SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis op 'open nieuw deel' klikken enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hallo, ik ben niet zo ervaren als jullie
Avater yapmasini daha yeni ogrendim
Is *nu* hot. Vanaf 16:40.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef zarGon het volgende:
PowNews-uitzending van vandaag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251961.
Helemaal op het einde.
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Het lijkt er zelfs op dat één van de jongens geslachtsgemeenschap heeft met haar. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst.quote:
Zomaar Zonder Reden, Gewoon Omdat Het Een TT Is Meer Niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom Begin Je Elk Woord Met Een Hoofdletter In De TT?
Ah dat, had het al via het forum gezien idd, smerig gedoe.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst..
quote:
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Het lijkt er zelfs op dat één van de jongens geslachtsgemeenschap heeft met haar. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst..
Eerlijk, hoe vaak heb je ge-backspaced?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.
Heel Veelquote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk, hoe vaak heb je ge-backspaced?
Hehequote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel VeelHet Is Nog Best Lastig Typen
Warum?quote:
Antillianen.quote:
Het laagst scoren in criminaliteit is toch goed?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Antillianen.In de statistieken over criminaliteit, arbeidsparticipatie en onderwijs scoren zij het laagst van de vier grote minderheden.
Ik had ooit gehoord dat tijdens de slavenhandel de zwakke/ zieke negers op de Antillen werden gedumpt, terwijl de sterkeren naar Suriname mochten.![]()
![]()
In criminaliteit =/= over criminaliteit.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het laagst scoren in criminaliteit is toch goed?
Ohww. Was ik allang vergeten 😳quote:
Doe ff normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.
Ah, meisjes/vrouwen die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten zich altijd. Gut weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik beeldde me altijd in dat meisjes die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten of iets. Niet dat ik me kan voorstellen dat meisjes aan seks doen in een groep. Raar.
Het meisje leefde op dat moment in een shock dunkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik beeldde me altijd in dat meisjes die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten of iets. Niet dat ik me kan voorstellen dat meisjes aan seks doen in een groep. Raar.
Weet ik het. Het lijkt zo ver weg dit soort gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het meisje leefde op dat moment in een shock dunkt me.
Jajajaja, dat weten we nu welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je zou willen emigreren, waar zou je heen gaan?
Ik zeg: spanje!
Ik kon het wel voorspellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het nog nooit over emigreren gehad, dus doe niet stoer
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik kon het wel voorspellenJe klonk zo enthousiast over Spanje
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, met een lopende studie en een kindjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Misschien moet je het gewoon proberen. Gewoon een periode werken daarHeb het zelf ook gedaan. Maar dan in Engeland. Bleek achteraf niets te zijn voor mij, maar ik ben een nieuwsgierigheid armer en ervaring rijker geworden.
Over 7 jaar worden die meisjes in de bosjes aangeduwd door Marokkaanse drollen in hun eigen poepert. Mét Youtube filmpje dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef Arcadia het volgende:
Ik was aan het fietsen, rijd ik voorbij 2 kleine Nederlandse meisjes (ongeveer 8 jaar oud) die er heel schattig uitzagen. Ze waren bezig op hun skateboards, leuk vrolijk op de stoep. Denkende dat ik ook leuke spelende kinderen wil nader ik ze. Ik glimlach vriendelijk terwijl ik ze voorbij fiets, na 10 meter hoor ik ineens geroep. "Marokkaanse drol!". Verbaasd kijk ik achterom met argusogen naar de twee kleine dreumels, zegt het meisje nogmaals Marokkaanse drol. Dat andere meisje schoot in de lach en zei na een seconde of twee ook "Marokkaanse drol".
De jeugd van tegenwoordig
Je bent er nooit geweest maar je zou er wel naar willen emigreren? Puur vanwege de verhalen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daarom
Maar ik ben nog nooit in Spanje op vakantie geweest.. Maar vanwege vele verhalen van mijn oom en tante die daar elk jaar een half jaar 'wonen' lijkt het me supertof om daar definitief te wonen
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest maar je zou er wel naar willen emigreren? Puur vanwege de verhalen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante ja
Betere economie? Ja, als je het vergelijkt met Griekenland. En dan nog heb ik er vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante ja
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekkerquote:
De economie heeft niks te maken met staatsbeleidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekker
Weet jij dat wij in NL t.o.v. Spanje, 30% meer koopkracht hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekker
Moet je is doen Spanje is een top landquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daarom
Maar ik ben nog nooit in Spanje op vakantie geweest.. Maar vanwege vele verhalen van mijn oom en tante die daar elk jaar een half jaar 'wonen' lijkt het me supertof om daar definitief te wonen
quote:Spanje kampt onder meer met een hoog werkloosheidspercentage. Van de Spanjaarden zit bijna 25 procent zonder baan thuis. Vooral onder jongeren is dit percentage hoog. De regering is van plan te bezuinigen op sociale zekerheid, zorg en onderwijs.
quote:De toch al hoge werkloosheid in Spanje is verder opgelopen. In het eerste kwartaal van dit jaar liep de werkloosheid op tot 24,4 procent, oftewel 5,6 miljoen werklozen. Eind vorig jaar stond het percentage nog op 22,9 procent.
Tsja.. Ik zou liever naar belgie gaan. Maar daar is het klimaat net zo kut als in Nederlandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:32 schreef xaban06 het volgende:
Jaleesa ik had toch wel wat meer verwacht van je.
CIA Factbookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:34 schreef Arcadia het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar een primaire bron vinden is niet zo makkelijk die vandaag de dag 100% zou kloppen.
http://nos.nl/artikel/367082-spaanse-werkloosheid-nog-hoger.html
[..]
Ik heb het niet over je landkeuze, maar de beredenering erachter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tsja.. Ik zou liever naar belgie gaan. Maar daar is het klimaat net zo kut als in Nederland
T gras lijkt altijd groener aan de overkant. Waarschijnlijk zou ik het er nog geen jaar uithouden en weer terug naar Nederland komen (mij kennende)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je landkeuze, maar de beredenering erachter.
Nou ja, je kan ook vooronderzoek doen. Hoe kom je erbij dat de economie daar beter/gezonder is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T gras lijkt altijd groener aan de overkant. Waarschijnlijk zou ik het er nog geen jaar uithouden en weer terug naar Nederland komen (mij kennende)
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/sp.htmlquote:
Er wordt aangegeven in het artikel dat de eerste 4 maanden van 2012 het is opgelopen tot 24,4%.quote:20.8% (2011 est.)
Maja misschien ben je slim genoeg om er toch geld te verdienenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T gras lijkt altijd groener aan de overkant. Waarschijnlijk zou ik het er nog geen jaar uithouden en weer terug naar Nederland komen (mij kennende)
quote:A 78-year-old Dutchman was in hospital with a broken jaw and nose on Monday after being attacked by two Greek men near his seaside home close to the resort of Monemvasia in the Peloponnese.
The pensioner, identified as Adriano van der Burg, has lived in the area since the early 1990s, sources said.
He was attacked by the two men, aged 45 and 48, while walking his dogs on the beach early on Sunday, witnesses said, noting that his assailants had asked him whether he was German.
When the 78-year-old responded negatively to their question, the pair threw him to the ground and beat him while shouting: “German or Dutch, same difference! What do you think you can do to Greece?” After beating him for several minutes, the attackers fled in a sports utility vehicle.
Spotting the license plate, the victim’s neighbors contacted police who traced the vehicle and arrested the pair. The perpetrators allegedly claimed to have been under the influence of alcohol.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren die Nederlandse bejaarden bij Groeten Van Max
Onschuldig in een Turkse cel gesmeten, aangevallen door een reisleider en in de steek gelaten door Corendon.
Welkom in Turkiye, ouwe
Wat ? het is toch allebei glibberig in je mond ?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren die Nederlandse bejaarden bij Groeten Van Max
Onschuldig in een Turkse cel gesmeten, aangevallen door een reisleider en in de steek gelaten door Corendon.
Welkom in Turkiye, ouwe
Chili peper doen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben alleen sambal vergeten te halenecht stom
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Ziba het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus. En ik maak niks.
Bestellen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Ziba het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus. En ik maak niks.
Prima.quote:
Als je Turks was, had ik je 'nane limon' (muntthee met citroen) aangeraden, haalt namelijk misselijkheid en het verkouden gevoel weg, maar helaas ben je dat niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb een joggingbroek aan, ik heb geen make-up op en de capuchon van mijn vest over mijn hoofd heen, ik heb hele erge wallen en er loopt snot uit mijn neus en mijn lichaam voelt slap aan, ook heb ik een kots-smaak in mijn mond. Ik dacht: vast relevant voor het topic.
Trigger, wil je nog steeds trouwen?
Hier was het anders behoorlijk nat vandaag. Ik heb ook hooikoorts, maar ik heb er alleen maar last van wanneer het droog weer is, wanneer het gras weer begint te ruiken en de stuifmeelkorrels van bloemen en planten door de lucht vliegen. Regen kan dus erg aangenaam zijn voor hooikoortspatiënten.quote:
Haalt dat echt misselijkheid weg of geloof jij daar zelf in?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je Turks was, had ik je 'nane limon' (muntthee met citroen) aangeraden, haalt namelijk misselijkheid en het verkouden gevoel weg, maar helaas ben je dat niet.
Werkt echt. Ik vind het ook niet echt lekker ofzo, maar het helpt wel tegen flinke misselijkheid. Turken drinken het voornamelijk om die reden. Maar dan wel de muntbladeren zelf koken en niet zo'n slap aftreksel uit een zakje nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haalt dat echt misselijkheid weg of geloof jij daar zelf in?
Wie, wat waar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger, ze vroeg of je nog wilt trouwen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb een joggingbroek aan, ik heb geen make-up op en de capuchon van mijn vest over mijn hoofd heen, ik heb hele erge wallen en er loopt snot uit mijn neus en mijn lichaam voelt slap aan, ook heb ik een kots-smaak in mijn mond. Ik dacht: vast relevant voor het topic.
En hoequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Prima.
U hurt mah feelings braquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Prima.
Wanneer wordt er geloot?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkije had het EK van 2020 zo goed als binnengesleept (want enigste kandidaat), besluit Georgië zich op de laatste dag ook nog even aan te melden. Maar ik denk wel dat het Turkije gaat worden.
Hmm, duurt nog wel even dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er wordt niet geloot, maar gestemd. Laat 2013 of vroeg 2014.
Klopt. Maar als niemand anders zich had aangemeld, zou nu vrijwel zeker vastgestaan hebben dat Turkije het toernooi mocht organiseren.quote:
Georgie gaat dat nooit winnen, niet stabiel en de Russen haten ze... Alle moslimlanden steunen Turkije.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkije had het EK van 2020 zo goed als binnengesleept (want enigste kandidaat), besluit Georgië zich op de laatste dag ook nog even aan te melden. Maar ik denk wel dat het Turkije gaat worden.
De enigste moslimlanden in de UEFA zijn Turkije, Azerbeidzjan, Kazachstan en Bosnië. En volgens mij mag niet iedereen stemmen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Georgie gaat dat nooit winnen, niet stabiel en de Russen haten ze... Alle moslimlanden steunen Turkije.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
ahahahhaa, grapje la..
Het was zo: ik was op het werk en zat op 9gag te surfen met de kassa..(jaa, letterlijk: op de kassa aan het surfen op 9gag
)
Kwam er opeens een meisje aanlopen wat ook daar werkt en ze keek zo na de kassa en zei van wtf? Wat ben jij aan het doen daar..?![]()
En ik zo van: Niets..Facebook..
Kijkt ze me opeens aan van: I see what you did there, me gusta kijkt ook 9gag..
Echt ik zo van wtf..? Trouw met me![]()
Zegt ze van check jij maar 9gag op je kassa like a sir, mijn baas komt er aan: Nothing to do here![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
ahahahhaa, grapje la..
Het was zo: ik was op het werk en zat op 9gag te surfen met de kassa..(jaa, letterlijk: op de kassa aan het surfen op 9gag
)
Kwam er opeens een meisje aanlopen wat ook daar werkt en ze keek zo na de kassa en zei van wtf? Wat ben jij aan het doen daar..?![]()
En ik zo van: Niets..Facebook..
Kijkt ze me opeens aan van: I see what you did there, me gusta kijkt ook 9gag..
Echt ik zo van wtf..? Trouw met me![]()
Zegt ze van check jij maar 9gag op je kassa like a sir, mijn baas komt er aan: Nothing to do here![]()
Senin bi ayri yerin var kalbimde..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nouja
Ik kijk dagelijks 9gag.. Ben ik nu ook stoertss
Nou..?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:21 schreef Ayca het volgende:
Iedereen zit op 9gag, zo speciaal is dat niet.
ahahahahahhaaquote:
Hij hoort helemaal voor mij gereserveerd te zijnquote:
Doe es gauw meer je best danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hij hoort helemaal voor mij gereserveerd te zijn
Mijn veters strikkenquote:
Stel je voor dat je droomvent (gebruik je fantasie) over 1,5 uur langskomt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Daginik bir ev bir saatte nasil toplanilir?
Door de Fok! Schoonmaakploeg in te huren OF stoppen met het posten hier en snel schoonmaken..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Stap 1: Zet je computer uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Neem klitteband ofzoquote:
Kijk en dat is de reden waarom je meer je best moet doenquote:
Zij is ook hard to get, ze woont minstens 200km van mij vandaan..quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze speelt hard to get. Je moet er zelf achteraan gaan.
Kafayi yedimquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:52 schreef Weissman het volgende:
Yokta anlamadigim gece gece nerden cikti bu temizlik isi
Jij zegt onze date afquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:48 schreef Weissman het volgende:
Ik woon op een kwartier rijden, u jelly ?
Ooow hold on, jullie 2 hadden een date..?quote:
Ja in de vroege ochtend. Hij zou me een kastje komen brengenquote:Op woensdag 16 mei 2012 01:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ooow hold on, jullie 2 hadden een date..?
Leuke smoes, dat kastje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja in de vroege ochtend. Hij zou me een kastje komen brengen
Aaahaaa..quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja in de vroege ochtend. Hij zou me een kastje komen brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Nee gewoon een loser met een kleurtje, net zoals in de zomer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar ben je verantwoordelijk voor? Of ben je nu een soort van admin?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee gewoon een loser met een kleurtje, net zoals in de zomer.
Ik heb een klerenkast die nog over is....quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Turquaz, heb jij niet ergens een kastje liggen dat je niet meer nodig hebt?
quote:
Vast zo'n MBO-beveiliging figuurtje die dacht een aanslag op de natie der Nederlanden te verijdelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Sag terug naar huus, gekrenkte Turkse trots omdat zo'n figuur in uniform op Schiphol eens denkt Baantjer te moeten spelen met een lang verhoor, heerlijk gastvrij en feestelijk hoor
m.at5.nl/artikelen/81227/turkse-zanger-woedend-naar-huis
Oh laat maar ik zie het alquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 04:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hayret, nasil bir birinden ayirmislarsa bu zencileri.
askuuummquote:
Heb een burn out. Was het maar een tekort aan vermoeidheid.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Levolution het volgende:
Nee serieus, slapeloos? Ga keihard sporten en kijk of je dan als een roos slaapt. Maak jezelf de hele dag moe.
Pas als dat niet helpt, naar medicatie grijpen.
Als je een burnout hebt gehad heb je daar de kracht niet voor bro, been there done that. In de eerste fase niet dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Levolution het volgende:
Nee serieus, slapeloos? Ga keihard sporten en kijk of je dan als een roos slaapt. Maak jezelf de hele dag moe.
Pas als dat niet helpt, naar medicatie grijpen.
Nou, maar goed ook dat je niet bevoegd bent om DM's, PM's en WhatsApp berichten te lezen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is tegen de bro-code hé, een beetje mijn date kapen
Sonimdissapointed.jpgquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou, maar goed ook dat je niet bevoegd bent om DM's, PM's en WhatsApp berichten te lezen..
Deget..quote:
iets met troll en obviousquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef Che_ het volgende:
'Burn-out' is echt een slappe smoes voor luiheid.
Van een onschuldig gekwetst naief meisje tot een psychopaatquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Levolution het volgende:
Sorry, wist niet wat je had, ging uit van slapeloosheid.
Ik snap wat je bedoelt. De wc/badkamer is heel rustgevend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Doorbloeding in mijn benen zijn opgehouden omdat ik al 15 min op de pot zit. Niet dat ik pis en schijt ofzo. Het is hier rustig. Ik raak ontspannen en kan goed nadenken
aangezien je toch niet "productief" bezig bent, houd je wel je broek dan aan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Doorbloeding in mijn benen zijn opgehouden omdat ik al 15 min op de pot zit. Niet dat ik pis en schijt ofzo. Het is hier rustig. Ik raak ontspannen en kan goed nadenken
Hah herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Niet als er mensen wonen en echt iets ''kwijt moeten''. Mijn moeder en broertje hadden een hekel aan meIk nam vaak een hele stap folders of een boek mee. Sinds kort is het mijn smartphone, omdat ik veel te ongeduldig ben. Ik google alles. Ook alle aanbiedingen
Nee. Want doordat ik zo ontspannen raak (iets met sluitspieren) is er een kans dat ik dan mijn broek vies maakquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
aangezien je toch niet "productief" bezig bent, houd je wel je broek dan aan?
Zijn mannen met lange tongen ook goed?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee ik dacht jij specifiek moeite doet dat soort mensen een gezwollen zwellichaam te bezorgenna de pr0n met vrouwen die een amputatie hebben ervaren van zG kan niks mij meer verbazen bij de Turken
Mijn fetish zijn vrouwen met lange tongen, ben jij er zo eentje?
Nee, maar ik ken wel een leuke meid voor je:quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee ik dacht jij specifiek moeite doet dat soort mensen een gezwollen zwellichaam te bezorgenna de pr0n met vrouwen die een amputatie hebben ervaren van zG kan niks mij meer verbazen bij de Turken
Mijn fetish zijn vrouwen met lange tongen, ben jij er zo eentje?
Nou ik heb er niks mee maar snap best dat er mensen zijn die daar een passie voor hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zijn mannen met lange tongen ook goed?
Wat een nutteloze toevoeging.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef zarGon het volgende:
Er zijn twee nieuwe smileys op FOK!:(:G) en
(:R).
Ik ga het ook laten doen - later. Jij bent echter nog te jong met 19 jaar, ik zou wachten tot je 21 bent als ik jou wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
welke van joelie toerkies heeft een keer zijn ogen gelaserd in toerkije? dm plies tank joe vary match.
neeeeeeeeeeeeee omg pfffffquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga het ook laten doen - later. Jij bent echter nog te jong met 19 jaar, ik zou wachten tot je 21 bent als ik jou was.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:54 schreef zarGon het volgende:
Fenerbahçe - Bursaspor strijden straks om 19.30 uur om de Turkse beker.
De laatste keer dat Fenerbahçe deze beker won was in 1983. Ik ben benieuwd of we kunnen blijven grappen erover.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
Fenerbahçe heeft gescoord in de eerste minuut..
Vergoed? Door wie? Als je het in Nederland laat doen dan misschien wel, maar niet als je in Turkije laat doen - vermoed ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee omg pfffffheb wel -7 linker oog en -2 rechter oog, word vergoed toch?
-7? WTF.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee omg pfffffheb wel -7 linker oog en -2 rechter oog, word vergoed toch?
Agis! Ik heb gehoord dat Dunya Goz hastanesi goed is enzo. Als het niet vergoed word ga ik daar even een afspraak maken maar waar ga jij laseren dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vergoed? Door wie? Als je het in Nederland laat doen dan misschien wel, maar niet als je in Turkije laat doen - vermoed ik.
ja erg he. Vind het niet erg om een bril te dragen, mensen om mij heen vind het mij juist leuk staan. Mij staat elk bril, zelfs de harry potter bril. jwzquote:
Bepaalde verzekeraars vergoeden behandelingen in Turkije gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vergoed? Door wie? Als je het in Nederland laat doen dan misschien wel, maar niet als je in Turkije laat doen - vermoed ik.
No idea, maar qua dokters heb ik via via connecties, dus ik zou zo wel een specialist kunnen krijgen in Turkijequote:Op woensdag 16 mei 2012 19:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Agis! Ik heb gehoord dat Dunya Goz hastanesi goed is enzo. Als het niet vergoed word ga ik daar even een afspraak maken maar waar ga jij laseren dan?
Hmm, -7. Zo ken ik er nog een! Het is alleen wel belangrijk dat de toename in sterkte van de ogen is gestopt. Dan is de operatie het meest zinvol, vertelde een oogarts van Dunya Goz mijn zus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja toch en in Turkije is het ook voordeliger voor henquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bepaalde verzekeraars vergoeden behandelingen in Turkije gewoon
ken ik er nog een? Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:42 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Hmm, -7. Zo ken ik er nog een! Het is alleen wel belangrijk dat de toename in sterkte van de ogen is gestopt. Dan is de operatie het meest zinvol, vertelde een oogarts van Dunya Goz.
oh okey nou InsaAllah zal het goed voorlopen. Het is wel een gevaarlijke ingreep. En nog niet zo goed ontwikkelt omdat het nog niet zo lang bestaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
No idea, maar qua dokters heb ik via via connecties, dus ik zou zo wel een specialist kunnen krijgen in Turkije
De kans op mislukken is best klein.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
oh okey nou InsaAllah zal het goed voorlopen. Het is wel een gevaarlijke ingreep. En nog niet zo goed ontwikkelt omdat het nog niet zo lang bestaat.
Ha ik was eerderquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef zarGon het volgende:
Er zijn twee nieuwe smileys op FOK!:(:G) en
(:R).
Mijn tante had in Duitsland gedaan en na een jaar moesten ze met spoed naar de eerste hulp omdat ze niks meer kon zien. Mijn vriendin heeft in Nederland laten laseren en sindsdien ziet ze alleen zwart en wit.quote:
Dat lijkt me echt heftigquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mijn tante had in Duitsland gedaan en na een jaar moesten ze met spoed naar de eerste hulp omdat ze niks meer kon zien. Mijn vriendin heeft in Nederland laten laseren en sindsdien ziet ze alleen zwart en wit.
de kans is er.
Mijn zus heeft vergelijkbare sterkten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ken ik er nog een? Hoe bedoel je?
ja inderdaad dat vertelde mijn opticien me ook. Ik zat toen echt een uur in de winkel voor die kutlenzen. En straks ga ik weer halfuur zitten klooien om ze eruit te kunnen krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je tante weer zien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Yep dat is de risico die je neemt. Ze had ook -7
Vriend was een keer naar bed gegaan met lenzen in, heel zijn ogen waren dichtgeplakt, hij kon een dag niet zien ofzo en dat leek me al verschrikkelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:56 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja ze had een permanent lens, die hebben ze eruit gehaald. Nu draagt ze gewoon haar bril.
sinds dinsdag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:53 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Mijn zus heeft vergelijkbare sterkten.
Hoe lang heb je al lenzen? Het is eerst inderdaad wat geklooi, maar het went best wel snel.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vriend was een keer naar bed gegaan met lenzen in, heel zijn ogen waren dichtgeplakt, hij kon een dag niet zien ofzo en dat leek me al verschrikkelijk
Met je ogen dicht? Gaat moeilijk hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou janken voor me leven......
kan ik wel ik ben master in jankenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met je ogen dicht? Gaat moeilijk hoor
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vriend was een keer naar bed gegaan met lenzen in, heel zijn ogen waren dichtgeplakt, hij kon een dag niet zien ofzo en dat leek me al verschrikkelijk
De jankmasterquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
kan ik wel ik ben master in janken
ja serieus ik jankte toen al toen ik mijn lenzen in moest doen, ik zij tegen die vrouw in de winkel dat het kwam door de lenzen, maar dat was niet zo![]()
hoe lang duurt het voordat jij je lenzen in doet en uit doet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan. Mijn ogen waren de volgende dag helemaal droog en wat dichtgeplakt inderdaad, maar ik kon wel gewoon zien. Natuurlijk wel gelijk de lenzen uit mijn ogen gehaald.
Wat zijn jouw sterktes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:03 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan. Mijn ogen waren de volgende dag helemaal droog en wat dichtgeplakt inderdaad, maar ik kon wel gewoon zien. Natuurlijk wel gelijk de lenzen uit mijn ogen gehaald.
Gisteren? Je moet er nog aan wennen. Het is sowieso fijner dan een bril, maar laseren is een nog betere en vooral een permanente oplossing.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
sinds dinsdag.ik ga tot augustus dragen vanwege iets en daarna wil ik wel weer mijn brilletje hoor of laseren. lenzen is echt een zooi
Beiden -3.25, met rechts een cilinder.quote:
Net voor je gemeten. Binnen 32 seconden heb ik ze in mijn ogen. Om ze uit mijn ogen te halen heb ik genoeg aan 9 seconden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:04 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat jij je lenzen in doet en uit doet?
wow zo snel wauw dat ik zo snel was, ik ben wel 15 minuten bezig voordat ik ze er nu in doen, gisteren was het 45 minuten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:13 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Beiden -3.25, met rechts een cilinder.
[..]
Net voor je gemeten. Binnen 32 seconden heb ik ze in mijn ogen. Om ze uit mijn ogen te halen heb ik genoeg aan 9 seconden.
mashaAllahquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje.
Ze tekent met haar voeten!.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje.
In het begin kan het inderdaad even duren, maar na verloop van tijd wordt het ook voor jou simpel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wow zo snel wauw dat ik zo snel was, ik ben wel 15 minuten bezig voordat ik ze er nu in doen, gisteren was het 45 minuten.
alleen uit doen is moeilijk, wat ik moet tegen mijn oog aan drukken en door het lucht moet ie dan eruit vallen mij lukt dat echt niet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje.
Klopt, Esref Armagan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er was ook zo'n blinde Turk die heel goed kon tekenen ofzo toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi hoi.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef Bilge het volgende:
Om andere zintuigen en vaardigheden te ontwikkelen wil ik ook een korte tijd blind/ doof/ reukloos/ gevoelloos/ armloos/ beenloos zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bekerquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef Levolution het volgende:
Ik volg geen voetbal en het boeit me eigenlijk vrij weinig, maar het boeit me genoeg om het hier te vragen: Galatasaray was toch sampiyon? Nu zie ik opeens Fenerbahçe?
kanfüs
Oh, twee verschillende toernooien dus. Ofzo. Lig en Kupa. Ik en mijn voetbalverstand, lijk op dit gebied echt op een vrouw, nm.quote:
quote:Fenerbahçe 5.kez Türkiye Kupasını alarak, 6 kez Türkiye Kupası kazanan HAKAN ŞÜKÜR ile aradaki farkı bire indirdi.
quote:Atv'nin yayın yönetmeni olsam hemen alt köşeye 'Tv'de ilk kez ' yazısı koyardım)
quote:Fenerbaheye tebrikler, hiç olmazsa kupa nasıl bir şeymiş onu görmüş oldular
quote:30 senede 1 kupa. Buyuk takimin hali bir baska canim..
quote:Fenerbahçe en son Türkiye Kupası aldığında bilgisayar geliştirilme aşamasındaydı Microsoft kurulmamıştı Bill Gates henüz garibandı
quote:kupayi soyunma odasinda versinler fenere
quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
ff wat random quotes van het internet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Turkse mensen en hun reactiesquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
ff wat random quotes van het internet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Aziz Yıldırım son türkiye kupasında sınıf başkanıymış. Simdi ise koğuş ağası, kader işte.
Je bent de enige op het wereldwijdeweb die kanfüs gebruikt, heeft het nog een betekenis?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:37 schreef Levolution het volgende:
Ik volg geen voetbal en het boeit me eigenlijk vrij weinig, maar het boeit me genoeg om het hier te vragen: Galatasaray was toch sampiyon? Nu zie ik opeens Fenerbahçe?
kanfüs
Guiza gideli geyikler azaldi ama. Benim favorim:quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Weissman het volgende:
Dont worry, bu eziklerle dalga gececek daha cok malzeme cikar
quote:
Whatever is lower than the bottom, Galatasaray is lower than that.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Absurde aantijging, derhalve verworpen.
Zie sigquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Whatever is lower than the bottom, Galatasaray is lower than that.
isquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Bilge het volgende:
De topicstarter die nu moderator is begrensde het aantal toegestane topics tot één per week. We moeten zuinig omgaan met de resterende 4 posts.
ditquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Bilge het volgende:
De topicstarter die nu moderator is begrensde het aantal toegestane topics tot één per week. We moeten zuinig omgaan met de resterende 4 posts.
serieus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Bilge het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |