Lastig, ik zit in LA, die collega's nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naja je hebt vast ook wel collega's. Verdeel je het.
In ieder geval wat aziatenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:14 schreef HyperViper het volgende:
Zijn er al mensen die het spel uitgespeeld hebben?
Maar normal wel. Level 60 haal je niet in een nachtje doorhalen, zelfs die Aziaten nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Uitgespeeld? Ik denk zelfs dat die Aziaten nog geen Inferno hebben uitgespeeld.
Klopt. Maar er is ook al iemand in dit topic die zei dat hij normal had uitgespeeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar normal wel. Level 60 haal je niet in een nachtje doorhalen, zelfs die Aziaten niet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:18 schreef Catch_me het volgende:
Normal uitgespeeldZo naar college en dan nightmare poppen xD
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen level 60 halen als je "inferno" speelt? Wat dat ook mag zijn. Ik ben een beginner.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar normal wel. Level 60 haal je niet in een nachtje doorhalen, zelfs die Aziaten niet
Lijkt me lastig, dan moet je alle vijf de klassen al flink geleveld hebben om daar een uitspraak over te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Siempievk het volgende:
Is er al een favo class? De Wiz voldoet iig aan mijn verwachtingen.
Normal, Nightmare, Hell en dan heb je Inferno, om het nog achterlijk lastiger te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen level 60 halen als je "inferno" speelt? Wat dat ook mag zijn. Ik ben een beginner.
Nee, je moet level 60 halen voordat je inferno mag spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen level 60 halen als je "inferno" speelt? Wat dat ook mag zijn. Ik ben een beginner.
Als die op dezelfde serverpark spelen: ja. Maar het park in Europa is niet verbonden met Amerika, dus je kunt je Europese characters niet overzetten naar Amerikaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Kan je trouwens groupen met amerikanen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normal, Nightmare, Hell en dan heb je Inferno, om het nog achterlijk lastiger te maken.
Ah! Helemaal duidelijk. Thnx guys.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, je moet level 60 halen voordat je inferno mag spelen.
Juiste pincode gebruiken, kthnxbye.quote:
Luciferstokjes voor je ogen nodig nu ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef beelz het volgende:
Sinds 2 uur non-stop aan het spelen, level 29 nu.
Ik zal het vanavond eens vragen. Iemand uit mijn wow-guild is samen met Athene en Darus (of zoiets) aan het spelen voor world first Inferno. Die spelen 24/7 op het momentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef jackson het volgende:
Op welk lvl zitten die die-hard boys nu? Iemand een indicatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |