SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis op 'open nieuw deel' klikken enzoquote:Op maandag 14 mei 2012 23:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hallo, ik ben niet zo ervaren als jullie
Avater yapmasini daha yeni ogrendim
Is *nu* hot. Vanaf 16:40.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:30 schreef zarGon het volgende:
PowNews-uitzending van vandaag: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251961.
Helemaal op het einde.
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Het lijkt er zelfs op dat één van de jongens geslachtsgemeenschap heeft met haar. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst.quote:
Zomaar Zonder Reden, Gewoon Omdat Het Een TT Is Meer Niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom Begin Je Elk Woord Met Een Hoofdletter In De TT?
Ah dat, had het al via het forum gezien idd, smerig gedoe.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst..
quote:
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minderjarig meisje wordt lastiggevallen/aangerand/verkracht (geen idee wat het precies is) door meerdere jongens. Het lijkt er zelfs op dat één van de jongens geslachtsgemeenschap heeft met haar. Op straat. Eén van de jongens heeft het gefilmd en op het internet geplaatst..
Eerlijk, hoe vaak heb je ge-backspaced?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.
Heel Veelquote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk, hoe vaak heb je ge-backspaced?
Hehequote:Op maandag 14 mei 2012 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel VeelHet Is Nog Best Lastig Typen
Warum?quote:
Antillianen.quote:
Het laagst scoren in criminaliteit is toch goed?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Antillianen.In de statistieken over criminaliteit, arbeidsparticipatie en onderwijs scoren zij het laagst van de vier grote minderheden.
Ik had ooit gehoord dat tijdens de slavenhandel de zwakke/ zieke negers op de Antillen werden gedumpt, terwijl de sterkeren naar Suriname mochten.![]()
![]()
In criminaliteit =/= over criminaliteit.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het laagst scoren in criminaliteit is toch goed?
Ohww. Was ik allang vergeten 😳quote:
Doe ff normaalquote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens Mij Is Het Gewoon Zo'n Sletje Die Dat Normaal Ook Doet. Ik Ken Er Genoeg Er Van Die Er Zo Rond Lopen. Eerst Lopen Ze De Hele Tijd Te Cock Teasen En Daarna Doen Ze Moeilijk.
Ah, meisjes/vrouwen die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten zich altijd. Gut weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik beeldde me altijd in dat meisjes die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten of iets. Niet dat ik me kan voorstellen dat meisjes aan seks doen in een groep. Raar.
Het meisje leefde op dat moment in een shock dunkt me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik beeldde me altijd in dat meisjes die verkracht worden krijsen/huilen/zich verzetten of iets. Niet dat ik me kan voorstellen dat meisjes aan seks doen in een groep. Raar.
Weet ik het. Het lijkt zo ver weg dit soort gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het meisje leefde op dat moment in een shock dunkt me.
Jajajaja, dat weten we nu welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je zou willen emigreren, waar zou je heen gaan?
Ik zeg: spanje!
Ik kon het wel voorspellenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het nog nooit over emigreren gehad, dus doe niet stoer
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik kon het wel voorspellenJe klonk zo enthousiast over Spanje
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, met een lopende studie en een kindjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Misschien moet je het gewoon proberen. Gewoon een periode werken daarHeb het zelf ook gedaan. Maar dan in Engeland. Bleek achteraf niets te zijn voor mij, maar ik ben een nieuwsgierigheid armer en ervaring rijker geworden.
Over 7 jaar worden die meisjes in de bosjes aangeduwd door Marokkaanse drollen in hun eigen poepert. Mét Youtube filmpje dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:33 schreef Arcadia het volgende:
Ik was aan het fietsen, rijd ik voorbij 2 kleine Nederlandse meisjes (ongeveer 8 jaar oud) die er heel schattig uitzagen. Ze waren bezig op hun skateboards, leuk vrolijk op de stoep. Denkende dat ik ook leuke spelende kinderen wil nader ik ze. Ik glimlach vriendelijk terwijl ik ze voorbij fiets, na 10 meter hoor ik ineens geroep. "Marokkaanse drol!". Verbaasd kijk ik achterom met argusogen naar de twee kleine dreumels, zegt het meisje nogmaals Marokkaanse drol. Dat andere meisje schoot in de lach en zei na een seconde of twee ook "Marokkaanse drol".
De jeugd van tegenwoordig
Je bent er nooit geweest maar je zou er wel naar willen emigreren? Puur vanwege de verhalen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben al eeuwig niet op vakantie geweest, daarom
Maar ik ben nog nooit in Spanje op vakantie geweest.. Maar vanwege vele verhalen van mijn oom en tante die daar elk jaar een half jaar 'wonen' lijkt het me supertof om daar definitief te wonen
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest maar je zou er wel naar willen emigreren? Puur vanwege de verhalen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante ja
Betere economie? Ja, als je het vergelijkt met Griekenland. En dan nog heb ik er vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vanwege betere economie, klimaat EN verhalen van mn oom en tante ja
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekkerquote:
De economie heeft niks te maken met staatsbeleidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekker
Weet jij dat wij in NL t.o.v. Spanje, 30% meer koopkracht hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga jij dalijk lekker 400 euro eigen bijdrage zorgtoeslag betalen.. Nederland word steeds gekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |