Minder dan de Subaru maar hij scheelt enorm in de kostenquote:
Zolang je onder de 80km/h rijdt gaat het prima. Dan zet ik mooi de airco uit, linkerraam open en dak open.quote:
Vind ik ook wel ideaal idd zo'n schuif/kanteldak heb jij dat niet?quote:
Nja kosten is natuurlijk ook wel iets voor te zeggen. Ergens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef Grielen het volgende:
[..]
Minder dan de Subaru maar hij scheelt enorm in de kosten
[..]
Zolang je onder de 80km/h rijdt gaat het prima. Dan zet ik mooi de airco uit, linkerraam open en dak open.
Jawel. Was een absolute voorwaarde voor een andere auto en ik vind 't heerlijk. Cabrio is simpelweg niet praktisch genoeg, dit is een enigszins redelijk alternatief. Rij vaak met 't dak open, heerlijk. Eigenlijk zit 't alleen helemaal dicht als ik op de snelweg aan 't knallen ben of met meerdere mensen in de auto zit, puur vanwege de geluidsoverlast. In m'n eentje bij 'normale' snelheden staat ie sowieso altijd op de kiepstand en als 't droog is en niet te koud, meestal helemaal open .quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind ik ook wel ideaal idd zo'n schuif/kanteldak heb jij dat niet?
Ik doe ook altijd het raam linksachter open (zit gewoon een deur bij mij), dan heb je net zo veel frisse lucht maar het scheelt behoorlijk wat windruis. Erg prettig. Maar goed, da's lastig bij zo'n driedeurs natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:48 schreef Grielen het volgende:
Zolang je onder de 80km/h rijdt gaat het prima. Dan zet ik mooi de airco uit, linkerraam open en dak open.
Helemaal open gebruik ik echt bijna nooit. Alleen de kiepstand als het aardig weer is en soms icm raampje open. Maar vak zat ook gewoon de airco aanquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel. Was een absolute voorwaarde voor een andere auto en ik vind 't heerlijk. Cabrio is simpelweg niet praktisch genoeg, dit is een enigszins redelijk alternatief. Rij vaak met 't dak open, heerlijk. Eigenlijk zit 't alleen helemaal dicht als ik op de snelweg aan 't knallen ben of met meerdere mensen in de auto zit, puur vanwege de geluidsoverlast. In m'n eentje bij 'normale' snelheden staat ie sowieso altijd op de kiepstand en als 't droog is en niet te koud, meestal helemaal open .
Nadeel is wel dat je wat hoofdruimte inlevert. Gevolg is dat m'n stoel nog schuiner moet staan .
[..]
Ik doe ook altijd het raam linksachter open (zit gewoon een deur bij mij), dan heb je net zo veel frisse lucht maar het scheelt behoorlijk wat windruis. Erg prettig. Maar goed, da's lastig bij zo'n driedeurs natuurlijk.
Hmm mss is dat het dan heb persoonlijk totaal geen problemen met de airco. Minder lawaai, lekker rustig en toch koel. Kan ook de radio nog op normaal volumequote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef Mikkie het volgende:
Frisse buitenlucht ftw! Heerlijk, zo'n windje . Vooral met de zomer op komst. Die kunstmatige aircolucht vind ik echt helemaal niks. Scheelt ook dat m'n kachelweerstand al een tijd kapot is, dus de airco werkt ook niet goed.
Weet nog niet. Moet voor nieuwe baan waarschijnlijk wat meer en verder rijden. Dus liefst iets comfortabels: s60/a4/3-serie bijvoorbeeld. Sta voor veel open, maar moet nog we redelijk betaalbaar zijn qua verzekering en belasting.quote:
Het was bij mij zelfs een eis bij het zoeken van een nieuwe auto. Ramen open doet niets meer als de zon 4 uur op je auto heeft lopen schijnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm mss is dat het dan heb persoonlijk totaal geen problemen met de airco. Minder lawaai, lekker rustig en toch koel. Kan ook de radio nog op normaal volume
Heb zelf in de 1.5 jaar dat ik de Seat heb, nog maar 1 of 2 keer de airco aangehad, s'zomers vrijwel altijd of dakje helemaal open, of bij >80km/h op kiepstand (want dan vrijwel geen windgeruis..)quote:Op zondag 20 mei 2012 11:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm mss is dat het dan heb persoonlijk totaal geen problemen met de airco. Minder lawaai, lekker rustig en toch koel. Kan ook de radio nog op normaal volume
S60 diesel is erruug duur in je mrb. Zijn echt zware auto'squote:Op zondag 20 mei 2012 14:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Weet nog niet. Moet voor nieuwe baan waarschijnlijk wat meer en verder rijden. Dus liefst iets comfortabels: s60/a4/3-serie bijvoorbeeld. Sta voor veel open, maar moet nog we redelijk betaalbaar zijn qua verzekering en belasting.
Ja dat idd. Als het warm is heb je niks meer aan ramen.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het was bij mij zelfs een eis bij het zoeken van een nieuwe auto. Ramen open doet niets meer als de zon 4 uur op je auto heeft lopen schijnen.
Een dakraam heb ik afgezworen sinds m'n allereerste lekkage
Mja diesel hoeft nog net niet geloof ikquote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef H-D het volgende:
[..]
S60 diesel is erruug duur in je mrb. Zijn echt zware auto's
Oooh dan is het wel te doen. Zijn mooie auto's vind ik. En geinig als je eentje hebt met Spaceball versnellingspook . Uit die drie die jij noemde zou ik wel de S60 nemen. Wat is je budget dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mja diesel hoeft nog net niet geloof ik
Dat hangt toch gewoon van de auto/motor af?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat verbruikt een diesel van omstreeks 2002 eigenlijk, gemiddeld genomen met 'normaal' gaspedaal gebruik?
precies 6 liter!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat verbruikt een diesel van omstreeks 2002 eigenlijk, gemiddeld genomen met 'normaal' gaspedaal gebruik?
Twee keer de helft.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat verbruikt een diesel van omstreeks 2002 eigenlijk, gemiddeld genomen met 'normaal' gaspedaal gebruik?
Als het onder de 3.000 euro blijft ben ik wel blijquote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Oooh dan is het wel te doen. Zijn mooie auto's vind ik. En geinig als je eentje hebt met Spaceball versnellingspook . Uit die drie die jij noemde zou ik wel de S60 nemen. Wat is je budget dan?
Ergens tussen de 1:10 en 1:20.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat verbruikt een diesel van omstreeks 2002 eigenlijk, gemiddeld genomen met 'normaal' gaspedaal gebruik?
De Superb 2.0 taxi's deden zo'n 1:16 a 1:17 geloof ik..quote:
hoe groter de auto hoe goedkoper de 2e hands aanschaf, maar hou ook rekening met onderhoud en verbruikskosten.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als het onder de 3.000 euro blijft ben ik wel blij
Denk dat de S60 meer auto voor je geld is in dat budget dan een 3 of A4quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als het onder de 3.000 euro blijft ben ik wel blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |