SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis op 'open nieuw deel' klikken enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hallo, ik ben niet zo ervaren als jullie
Avater yapmasini daha yeni ogrendim
Is *nu* hot. Vanaf 16:40.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef zarGon het volgende:
PowNews-uitzending van vandaag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251961.
Helemaal op het einde.
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Het lijkt er zelfs op dat één van de jongens geslachtsgemeenschap heeft met haar. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst.quote:
Zomaar Zonder Reden, Gewoon Omdat Het Een TT Is Meer Niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom Begin Je Elk Woord Met Een Hoofdletter In De TT?
Ah dat, had het al via het forum gezien idd, smerig gedoe.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst..
quote:
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Het lijkt er zelfs op dat één van de jongens geslachtsgemeenschap heeft met haar. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst..
Eerlijk, hoe vaak heb je ge-backspaced?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.
Heel Veelquote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk, hoe vaak heb je ge-backspaced?
Hehequote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel VeelHet Is Nog Best Lastig Typen
Warum?quote:
Antillianen.quote:
Het laagst scoren in criminaliteit is toch goed?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Antillianen.In de statistieken over criminaliteit, arbeidsparticipatie en onderwijs scoren zij het laagst van de vier grote minderheden.
Ik had ooit gehoord dat tijdens de slavenhandel de zwakke/ zieke negers op de Antillen werden gedumpt, terwijl de sterkeren naar Suriname mochten.![]()
![]()
In criminaliteit =/= over criminaliteit.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het laagst scoren in criminaliteit is toch goed?
Ohww. Was ik allang vergeten 😳quote:
Doe ff normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.
Ah, meisjes/vrouwen die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten zich altijd. Gut weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik beeldde me altijd in dat meisjes die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten of iets. Niet dat ik me kan voorstellen dat meisjes aan seks doen in een groep. Raar.
Het meisje leefde op dat moment in een shock dunkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik beeldde me altijd in dat meisjes die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten of iets. Niet dat ik me kan voorstellen dat meisjes aan seks doen in een groep. Raar.
Weet ik het. Het lijkt zo ver weg dit soort gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het meisje leefde op dat moment in een shock dunkt me.
Jajajaja, dat weten we nu welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je zou willen emigreren, waar zou je heen gaan?
Ik zeg: spanje!
Ik kon het wel voorspellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het nog nooit over emigreren gehad, dus doe niet stoer
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik kon het wel voorspellenJe klonk zo enthousiast over Spanje
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, met een lopende studie en een kindjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Misschien moet je het gewoon proberen. Gewoon een periode werken daarHeb het zelf ook gedaan. Maar dan in Engeland. Bleek achteraf niets te zijn voor mij, maar ik ben een nieuwsgierigheid armer en ervaring rijker geworden.
Over 7 jaar worden die meisjes in de bosjes aangeduwd door Marokkaanse drollen in hun eigen poepert. Mét Youtube filmpje dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef Arcadia het volgende:
Ik was aan het fietsen, rijd ik voorbij 2 kleine Nederlandse meisjes (ongeveer 8 jaar oud) die er heel schattig uitzagen. Ze waren bezig op hun skateboards, leuk vrolijk op de stoep. Denkende dat ik ook leuke spelende kinderen wil nader ik ze. Ik glimlach vriendelijk terwijl ik ze voorbij fiets, na 10 meter hoor ik ineens geroep. "Marokkaanse drol!". Verbaasd kijk ik achterom met argusogen naar de twee kleine dreumels, zegt het meisje nogmaals Marokkaanse drol. Dat andere meisje schoot in de lach en zei na een seconde of twee ook "Marokkaanse drol".
De jeugd van tegenwoordig
Je bent er nooit geweest maar je zou er wel naar willen emigreren? Puur vanwege de verhalen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daarom
Maar ik ben nog nooit in Spanje op vakantie geweest.. Maar vanwege vele verhalen van mijn oom en tante die daar elk jaar een half jaar 'wonen' lijkt het me supertof om daar definitief te wonen
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest maar je zou er wel naar willen emigreren? Puur vanwege de verhalen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante ja
Betere economie? Ja, als je het vergelijkt met Griekenland. En dan nog heb ik er vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante ja
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekkerquote:
De economie heeft niks te maken met staatsbeleidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekker
Weet jij dat wij in NL t.o.v. Spanje, 30% meer koopkracht hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekker
Moet je is doen Spanje is een top landquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daarom
Maar ik ben nog nooit in Spanje op vakantie geweest.. Maar vanwege vele verhalen van mijn oom en tante die daar elk jaar een half jaar 'wonen' lijkt het me supertof om daar definitief te wonen
quote:Spanje kampt onder meer met een hoog werkloosheidspercentage. Van de Spanjaarden zit bijna 25 procent zonder baan thuis. Vooral onder jongeren is dit percentage hoog. De regering is van plan te bezuinigen op sociale zekerheid, zorg en onderwijs.
quote:De toch al hoge werkloosheid in Spanje is verder opgelopen. In het eerste kwartaal van dit jaar liep de werkloosheid op tot 24,4 procent, oftewel 5,6 miljoen werklozen. Eind vorig jaar stond het percentage nog op 22,9 procent.
Tsja.. Ik zou liever naar belgie gaan. Maar daar is het klimaat net zo kut als in Nederlandquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:32 schreef xaban06 het volgende:
Jaleesa ik had toch wel wat meer verwacht van je.
CIA Factbookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:34 schreef Arcadia het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar een primaire bron vinden is niet zo makkelijk die vandaag de dag 100% zou kloppen.
http://nos.nl/artikel/367082-spaanse-werkloosheid-nog-hoger.html
[..]
Ik heb het niet over je landkeuze, maar de beredenering erachter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tsja.. Ik zou liever naar belgie gaan. Maar daar is het klimaat net zo kut als in Nederland
T gras lijkt altijd groener aan de overkant. Waarschijnlijk zou ik het er nog geen jaar uithouden en weer terug naar Nederland komen (mij kennende)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je landkeuze, maar de beredenering erachter.
Nou ja, je kan ook vooronderzoek doen. Hoe kom je erbij dat de economie daar beter/gezonder is?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T gras lijkt altijd groener aan de overkant. Waarschijnlijk zou ik het er nog geen jaar uithouden en weer terug naar Nederland komen (mij kennende)
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/sp.htmlquote:
Er wordt aangegeven in het artikel dat de eerste 4 maanden van 2012 het is opgelopen tot 24,4%.quote:20.8% (2011 est.)
Maja misschien ben je slim genoeg om er toch geld te verdienenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
T gras lijkt altijd groener aan de overkant. Waarschijnlijk zou ik het er nog geen jaar uithouden en weer terug naar Nederland komen (mij kennende)
quote:A 78-year-old Dutchman was in hospital with a broken jaw and nose on Monday after being attacked by two Greek men near his seaside home close to the resort of Monemvasia in the Peloponnese.
The pensioner, identified as Adriano van der Burg, has lived in the area since the early 1990s, sources said.
He was attacked by the two men, aged 45 and 48, while walking his dogs on the beach early on Sunday, witnesses said, noting that his assailants had asked him whether he was German.
When the 78-year-old responded negatively to their question, the pair threw him to the ground and beat him while shouting: “German or Dutch, same difference! What do you think you can do to Greece?” After beating him for several minutes, the attackers fled in a sports utility vehicle.
Spotting the license plate, the victim’s neighbors contacted police who traced the vehicle and arrested the pair. The perpetrators allegedly claimed to have been under the influence of alcohol.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren die Nederlandse bejaarden bij Groeten Van Max
Onschuldig in een Turkse cel gesmeten, aangevallen door een reisleider en in de steek gelaten door Corendon.
Welkom in Turkiye, ouwe
Wat ? het is toch allebei glibberig in je mond ?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren die Nederlandse bejaarden bij Groeten Van Max
Onschuldig in een Turkse cel gesmeten, aangevallen door een reisleider en in de steek gelaten door Corendon.
Welkom in Turkiye, ouwe
Chili peper doen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben alleen sambal vergeten te halenecht stom
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Ziba het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus. En ik maak niks.
Bestellen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:01 schreef Ziba het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus. En ik maak niks.
Prima.quote:
Als je Turks was, had ik je 'nane limon' (muntthee met citroen) aangeraden, haalt namelijk misselijkheid en het verkouden gevoel weg, maar helaas ben je dat niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb een joggingbroek aan, ik heb geen make-up op en de capuchon van mijn vest over mijn hoofd heen, ik heb hele erge wallen en er loopt snot uit mijn neus en mijn lichaam voelt slap aan, ook heb ik een kots-smaak in mijn mond. Ik dacht: vast relevant voor het topic.
Trigger, wil je nog steeds trouwen?
Hier was het anders behoorlijk nat vandaag. Ik heb ook hooikoorts, maar ik heb er alleen maar last van wanneer het droog weer is, wanneer het gras weer begint te ruiken en de stuifmeelkorrels van bloemen en planten door de lucht vliegen. Regen kan dus erg aangenaam zijn voor hooikoortspatiënten.quote:
Haalt dat echt misselijkheid weg of geloof jij daar zelf in?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je Turks was, had ik je 'nane limon' (muntthee met citroen) aangeraden, haalt namelijk misselijkheid en het verkouden gevoel weg, maar helaas ben je dat niet.
Werkt echt. Ik vind het ook niet echt lekker ofzo, maar het helpt wel tegen flinke misselijkheid. Turken drinken het voornamelijk om die reden. Maar dan wel de muntbladeren zelf koken en niet zo'n slap aftreksel uit een zakje nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haalt dat echt misselijkheid weg of geloof jij daar zelf in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |