, ik zou zeggen lees er dan maar overheen.