oh en je behandelt andere jongens zo wel?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Verkrachting of niet... Er scheelt sowieso iets met de normen en waarden van de kereltjes in deze video. Of ze het nou echt doen of nadoen. Zo behandel je een meisje niet.
De genoemde steden toevallig enorme hoeveelheden. Vergeet Den Haag ook niet te noemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het Delft niet is, is het Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of een andere stad wel. Elke stad heeft zo zijn rotte appels.
Ik heb 'm met telefoon van scherm opgenomen dus als iemand m nog nodig heeftquote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik heb m nog in een scherm open staat. Een manier om m op te nemen?
Net of hij 19 isquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef Life2.0 het volgende:
http://www.solomio.nl/p141475_Scaffanoordwest.html
Damn, had liever geen gelijk gekregenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hij is later ook opgepakt wegens mishandeling geloof ik.
http://www.thesmokinggun.(...)d-child-abuse-980637
gebeurt dit eigenlijk in België?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Verkrachting of niet... Er scheelt sowieso iets met de normen en waarden van de kereltjes in deze video. Of ze het nou echt doen of nadoen. Zo behandel je een meisje niet.
1337-h4x0r @ work hier jongens.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb 'm met telefoon van scherm opgenomen dus als iemand m nog nodig heeft
Delft is alleen wel net even een stapje kleiner en gebeurt relatief veel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het Delft niet is, is het Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of een andere stad wel. Elke stad heeft zo zijn rotte appels.
lijkt me dat je het ff in de gaten houdt als de politie bijv nog iets zoekt. als je wilt helpen tenminstequote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb 'm met telefoon van scherm opgenomen dus als iemand m nog nodig heeft
Hoe kon ik Den Haag vergeten?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
De genoemde steden toevallig enorme hoeveelheden. Vergeet Den Haag ook niet te noemen.
Nee, jij?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom opnemen, de gezichten zijn al bekend. Of zit jij hierop te geilen?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 14 mei 2012 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh en je behandelt andere jongens zo wel?
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
gebeurt dit eigenlijk in België?
dat wordt allang geregeldquote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
lijkt me dat je het ff in de gaten houdt als de politie bijv nog iets zoekt. als je wilt helpen tenminste
Heb hem ook nog op genomen van YT voor het gevalquote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
lijkt me dat je het ff in de gaten houdt als de politie bijv nog iets zoekt. als je wilt helpen tenminste
In Charleroi waarschijnlijk welquote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
gebeurt dit eigenlijk in België?
Retourtje ja?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef spierbal het volgende:
Retourtje elektrische stoel ( daar ben ik immers wel voorstander voor ) scheelt ook weer geld
Dan zou ik me (tijdens het vuilnis buitenzetten) afvragen wat ik verkeerd heb gedaan in de opvoeding.quote:
Ja, in Amerika gebeuren inderdaad ook geen misdaden meer. De doodstraf moet de oplossing wel zijn!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef spierbal het volgende:
Retourtje elektrische stoel ( daar ben ik immers wel voorstander voor ) scheelt ook weer geld
de tijd zegt helemaal niks denk ikquote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken.. Er is voor beide theoriën genoeg te zeggen, namelijk.
De tijd zal het leren, hopelijk.
Dubbel laten lijden de 2e keer is overigens een enkeltjequote:
Retourtje? Dus hij gaat naar de elektrische stoel en komt dan terug?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef spierbal het volgende:
Krijg je weer allemaal zorg(on)kosten daarna.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel volt door zijn lichaam douwen.
Is hij echt dood. Hij dun goofedquote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
http://www.rickey.org/jes(...)leonhard-dead-at-53/
RIP
Dat aspect wordt gelukkig ook geheel gedekt door 'hopelijk'.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de tijd zegt helemaal niks denk ik
Wel op groene stroom hoop ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:52 schreef spierbal het volgende:
amperesquote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel volt door zijn lichaam douwen.
Nee, het was in Delft en het meerendeel was buitenlands. Meisje werd vanachter gepakt door een smurf. Er was niet zoveel te zien, beide hadden kleding aan. Veel gezichten in beeld.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik ben nieuw hier. Uit nieuwsgierigheid, wat gebeurde er in het verwijderde filmpje?
En klopt het dat ze Belgisch zijn? Zo ja, wat schaam ik me om een Belg te zijn.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
twitter:XalphoxTalk twitterde op maandag 14-05-2012 om 22:23:40@KomtGoedOuwe We doxen je nu, let op je bankafschriften!
reageer retweet
Moet eerste een mediabron het oppakken, vast al iemand die hem geript en naar geenstijl heeft gestuurd of zoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat aspect wordt gelukkig ook geheel gedekt door 'hopelijk'.
In Charleroi raad ik je dat ook niet aan. Hands down meest criminele stad in BE.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Charleroi en Luikleuk om doorheen te rijden. Uitstappen durf ik niet
Alles, denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dan zou ik me (tijdens het vuilnis buitenzetten) afvragen wat ik verkeerd heb gedaan in de opvoeding.
Zelfs bejaarden worden beroofd AFSCHUWELIJK!!quote:
Tregten klachdt. Al die 14-jarige self-proclaimed 'anons' die zich too cool for school wanen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool deze man. Lkrr doxxen hihi![]()
Wtfquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik ben nieuw hier. Uit nieuwsgierigheid, wat gebeurde er in het verwijderde filmpje?
En klopt het dat ze Belgisch zijn? Zo ja, wat schaam ik me om een Belg te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |