Lol xD Doe je dat niet liever zelf bij een dame?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef dramatic het volgende:
ik maak er 1 met kunstmatige intelligentie
Maarja zoals ik al zei, ook overwogen Electrical Engineering te doen?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef dramatic het volgende:
ik maak er 1 met kunstmatige intelligentie
Rechtsgeleerdheidquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk studeren als je slaagt?
daar heb je natuurlijk een puntquote:Op maandag 14 mei 2012 23:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Lol xD Doe je dat niet liever zelf bij een dame?
Ja dat is de lastige keuze..quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Maarja zoals ik al zei, ook overwogen Electrical Engineering te doen?
Hahahha. xDquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef dramatic het volgende:
[..]
daar heb je natuurlijk een puntik schrijf in mn testament hoe je um maakt.
IBA in Tilburg, als ik word toegelaten, anders bedrijfskunde in Rotterdam.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
fiscaal rechtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
Wat is er zo leuk daar dan lolquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Etsu het volgende:
In Groningen
Boh, ik ben verliefd op die stad
Hahahha. hey we hadden het over een pakkert he xD dat gaat maximaal Frenchquote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef dramatic het volgende:
gewoon ff 1.3 halen. ik bel die LAKS wel ff
ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik klein wasquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ikhahaha trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geneeskunde, hopelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:10 schreef Fish. het volgende:
ver, maar leuk.quote:
Ik ga sowieso bedrijfskunde in R'dam doen. Doe dat, dan kunnen we samen FOK!'en.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
IBA in Tilburg, als ik word toegelaten, anders bedrijfskunde in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |