hahahah als exa-11'er zou je moeten weten dat ik niks met vrouwen heb, dus je faalt.quote:
U gay?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahahah als exa-11'er zou je moeten weten dat ik niks met vrouwen heb, dus je faalt.
kusje, ga maar terug naar de basisschool
Waarom zou ik dat moeten weten xDquote:
ik dacht dat dat best duidelijk was in de vorige delenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten xD
bwhahahahahaaaaaaa.. faal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef TwentyFourr het volgende:
ik sprak net met iemand die 4 had. die mag serieus afgeschoten worden
Was 5% van Nederland niet heumeu. Raar dat mensen meteen opkijken als iemand zegt dat 'ie dat is.quote:
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat dat best duidelijk was in de vorige delen
ja, ik ben gay.![]()
Nee mensen met 2 verdienen geen puntenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef OverRated het volgende:
Gezeur over juiste antwoorden. Laat ze allebei goed rekenen en klaar
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Let er niet op xD Mijn gayradar is niet geweldig:p
Daar heb ik m'n gayfriend voor xD
Ach, ik ben niks anders gewend.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Was 5% van Nederland niet heumeu. Raar dat mensen meteen opkijken als iemand zegt dat 'ie dat is.
JOKE HERMSEN = DE AUTEUR. DIE ZIT.twitter:JokeHermsen twitterde op maandag 14-05-2012 om 21:03:48Volgens mij staat er een fout in VWO examen nederlands. Antwoord op vraag 1 is 3 (IPV 2) en ik kan het weten! reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
denk jij. stiekem huilt hij elke avond omdat hij verliefd op je is
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee mensen met 2 verdienen geen punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |