hahahah als exa-11'er zou je moeten weten dat ik niks met vrouwen heb, dus je faalt.quote:
U gay?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahahah als exa-11'er zou je moeten weten dat ik niks met vrouwen heb, dus je faalt.
kusje, ga maar terug naar de basisschool
Waarom zou ik dat moeten weten xDquote:
ik dacht dat dat best duidelijk was in de vorige delenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten xD
bwhahahahahaaaaaaa.. faal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef TwentyFourr het volgende:
ik sprak net met iemand die 4 had. die mag serieus afgeschoten worden
Was 5% van Nederland niet heumeu. Raar dat mensen meteen opkijken als iemand zegt dat 'ie dat is.quote:
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat dat best duidelijk was in de vorige delen
ja, ik ben gay.![]()
Nee mensen met 2 verdienen geen puntenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef OverRated het volgende:
Gezeur over juiste antwoorden. Laat ze allebei goed rekenen en klaar
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:p
Daar heb ik m'n gayfriend voor xD
Ach, ik ben niks anders gewend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was 5% van Nederland niet heumeu. Raar dat mensen meteen opkijken als iemand zegt dat 'ie dat is.
JOKE HERMSEN = DE AUTEUR. DIE ZIT.twitter:JokeHermsen twitterde op maandag 14-05-2012 om 21:03:48Volgens mij staat er een fout in VWO examen nederlands. Antwoord op vraag 1 is 3 (IPV 2) en ik kan het weten! reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je is
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee mensen met 2 verdienen geen punten
Stiekem is hij hetero en doet ie zich voor als gay zodat ie zovaak mogelijk bij je kan blijven en jij hem vertrouwt met dingen als voor hem omkleden, en hem je geheimpjes vertellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:p
Daar heb ik m'n gayfriend voor xD
Mijn gayfriend?... of Etsu? ._.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je is
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
JOKE HERMSEN = DE AUTEUR. DIE ZIT.twitter:JokeHermsen twitterde op maandag 14-05-2012 om 21:03:48Volgens mij staat er een fout in VWO examen nederlands. Antwoord op vraag 1 is 3 (IPV 2) en ik kan het weten! reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
Daarom, dat vind ik vreemd omdat het niet zo'n kleine minderheid is. Behalve dat is de tolerantie jegens homo's ook erg laag. Jammer, want we leven in 2012.quote:
Fuck Joke. Duidelijk alinea 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef Zamorak het volgende:
http://www.examenklachten.nl/vwo/nederlands/1126/nederlands-.htmlquote:
Nee, lees mijn post met die tweet!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Shispeed het volgende:
[..]
http://www.examenklachten.nl/vwo/nederlands/1126/nederlands-.html
overigens niet heel betrouwbaar maar lijkt me sterk dat het gewoon verzonnen is
Tja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:12 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Daarom, dat vind ik vreemd omdat het niet zo'n kleine minderheid is. Behalve dat is de tolerantie jegens homo's ook erg laag. Jammer, want we leven in 2012.
Sinds gisteren ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen.
Maar mij kan t niet zoveel schelen wat mensen denken hoor, ik ben wie ik ben en als je daar niet mee kan leven, ga je maar in een foetushouding huilie doen in een hoekje.
ik ben nu wel benieuwd wie nog meer gay/bi zijn in dit topic
keauning toch?
Hoort je idd ook niks te schelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen.
Maar mij kan t niet zoveel schelen wat mensen denken hoor, ik ben wie ik ben en als je daar niet mee kan leven, ga je maar in een foetushouding huilie doen in een hoekje.
ik ben nu wel benieuwd wie nog meer gay/bi zijn in dit topic
keauning toch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:14 schreef TwentyFourr het volgende:
als de n term 0.4 blijkt te zien ga ik huilen en lachen tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |