Lol xD Doe je dat niet liever zelf bij een dame?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef dramatic het volgende:
ik maak er 1 met kunstmatige intelligentie
Maarja zoals ik al zei, ook overwogen Electrical Engineering te doen?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef dramatic het volgende:
ik maak er 1 met kunstmatige intelligentie
Rechtsgeleerdheidquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk studeren als je slaagt?
daar heb je natuurlijk een puntquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lol xD Doe je dat niet liever zelf bij een dame?
Ja dat is de lastige keuze..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maarja zoals ik al zei, ook overwogen Electrical Engineering te doen?
Hahahha. xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
daar heb je natuurlijk een puntik schrijf in mn testament hoe je um maakt.
IBA in Tilburg, als ik word toegelaten, anders bedrijfskunde in Rotterdam.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
fiscaal rechtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
Wat is er zo leuk daar dan lolquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Etsu het volgende:
In Groningen
Boh, ik ben verliefd op die stad
Hahahha. hey we hadden het over een pakkert he xD dat gaat maximaal Frenchquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef dramatic het volgende:
gewoon ff 1.3 halen. ik bel die LAKS wel ff
ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik klein wasquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ikhahaha trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geneeskunde, hopelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
ver, maar leuk.quote:
Ik ga sowieso bedrijfskunde in R'dam doen. Doe dat, dan kunnen we samen FOK!'en.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
IBA in Tilburg, als ik word toegelaten, anders bedrijfskunde in Rotterdam.
Hahahahha gelukkig nog niet dus xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef Zamorak het volgende:
Trouwens, volgend jaar zouden we dus nu al gezakt zijn als we een faalcijfer voor Nederlands hadden.
klasgenote van mij doet mee aan de loting voor dezelfde studie als jij, ook in groningen. Ze schijt hem omdat ze in de hoogste lotingscategorie moet komen ofzoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Groningen dus blijf denk ik eerst een jaar thuis wonen nog.
Ik had het daar niet meer over he dat maak jij ervanquote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahha. hey we hadden het over een pakkert he xD dat gaat maximaal French
Ja makkelijk gezegdquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Gewoon een 9 halen voor Engels joh, dan komt het wel goed met die 5,5
Wees eens lief en geef hem een Australian kiss.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahha. hey we hadden het over een pakkert he xD dat gaat maximaal French
Ah, ik kom sowieso niet meer in de hoogste lotingscategorie met mijn cijfers, dus ik maak me niet zo druk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klasgenote van mij doet mee aan de loting voor dezelfde studie als jij, ook in groningen. Ze schijt hem omdat ze in de hoogste lotingscategorie moet komen ofzo
oooowhh okeeeeeequote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik had het daar niet meer over he dat maak jij ervanik quotte je niet
Goede reden jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ga sowieso bedrijfskunde in R'dam doen. Doe dat, dan kunnen we samen FOK!'en.
Waarom geen decentraal?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Geneeskunde, hopelijk.
Als ik uitgeloot word schrijf ik me in voor biomedische wetenschappen en hoop ik dat ik door de tweede loting heenkom. Als dat ook mislukt ga ik me een jaar bezig houden met muziek maken
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef dramatic het volgende:
ey jongens ik had 2 is dat nu goed of niet
Fout!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef dramatic het volgende:
Oja, vergeten op te schrijven. Ben inmiddels door de eerste ronde van decentraal in Maastricht heen, dus moet nog effe zo'n 100 (van de 290) mensen achter me zien te laten, maar op de een of andere manier heb ik daar niet zo'n vertrouwen in.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
eens
en de samenvatting gewoon schrappen
hahaha ik begon ook te twijfelen, maar het is gewoon goed!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef dramatic het volgende:
Ooow succes dan!!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Oja, vergeten op te schrijven. Ben inmiddels door de eerste ronde van decentraal in Maastricht heen, dus moet nog effe zo'n 100 (van de 290) mensen achter me zien te laten.
Ok ik word dit nu een beetje zat.quote:
Amen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ok ik word dit nu een beetje zat.Als je logisch nadenkt is het 2, ook al kondigt het einde van alinea 2 het onderwerp van alinea 3 aan. Alinea 1 was de intro van de tekst, dus dat heeft een eigen categorie (deel 1). Logischerwijs begint deel 2 dan bij alinea 2, omdat alinea 2 niet meer bij de intro van alinea 1 hoort. Ik heb hem ook fout maar bij nader inzien snap ik wel waarom.
Het is ook gewoon 2. het gaat er nie eens perse om of het daar nu nog wel of nie tinleiding was. dat kopje past er gewoon boven klaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ok ik word dit nu een beetje zat.Als je logisch nadenkt is het 2, ook al kondigt het einde van alinea 2 het onderwerp van alinea 3 aan. Alinea 1 was de intro van de tekst, dus dat heeft een eigen categorie (deel 1). Logischerwijs begint deel 2 dan bij alinea 2, omdat alinea 2 niet meer bij de intro van alinea 1 hoort. Ik heb hem ook fout maar bij nader inzien snap ik wel waarom.
nee niks ophoudenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
In alinea 2 werd de aanleiding gegeven, net als in alinea 6.quote:
drogredenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef Zamorak het volgende:
[..]
beroep op autoriteit: ik zeg dat het 3 is.
BAM.
Wie ben jij? Broer van saradomin?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef Zamorak het volgende:
[..]
beroep op autoriteit: ik zeg dat het 3 is.
BAM.
jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wie ben jij? Broer van saradomin?
daaromquote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja in het jaar 2012 ook 2x 2 dus dan moet het wel 2 zijn. Je hebt gelijk.
Hoezo hoef je het niet te maken?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef rasp het volgende:
Ik heb geen zin in M&O en ik hoef het eigenlijk niet eens te maken maar het kan helpen voor het gemiddelde. Maar wat voor zin heeft het nog om nu te gaan leren?
Ik probeer 2008-2 te maken, kom er alleen niet ver mee xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef rasp het volgende:
Ik heb geen zin in M&O en ik hoef het eigenlijk niet eens te maken maar het kan helpen voor het gemiddelde. Maar wat voor zin heeft het nog om nu te gaan leren?
Moet ik helpen?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik probeer 2008-2 te maken, kom er alleen niet ver mee xD
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:22 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja in het jaar 2012 ook 2x 2 dus dan moet het wel 2 zijn. Je hebt gelijk.
Ik heb net 2010-1 gemaakt. 6,6 is niet verkeerd toch.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik probeer 2008-2 te maken, kom er alleen niet ver mee xD
Like a bossquote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Keauning het volgende:
Iedereen janken op vraag 1.
Had hem gewoon goed.
nop niet verkeerd:Pquote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb net 2010-1 gemaakt. 6,6 is niet verkeerd toch.
alsof jij examen doetquote:Op maandag 14 mei 2012 23:24 schreef Keauning het volgende:
Iedereen janken op vraag 1.
Had hem gewoon goed.
Ehhhh eitjequote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
vraag 24, hoe komen ze op 360 xD
Van M&O 2008-2? Dat kan niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat kan niet? En ik snap trwns ook niet hoe ze aan die afschrijvingskosten komen =\quote:Op maandag 14 mei 2012 23:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Van M&O 2008-2? Dat kan niet.
*15quote:Op maandag 14 mei 2012 23:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Vraag 24 van M&O, examen uit 2008, tijdvak 2:quote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wat kan niet? En ik snap trwns ook niet hoe ze aan die afschrijvingskosten komen =\
owh... huh wacht ffquote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vraag 24 van M&O, examen uit 2008, tijdvak 2:
Welk doel zal Olympya als nieuwkomer op de wereldmarkt willen bereiken met
het afsluiten van een partnershipcontract met Ajax? Motiveer het antwoord.
Denk eraan dat je op tijd gaat slapen hé, je moet uitgerust zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh... huh wacht ff
Neeee je moet een uitwerkbijlage invullen =\
wacht.. vwo he
Ohhhhhquote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh... huh wacht ff
wacht.. vwo he
Bereken met welk bedrag de begrote winst na belasting (met betrekking tot de Gas Pioneer) vanaf 1 januari 2010 jaarlijks toeneemt door de aflossing op de hypothecaire lening.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh... huh wacht ff
wacht.. vwo he
Jaaaa! Ik snap de afschrijvingskosten neitquote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Bereken met welk bedrag de begrote winst na belasting (met betrekking tot de Gas Pioneer) vanaf 1 januari 2010 jaarlijks toeneemt door de aflossing op de hypothecaire lening.
Deze vraag?
Lol.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Hoe heeft je zusje het examen gemaakt?
nee, wel latijn en mawquote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef TwentyFourr het volgende:
weekje vrij, daarna 5 toetsen. Iemand anders volgende week donderdag ook AK en Engels tegelijk?
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol.
Ergens rond de 38 punten, hoezo?
Bij het antwoord staat dit: Jaarlijks wordt op interest bespaard: 275.000 × 5,1% = 14.025 Minder interest betekent een toename van verschuldigde vennootschapsbelasting van 25% van de besparing. Dus uiteindelijk neemt de winst na belasting toe met: 14.025 × 75% = ¤10.518,75quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik snap de afschrijvingskosten neitdie 360 ben ik net achter gekomen
waar the hell zit jij? xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Bij het antwoord staat dit: Jaarlijks wordt op interest bespaard: 275.000 × 5,1% = 14.025 Minder interest betekent een toename van verschuldigde vennootschapsbelasting van 25% van de besparing. Dus uiteindelijk neemt de winst na belasting toe met: 14.025 × 75% = ¤10.518,75
ik snap zelf niet meer wat ik heb gedaan (was tijdje geleden) maar dit staat bij de uitwerking
Kut daar kom ik nu pas achter.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef TwentyFourr het volgende:
weekje vrij, daarna 5 toetsen. Iemand anders volgende week donderdag ook AK en Engels tegelijk?
hoooquote:
X zegt:quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef Keauning het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iemand anders voor je hoor.
Engels is makkelijk en AK ook wel, maar ik vind het wel kut dat ze op dezelfde dag zijn.quote:
Maak hem aan?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef rasp het volgende:
Waarom is er geen centraal topiek voor natuurkunde
kan je zelf maken, iemand moet het doenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef rasp het volgende:
omdat het 3 boeken is en iedereen zit te leren, zoals jij ook zou moeten doenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef rasp het volgende:
Truequote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Engels is makkelijk en AK ook wel, maar ik vind het wel kut dat ze op dezelfde dag zijn.
4quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
omdat het 3 boeken is en iedereen zit te leren, zoals jij ook zou moeten doen
LEUGENAAR!!quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
X zegt:
* HAHAHA doe niet zo dom in dat topic
* ze hoeven niet te weten dat we elkaar kennen
rot op
dafuq?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
X zegt:
* HAHAHA doe niet zo dom in dat topic
* ze hoeven niet te weten dat we elkaar kennen
rot op
Maar ik zie nergens 10 duizend nog wat staan als antwoord bij vraag 24?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
studyflow.nl haha is handig
Dankjeweel:P heerlijk.. criminaliteit, massamedia en politieke besluitvorming..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ah, dat klinkt wel moeilijk. succes!
wrm post je hier.quote:
Voor Ak kun je ook beter niet leren. Beetje basiskennis en geluk hebben dat ze net wat theorie vragen van één bladzijde van alle 500 die je net gelezen moet hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Engels is makkelijk en AK ook wel, maar ik vind het wel kut dat ze op dezelfde dag zijn.
vertel mij wat. ik had een kwartier nodig om mijn examen open te durven doenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kon me tijdens Nederlands al niet meer goed concentreren, dat wordt nog wat dan.
De afschrijvingskosten zijn gegeven? Die zijn gewoon ¤408.600,-, volgens mij hoef je daar niets mee te doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hooosorry xD Ik snap die hele vraag niet verdomme
'dat onzin vak'quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef dramatic het volgende:
Je hebt dus op 1 dag Latijn dat veel werk is en dat onzin vak met die enorme syllabus? begin ik eindelijk respect te krijgen voor E&M (op het gym dan)
Ik moet jou in de gaten houden. Dat je niet weer 24/7 FOK!'t en elke dag meeste posts en de gevolgen zijn bekend.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wrm post je hier.
ga weg, jij hoort tot exa '11, niet tot exa '12.
je zusje mag hier wel posten, vinden ze () niet erg.
Ja, ik kijk misschien even een samenvatting door en daar blijft het dan wel bij.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef Keauning het volgende:
[..]
Voor Ak kun je ook beter niet leren. Beetje basiskennis en geluk hebben dat ze net wat theorie vragen van één bladzijde van alle 500 die je net gelezen moet hebben.
Ik wou op ongeveer de helft echt vet graag even een stukje lopen, dikke trekbenen. Mja, mag niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
vertel mij wat. ik had een kwartier nodig om mijn examen open te durven doen
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik moet jou in de gaten houden. Dat je niet weer 24/7 FOK!'t en elke dag meeste posts en de gevolgen zijn bekend.
vraag of je naar de wc mag?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef JApieman het volgende:
Ik wou op ongeveer de helft echt vet graag even een stukje lopen, dikke trekbenen. Mja, mag niet.
._.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De afschrijvingskosten zijn gegeven? Die zijn gewoon ¤408.600,-, volgens mij hoef je daar niets mee te doen.
Klopt. Heb je meer aan dan de meeste vakken.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Etsu het volgende:
respect voor maatschappijwetenschappen
leuk vak, interessant, maar moeilijk.
hey wth xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef dramatic het volgende:
Je hebt dus op 1 dag Latijn dat veel werk is en dat onzin vak met die enorme syllabus? begin ik eindelijk respect te krijgen voor E&M (op het gym dan)
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef Keauning het volgende:
[..]
Klopt. Heb je meer aan dan de meeste vakken.
Ja, maar dan moet er een docent mee toch? Ik ging maar gewoon even 10 minuten niks doen en toen ging het wel weg.quote:
Hele heisa om niets.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
._.
*verstopt zich in een hoekje*
dat ik dat niet gezien heb xD
ja, maar dan kan je wel de beentjes strekken voor een minuutjequote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er een docent mee toch? Ik ging maar gewoon even 10 minuten niks doen en toen ging het wel weg.
Hahahaha xD Nja ik heb de rest van dat schema gelukkig uitgevogeldquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hele heisa om niets.Wordt een leuk cijfertje als je er morgen met een half hoofd bijzit.
Yeaaaahh! Verdomd veel is het ook. Moet die hele structuur van de EU ook nog eens weten T_Tquote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Etsu het volgende:
respect voor maatschappijwetenschappen
leuk vak, interessant, maar moeilijk.
tja, aangenaam kennis te maken met maw.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Yeaaaahh! Verdomd veel is het ook. Moet die hele structuur van de EU ook nog eens weten T_T
E&M met M&O, Latijn, MAW en WiskAquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
E&M met M&O, AK + INF.
De rest van de mogelijkheden![]()
Precies hetzelfde als ik - INF.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
E&M met M&O, AK + INF.
2008 is trouwens wel ver terug. In de tussentijd is er veel examenstof 'verschoven', dus ze vragen nu andere dingen dan eerst. Marketing, de vier P's etc. behoorden toen nog tot verplicht examenstof en nu niet meer dus pas op dat je niet de verkeerde dingen gaat maken/leren voor morgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahaha xD Nja ik heb de rest van dat schema gelukkig uitgevogeld
Ja ik maak em ook niet met de grootste serieusheid op dit tijdstipquote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
2008 is trouwens wel ver terug. In de tussentijd is er veel examenstof 'verschoven', dus ze vragen nu andere dingen dan eerst. Marketing, de vier P's etc. behoorden toen nog tot verplicht examenstof en nu niet meer dus pas op dat je niet de verkeerde dingen gaat maken/leren voor morgen.
Die heeft zinnnnquote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef Etsu het volgende:
ik zag in een van de topics ergens in exa, dat een gast 14 examenvakken hadwth.
thats wrooooooooong. very wroongquote:Op maandag 14 mei 2012 23:43 schreef Etsu het volgende:
ik zag in een van de topics ergens in exa, dat een gast 14 examenvakken hadwth.
Ach, ook hier vragen ze gewoon wat standaardbegrippenals het legaliteitsbeginsel, functies van media, en welke politieke kleur is dit etc. etc. Zou je na drie jaar maw eigenlijk best wel mogen weten. Alleen Europese shizzle is best pittig, want dat krijg je alleen echt op het laatst.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja, aangenaam kennis te maken met maw.
3 boeken is echt bizar veel.
Zelfde pakket, alleen geen AK.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
E&M met M&O, AK + INF.
bierquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Shispeed het volgende:
meh ik zit nu bier te drinken en reggae te luisteren in plaats van wat uit te voeren![]()
overigens wel goed tegen de stress
je bent de enige die serieus reageert in dit topic, gefeliciteerdquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, ook hier vragen ze gewoon wat standaardbegrippenals het legaliteitsbeginsel, functies van media, en welke politieke kleur is dit etc. etc. Zou je na drie jaar maw eigenlijk best wel mogen weten. Alleen Europese shizzle is best pittig, want dat krijg je alleen echt op het laatst.
Wat is jullie thema? Jullie hebben een nieuw thema toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef TwentyFourr het volgende:
E & M met Filosofie en Ak. filosofie is ook echt zooo veel dit jaar![]()
Gewoon een paar pilsjes voor het examen, kun je veeeeel ruimer denken.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef TwentyFourr het volgende:
E & M met Filosofie en Ak. filosofie is ook echt zooo veel dit jaar![]()
whiskeyquote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
bier
vodka
verdriet om nederlands wegwerken
Ik lees geen andere posts.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent de enige die serieus reageert in dit topic, gefeliciteerd
wees blij. paupervak.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Zelfde pakket, alleen geen AK.
jawel, staat bij de antwoorden wel zo... heb nog gechecktquote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Maar ik zie nergens 10 duizend nog wat staan als antwoord bij vraag 24?
Stoer.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wees blij. paupervak.
we hadden een leraar die stokdoof is, dement is, en oud. kon in de les niks anders praten dan over actuele nieuws en voorlezen uit het boek. met als gevolg dat iedereen met zn mobieltje bezig was en het huiswerk nooit maakte.
zo ben ik voor mijn rijbewijs geslaagd, een pilsje wel te verstaan dus het was nog wel legaalquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Gewoon een paar pilsjes voor het examen, kun je veeeeel ruimer denken.
dat is vraag 25quote:Op maandag 14 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jawel, staat bij de antwoorden wel zo... heb nog gecheckt
Volgens mij zijn echte bijna alle AK leraren zo, ik heb er 4 gehad ofzo en ze zijn allemaal slecht.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wees blij. paupervak.
we hadden een leraar die stokdoof is, dement is, en oud. kon in de les niks anders praten dan over actuele nieuws en voorlezen uit het boek. met als gevolg dat iedereen met zn mobieltje bezig was en het huiswerk nooit maakte.
aardrijkskundequote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wees blij. paupervak.
blijkbaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn echte bijna alle AK leraren zo, ik heb er 4 gehad ofzo en ze zijn allemaal slecht.
Ik had in de onderbouw de grootste held als AK-docent. Hij gaf elke keer huiswerk op, niemand maakte het en hij werd niet eens boos.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wees blij. paupervak.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had in de onderbouw de grootste held als AK-docent. Hij gaf elke keer huiswerk op, niemand maakte het en hij werd niet eens boos.'Jullie zullen het vast niet gemaakt hebben, dus hier komen de antwoorden.' En dan ging hij dat nog echt doen ook.
Ouwe vent, vaak gingen we ook gewoon film kijken tijdens zijn lessen.
Vrije wilquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat is jullie thema? Jullie hebben een nieuw thema toch?
Best kut dat je nu niet meer kunt oefenen met de voorgaande jaren.
die van ons nam ons altijd mee naar buiten om de stof in de praktijk te laten zien, en nooit huiswerkquote:Op maandag 14 mei 2012 23:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik had in de onderbouw de grootste held als AK-docent. Hij gaf elke keer huiswerk op, niemand maakte het en hij werd niet eens boos.'Jullie zullen het vast niet gemaakt hebben, dus hier komen de antwoorden.' En dan ging hij dat nog echt doen ook.
Ouwe vent, vaak gingen we ook gewoon film kijken tijdens zijn lessen.
Klinkt abstract en dus pittig.quote:
jij hebt een aardbeving meegemaakt?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die van ons nam ons altijd mee naar buiten om de stof in de praktijk te laten zien, en nooit huiswerk
hahahha creepersquote:Op maandag 14 mei 2012 23:50 schreef Zamorak het volgende:
Wth, er hebben gewoon 72 mensen op die poll gestemd. Allemaal lurkers hierzo.
Geniaal.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die van ons nam ons altijd mee naar buiten om de stof in de praktijk te laten zien, en nooit huiswerk
En oja, ik kwam 3 dagen van tevoren erachter dat je gewoon eigenlijk alle vragen achterin het boek moet kennen. Dat zei toen iemand op FOK. Dus zodoende ik die antwoorden geleerd en uiteindelijk vragen ze je alleen maar die eindtermen. Ik had een 7.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Klinkt abstract en dus pittig.
Wij hadden iets met scheiding van kerk en staat, maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik welquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Oooooohh haha
die begrijp ik trouwens ook niet...
ja wel een kleintje ja, maar dat was niet tijdens aardrijskundequote:
hey welke soorten leasing had je ook alweer? financial, operational ennnn?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Oooooohh haha
die begrijp ik trouwens ook niet...
Zijn gegeven in de uitwerkbijlagequote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan die afschrijvingskosten?
die van ons heeft een half jaar lang water behandeld omdat hij dat zo'n leuk onderwerp vondquote:Op maandag 14 mei 2012 23:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Geniaal.Ik vond het wel een saai vak, trouwens. Alleen vulkanisme vond ik een leuk onderwerp maar we hebben veel landbouw behandeld (met begrippen als drainage, intensivering en weet ik wat allemaal). En ja, daar krijg je een slappe van.
Rede en religie dus. Ik zat in de buurt.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wij hadden iets met scheiding van kerk en staat, maar dat weet ik niet zeker meer.
lijkt me een toffe leraarquote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja wel een kleintje ja, maar dat was niet tijdens aardrijskunde![]()
nee maar bij onderwerpen als ruimtelijke ordening en water ging hij altijd met ons door het dorp heen lopen en praktijkvoorbeelden laten zien, dat was altijd erg leuk
zoooo blij dat ik het heb laten vallenquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die van ons heeft een half jaar lang water behandeld omdat hij dat zo'n leuk onderwerp vond
Beste vak op de middelbare school! Ik heb het ook. Alleen maar achten en negens gehaald in die drie jaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:52 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me bazig met mijn informatica-cijfer. Hoogste van heel havo/vwo.
Maar rete makkelijkverbaast me dat er geen een CE over is.
ik laat dat wegduimen omdat ik een vijf hadquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Beste vak op de middelbare school! Ik heb het ook. Alleen maar achten en negens gehaald in die drie jaar.Hele voortgangstoetsen gebasseerd op de werking van een pc (software + hardware) en binair rekenen.
Op theorie-gedeelte haalde ik respectievelijk een 8,9, 8,4 en 7,4.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Beste vak op de middelbare school! Ik heb het ook. Alleen maar achten en negens gehaald in die drie jaar.Hele voortgangstoetsen gebasseerd op de werking van een pc (software + hardware) en binair rekenen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef meneer_valk het volgende:
http://www.examenklachten(...)25/kankerlijers.html
Sale-and-lease backquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hey welke soorten leasing had je ook alweer? financial, operational ennnn?
haha oh zo dom, ik zie het nu jaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zijn gegeven in de uitwerkbijlageMaar daardoor snap ik vraag 25 alsnog niet xD
lol frustraties.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef meneer_valk het volgende:
En dan is ie van wie? de verhuurder of huurder? want bijv. bij financial is ie juridisch van de verhuurder maar economisch van de huurderquote:
Vrije wil, moeilijk themaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat is jullie thema? Jullie hebben een nieuw thema toch?
Best kut dat je nu niet meer kunt oefenen met de voorgaande jaren.
Stel je hebt een bedrijfsauto maar je begint verlies te draaien. Dan kun je ervoor kiezen om de auto te verkopen aan een ander bedrijf en terug te leasen. Dan ligt het volgens mij maar aan de lease-vorm, maar het lijkt me logisch dat de bedrijfsauto eigendom is van het nieuwe bedrijf dat hem heeft gekocht.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
En dan is ie van wie? de verhuurder of huurder? want bijv. bij financial is ie juridisch van de verhuurder maar economisch van de huurder
Zoo dat zou ik echt niet weten..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
En dan is ie van wie? de verhuurder of huurder? want bijv. bij financial is ie juridisch van de verhuurder maar economisch van de huurder
Mwah, valt wel mee. Het komt er op neer dat alles deterministisch is, en vrije wil dus niet bestaat. Alles wat je doet is noodzakerlijkerwijs bepaald door voorafgaande oorzaken. Ook het typen van deze reactie lag vast, slechts een schakel in een van de vele ketens.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja maar bij operational is de auto dan zowel juridisch als economisch van de VERhuuder, en financial juridisch van de VERhuurder en economisch van de huurder.. waar valt sale and lease back onder?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Stel je hebt een bedrijfsauto maar je begint verlies te draaien. Dan kun je ervoor kiezen om de auto te verkopen aan een ander bedrijf en terug te leasen. Dan ligt het volgens mij maar aan de lease-vorm, maar het lijkt me logisch dat de bedrijfsauto eigendom is van het nieuwe bedrijf dat hem heeft gekocht.
dat is slechts een deel van hoofdstuk 2 =/ je moet alles achterin ook kennen, niet weten.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:59 schreef willemweetjewel het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Het komt er op neer dat alles deterministisch is, en vrije wil dus niet bestaat. Alles wat je doet is noodzakerlijkerwijs bepaald door voorafgaande oorzaken. Ook het typen van deze reactie lag vast, slechts een schakel in een van de vele ketens.
Samenvatting van een pittig boek in een paar zinnen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:59 schreef willemweetjewel het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Het komt er op neer dat alles deterministisch is, en vrije wil dus niet bestaat. Alles wat je doet is noodzakerlijkerwijs bepaald door voorafgaande oorzaken. Ook het typen van deze reactie lag vast, slechts een schakel in een van de vele ketens.
als in dat je weet bij wie het hoort, dat is ook nog iets van 70 pagina's tekstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
dat is slechts een deel van hoofdstuk 2 =/ je moet alles achterin ook kennen, niet weten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Samenvatting van een pittig boek in een paar zinnen.
Doe je goed.
Ik -denk- dat het dan ligt op welke manier, dus operational of financial, je de bedrijfsauto terugleaset. Dus ik ga er vanuit dat het op beide manieren kan.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:59 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja maar bij operational is de auto dan zowel juridisch als economisch van de VERhuuder, en financial juridisch van de VERhuurder en economisch van de huurder.. waar valt sale and lease back onder?
hahahahahaha xD nee ik was vergeten dat ik nog in men outside clothes zatquote:
outside clothesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahahahaha xD nee ik was vergeten dat ik nog in men outside clothes zat
doet me denken aan degene die achter me had horen te zitten. Lang haar vol roos, vlassig eerste baardgroei laten staan, had waterangst dus douchte eens in de maand (bevestigd door hemzelf) gelukkig van school af gegooid anders had ik een klacht naar LAKS gestuurdquote:
okequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:02 schreef Rezania het volgende:
Iedereen die morgen examens heeft veel succes.Nu lekker slapen.
deze man weetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vrouwentaal. Ze heeft het over d'r normale kleren en ze wil nu haar pyjama aantrekken.
Ik zat trouwens naast die drukke stresskip waar ik het over had!quote:
je kan ons steunen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef Etsu het volgende:
ik vind het stom dat ik 2 weken vakantie heb.
nu gaat iedereen over de komende examens praten hier, en kan ik niet mee praten
Ruilen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef Etsu het volgende:
ik vind het stom dat ik 2 weken vakantie heb.
nu gaat iedereen over de komende examens praten hier, en kan ik niet mee praten
Bijna. Oversized tshirt en geen broekje:Pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
deze man weet
als in oversized t-shirt en sportbroekje wssmaar niets mis mee
welkom bij de club, het valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Godver, dat ik dat snap.Langzaamaan word ik battie, lijkt t wel
Pics.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Bijna. Oversized tshirt en geen broekje:P
ik dacht al dat ze in haar overal zat ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vrouwentaal. Ze heeft het over d'r normale kleren en ze wil nu haar pyjama aantrekken.
Hhahaha. oei. ik had een lid van de bimbo squad achter me ._. die brengt ongelukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:03 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik zat trouwens naast die drukke stresskip waar ik het over had!Het viel gelukkig wel mee, behalve aan het eind... Daar zwabberden haar handen alle kanten op
![]()
Geen broek?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik wou slipje zeggen maar ik was bang dat het seksistisch overkwamquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neverquote:
Hahahahaha!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik dacht al dat ze in haar overal zat ofzo
Nee, als het warm genoeg is niet.quote:
Haha als je maar geen string zegt. ;pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ik wou slipje zeggen maar ik was bang dat het seksistisch overkwamecht
Girls ftwquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, te warm is het laatste tijd in de nacht
Stringquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Never
[..]
Hahahahaha!
[..]
Nee, als het warm genoeg is niet.
[..]
Haha als je maar geen string zegt. ;p
Afschuwelijke dingen vindt ik het D:quote:
Please, welk zelfrespectered meisje draagt nog een string tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha als je maar geen string zegt. ;p
Ik ben van wat er tussen zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Girls ftw(ur a girl... right?)
Plus ik ben meer van de benen dan buikje:)
Kan er niet over meepraten. Sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Afschuwelijke dingen vindt ik het D:
+1quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ben van wat er tussen zit.
who run the worlddddquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Girls ftw(ur a girl... right?)
Plus ik ben meer van de benen dan buikje:)
hahahahahahahhaha nastyyyyquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik ben van wat er tussen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |