hahahah als exa-11'er zou je moeten weten dat ik niks met vrouwen heb, dus je faalt.quote:
U gay?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahahah als exa-11'er zou je moeten weten dat ik niks met vrouwen heb, dus je faalt.
kusje, ga maar terug naar de basisschool
Waarom zou ik dat moeten weten xDquote:
ik dacht dat dat best duidelijk was in de vorige delenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten xD
bwhahahahahaaaaaaa.. faal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef TwentyFourr het volgende:
ik sprak net met iemand die 4 had. die mag serieus afgeschoten worden
Was 5% van Nederland niet heumeu. Raar dat mensen meteen opkijken als iemand zegt dat 'ie dat is.quote:
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat dat best duidelijk was in de vorige delen
ja, ik ben gay.![]()
Nee mensen met 2 verdienen geen puntenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef OverRated het volgende:
Gezeur over juiste antwoorden. Laat ze allebei goed rekenen en klaar
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:p
Daar heb ik m'n gayfriend voor xD
Ach, ik ben niks anders gewend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was 5% van Nederland niet heumeu. Raar dat mensen meteen opkijken als iemand zegt dat 'ie dat is.
JOKE HERMSEN = DE AUTEUR. DIE ZIT.twitter:JokeHermsen twitterde op maandag 14-05-2012 om 21:03:48Volgens mij staat er een fout in VWO examen nederlands. Antwoord op vraag 1 is 3 (IPV 2) en ik kan het weten! reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je is
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee mensen met 2 verdienen geen punten
Stiekem is hij hetero en doet ie zich voor als gay zodat ie zovaak mogelijk bij je kan blijven en jij hem vertrouwt met dingen als voor hem omkleden, en hem je geheimpjes vertellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:p
Daar heb ik m'n gayfriend voor xD
Mijn gayfriend?... of Etsu? ._.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je is
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
JOKE HERMSEN = DE AUTEUR. DIE ZIT.twitter:JokeHermsen twitterde op maandag 14-05-2012 om 21:03:48Volgens mij staat er een fout in VWO examen nederlands. Antwoord op vraag 1 is 3 (IPV 2) en ik kan het weten! reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
Daarom, dat vind ik vreemd omdat het niet zo'n kleine minderheid is. Behalve dat is de tolerantie jegens homo's ook erg laag. Jammer, want we leven in 2012.quote:
Fuck Joke. Duidelijk alinea 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
http://www.examenklachten.nl/vwo/nederlands/1126/nederlands-.htmlquote:
Nee, lees mijn post met die tweet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Shispeed het volgende:
[..]
http://www.examenklachten.nl/vwo/nederlands/1126/nederlands-.html
overigens niet heel betrouwbaar maar lijkt me sterk dat het gewoon verzonnen is
Tja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Daarom, dat vind ik vreemd omdat het niet zo'n kleine minderheid is. Behalve dat is de tolerantie jegens homo's ook erg laag. Jammer, want we leven in 2012.
Sinds gisteren ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen.
Maar mij kan t niet zoveel schelen wat mensen denken hoor, ik ben wie ik ben en als je daar niet mee kan leven, ga je maar in een foetushouding huilie doen in een hoekje.
ik ben nu wel benieuwd wie nog meer gay/bi zijn in dit topic
keauning toch?
Hoort je idd ook niks te schelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen.
Maar mij kan t niet zoveel schelen wat mensen denken hoor, ik ben wie ik ben en als je daar niet mee kan leven, ga je maar in een foetushouding huilie doen in een hoekje.
ik ben nu wel benieuwd wie nog meer gay/bi zijn in dit topic
keauning toch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef TwentyFourr het volgende:
als de n term 0.4 blijkt te zien ga ik huilen en lachen tegelijk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoort je idd ook niks te schelenalsof jouw gay zijn invloed gaat hebben op anderen.. tenzij ze je willen
vwo met hoofdletters schrijven en denken dat ik je nog serieus neem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoort je idd ook niks te schelenalsof jouw gay zijn invloed gaat hebben op anderen.. tenzij ze je willen
wabliefquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Zamorak het volgende:
Auteur heeft het aangekaart bij het CITO!
Ik vind het zo lekker dat Etsu en dramatic dan toch lekker gepwned zijn.![]()
Lolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Zamorak het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ja want iedereen luistert naar Joke Hermsen
tjoep toquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:17 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Joke Hermsen mag echt de pot op
niet de vragen die erbij horenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Zamorak het volgende:
Ja, ze heeft alleen maar de examentekst zelf geschreven.
dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:19 schreef Zamorak het volgende:
Ja, ze heeft alleen maar de examentekst zelf geschreven.
duh.quote:
1ste zinquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:15 schreef Zamorak het volgende:
badmaas... ._.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
bahoed badmaas kare hee toe
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
bahoed badmaas kare hee toe
Ikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef TwentyFourr het volgende:
wie won de nobelprijs voor de literatuur in 1949 ook alweer?
https://twitter.com/#!/JokeHermsen/quote:
twitter:JokeHermsen twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 00:14:13@rvandergenugten Dat zou ik wel doen, ja. Ik heb het trouwens ook al aan het CITO gemeld, maar ver reikt mijn macht niet... reageer retweet
wel lief van der om dat even te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef Zamorak het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/JokeHermsen/twitter:JokeHermsen twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 00:14:13@rvandergenugten Dat zou ik wel doen, ja. Ik heb het trouwens ook al aan het CITO gemeld, maar ver reikt mijn macht niet... reageer retweet
Ik ben leukerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
William Faulknerdat onthoud ik dan weer wel
ja echt een schat hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wel lief van der om dat even te doen
dat weet ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha. geen idee ik kan perzischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ghehehe ik ben niet zo goed in Hindoestaans, was ff het enige waar ik op kon komen?
NEEquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Stel dat ze hier een punt voor gaan geven, heb ik toch wel even de helft van alle punten binnengesleept! en is een N-waarde van 1 helemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef Zamorak het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/JokeHermsen/twitter:JokeHermsen twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 00:14:13@rvandergenugten Dat zou ik wel doen, ja. Ik heb het trouwens ook al aan het CITO gemeld, maar ver reikt mijn macht niet... reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
dat weet ik niet
Als jij er uitziet zoals op die pic/icon van jou. hallelujah yes sir!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The search for perfection begins with detecting imperfection
jij eerstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als jij er uitziet zoals op die pic/icon van jou. hallelujah yes sir!
ik had 1 en 10 alle twee fout, dus als hierdoor ze alsnog goed worden geteld of worden geschrapt ga ik haar een bedankkaartje sturenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal niet goed in maar ik versta het wel perfect.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ghehehe ik ben niet zo goed in Hindoestaans, was ff het enige waar ik op kon komen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
JokeHermsen Joke
De klachten over het VWO examen Nederlands gaan gelukkig vooral over de tweede tekst! Nu zelf voldoende proberen te halen!
ik moest lachen
Hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
oke je hebt meik ben minder knap. maar nog steeds wel een n term van 1.1 waard
Om de joke van Jokequote:
N-termen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
HahaAls die N-term boven 1.2 uit komt he...
danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
HahaAls die N-term boven 1.2 uit komt he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee hoeft niet, niet geinteresserd.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
dan?
Mag ik dramatic gaan zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee hoeft niet, niet geinteresserd.![]()
![]()
En oke dan niet:D als je niet geinteresseerd ben!The search for perfection begins with detecting imperfection
Ik heb een n-waarde van 0 want anders zou 't te oneerlijk zijn voor de anderen om ook maar in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
oke je hebt meik ben minder knap. maar nog steeds wel een n term van 1.1 waard
bwhahahahaaaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb een n-waarde van 0 want anders zou 't te oneerlijk zijn voor de anderen om ook maar in de buurt te komen.
Jij bent degene die blijkbaar geen interesse heeftquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mag ik dramatic gaan zoenen![]()
![]()
En oke dan niet:D als je niet geinteresseerd ben!
JIj mag eerst pics zendenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent degene die blijkbaar geen interesse heeft
Dames voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
JIj mag eerst pics zendenWaarom moet ik eerst?!
dat is zooo 2010quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb een n-waarde van 0 want anders zou 't te oneerlijk zijn voor de anderen om ook maar in de buurt te komen.
En dan gauw dit bericht verwijderen wanneer het correctiemodel inc. normeringstabel tevoorschijn wordt gehaald hè?quote:
dames voor :xquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
JIj mag eerst pics zendenWaarom moet ik eerst?!
oke misschien klinkt dit erg.. maar wat een is foboquote:
fotoboekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oke misschien klinkt dit erg.. maar wat een is fobo
waarmeequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:28 schreef TwentyFourr het volgende:
jongens stil, ik heb het onder controle. ik DM jullie straks allemaal.
Zamorak niet, die kan alleen maar spelletjes spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef Keauning het volgende:
[..]
Als je foto uploadt, maakt TwentyFourr of Zamorak een fobo voor jou.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie is etsu? hahaha lijkt me een rare gozer
Hahahahaha!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie is etsu? hahaha lijkt me een rare gozer
Wat? Mijn foto rond DMen?:Pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
nee grapje meisje, zou ik nooit doen![]()
Ik hoef geen fobo (A)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:29 schreef Keauning het volgende:
[..]
Als je foto uploadt, maakt TwentyFourr of Zamorak een fobo voor jou.
George Clooney in dat gevalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
kijken of je mooi op de foto staat
wishful thinkingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef TwentyFourr het volgende:
maar foto's hoef ik niet hoor Summer. je hebt al een minuut niet gepost dus ik hoop niet dat je aan het sturen bent
dat is er niet lulhannes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jij kopieert namen van Runescape. In het gevang met jou!
Pfff, poes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef TwentyFourr het volgende:
maar foto's hoef ik niet hoor Summer. je hebt al een minuut niet gepost dus ik hoop niet dat je aan het sturen bent
Nee haha bed aan het klaarmaken xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat valt daar aan klaar te maken dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee haha bed aan het klaarmaken xD
vervelendste huishoudtaak van de weekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee haha bed aan het klaarmaken xD
Ik heb ze al hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:32 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
oh sorry. ze stuurt naar jou natuurlijk. misschien maakt ze wel een runescape account aan
opmaken natuurlijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat valt daar aan klaar te maken dan?
voor mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat valt daar aan klaar te maken dan?
Ja haha xD 's ochtends verpest ik het altijd door nog ff te dutten.. schuin.. half van het bed af (gelukkig is het een 2 persoonsbed, anders flikkerde ik ervanafquote:
Dat dekbed en kussen rent heus niet weg hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
of je wil op een lege matras liggen
zal je vriend leuk vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja haha xD 's ochtends verpest ik het altijd door nog ff te dutten.. schuin.. half van het bed af (gelukkig is het een 2 persoonsbed, anders flikkerde ik ervanaf)
als je onrustig slaapt ligt het overalquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat dekbed en kussen rent heus niet weg hoor.
Ik ook. Alleen geschiedenis om 9:00 voor de rest alleen maar om 13:30.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef trolololo het volgende:
Mijn nachtbraakgedrag vindt het leuk dat al mijn examens om 13:30 beginnen (op Duits na)
Geen vriend xD I wishquote:
Spuit elf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Etsu het volgende:
niet zo snel praten, ik hou het niet meer bij
ye kya baat hai?!?!?!quote:
Niet nodig, alles staat toch op de formulekaartquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef JApieman het volgende:
Heeft iemand alle formules van M&O in een txt bestand ofzo?
je krijgt een formuleblad hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef JApieman het volgende:
Je krijgt in ieder geval genoeg pakkerdsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Geen vriend xD I wishBen wel toe aan eentje.
uitdagingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Geen vriend xD I wishBen wel toe aan eentje.
Nop D: SOrryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef JApieman het volgende:
Ik slaap niet onrustigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
als je onrustig slaapt ligt het overal![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Niet nodig, alles staat toch op de formulekaart
Oh, ik dacht dat mijn lerares telkens zei dat je dat er niet meer bijkrijgt. Dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
je krijgt een formuleblad he
Nee hoor haha xD Die N-term komt toch niet boven 1,2 uitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval genoeg pakkerds
je lerares is een trollquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat mijn lerares telkens zei dat je dat er niet meer bijkrijgt. Dan komt het wel goed.
luxe hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nop D: SOrry
[..]
Ik slaap niet onrustigAlleen als ik wakker wordt beweeg ik me overal naar toe om nog ff lekker te liggen voordat ik op moet staan. Plus tv zit boven men hoofd dus moet omdraaien wil ik wat kunnen zien. Dus lig sochtends bij het tv kijken altijd schuin
Omdat je mijn samenvatting nakeekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:36 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee hoor haha xD Die N-term komt toch niet boven 1,2 uitEn waarom zou jij er ook alweer een geven? (sorry i forgot O_o)
hahaha want waarom? je denkt dat je boyfriend material bent?;pquote:
owja dat was em haha:Pquote:
nee ik dacht nu niet vriend invullen, dan doe je het sws automatischquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oeps ik typ per ongeluk, oeps ik klik per ongeluk op invoeren
boyfriend materialquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahaha want waarom? je denkt dat je boyfriend material bent?;p
[..]
owja dat was em haha:P
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
nee ik dacht nu niet vriend invullen, dan doe je het sws automatisch
meen je dat nou? omg ._.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik zal wel moeten! nog niks aan m&o gedaan
wie weetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahaha want waarom? je denkt dat je boyfriend material bent?;p
LOL. xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
wie weetmaar moet wel sneaky, mijn vriendin mag het niet weten
Kun je beter gaan slapen en zonder te leren het examen maken. Dingen uit je hoofd kennen is bij M&O minder belangrijk dan scherp zijn en goed lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nee ik ga ff examenopgaves makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Kun je beter gaan slapen en zonder te leren het examen maken. Dingen uit je hoofd kennen is bij M&O minder belangrijk dan scherp zijn en goed lezen.
bwhahaha nou nee dankuquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
als je verder dan 50km bij me vandaan woont kan het wel
Je vriend GR al volgegooid?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ben je ook. in je eigen omgevingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
bwhahaha nou nee dankuIk moet toch wel prioriteit #1 zijn (H)
wat nou slechtquote:
Thankyouuu ;pquote:
Daar valt over te discussiërenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ze reageert toch positiever op mij, ondanks we dezelfde reactie hebben
Heeyyy hahhaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ze reageert toch positiever op mij, ondanks we dezelfde reactie hebben
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heeyyy hahha
aan jullie beide:
Thankyouuuu!*zenuwachtig*
Tevredenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef Zamorak het volgende:
Eigenlijk niet, ik win gewoon omdat er bij mij een post helemaal speciaal aan mij gericht is
Je was toch de beste van de klas in M&O? Dan komt dat dik in ordequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Heeyyy hahha
aan jullie beide:
Thankyouuuu!*zenuwachtig*
Ja maar de examenresultaten vallen vies tegen =\ maar nu ga ik echt haha! en Japieman.. denk wel dat formuleblad erbij zitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je was toch de beste van de klas in M&O? Dan komt dat dik in orde
Oké doei!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja maar de examenresultaten vallen vies tegen =\ maar nu ga ik echt haha! en Japieman.. denk wel dat formuleblad erbij zitAnders gaan we lekker samen iemand ontleden dude.
Ik hoop het maar. Welterusten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja maar de examenresultaten vallen vies tegen =\ maar nu ga ik echt haha! en Japieman.. denk wel dat formuleblad erbij zitAnders gaan we lekker samen iemand ontleden dude.
vooral doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Goed vooruitzicht: morgen na m&o examen dubbele aflevering Desperate Housewives kijken, de allerlaatsten!
ik heb eigelijk zin om het nu te kijken...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
vooral doenontspanning is het beste na een examen
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb eigelijk zin om het nu te kijken...
komop meisje, examens zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb eigelijk zin om het nu te kijken...
succesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oke ik ga leren, let's do this, bye fok!
nu nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
oke ik ga leren, let's do this, bye fok!
sowieso zijn toetsen 's ochtends niet fijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:41 schreef JoelBaka het volgende:
Oke ruim n half uur optijd zijn is echt niet chill... Al die stressende lerende mensen xD
Nu nog leren is echt het domste wat je kunt doen. Dan zit je hoofd al vol voordat je begint.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:41 schreef JoelBaka het volgende:
Oke ruim n half uur optijd zijn is echt niet chill... Al die stressende lerende mensen xD
Ha dat ken ik. Deed ik ook zo vaak. Maar ik heb zo kut geslapen -.- Had nachtmerries van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik was tot 4uur doorgegaan en nu weer gezellig verder...
echt waar? heb je faalangst dat je nachtmerries hebt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ha dat ken ik. Deed ik ook zo vaak. Maar ik heb zo kut geslapen -.- Had nachtmerries van hier tot Tokyo
Nee haha het had ook gewoon niks met de examens te maken. Ik droomde iets heel vaags.. dat ik in een soort mini chinese casino was en toen kwam er een stel marokkanen die de boel gijzeldenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
echt waar? heb je faalangst dat je nachtmerries hebt?
HAHAHA okee vaag XDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee haha het had ook gewoon niks met de examens te maken. Ik droomde iets heel vaags.. dat ik in een soort mini chinese casino was en toen kwam er een stel marokkanen die de boel gijzelden(toen veranderde ook plotseling de bali in een jacuzzi...dafuq?) iig en toen aan het eind gingen de marokkanen weg en gaven ze me de sleutel zodat we weg konden
en toen was het rennen geblazen xD
Lach me niet uiiiitttquote:
Haha bondkragen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:38 schreef dramatic het volgende:
Ik wil ook een keer naar een degelijk casinomits ze een regel hebben tegen bondkragen zoals het poolcentrum hier vlakbij.
I share that feeling.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:41 schreef Blistering het volgende:
Wat een kut nacht gehad trouwens zeg, en nu weer dat stomme gewacht. Jezus
Nahh ik heb een hele ochtendroutine die nog moet gebeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
duik je bed weer in! je kan nog minstens een uurtje slapen
M'n haar zit te goed in model om nu nog m'n bed in te duikenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
duik je bed weer in! je kan nog minstens een uurtje slapen
De mijne duurt toch echt maar 5 minutenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nahh ik heb een hele ochtendroutine die nog moet gebeuren
Mijne niet xDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:54 schreef dramatic het volgende:
[..]
De mijne duurt toch echt maar 5 minutenzonder douchen dan
geef je gelijk, als je haar maar goed zitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
M'n haar zit te goed in model om nu nog m'n bed in te duiken
Is dat met die lening van Lievens Senior?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:56 schreef Fish. het volgende:
Voor wie M&O examen 2011-II heeft gemaakt, weet iemand waarom het bij vraag 9 +75000 is en niet -75000?
yupquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Is dat met die lening van Senior?
Ja die heb ik aan m'n leraar over de mail gevraagd. Wacht ik kopieer het evenquote:
moet je zo'n bullshitreeks aan zinnen als antwoord geven? wat is dat voor vakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja die heb ik aan m'n leraar over de mail gevraagd. Wacht ik kopieer het even
"Het eigen vermogen laat enerzijds zien hoeveel geld de eigenaren in de zaak hebben gestoken, maar is anderzijds ook een soort schuld van het bedrijf aan de eigenaren. (Zo heb je geleerd dat privéopnames leiden tot een daling van het e.v. en een storting tot een stijging van het EV). Als een schuld van het bedrijf aan de vader wordt afgelost door de privepersoon terwijl eigenlijk het bedrijf dit had moeten doen, dan stijgt daardoor de schuld van het bedrijf aan de privepersoon (de zoon) ofwel stijgt het E.V."
Nee de examenvraag is niet waarom er +75.000 wordt gedaan. Maar dat wordt in de berekening gedaan en velen snapten niet waaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
moet je zo'n bullshitreeks aan zinnen als antwoord geven? wat is dat voor vak
Wauw wat een antwoord, haha, maar thanks!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
moet je zo'n bullshitreeks aan zinnen als antwoord geven? wat is dat voor vak
alsjeeee (H)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:00 schreef Fish. het volgende:
[..]
Wauw wat een antwoord, haha, maar thanks!!
Mwah ik vind dat er redelijk wat instinkers zaten in die examenvragen =\quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:00 schreef Unsub het volgende:
MO vind ik echt niet moeilijk.. Ik moet gewoon 3 uur geconcentreerd en rustig werken, en dat is wél moeilijk
Maak de meeste fouten bij MO, omdat ik gewoon complete zinnen mis enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |